PSV-aanwinst Unnerstall 'beter dan Zoet': 'Ik denk dat hij gaat keepen'

    PSV-aanwinst Unnerstall 'beter dan Zoet': 'Ik denk dat hij gaat keepen'

    zondag 14 oktober 2018 om 12:06

    Als Jeroen Zoet komende zomer níet verkocht wordt door PSV, dreigt hij in Eindhoven op de bank te belanden. Concurrent Lars Unnerstall is namelijk een betere keeper. Dat vindt Stan Valckx, technisch manager van VVV-Venlo.

    De Limburgse club huurt Unnerstall dit seizoen van PSV. In juni verkast de Duitse doelman definitief naar het Philips Stadion. "Wij zijn blij dat we hem dit jaar kunnen behouden. Volgend jaar gaat hij naar PSV", zei Valckx zondag bij De Tafel van Kees op FOX Sports.

    "Ik hoop dat PSV Zoet dan verkocht heeft, want ik denk dat Unnerstall gaat keepen. Ik denk dat een keeper op internationaal niveau punten moeten pakken, zijn verdediging moet ontlasten, goed moet zijn bij hoge ballen. Daar is Unnerstall natuurlijk heel goed in."

    "Op twintigjarige leeftijd heeft hij bij Schalke 04 Champions League-voetbal gespeeld. Nu zit hij weer tegen dat niveau aan." Unnerstall (28) werd afgelopen zomer voor drie jaar vastgelegd door PSV. 

    Poll

    Wie vind jij beter?

    (3938 stemmen)

    Plaats een reactie

    James10 +482
    zondag 14 oktober 2018 om 12:08
    Zal deze volgens de PSV'ers ook bij de beste 6 keepers ter wereld horen dan?
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 12:10
    Ze roepen iig niet dat hij 100 miljoen waard is
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    zondag 14 oktober 2018 om 13:28
    Wij hoeven niks te roepen

    Het zijn de vakbladen die dat roepen. Daarbij ontkennen dat onze spelers veel meer marktwaarde hebben de afgelopen 100 jaar is gewoon idioot dom.
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 14:26
    nee maar roepen dat spelers helemaal niks waard zijn en er niks van kunnen is nog veel dommer
    de wedstrijd van 23 september en de stand in de ED bewijzen dat je een volslagen idioot bent , als je dit roept ( niet persoonlijk bedoeld )
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    zondag 14 oktober 2018 om 14:28
    Waar heb jij het over clown? Laat me met rust internet gekkie
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 14:36
    dat kneusjes als jij maar blijven roepen dat PSV en PSVers , en andere clubs er niks van kunnen , terwijl het dat kut clubje van jou al jaren niet lukt om in Nederland een prijs te pakken , iets wat clubs als PSV , Feyenoord en Vitesse wel lukt
    dus ik ga jou nooit met rust laten , zolang jij denkt , dat jullie verheven zijn boven de rest knulletje
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    zondag 14 oktober 2018 om 14:37
    Jij bent duidelijk niet honderd. Eerste reactie op mij en je kent me hele historie? Ga toch lekker koeien melken gekke boer.

    En ajax heeft nog steeds meer aanzien en respect in het buitenland. Ik snap je pijn boer!
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 14:38]
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 14:44
    ik snap jouw frustratie ook wel ( k) neus , voor het seizoen riepen jullie allemaal hier dat jullie wel even kampioen zouden worden , en dat PSV er niks van kon ,, en dan sta je vanaf de eerste speelronde weer achter en krijg je ff een flink pak billekoek in Eindhoven
    en koeien melken doen alleen de provinciaaltjes zoals jij , die voor Ajax zijn
    meelopers noemen ze jullie in Amsterdam ....
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 15:29
    Geweldig van je;)

    Die gast is zo gefrustreerd, dat als hij maar denkt dat je voor Ajax bent of iets tegen PSV durft te schrijven hij altijd zo reageert.

    Nergens uit jouw stukje tekst staat daar iets over. Wat een "internetgekkie"

    Jij gaf het enige juiste antwoord.

    Toppie
    Vind ik leuk
    Strijp +13426
    zondag 14 oktober 2018 om 12:12
    Het is maar waar je je druk om kan maken.
    Vind ik leuk
    PSV noord +1103
    zondag 14 oktober 2018 om 12:15
    Gekke opmerking
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 12:23
    weet niet van wie je dat hoort maar de meeste hier niet hoor. hij is een Europesche middelmoot/subtop (op goede dagen) keeper meer niet. Waar we het hier wel niet mee eens zijn is dat hij momenteel de beste Nederlandse keeper is die wekelijks speelt. Maar ik ben als PSV supporter wel van mening g als Cillisen ieder week speelt hij in de basis van het NL moet staan , maar als hij niet speelt niet.
    Vind ik leuk
    chicken +11418
    zondag 14 oktober 2018 om 13:13
    Cillessen is gewoon beter dan zoet en past beter in het elftal. Beetje tijd om dat eens te accepteren...
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 14:32
    misschien dat je eerst zijn reactie eens goed lezen voordat je weer op je Ajax pikkie getrapt bent ...
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 15:11
    Cillessen speelt nooit, hoe kan hij dan beter zijn dan Zoet. Koeman moet gewoon een doelman opstellen, die wekelijks speelt.
    Vind ik leuk
    Mikwimbe +68
    zondag 14 oktober 2018 om 17:31
    En dan in alle opzichten een mindere keeper op goal zetten? Wil je nog een eindronde juichen voor het Nederlands Elftal of ga jij je druk maken om speelminuten?
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 12:33
    Maar waarom moet je op een PSV topic reageren als je niets zinnigs te zeggen hebt, ooh je wilde even trollen, neee, dan snap ik het. Inhoudelijk reageren is best moeilijk, zoiets als Zoet maakte onder Cocu een groeiperiode door maar lijkt nu stil te staan in zijn ontwikkeling, dan kun je je afvragen of dit zijn top is. Dan ga je komend seizoen idd vergelijken dus laat je Unnerstal keepen in de voorbereiding en mits hij het daar niet heel slecht doet, wordt hij 1ste keus. Zoet wordt bedankt voor bewezen diensten maar zo gaat dat in topsport bij topclubs. Ook gebeurd met Menzo/Sar, Vermeer /Cillessen enz.
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 12:34]
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5085
    zondag 14 oktober 2018 om 12:09
    Heb hem dit seizoen niet meer gevolgd omdat ik wist dat Psv hem had gekocht, Heb hem het seizoen ervoor wel prachtige dingen zien doen.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3988
    zondag 14 oktober 2018 om 15:41
    Is qua communicatie richting zijn teamgenoten ook zeer fel. Zie dat graag wel terug wanneer ie onze eerste keeper wordt.
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 12:11
    Zoethoudertje
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    zondag 14 oktober 2018 om 12:14
    Beter dan Zoet is niet zo moeilijk. Dat is Lamprou ook.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1742
    zondag 14 oktober 2018 om 12:22
    De TD van PSV vindt Unnerstal een hele goede keeper, daarom staat Unnerstall ook onder contract bij PSV en niet bij VVV.
    Valckx denkt dat Unnerstall beter is dan Zoet en dat is de reden dat Valckx TD is bij VVV en niet bij PSV.
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 12:23]
    Vind ik leuk
    Strijp +13426
    zondag 14 oktober 2018 om 12:24
    En dat op de vroege zondag, een hersenbrekertje haha :-)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17908
    zondag 14 oktober 2018 om 12:24
    Unnerstall tweede keeper bij Oranje?
    Vind ik leuk
    Janste +166
    zondag 14 oktober 2018 om 12:59
    Het Duitse oranje?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17908
    zondag 14 oktober 2018 om 13:06
    Zoiets ja hahaha
    Vind ik leuk
    Het Brein +4148
    zondag 14 oktober 2018 om 12:27
    Hele goede zet van PSV om Unnerstall alvast vast te leggen. Weer heeft Feyenoord zitten slapen...
    Vind ik leuk
    COYG +6212
    zondag 14 oktober 2018 om 12:31
    Feyenoord heeft Nederlands grootste keeperstalent en Vermeer. Unnerstal is dan overbodig.
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 12:56]
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    zondag 14 oktober 2018 om 12:35
    Grootste keeperstalent? Wie dan? Mannetje uit 1 van de jeugdelftallen?
    Vind ik leuk
    COYG +6212
    zondag 14 oktober 2018 om 12:46
    Hey daar ben je weer met je onzin.
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 12:49
    Jij begon met onzin...
    Vind ik leuk
    COYG +6212
    zondag 14 oktober 2018 om 12:52
    Nee hoor, dan ken jij die gast nog niet...
    Vind ik leuk
    Het Brein +4148
    zondag 14 oktober 2018 om 12:35
    Ja en hoe gellukkig en betrouwbaar (blessures) is hij?
    Vind ik leuk
    COYG +6212
    zondag 14 oktober 2018 om 12:47
    Betrouwbaar ja.
    Vind ik leuk
    Ron jans +357
    zondag 14 oktober 2018 om 13:39
    Joris Delle?
    Vind ik leuk
    MeAgain +6507
    zondag 14 oktober 2018 om 13:44
    Hahn was ook een goede bij Feyenoord en die hebben ze ook laten gaan. Was erg onder de indruk van Hahn toen Feyenoord hem een seizoen verhuurt had. Geen idee hoe het nu met hem gaat.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1742
    zondag 14 oktober 2018 om 12:33
    Feijenoord haalde Vermeer, die het rollertje van Sol nog niet kon tegenhouden.
    Vermeer was reserve bij Ajax, reserve bij Feijenoord achter Jones, reserve bij Brugge en is nu reserve achter Bijlow.
    En dan zijn er mensen die Van Bronkhorst overal de schuld van geven.....
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 12:41]
    Vind ik leuk
    COYG +6212
    zondag 14 oktober 2018 om 12:47
    Gelukkig snap jij het allemaal...
    Vind ik leuk
    Peterfc +1742
    zondag 14 oktober 2018 om 13:03
    Feijenoord heeft 17 punten uit 8 wedstrijden, daarmee sta je in Duitsland en Spanje bovenaan.
    Van Bronkhorst doet het volgens een aantal hier op VP allemaal verkeerd omdat de spelers onder hem niet beter worden en hij moet jeugd inpassen.
    Vervolgens gaat jeugdspeler Malacia tegen Willem ll in de fout en wordt Sol bij de voorzet niet goed genoeg gedekt en laat Vermeer het rollertje van Sol dat hooguit 40 cm naast zijn schoenen is, gewoon lopen.
    Dan snap ik inderdaad niet wat Van Bronkhorst daar aan kan doen.
    Vind ik leuk
    COYG +6212
    zondag 14 oktober 2018 om 13:08
    Ik denk dat jij het grote plaatje niet ziet. De Feyenoord fans kunnen jou prefect uitleggen wat Gio wél fout doet. En wat Van Geel fout doet. Een individuele fout van Bijlow (jong talent, De Ligt mocht het ook dus waarom hij niet?!), Vermeer of Malacia, daar kan Gio niks aan doen. Alleen de speler zelf.

    Echter zit er al jaren geen lijn in het spel, de tactiek is slecht en de spelers worden niet beter onder hem. Dan kan je mij niet vertellen dat Gio een goede trainer is...

    Ik hoop dat je het nu wel inziet, waarom iedereen zo negatief is over Feyenoord en Gio en Van Geel in het algemeen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1742
    zondag 14 oktober 2018 om 13:31
    Goed uitgelegd.
    Het ligt volgens mij vooral aan Van Geel die een te oude, uitgebluste selectie heeft samengesteld en aan de kwaliteit van de huidige selectie. En je hebt de concurrenten Ajax en PSV waar beter ingekocht is.
    Het ging in dit topic vooral om de keeper.
    Mensen bij Ajax, Feijenoord en Brugge vinden hem niet goed genoeg.
    Vermeer is te klein en weet te vaak niet waar hij staat ten opzichte van het doel. Ik heb hem zelfs wel eens naast het doel zien staan keepen.
    De bezem moet flink door de selectie en dan kan het ook goed zijn om een andere trainer te halen.
    Vind ik leuk
    COYG +6212
    zondag 14 oktober 2018 om 13:34
    Ja dat is dus waar Feyenoorders zich altijd zo druk om maken. Die slechte selectie én een coach die ondermaats presteert, de prijzen daar gelaten. Die verbloemen namelijk veels te veel.

    Vermeer is misschien geen goede eerste doelman, maar toch zeker geen slechte reserve doelman, die jonge keeperstalenten veel ervaring mee kan geven.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1742
    zondag 14 oktober 2018 om 13:41
    We zijn het aardig eens. Vermeer wordt onder geen enkele trainer beter. Als mens en reservekeeper kan Vermeer van nut zijn.
    Tweede puntje waar we het wel over eens zullen zijn, is het vervangen van de centrale verdedigers.
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 18:56]
    Vind ik leuk
    Mr bien +2774
    zondag 14 oktober 2018 om 12:31
    Valckx heeft er kijk op in dit geval
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 12:36
    Onana
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 12:40
    Topkeeper, alleen tegen PSV niet zo...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26606
    zondag 14 oktober 2018 om 12:47
    Unnerstall is inderdaad beter dan vorm. Zou mooi zijn als Zoet Cillessen kan opvolgen als 2e doelman bij Barca!
    Vind ik leuk
    Janste +166
    zondag 14 oktober 2018 om 12:58
    Unnerstal was vorige week niet in beste vorm. Maar normaal gesproken echt een vd beste, zo niet De beste keeper in de eredivisie
    Vind ik leuk
    stratumseind +172543
    zondag 14 oktober 2018 om 13:11
    Wij hebben zoveul goei
    Vind ik leuk
    Realistfan +114
    zondag 14 oktober 2018 om 13:23
    Ja denk ik ook, dus te hopen voor zoet dat er volgend jaar een mooie club voor hem komt.
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 13:46
    Unnerstall zeer goede keeper maar ja is maar afwachten hoe hij dat doet PSV
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 14:43
    PSV wordt gewoon kampioen met Jeroen Zoet in het doel. Unnerstall moet voorlopig bij VVV 'vlieg(keep)uren' maken.
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 17:05
    Zoet is toch een drama. Dus beter zijn dan Zoet zegt niets.
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 18:30
    Nogal een verschil zeg of je bij VVV keept of bij PSV. Unnerstall moet zich nog bewijzen op het hoogste niveau. Afwachten of hij daartoe de kans krijgt en als dit het geval is, hoe dat dan gaat!
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 19:51
    Laat hem maar beginnen, we zullen ons ❤ onder de riem steken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws