PSV-aanwinst Unnerstall 'beter dan Zoet': 'Ik denk dat hij gaat keepen'

PSV-aanwinst Unnerstall 'beter dan Zoet': 'Ik denk dat hij gaat keepen'

Gepubliceerd: zondag 14 oktober 2018 om 12:06zo 14-10-2018 om 12:06

Als Jeroen Zoet komende zomer níet verkocht wordt door PSV, dreigt hij in Eindhoven op de bank te belanden. Concurrent Lars Unnerstall is namelijk een betere keeper. Dat vindt Stan Valckx, technisch manager van VVV-Venlo.

De Limburgse club huurt Unnerstall dit seizoen van PSV. In juni verkast de Duitse doelman definitief naar het Philips Stadion. "Wij zijn blij dat we hem dit jaar kunnen behouden. Volgend jaar gaat hij naar PSV", zei Valckx zondag bij De Tafel van Kees op FOX Sports.

"Ik hoop dat PSV Zoet dan verkocht heeft, want ik denk dat Unnerstall gaat keepen. Ik denk dat een keeper op internationaal niveau punten moeten pakken, zijn verdediging moet ontlasten, goed moet zijn bij hoge ballen. Daar is Unnerstall natuurlijk heel goed in."

"Op twintigjarige leeftijd heeft hij bij Schalke 04 Champions League-voetbal gespeeld. Nu zit hij weer tegen dat niveau aan." Unnerstall (28) werd afgelopen zomer voor drie jaar vastgelegd door PSV. 

Poll

Wie vind jij beter?

(3944 stemmen)

Plaats een reactie

James10 +535
zondag 14 oktober 2018 om 12:08
Zal deze volgens de PSV'ers ook bij de beste 6 keepers ter wereld horen dan?
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 12:10
Ze roepen iig niet dat hij 100 miljoen waard is
Vind ik leuk
ABAB +143
zondag 14 oktober 2018 om 13:28
Wij hoeven niks te roepen

Het zijn de vakbladen die dat roepen. Daarbij ontkennen dat onze spelers veel meer marktwaarde hebben de afgelopen 100 jaar is gewoon idioot dom.
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 14:26
nee maar roepen dat spelers helemaal niks waard zijn en er niks van kunnen is nog veel dommer
de wedstrijd van 23 september en de stand in de ED bewijzen dat je een volslagen idioot bent , als je dit roept ( niet persoonlijk bedoeld )
Vind ik leuk
ABAB +143
zondag 14 oktober 2018 om 14:28
Waar heb jij het over clown? Laat me met rust internet gekkie
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 14:36
dat kneusjes als jij maar blijven roepen dat PSV en PSVers , en andere clubs er niks van kunnen , terwijl het dat kut clubje van jou al jaren niet lukt om in Nederland een prijs te pakken , iets wat clubs als PSV , Feyenoord en Vitesse wel lukt
dus ik ga jou nooit met rust laten , zolang jij denkt , dat jullie verheven zijn boven de rest knulletje
Vind ik leuk
ABAB +143
zondag 14 oktober 2018 om 14:37
Jij bent duidelijk niet honderd. Eerste reactie op mij en je kent me hele historie? Ga toch lekker koeien melken gekke boer.

En ajax heeft nog steeds meer aanzien en respect in het buitenland. Ik snap je pijn boer!
[Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 14:38]
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 14:44
ik snap jouw frustratie ook wel ( k) neus , voor het seizoen riepen jullie allemaal hier dat jullie wel even kampioen zouden worden , en dat PSV er niks van kon ,, en dan sta je vanaf de eerste speelronde weer achter en krijg je ff een flink pak billekoek in Eindhoven
en koeien melken doen alleen de provinciaaltjes zoals jij , die voor Ajax zijn
meelopers noemen ze jullie in Amsterdam ....
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 15:29
Geweldig van je;)

Die gast is zo gefrustreerd, dat als hij maar denkt dat je voor Ajax bent of iets tegen PSV durft te schrijven hij altijd zo reageert.

Nergens uit jouw stukje tekst staat daar iets over. Wat een "internetgekkie"

Jij gaf het enige juiste antwoord.

Toppie
Vind ik leuk
Strijp +14029
zondag 14 oktober 2018 om 12:12
Het is maar waar je je druk om kan maken.
Vind ik leuk
PSV noord +1456
zondag 14 oktober 2018 om 12:15
Gekke opmerking
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 12:23
weet niet van wie je dat hoort maar de meeste hier niet hoor. hij is een Europesche middelmoot/subtop (op goede dagen) keeper meer niet. Waar we het hier wel niet mee eens zijn is dat hij momenteel de beste Nederlandse keeper is die wekelijks speelt. Maar ik ben als PSV supporter wel van mening g als Cillisen ieder week speelt hij in de basis van het NL moet staan , maar als hij niet speelt niet.
Vind ik leuk
chicken +15084
zondag 14 oktober 2018 om 13:13
Cillessen is gewoon beter dan zoet en past beter in het elftal. Beetje tijd om dat eens te accepteren...
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 14:32
misschien dat je eerst zijn reactie eens goed lezen voordat je weer op je Ajax pikkie getrapt bent ...
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 15:11
Cillessen speelt nooit, hoe kan hij dan beter zijn dan Zoet. Koeman moet gewoon een doelman opstellen, die wekelijks speelt.
Vind ik leuk
Mikwimbe +67
zondag 14 oktober 2018 om 17:31
En dan in alle opzichten een mindere keeper op goal zetten? Wil je nog een eindronde juichen voor het Nederlands Elftal of ga jij je druk maken om speelminuten?
Vind ik leuk
Phoxythebest +1120
zondag 14 oktober 2018 om 12:33
Maar waarom moet je op een PSV topic reageren als je niets zinnigs te zeggen hebt, ooh je wilde even trollen, neee, dan snap ik het. Inhoudelijk reageren is best moeilijk, zoiets als Zoet maakte onder Cocu een groeiperiode door maar lijkt nu stil te staan in zijn ontwikkeling, dan kun je je afvragen of dit zijn top is. Dan ga je komend seizoen idd vergelijken dus laat je Unnerstal keepen in de voorbereiding en mits hij het daar niet heel slecht doet, wordt hij 1ste keus. Zoet wordt bedankt voor bewezen diensten maar zo gaat dat in topsport bij topclubs. Ook gebeurd met Menzo/Sar, Vermeer /Cillessen enz.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 12:34]
Vind ik leuk
Nvd88 +6874
zondag 14 oktober 2018 om 12:09
Heb hem dit seizoen niet meer gevolgd omdat ik wist dat Psv hem had gekocht, Heb hem het seizoen ervoor wel prachtige dingen zien doen.
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 12:11
Zoethoudertje
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6762
zondag 14 oktober 2018 om 12:14
Beter dan Zoet is niet zo moeilijk. Dat is Lamprou ook.
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 12:24
Unnerstall tweede keeper bij Oranje?
Vind ik leuk
Janste +401
zondag 14 oktober 2018 om 12:59
Het Duitse oranje?
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 13:06
Zoiets ja hahaha
Vind ik leuk
Het Brein +4904
zondag 14 oktober 2018 om 12:27
Hele goede zet van PSV om Unnerstall alvast vast te leggen. Weer heeft Feyenoord zitten slapen...
Vind ik leuk
COYG +8525
zondag 14 oktober 2018 om 12:31
Feyenoord heeft Nederlands grootste keeperstalent en Vermeer. Unnerstal is dan overbodig.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 12:56]
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6762
zondag 14 oktober 2018 om 12:35
Grootste keeperstalent? Wie dan? Mannetje uit 1 van de jeugdelftallen?
Vind ik leuk
COYG +8525
zondag 14 oktober 2018 om 12:46
Hey daar ben je weer met je onzin.
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 12:49
Jij begon met onzin...
Vind ik leuk
COYG +8525
zondag 14 oktober 2018 om 12:52
Nee hoor, dan ken jij die gast nog niet...
Vind ik leuk
Het Brein +4904
zondag 14 oktober 2018 om 12:35
Ja en hoe gellukkig en betrouwbaar (blessures) is hij?
Vind ik leuk
COYG +8525
zondag 14 oktober 2018 om 12:47
Betrouwbaar ja.
Vind ik leuk
Ron jans +626
zondag 14 oktober 2018 om 13:39
Joris Delle?
Vind ik leuk
MeAgain +7178
zondag 14 oktober 2018 om 13:44
Hahn was ook een goede bij Feyenoord en die hebben ze ook laten gaan. Was erg onder de indruk van Hahn toen Feyenoord hem een seizoen verhuurt had. Geen idee hoe het nu met hem gaat.
Vind ik leuk
Mr bien +8949
zondag 14 oktober 2018 om 12:31
Valckx heeft er kijk op in dit geval
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 12:36
Onana
Vind ik leuk
De Liefhebber +13044
zondag 14 oktober 2018 om 12:40
Topkeeper, alleen tegen PSV niet zo...
Vind ik leuk
Come on Utreg +30184
zondag 14 oktober 2018 om 12:47
Unnerstall is inderdaad beter dan vorm. Zou mooi zijn als Zoet Cillessen kan opvolgen als 2e doelman bij Barca!
Vind ik leuk
Janste +401
zondag 14 oktober 2018 om 12:58
Unnerstal was vorige week niet in beste vorm. Maar normaal gesproken echt een vd beste, zo niet De beste keeper in de eredivisie
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1264
zondag 14 oktober 2018 om 13:46
Unnerstall zeer goede keeper maar ja is maar afwachten hoe hij dat doet PSV
Vind ik leuk
DeNeutrale +288
zondag 14 oktober 2018 om 14:43
PSV wordt gewoon kampioen met Jeroen Zoet in het doel. Unnerstall moet voorlopig bij VVV 'vlieg(keep)uren' maken.
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 17:05
Zoet is toch een drama. Dus beter zijn dan Zoet zegt niets.
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 18:30
Nogal een verschil zeg of je bij VVV keept of bij PSV. Unnerstall moet zich nog bewijzen op het hoogste niveau. Afwachten of hij daartoe de kans krijgt en als dit het geval is, hoe dat dan gaat!
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 19:51
Laat hem maar beginnen, we zullen ons ❤ onder de riem steken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws