Veldwijk in tranen voor de camera: Mijn dochtertje is gisteren opgenomen

Veldwijk in tranen voor de camera: "Mijn dochtertje is gisteren opgenomen"

Gepubliceerd: zondag 14 oktober 2018 om 17:51zo 14-10-2018 om 17:51

Met tranen in zijn ogen stond Sparta-spits Lars Veldwijk zondagmiddag voor de camera van RTV Rijnmond. Zijn dochtertje blijkt in het ziekenhuis te liggen. 

Na afloop van het gewonnen duel met SC Cambuur (3-0) op Het Kasteel wenste de speaker van Sparta Veldwijk heel veel sterkte. Het dochtertje van de aanvaller ligt in het ziekenhuis. 

"Ze is gisteren opgenomen. Het is niet ernstig gelukkig. We zijn op tijd, maar ze ligt er nog steeds", aldus de geëmotioneerde targetman voor de camera van RTV Rijnmond"Dus ik ga zo snel mogelijk weg zometeen. Ik wil er niet te veel over zeggen. Ze is wel oké, maar ze ligt wel in het ziekenhuis."

Of hij overwogen heeft om niet te spelen? Die vraag blijft onbeantwoord. "Ik ga hierna meteen weg", zegt Veldwijk, die daarna zijn tranen moet bedwingen. 

Lees ook: Sparta overklast Cambuur, wint met ruime cijfers en is medekoploper

Plaats een reactie

Strijp +14029
zondag 14 oktober 2018 om 18:00
Sterkte gewenst!
Vind ik leuk
henkmeijer +3378
zondag 14 oktober 2018 om 18:01
Klote voor hem, sterkte gewenst.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 18:02]
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 18:03
Sterkte Veldwijk maar zeker ook voor je dochtertje.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 18:18]
Vind ik leuk
ABAB +143
zondag 14 oktober 2018 om 18:09
Veltman?

Ajax is the only thing in all your minds
[Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 19:51]
Vind ik leuk
Zicodinho +281
zondag 14 oktober 2018 om 18:10
Lief dat je nog aan onze geblesseerde Ajacied denkt, maar dit gaat toch echt over Veldwijk! It's all good tho! 😁👍
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 18:17
Sorry ook jij hebt gelijk.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4083
zondag 14 oktober 2018 om 18:16
Sterkte mooi dat je toch een goede wedstrijd gespeelt hebt
Vind ik leuk
Whatevaa +957
zondag 14 oktober 2018 om 18:18
Hoe stoer we ook zijn, als et over je kids gaat pffff altijd lastig. Sterkte auwe beer. Succes aan je kleine meid.
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 18:18
Sterkte man, hoop dat ze snel herstelt.
Vind ik leuk
Strijp +14029
zondag 14 oktober 2018 om 18:18
Video bekeken, hele nare manier van vraagstelling van de RTV Rijnmond reporter. Veldwijk legt de situatie netjes uit en krijgt vervolgens te horen, had je niet gewoon thuis kunnen blijven er zijn toch wel belangrijkere dingen in het leven. Op een toon alsof hij het fout gedaan zou hebben. Naar.
Vind ik leuk
Gearry +1537
zondag 14 oktober 2018 om 18:25
Rijnmond heeft daar wel vaker een handje van.
Vind ik leuk
FCHeineken +885
zondag 14 oktober 2018 om 18:26
Heel veel sterkte.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7110
zondag 14 oktober 2018 om 18:34
Hopelijk gaat het snel weer beter.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 14 oktober 2018 om 18:37
Heftig man, hoop dat ze snel en gezond naar huis mag.
Vind ik leuk
Fritske01 +5306
zondag 14 oktober 2018 om 18:44
Niet leuk idd maar hoezo heftig.
Hij geeft zelf aan dat het niets ernstigs is.
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 18:47
Er zijn inderdaad belangrijkere dingen in het leven donder op met je camera en laat die jong naar z'n kind, pfff ik ga je niet ophouden ga maar snel naar het ziekenhuis had hem lekker met rust gelaten! F. Ck fox
Vind ik leuk
Johnnie +874
zondag 14 oktober 2018 om 18:49
Zijn we allemaal weer eventjes met beide voeten op de grond gezet. Voetbal is en blijft, hoe dan ook, toch altijd maar bijzaak
Vind ik leuk
Sheepdog +25
zondag 14 oktober 2018 om 19:15
Toch spelen en nog een strafschop nemen ook. Complimenten, petje af. En ... - last but not least - STERKTE!!
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 19:24
Dat die lul van een interviewer op het moment dat Lars het moeilijk heeft gewoon niet stopt met het interview
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 20:10
Heel veel sterkte voor hem, de familie en vooral zijn dochter!!! Verslaggever had ook wel mogen stoppen met het interview.
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 21:31
Zo’n interview relativeert het belang van voetbal en blijkt dat als het erop aankomt we allemaal een goed hart hebben. Hoop dat die kleine weer snel gezond en wel thuis komt!
Vind ik leuk
Maan88 +6426
maandag 15 oktober 2018 om 00:47
Klasse en professioneel van Lars. Ik wist niet dat deze jonge überhaupt professioneel en menselijks in zich had. Begint toch lekker te spelen nu bij Sparta. Lars, enorm veel sterkte met je kleine. Hopelijk mag ze zeer snel gezond en wel naar huis. #voetbalisbijzaak
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws