'Oranje treft tweede garnituur in Brussel: België treedt aan met wisselspelers'

    'Oranje treft tweede garnituur in Brussel: België treedt aan met wisselspelers'

    maandag 15 oktober 2018 om 11:42

    Het Nederlands elftal treft dinsdagavond in Brussel waarschijnlijk een B-team van België. Bondscoach Roberto Martinez zou serieus overwegen om zijn basiself om te gooien en tal van bankzitters aan het werk te zetten tegen Oranje. 

    La Dernière Heure schrijft maandag dat Martinez met de tweede garnituur zal aantreden tijdens de Derby der Lage Landen. De Spaanse bondscoach ziet de oefeninterland blijkbaar als een mooie gelegenheid om verschillende wisselspelers in actie te zien. 

    In totaal verwacht het Waalse dagblad dat er vier tot zeven wissels zullen doorgevoerd worden. Van de vaste waarden krijgen Thibaut Courtois, Thomas Meunier, Axel Witsel en Romelu Lukaku waarschijnlijk rust op dinsdagavond

    In hun plaats ziet de krant een mooie kans voor Simon Mignolet, Timothy Castagne, Dennis Praet en Michy Batshuayi. Afgelopen vrijdag kwamen De Rode Duivels in actie tegen Zwitserland. Er werd met 2-1 gewonnen, dankzij twee treffers van Lukaku. 

    Poll

    Wat wordt België-Nederland?

    (6545 stemmen)

    Plaats een reactie

    j-roen11 +1358
    maandag 15 oktober 2018 om 11:44
    Beginnen zich alvast in te dekken voor het geval oranje wint. Amai dit was wel Belgie B hè... hoor hem al aankomen! God behoede ons als ze dan winnen. Zelfs ons b-team is superieuer krijgen we dan!
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 11:44]
    Vind ik leuk
    Deck010 +7768
    maandag 15 oktober 2018 om 11:46
    Hij zal wel moeten. Waarschijnlijk durven zijn sterspelers niet naar Belgie te komen vanwege gerechtelijke onderzoeken.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:56
    Ziek 33%, 33% en 33% bij 1500 stemmen
    Vind ik leuk
    rexxo +1307
    maandag 15 oktober 2018 om 12:05
    Top reactie
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9540
    maandag 15 oktober 2018 om 13:09
    Dat zou ook nog eens kunnen
    Het zou ook kunnen dat de clubs waar deze ster spelers het liefst nu in de situatie waar waar België in zit hun spelers liefst even niet afstaan .
    Vind ik leuk
    Deck010 +7768
    maandag 15 oktober 2018 om 13:12
    Ik geef die clubs geen ongelijk. Alleen maar kans op blessures. En dat voor een oefenpotje midden in het seizoen.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9540
    maandag 15 oktober 2018 om 13:14
    Jaa precies Deck vooral nu inderdaad het is echt spannend nu in de PL
    Vind ik leuk
    Johan59 +719
    maandag 15 oktober 2018 om 17:57
    Jij hebt geen idee waar jet het over hebt, Nederland België is nog erger fan Nederland Duitsland deze wedstrijd winnnen is voor de Belgen de wedstrijd van het jaar
    Vind ik leuk
    Deck010 +7768
    maandag 15 oktober 2018 om 20:30
    Vertel dat dan ook even aan de Belgische bondscoach. Die laat zijn beste spelers thuis.
    Vind ik leuk
    Johan59 +719
    maandag 15 oktober 2018 om 21:57
    Zullen we maar niks zeggen
    Vind ik leuk
    AVDV +718
    maandag 15 oktober 2018 om 12:03
    Daarom wordt het een gelijkspel.
    Vind ik leuk
    JWK +420
    maandag 15 oktober 2018 om 12:18
    Hahahaha😂inderdaad!
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1259
    maandag 15 oktober 2018 om 12:21
    Nemen ons niet serieus meer
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1125
    maandag 15 oktober 2018 om 12:23
    Gewoon 5-0 oprollen die Calimero’s, ze mogen blij zijn dat ze überhaupt tegen de aanstaand wereldkampioen mogen spelen.
    Vind ik leuk
    HJR +7876
    maandag 15 oktober 2018 om 12:26
    Wie bedoel je nu met de aanstaande wereldkampioen ;)??
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1125
    maandag 15 oktober 2018 om 12:55
    Die goud gele kaaskoppen natuurlijk
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 12:55]
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 12:28
    Dan moet je terug antwoorden:HEY BELG WIJ SPEELDE ZONDER VIRGIL VAN DIJK DUS WIJ SPEELDE OOK MET EEN B TEAM.gewoon dat zeggen
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 13:57]
    Vind ik leuk
    De Hout +1752
    maandag 15 oktober 2018 om 13:27
    speelden, twee keer de n vergeten. Meervoud hè...
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 13:56
    moest even snel type he😉
    Vind ik leuk
    De Hout +1752
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:26
    Grammaticaal help ik je.
    Vind ik leuk
    Dani82 +1960
    maandag 15 oktober 2018 om 14:27
    Ja precies, we speelden zonder van dijk, we hebben een keeper die bij zijn club vaste wissel is, 3 spelers met 1 interland achter hun naam en dan ook nog blind in de basis.
    Zo sterk klinkt dat toch niet? Zou een schande zijn als jullie hiervan niet kunnen winnen...
    Steek dat maar in je zak belgen👍🏼
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 14:28]
    Vind ik leuk
    MG MG +240
    maandag 15 oktober 2018 om 16:33
    En 5 negentienjarige spelers in de selectie.
    Vind ik leuk
    Echt? +3677
    maandag 15 oktober 2018 om 15:31
    We moeten helemaal niks
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3898
    maandag 15 oktober 2018 om 14:19
    Ik hoop dat Nederland België met de grond gelijk maakt.
    Vind ik leuk
    Reyhan +359
    maandag 15 oktober 2018 om 14:30
    Door jou reactie hoop ik oprecht dat België met hun sterkst mogelijke elftal aantreedt en Nederland letterlijk overhoop speelt.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1358
    maandag 15 oktober 2018 om 14:33
    En dat alleen door mijn reactie?! Anders had je gehoopt dat Nederland zou winnen. De kans dat ze ons overhoop spelen is vrij reëel dus maak je niet te druk!
    Vind ik leuk
    Echt? +3677
    maandag 15 oktober 2018 om 15:41
    Ik hoop dat het komende week mooi weer wordt.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +833
    maandag 15 oktober 2018 om 16:47
    Praet en vooral batsuhay zouden bij Nederland gewoon in de basis staan denk ik.
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    maandag 15 oktober 2018 om 11:45
    Ik neem aan dat Koeman ook een aantal spelers rust gunt. Waaronder Frenkie de Jong. Deze wedstrijd gaat nergens om, terwijl de net weer fitte De Jong straks weer een heel druk programma voor zijn kiezen krijgt en Koeman er toch ook veel aan gelegen is dat hij ook de volgende interlandperiode nog fit is.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    maandag 15 oktober 2018 om 11:48
    Koeman niet maar Ten Hag wel. Koeman gaat gewoon sterkste 11 laten spelen want blijft interland. en ik vind ook dat het zo hoort. Buiten de spelers van Ajax hebben de andere internationals nog een veel zwaarder programma met betere tegenstanders dus die zouden in dat geval eerder rust moeten krijgen.
    Vind ik leuk
    Wijndalum +565
    maandag 15 oktober 2018 om 11:50
    Valt te hopen, aanpakken die Belgen. Niks B-team
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    maandag 15 oktober 2018 om 11:53
    Nee hoor, Van Dijk mocht ook gewoon naar huis dus de sterksten spelen sowieso niet.

    En hoezo hebben de andere internationals het zwaarder? Misschien alleen Wijnaldum.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17817
    maandag 15 oktober 2018 om 11:59
    Van Dijk heeft toch een blessure?
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    maandag 15 oktober 2018 om 12:13
    Had hij al vóór Duitsland toch?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17817
    maandag 15 oktober 2018 om 12:16
    Volgens mij wel ja, maar Duitsland ging ergens om en tegen de Belgen niet.
    Misschien dat hij daarom nu wél rust krijgt.

    Ik denk overigens niet dat Koeman fitte spelers rust gaat geven.
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    maandag 15 oktober 2018 om 12:17
    Je zegt het goed, tegen Duitsland ging het ergens om nu niet.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17817
    maandag 15 oktober 2018 om 12:29
    Denk je dat Koeman spelers rust gaat geven?
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    maandag 15 oktober 2018 om 12:30
    Dat doet hij toch al? En ik neem aan dat hij dat met meerdere spelers gaat doen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17817
    maandag 15 oktober 2018 om 12:34
    Van Dijk is een niet fitte speler, logisch dat hij dan voor een oefenwedstrijd rust krijgt toch?

    Ik hoop dat hij fitte spelers rust geeft.
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    maandag 15 oktober 2018 om 12:44
    Het lijkt me wel slim in ieder geval. Als spelers die tegen Duitsland al speelden uitvallen met blessures tegen België dan krijgt Koeman dat op terecht op zijn bord. Ook al is de blessure domme pech. Hij hoeft het risico namelijk niet te nemen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17817
    maandag 15 oktober 2018 om 14:03
    Ik betwijfel het of Koeman met een totaal andere basis gaat beginnen, maar we gaan het zien morgen..
    Vind ik leuk
    Markieee +987
    maandag 15 oktober 2018 om 13:52
    Van dijk heeft de groep ook echt verlaten he. Frenkie en andere niet.
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    maandag 15 oktober 2018 om 14:23
    Wat is je punt?
    Vind ik leuk
    Markieee +987
    maandag 15 oktober 2018 om 17:13
    Of Koeman nou wel of niet mensen gaat sparen. Van Dijk staat daar los van.
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    maandag 15 oktober 2018 om 17:30
    Natuurlijk niet. Was hij nodig geweest, zoals tegen Duitsland, dan had hij gespeeld. Nu geeft Koeman hem rust. Sparen dus.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 12:49
    Hij had gekneusde ribben, 2 als ik me niet vergis.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    maandag 15 oktober 2018 om 12:04
    Het gaat erom dat je speelt met nationaal team. En Koeman heeft ook deze wedstrijden nodig om te zien hoe en wat dus verwacht niet dat hij met alleen maar bankzitters speelt.
    Wie zouden er dan volgens jou moeten spelen of niet spelen want wat voor Ajax geldt geldt ook voor alle andere teams en spelers. Iedereen die erin staat speelt zwaar programma bij hun clubs, daar kan je als BC geen rekening mee houden. Als de Jong niet fit is is dat een ander verhaal maar daar hoort het dan ook bij op.
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    maandag 15 oktober 2018 om 12:14
    Spelers die afgelopen wedstrijd niet in de basis stonden.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    maandag 15 oktober 2018 om 13:08
    daar kan je niet mee tegen Belgie voetballen als je ook maar iets van een wedstrijd wil. Denk niet dat Koeman gezichtsverlies wil lijden na wedstrijd tegen Duitsland waar iedereen lof over spreekt. maar we gaan het zien.
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    maandag 15 oktober 2018 om 13:27
    Verdediging met Hateboer, De Vrij, Aké en Van Aanholt kan prima.

    Net als een middenveld met spelers als Strootman, Van De Beek, Rosario of Vilhena.

    Voorin met De Jong, Promes en Groeneveld.

    Leuke ploeg.
    Vind ik leuk
    davidben +5281
    maandag 15 oktober 2018 om 11:55
    Koeman heeft zaterdag al gezegd dat hij spelers gaat vervangen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    maandag 15 oktober 2018 om 12:06
    Ja, maar denk niet dat hij de spelers gaat vervangen die dit Nederlands elftal op den duur moeten gaan dragen.
    Misschien Rosario voor de Roon en Ake voor Blind.
    En misschien dat hij iemand anders wil zien voor Babel. dan vervangt hij spelers maar dat zijn logische vervangingen.
    Vind ik leuk
    davidben +5281
    maandag 15 oktober 2018 om 12:30
    F. de Jong gaat sowieso niet spelen (basis). Zag je niet hoe die het veld afliep op zaterdag na twee weken zonder een wedstrijd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 12:32]
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    maandag 15 oktober 2018 om 13:10
    Dat zou kunnen al denk ik dat het zelfs voor de speler beter is. Doet hij toch ritme op en speeltijd. en niet zo raar dat hij er zo bij liep aangezien behoorlijk veel gelopen is door bijna alle spelers op het veld. Boateng en andere Duitsers konden helemaal niet meer vooruit komen.
    Vind ik leuk
    davidben +5281
    maandag 15 oktober 2018 om 13:21
    Die Duitsers zijn ook een paar jaar ouder en spelen in een andere competitie.
    F de Jong gaf zelf in een interview aan dat het behoorlijk zwaar was en verrassend voor hem zelf dat hij in de basis stond na twee weken zonder een wedstrijd. Kan me voorstellen dat hij basis zal spelen. Zal misschien Rosario of Blind vervangen (Blind speelt dinsdag op het middenveld).
    Vind ik leuk
    Hast57 +2068
    maandag 15 oktober 2018 om 11:49
    Denk jij dat? Nou ik niet hij luistert alleen naar Klopp.
    Vind ik leuk
    ErikAjax +478
    maandag 15 oktober 2018 om 12:39
    Dan krijgt Nederland morgen vast dik Klopp.
    Vind ik leuk
    Benniewies +938
    maandag 15 oktober 2018 om 11:51
    Aahh toch nog Frenkie nieuws *grapje
    Vind ik leuk
    Itsese +4999
    maandag 15 oktober 2018 om 11:55
    Juist niet, het ging lekker vorige wedstrijd, never change a winning team! Deze jongens moeten een team gaan vormen, hoe meer ze met elkaar spelen in een vaste formatie, hoe beter! Een als Frenkie overbelast wordt, is dat voor ons alleen maar een plus puntje😂
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 11:55]
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:58
    Belangrijk voor de FIFA ranglijst.. laat België maar met een B team komen dat maken wij ze af met het A team en zullen we weer wat stijgen na de winst op DL en BE
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    maandag 15 oktober 2018 om 12:18
    Net alsof wij dat “B-team” even oprollen. En net of De Jong wel of niet daar de doorslag in geeft.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 12:43
    Waarschijnlijk geeft die de doorslag ja. Jullie zijn degene die zeggen dat die o zo geweldig is.. (is natuurlijk ook een goede speler)
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    maandag 15 oktober 2018 om 12:45
    Beetje sneue opmerking in dat geval. Zeker om “ons” op een hoop te gooien.

    Hij doet 3 potjes mee en wordt beschouwd als een soort redder van de voetbalnatie. Totaal overtrokken.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 14:16
    Ons B-team is ook niet slecht hoor, Batsman,Hazard,Chadli,
    Mingolet,enz. En Eden speelt Toby en Meunier en Kompany starten ook hoogst waarschijnlijk dus het wordt geen walk in the park hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 14:42
    Neenee zeg ik ook niet, vind gewoon dat er met sterkste team gespeeld moet worden omdat ook deze wedstrijden belangrijk zijn.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3030
    maandag 15 oktober 2018 om 12:06
    Jij zegt dit meer uit AJAX oogpunt, maar de Jong is fit anders zou hij niet spelen tegen Duitsland, dus persoonlijk zie ik ook geen reden waarom hij niet zou spelen?
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    maandag 15 oktober 2018 om 12:16
    De Jong werd gewisseld omdat hij kapot was. Zo’n wissel net te laat of helemaal niet omdat er een ander écht geblesseerd raakt en het is vragen om problemen.

    En uiteraard zeg ik dat vanuit Ajax oogpunt. Daar moet de bondscoach ook oog voor hebben. Ajax sprokkelt namelijk de punten binnen voor Nederland in Europa.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3030
    maandag 15 oktober 2018 om 12:19
    Na ben ik niet met je eens, ik snap dat je dat zegt vanuit AJAX oogpunt.. Maar waarom rekening houden met als er iets gebeurt? Dan kan je toch niemand opstellen? Alle internationals hebben iets bij hun club.. ze spelen allemaal CL of UEFA..
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    maandag 15 oktober 2018 om 12:21
    Verspreidt over de selectie iedereen een gelijkwaardig aantal minuten geven lijkt me prima.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3030
    maandag 15 oktober 2018 om 12:36
    eens!
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3030
    maandag 15 oktober 2018 om 12:36
    Al slaat de volgorde van wedstrijden sowieso nergens op vind ik, eerst een wedstrijd die ergens over gaat en dan een vriendschappelijke..
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    maandag 15 oktober 2018 om 12:38
    In het kader van iedereen gelijke minuten geven is het de perfecte volgorde. Als het andersom was geweest had je in de eerste wedstrijd namelijk willen oefenen met het team voor Duitsland. Nu kun je mensen gewoon rust geven.
    Vind ik leuk
    Gearry +631
    maandag 15 oktober 2018 om 11:46
    Het wordt ook tijd dat België begint met het vervangen van een aantal personen, bij een aantal begint het niveau te zakken, al hebben ze nog steeds een zooi leuke spelers! Nu nog een echt team van weten te maken en het kan misschien nog eens wat met ze worden. :-p
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10758
    maandag 15 oktober 2018 om 11:51
    Daar gaan ze deze week mee beginnen zo te zien.
    Dan staat er nog steeds een goede tegenstander en deze wil niet persé het spel maken. Gaat gewoon heel lastig worden denk ik.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 11:52]
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    maandag 15 oktober 2018 om 11:46
    Zouden de sterspelers allemaal met de 2 beruchte zaakwaarnemers in zee zijn gegaan en zich moeten melden op het parket in Tongeren ?
    Vind ik leuk
    The Iceman +10521
    maandag 15 oktober 2018 om 11:51
    Lukaku zit iig bij Jay-Z (eerst bij Raiola), maar van de rest weet ik het niet.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10758
    maandag 15 oktober 2018 om 15:23
    Mertens staat onderbegeleiding van Eminem, Hazard bij Snoop dogg en Ceulenaar bij Tupac.
    Vind ik leuk
    WRFM +314
    maandag 15 oktober 2018 om 11:47
    Dat worden dan 2 b teams
    Vind ik leuk
    Nashua +6911
    maandag 15 oktober 2018 om 11:47
    Dan krijgen de Belgen billenkoek
    Vind ik leuk
    Henkings +555
    maandag 15 oktober 2018 om 11:48
    Het is een oefenduel, dus ik verwacht dat Koeman ook wel een aantal andere jongens laat spelen. Frenkie de Jong staat er vast niet in ivm zijn blessure vóór de interlands en Rosario gaat speeltijd krijgen.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:48
    Wat dom arrogant gaan doen, die belgen worden gewoon opgerold in eigenland
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89622
    maandag 15 oktober 2018 om 12:00
    Jouw bericht is zelf enorm arrogant. Na een gewonnen wedstrijd tegen een stroperig Duitsland wat al lang uit vorm is We moeten nederig zijn en niet zo hoog van de toren blazen. 1 redelijk potje waarin de Duitsers ook goals hadden kunnen maken. Je hebt ze ook niet weggespeeld.

    Heel arrogant van je.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 12:18]
    Vind ik leuk
    aartstyle +1282
    maandag 15 oktober 2018 om 11:49
    Ja, als je alle berichten zo leest wordt het idd een niks zeggende oefen wedstrijd. Frenkie zal wel gespaard worden. Van Dijk speelt al niet. Rosario wellicht een basisplaats? Strootman en Donny zullen ook wel minuten krijgen.
    Vind ik leuk
    Speedy +348
    maandag 15 oktober 2018 om 11:49
    Tsja met een B team heb je altijd een excuus wanneer je verliest. Slim van die trainer maar je hebt er niet veel aan behalve dat je andere spelers ook eens aan het werk ziet.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6212
    maandag 15 oktober 2018 om 12:57
    Geld; je hebt er niet veel aan behalve dat je ermee kunt betalen.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2691
    maandag 15 oktober 2018 om 11:49
    Wie had dat 10 jaar geleden kunnen bedenken: België met een B-team tegen Nederland.

    Eerste antwoord zou zijn: België is toch altijd een B-team.

    Wat kan de wereld toch snel veranderen.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:50
    Bondscoach België begint in Brussel met bankzitters in basiselftal B-team.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4055
    maandag 15 oktober 2018 om 11:54
    7B
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5580
    maandag 15 oktober 2018 om 11:55
    Gaat nergens om dus kan Koeman ook gaan experimenteren met zijn selectie.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89622
    maandag 15 oktober 2018 om 11:57
    Dat zou heel jammer zijn, had de Belgen graag met hen beste elf zien aantreden.
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +346
    maandag 15 oktober 2018 om 11:58
    Als wij Strootman opstellen halen wij C-garnituur niet eens....
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31881
    maandag 15 oktober 2018 om 11:59
    Op eindtoernooien spelen ze ook als een B team.

    Arrogante belgen, knap dat ze zo'n generatie verkloot hebben. 😂
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7078
    maandag 15 oktober 2018 om 12:01
    Lukaku is bang voor de Ligt.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13611
    maandag 15 oktober 2018 om 12:05
    Helemaal niemand die trek heeft in deze pot.
    Er staat niks op het spel en iedereen is als de dood dat ie geblesseerd raakt nu het druk voor de clubs gaat worden de komende tijd.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 12:09
    Handig om zodoende alvast een excuus te creeeren voor een naderende nederlaag.
    Vind ik leuk
    Blac-ca +423
    maandag 15 oktober 2018 om 12:11
    Oefenduel zou zeggen geef gewoon de spelers rust die de rust nodig hebben de C.L. is ook nog in aanzicht voor de Psvers en Ajaxieden dus R.K.gewoon spelen met de reserves.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3453
    maandag 15 oktober 2018 om 13:02
    Deze jonge jongens kunnen makkelijk 2 wedstrijden per week spelen. Als er niet gespeeld wordt dan wordt er getraind. Hooguit uit voorzorg niet laten spelen ivm mogelijke blessures. Maar verder gewoon lekker laten voetballen die mannen want dat is het best voor hun ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    Sigma +2815
    maandag 15 oktober 2018 om 12:13
    off topic:

    Hoe kan het dat Nederland in de Nation League in A is ingedeeld trouwens...in A zit namelijk bijna alle sterkere landen...en gezien de prestatie van Nederland afgelopen jaren....kan ik niet voor stellen dat ze in A zijn ingedeeld? wie o wie weet het antwoordt...

    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 12:28
    Best vreemd he! Maar die 2-0 tegen Zweden scheen net genoeg te zijn om bij de eerste 12 van Europa te horen.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 12:47
    Money, die loting was zo fake als wat. De groepen die eruit zijn gekomen is absoluut doorgestoken kaart, zodat je halve finales frankrijk belgie krijgt(halve finale wk rematch) portugal - spanje met ronaldo

    Polen zwitserland en ijsland een A land? rot toch op.

    Weet je wat de kans was dat nederland spanje zou treffen in de groep wk 2014? Allemaal doorgestoken kaart
    Vind ik leuk
    HanV +4373
    maandag 15 oktober 2018 om 12:59
    Zo raar is het toch niet dat Nederland bij de beste 12 in Europa zit. Volgens de FIFA 17e, maar dan staan Brazilië, Uruguay, Argentinië, Chili, Columbia en Mexico erboven.
    De indeling was vast voor het WK, anders hadden Denemarken en Zweden wel in A gezeten in plaats van Italië en IJsland.
    Vind ik leuk
    Basschot +2237
    maandag 15 oktober 2018 om 13:39
    •The format of the UEFA Nations League features promotion and relegation. The 55 European national teams have been divided into four leagues in accordance with UEFA's national association coefficient rankings on 11 October 2017.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 13:39]
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    maandag 15 oktober 2018 om 12:13
    Logisch, ik zou die potjes waar het nergens om gaat ook met reserves spelen om de spelers niet te veel te belasten
    Vind ik leuk
    TheMariner +3453
    maandag 15 oktober 2018 om 12:55
    Waarom? Woensdag vliegen alle spelers weer uit en heb je ze pas eind November tot je beschikking. Hij is toch geen clubcoach die om de 4 dagen weer een wedstrijd moet spelen en er dan weer een fitte selectie nodig is.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    maandag 15 oktober 2018 om 13:09
    Waarom? omdat je die spelers in November nodig heb en dan liefst zo fit mogelijk. Spelers die net terug komen van blessure moet je lekker op de bank zetten (zoals Bergwijn, de ligt en Frenkie) voor deze spelers heb je prima alternatieven op de bank die dit aardig kunnen vervullen.
    De meeste blessures komen door dit soort nutteloze potjes te spelen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 13:09]
    Vind ik leuk
    TheMariner +3453
    maandag 15 oktober 2018 om 13:19
    De beste spelers willen altijd spelen. Ronaldo, Messi, Suarez etc spelen tot eind mei 2x per week en beginnen niet in November uit te rusten.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    maandag 15 oktober 2018 om 14:12
    alleen hebben die landen niet zoveel vriendschappelijke wedstrijden ;)
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 12:20
    Nederland ontploft

    Depay hattrick
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    maandag 15 oktober 2018 om 12:22
    Geen respect van de Belgen ? 0-4 dan maar
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9156
    maandag 15 oktober 2018 om 12:29
    Erop knappen en zien dat je wint. Goed voor moraal!!!!
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    maandag 15 oktober 2018 om 12:34
    Dit is de kans om van die Belgen te winnen. Dit kan arrogantie zijn ten opzichte van Nederland. We weten niet of Martinez afspraken met clubs heeft gemaakt om spelers te sparen voor deze vriendschappelijke interland of wil hij zijn reserves aan het werk zien, tegen Nederland. Nederland krijgt nog een kluif aan die reserves maar een overwinning op de nummer een (al dan niet met hun sterkste elf) is een mooie opsteker.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12756
    maandag 15 oktober 2018 om 12:39
    Nederland idem dito..
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    maandag 15 oktober 2018 om 12:42
    Koeman zou nu ook er verstandig aan doen om een aantal vaste waardes van PSV en Ajax wat rust te gunnen... de komende 3 weken zijn erg bepalend voor zowel PSv als Ajax met de kans op overwinteren CL en EL.
    Jongen als De Ligt, De Jong, Dumfries, Bergwijn, Blind, gewoon max een uur laten spelen. laat nu dan maar van de Beek, Rosario, Luuk, enz wat minuten maken
    Vind ik leuk
    JOJO +1743
    maandag 15 oktober 2018 om 12:45
    Bij afwezigheid van Van Dijk gewoon Aké opstellen. Sowieso moet De Vrij erin voor Blind. Laat ook aub Rosario starten ipv De Roon. Ben benieuwd hoe een middenveld met Rosario, Frenkie en Gini zal fungeren. Daarnaast zou ik Groeneveld laten starten ipv Babel. Eens kijken wat hij kan in 'zijn' land. En misschien Cillesen vervangen door Zoet, zodat die ook nog eens 90 minuten maakt in het NL elftal.

    Kortom, tegen de Belgen;
    Zoet - De Ligt, De Vrij, Aké - Dumfries, Rosario, Frenkie, Groeneveld - Gini (10) - Memphis, Bergwijn

    Mooi elftal, veel jonge talenten en dus de toekomst. Kijken of ze met hun jonge gretigheid die arrogante Belgen een pak rammel kunnen geven. Gewoon doen Koeman!
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 12:45
    Volgens mij hebben ze met hun gouden generatie nog geen prijs gewonnen op ek of wk en dan tel je helaas nog niet mee. Al winnen ze met 10-0 van nederland . Eerst n prijs pakken dan ben je n groor voetballand
    Vind ik leuk
    TheMariner +3453
    maandag 15 oktober 2018 om 12:48
    Zo kunnen ze als ze verliezen zeggen dat het slechts hun B keus was, en als ze winnen roepen dat zelfs hun B team van Oranje wint. Slim maar voorspelbaar.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21516
    maandag 15 oktober 2018 om 13:19
    Kunnen wij ook jong oranje laten uitkomen.
    Vind ik leuk
    Basschot +2237
    maandag 15 oktober 2018 om 13:40
    WIe is nu hier arrogant??
    Vind ik leuk
    El Lobo +2056
    maandag 15 oktober 2018 om 13:41
    Eerst klagen dat Nederland naast de schoenen gaat lopen na de overwinning op Duitsland en dan later zelf dit naar buiten brengen! Hmmm..

    Daar lopen ze al naast hun schoenen!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31278
    maandag 15 oktober 2018 om 13:41
    Nog steeds geen slecht team, dat B-team....
    Vind ik leuk
    Cookee +10889
    maandag 15 oktober 2018 om 13:47
    Slim van Belgie, als Nederland wint dan komt het door de wissels.
    En als ze winnen dan geeft dat hun wissels een goed gevoel.
    Ik vind het jammer want je wilt toch jezelf kunnen ijken tegen de echte top.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1926
    maandag 15 oktober 2018 om 13:50
    Gewoon met 10-0 van de mat af vegen kut belgen durven ni hahahaha 😂

    Kijk nou zijn de PSV-ers aan boord en nu het iedereen de schijt in de box

    Prachtig 👍🏻
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 15:31]
    Vind ik leuk
    De fries +866
    maandag 15 oktober 2018 om 14:41
    Er is maar 1 “A-land” die deze wedstrijden serieus neemt , en dat is... Holland !
    Vind ik leuk
    Marcelcocu +116
    maandag 15 oktober 2018 om 15:04
    Haha wat een losers... eerst allemaal praatjes maken en nu een b-team het veld insturen? waarom niet gewoon hun sterkste elf?? denk dat ze bang zijn van oranje.. immers kan oranje alleen maar winnen in deze situatie! verliezen van België is geen schande en nu krijg je straks achteraf praatjes van " ja maar we speelden niet met de sterkste elf" nu zijn er altijd mensen die gaan zeggen: wees blij dat ze niet met hun sterkste 11 aantreden maar ik had het wel willen zien! denk dat Oranje België helemaal weg had gecounterd!
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 16:23
    België treed tegen Nederlands XI elftal aan met een B-team,jawel België ziet dat op dit moment de selectie van Ronald Koeman een team is dat knokt en daaruit is gebleken dat Nederland-Duitsland in een 3-0 overwinning is geeindigd.
    Een Belgische nederlaag zou het Belgisch voetbal met al hun narigheid op het gebied van Fair Play wat nu naar voren is gekomen met onregelmatigheden wat uitslagen betroffen in hun competitie,zèèr slecht uitkomen dus:een B-elftal om zich te kunnen indekken bij een nederlaag Dinsdagavond in Brussel.
    Wat moet dat straks worden als blijkt dat de Nederlandse voetbal vedetten aan een nieuw tijdperk beginnen gelijk de tijd van Cruijff-Gullit-Koeman-van Breukelen-Robben die wereld toppers werden,de Belgen zouden nu zèker met hun sterkste formatie moeten aantreden en dan kan men beoordelen hoever Nederlands voetbal van België (eventueel) verwijderd zou zijn,maar daar wacht men liever niet op zo trots als een pauw is men geworden maar ook dat is in Nederland slecht bevallen zie hier hoe het dus moet,Koeman weet het dus wel over te brengen !
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 16:36
    Ik denk dat Nederland ook niet op oorlogssterkte speelt
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 16:39
    met zoon team win je niet van nederland
    Vind ik leuk
    Het Brein +4125
    maandag 15 oktober 2018 om 18:11
    Als wij met Babel en Bergwijn beginnen, spelen we dan ook niet met het B-team?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1926
    maandag 15 oktober 2018 om 21:18
    Nee da’s as we beginne met blind en babel brein! 😉
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 19:44
    ook Koeman komt met b-spelers. zelfs Luuk de Jong en die mag je zelfs C speler noemen.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1926
    maandag 15 oktober 2018 om 21:21
    Nee C team is met Blind en van de Beek Shcvis. 😉
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 20:40
    Ze zijn wat naast de schoenen gaan lopen. Met hun gouden generatie, 2015 begonnen ze al met de documentaires. Zo wat hebben ze prijzen gepakt. Nl was niks en ze wonnen met alles van ons. Arrogante lui, op de olympische spelen veel meer gewonnen dan die lui. Tunnelvisie
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:14
    Boeiend... afmaken die Belgen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws