Rotterdamse lofzang op 'topper van de allergrootste orde' De Jong: 'Een grootheid'

    Rotterdamse lofzang op 'topper van de allergrootste orde' De Jong: 'Een grootheid'

    maandag 15 oktober 2018 om 17:13

    Rob Jacobs, voormalig trainer van onder meer Feyenoord en Excelsior, vindt Frenkie de Jong 'een topper van de allergrootste orde'. Zaterdagavond genoot hij met volle teugen van het optreden van de Ajacied tijdens Nederland-Duitsland. 

    Met De Jong als regisseur op het middenveld won Oranje met 3-0 in de Johan Cruijff Arena. "Het is jammer dat hij geblesseerd is geweest, want Frenkie de Jong is echt een topper van de allergrootste orde", aldus Jacobs - die maandag zijn 75e verjaardag vierde - voor de camera van RTV Rijnmond

    "Jammer genoeg komt-ie bij die andere club vandaan, waar wij (Feyenoord, red.) over twee weken tegen spelen. Dit is zó'n grootheid! Met de bal aan de voet kijkt hij in de rondte, hij raakt hem nooit kwijt, hij wil de bal altijd vooruit spelen..."

    Jacobs ziet dat heel Oranje profiteert van het spel van De Jong. "Iedereen moet meekomen, naar voren om afvallende ballen snel te veroveren. Hoe dichter bij elkaar, hoe makkelijker het dan wordt. Dat is ook het spel dat Ronald Koeman graag speelt."

    Plaats een reactie

    MagicMike +585
    maandag 15 oktober 2018 om 17:16
    Amen!!!
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:16
    Welke club bedoelt hij;-)
    Vind ik leuk
    035 +5943
    maandag 15 oktober 2018 om 17:18
    Excelsior?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5732
    maandag 15 oktober 2018 om 17:19
    WillemII
    Vind ik leuk
    WRFM +369
    maandag 15 oktober 2018 om 17:20
    Willem2
    Vind ik leuk
    Niels92 +27972
    maandag 15 oktober 2018 om 17:21
    De club die ondanks geen kampioen, altijd de grootste van Nederland zal zijn en blijven, de club waar menig PSV'er vaker over praat dan over PSV zelf, Ajax dus :)
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:21
    🤣🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:23
    Je bedoelt de laatste 4jaar;-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +27972
    maandag 15 oktober 2018 om 17:30
    Inderdaad :) PSV mag best wel blij zijn dat Ajax 4 jaar geen kampioen is geworden, mede daardoor zijn gasten zoals jij het laatste jaar opeens fan van de club geworden, overal op internet forums zie je steeds meer PSV'ers komen, een geboortegolf van succes supporters is uitgebroken onder de '' PSV'ers '' :)
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:34
    Ik kijk al 35 jaar PSV nielsje en in die tijd is PSV meer kampioen geworden als ajax,dus weet niet waar jij het over hebt;-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +27972
    maandag 15 oktober 2018 om 17:37
    Je kan zoveel zeggen :) Heel toevallig, na het kampioenschap dit jaar ben jij op de site gekomen, toeval?
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:42
    Ben pas 3 maanden op de site Niels.
    Vind ik leuk
    Niels92 +27972
    maandag 15 oktober 2018 om 17:44
    Inderdaad, na het kampioenschap dus :) Je bevestigd daarmee wat ik zeg :)
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:52
    Ik zat eerst altijd op headliner.nl daar zie je al het voetbalnieuws bij elkaar ook vp,zo ben ik hier terecht gekomen.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3212
    maandag 15 oktober 2018 om 17:56
    Je kan gelijk hebben maar ik ben 35,en verwend als Amsterdamse ajacied ,vanaf mijn jeugd,vrij van school krijgen omdat Amsterdams trots voor de wereldbeker ging ,cl winst ,feest op leidse en museumplein ,de haters die haten ,ja laatste jaren wat minder maar daar komen we wel weer uit u win some u lose some
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 18:05
    Ieder zijn club mr.Smit ik als Eindhovenaar:PSV en jij als Amsterdammer:ajax niks mis mee:-)
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3212
    maandag 15 oktober 2018 om 18:56
    Das een waarheid van heb je me daar . Ik heb respect voor andere clubs ,heb geen haat maar hou wel van een beetje rivaliteit ,was trouwens laatst in Eindhoven ,jullie hebben ook een 'UFO'zag ik 😂😉
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 19:00]
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 18:21
    In ‘88 kregen we geen vrij voor Wereldbeker. Waren al lang blij dat het überhaupt uitgezonden werd.😁😁
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3212
    maandag 15 oktober 2018 om 18:59
    Ik zal je zeggen .. Ik was bij de grachten tocht .. Gekkenhuis ,ik zat zat uren op mijn pa z'n schouders , hij moest alleen één keer ff pauze ,een toeter paffen en toen gingen we verder ,grootste deel van de route gevolgd zo goed en kwaad als maar kon 😉😂 thnx pa !
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:53
    Ik bedoel niet EK maar wedstrijd van PSV tegen National Uruguay.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3212
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:55
    Oohh ok
    Vind ik leuk
    Ryan82 +979
    dinsdag 16 oktober 2018 om 08:32
    Die 3-0 in Eindhoven is snel vergeten ....
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 02:53
    Kampioen 21e eeuw, En op de eeuwige ranglijst van de eredivisie staan ze na 2100 wedtrijden 300 punten achter op Ajax. Wat was jouw punt ?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 02:55]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 08:28
    Wil je nu een sticker?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:12
    Kleuter! Dit soort opmerkingen krijg je, als je het met argumenten niet kan redden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 11:31]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:35
    👏
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:16
    Begrijpend lezen ook aartje 21 eeuw is in 2001 ingegaan en wie heeft er vanaf toen de meeste kampioenschappen;-)
    En nu vlug naar school.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 12:17]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:47
    Pik, je schreef 35 jaar!
    Wie moet er nou terug nasr school ? Je kan je eigen berichten niet eens lezen 🤣🤣🤣
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 13:54]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:05
    35x34=1190 geen 2100 dus rekenen kun je ook al niet;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 21:22
    Lol,vanaf begin eredivisie bijdehand
    . Dit zijn de officiële KNVB cijfers, dombo.
    Vind ik leuk
    stevens +0
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:13
    sinds 1956 Ajax 25 keer kampioen en PSV 21 keer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:19
    Toen was ik nog niet eens geboren en speelde ze volgens mij met een leren bal met paardenhaar:-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 21:27
    Dusmoetje ooknietpraten over iets waar je niks vanaf weet.Of dacht je nou echt dat ze pas met voetballen begonnen toen jij geboren werd? Van 1974 weet jij dus ook niks ? Enne : toen jij nog niet geboren was, stonden er al 3 Europacups en een wereldbeker inde prijzenkast van Ajax. Echt joh, je maakt jezelf toch een partij belachelijk hier.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 21:53
    We leven in de 21e eeuw niet de 20e,behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 22:40
    Juist, je hebt het nu dus over je eigen eerste opmerking: 35 jaar......
    Je hebt in ieder geval nog een beetje zelfkennis. Valt me mee.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 22:42]
    Vind ik leuk
    stevens +0
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:18
    Ajax sinds 1956 25 keer kampioen PSV 21 keer kampioen.
    Vind ik leuk
    Leedz +7033
    maandag 15 oktober 2018 om 17:46
    Vergeet de niet PSV-ers niet, die alles en iedereen die Ajax verslaat of punten afpakt steunt...
    Vind ik leuk
    Niels92 +27972
    maandag 15 oktober 2018 om 17:47
    Ik vind het eigenlijk best mooi, niet Ajacieden die dagelijks met Ajax bezig zijn :) Hoe meer haat en hoe meer ze met Ajax bezig zijn, hoe vaker ze bevestigen dat Ajax de grootste is :) Mooier kan je het als Ajacied niet krijgen :)
    Vind ik leuk
    Leedz +7033
    maandag 15 oktober 2018 om 17:49
    Mooier dan dit kan je het niet zeggen... #NielsForPresident 😅
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 18:10
    Dat geld andersom ook Niels,is toch leuk beetje rivaliteit onder elkaar:-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:38
    Rivaliteit is idd wel leuk, belachelijke opmerkingenn niet !
    Vind ik leuk
    McRobbos +824
    maandag 15 oktober 2018 om 18:30
    Heb vooral het idee dat ajacieden altijd maar zeggen dat anderen over ze praten. Miss wat meer idd omdat 1/3 van de topics hier ajax gerelateerd zijn, maar moet zeggen dat het me verder heel weinig interesseert
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 02:56
    +1
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:54
    Die van Utrecht en Ado bedoel je??
    Vind ik leuk
    Leedz +7033
    maandag 15 oktober 2018 om 18:00
    Bijvoorbeeld, vergeet Feyenoord ook niet he
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:50
    gelukkig hebben ze bij Ajax geen last van succes supporters Niels
    die geboortegolf die wij nu schijnbaar hebben , die hebben jullie ook gehad
    en verder maakt dat ook geen fuck uit , want als je successupporters hebt betekent het in ieder geval dat je succes hebt
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 22:45
    Bij Milwall hebben ze 100% zeker geen successuporters... LOL.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 22:47
    nee daar hebben ze echte supporters , en dat is een stuk beter als meelopers die de kudde achterna lopen
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 23:13
    +1 !
    BTW ikwerd supportervan Ajax toen ze 3e van onderen stonden in seizoen 64/65. Trainer was Vic Buckingham. Toen die vervangen werd door Rinus Michels begon de pret. Met voor mij als jonge jongen als hoogtepunt de beslissings wedstrijd tegen Benfica in Parijs.
    Stond ook achter het doel waarin Cruyff zijn magistrale doelpunt tegen Ton Thie maakte. Elke keer als ik dat soelpunt zie,zie ik mezelf achter het reclamebord staan als 10 jarig jochie....
    Those were the days.
    En nu : Feyenoord heeft de meeste supporters , Ajax de meeste toeschouwers ;-(
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 23:16]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 07:43
    ik had het echt niet over jou hoor
    maar over succes supporters in het algemeen , die je nogal veel bij grote clubs ziet
    supporters die je bij clubs als Excelsior , Ado ,Emmen en inderdaad Millwall niet hebt
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:24
    Dat begreep ik wel hoor Milwall;-)
    Vind ik leuk
    Iliohan +25
    maandag 15 oktober 2018 om 17:51
    Je hebt pas net de baard in de keel. Niels 1992. Hou toch op man.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:52
    Er zijn er ook die altijd al voor PSV zijn geweest :) Ik ben opgegroeid in West-Brabant en we zijn met de club een paar keer naar het PSV stadion geweest. Daarnaast kan ik me wel de wedstrijden van PSV in de Europa Cup I herinneren, maar niet die van andere clubs.

    Het enige wat me uit die tijd van Ajax bij is gebleven, is het staafincident, waardoor de club een tijdje van Europees voetbal was uitgesloten. En van Feijenoords ontmoetingen met Werder Bremen, waarin Henrik Larsson het verschil maakte.

    Ajax is voor mij pas gaan leven, toen Van Gaal daar trainer werd. Ik had wel respect voor het team en de speelwijze, maar PSV moest toch wel van ze winnen! Wat dat betreft hebben PSV supporters toch altijd wel meer sympathie voor Feijenoord ondanks het gebrek aan success.

    En ja, ik heb de vriendschappelijke interland Nederland-Brazilië nog gezien als klein jongetje in De Kuip in 1989. Ik had me erop verheugd om vorige week op uitnodiging van mijn voormalige werkgever, die om de hoek zit, voor het eerst een stap te zetten in de Johan Cruijff Arena, maar dat ging helaas niet door.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    Palafima +104
    maandag 15 oktober 2018 om 18:32
    5
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 18:43
    Dat komt alleen door vavan bommel
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 19:06
    Toch wel mooi als een PSV'r zijn nagels komt bijten om even te rammen op de 4 jaar. Terwijl Ajax straks miljoenen kan vangen, Europees punten pakken en in de eredivisie elke keer maar weer strijd levert en voor de eerste plaats gaat.

    En zij maar denken dat PSV super goed is oftewel de beste. Ze doen het goed, alleen kunnen ze de 3 sterren vergeten.
    WZAWZDB!
    Vind ik leuk
    WRFM +369
    maandag 15 oktober 2018 om 17:50
    Zegt een ajaxied die weer over PSV begint
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 21:17
    ajaxied...
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:53
    tsja Niels , je hebt het nu zelf over PSV in een topic over Frenkie , het is dat ik je beter ken , maar anders zou ik denken dat je geen haar beter bent dan de PSV-ers waar je nu over praat ;-)
    Vind ik leuk
    Op afstand +709
    maandag 15 oktober 2018 om 18:16
    Prima verwoord
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5815
    maandag 15 oktober 2018 om 17:19
    Het is voor Feyenoord te hopen dat zich snel talenten als De Jong, Rosario of Bergwijn aandienen, anders missen ze ook daar de boot. Kern van het nieuwe oranje bestaat met name uit PSV-ers en Ajacieden
    Vind ik leuk
    Leedz +7033
    maandag 15 oktober 2018 om 18:50
    Ik neem even de opstelling van afgelopen zaterdag..

    Cillissen - Barca
    Dumfries - PSV
    de Ligt - Ajax
    van Dijk - Liverpool
    Blind - Ajax
    Wijnaldum - Liverpool
    de Jong - Ajax
    de Roon - Atalanta
    Babel - Besiktas
    Memphis - Lyon
    Bergwijn - PSV
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:20
    Bedankt Rob wij zijn zeker dom hier ze komen steeds met wij al lang wisten .
    Vind ik leuk
    stratumseind +172996
    maandag 15 oktober 2018 om 17:21
    Frenkie de allergrootste ooit . wie is messi.?
    Vind ik leuk
    Castromann +7512
    maandag 15 oktober 2018 om 17:26
    Ik heb begrepen dat de Jong binnenkort al gehuldigd wordt door de FIFA met een oeuvre prijs voor zijn bewezen diensten voor het voetbal.
    Zonder frenkie zou het voetbal niet meer bestaan hebben.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 18:37
    ze zijn al bedevaartsreizen naar Amsterdam aan het plannen ipv Lourdes
    Frenkie schijnt in Amsterdam gezien te zijn
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 21:21
    De Stille Omgang is een door katholieken uitgevoerde devotionele nabootsing in stilte en zonder uiterlijk vertoon van de middeleeuwse processie ter herdenking van het Amsterdamse hostiewonder uit 1345. Deze stille tocht wordt elk jaar in de nacht van zaterdag op zondag na de 15e maart gelopen in de oude binnenstad van Amsterdam. In 2016 namen zo'n 5.000 mensen deel aan de omgang.

    Hoezo Lourdes?
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 21:43
    Lourdes is uit , en Amsterdam is in , al ben ik tegen elke vorm van geloof of godsdienst omdat het grootste gedeelte van de oorlogen in de wereld door geloofsovertuiging komen
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1661
    maandag 15 oktober 2018 om 17:29
    'Allergrootste orde', wel even goed lezen hoor. De Jong is goed, maar bezorg ons eerst maar eens de wk titel in 2022, dan praten we verder.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2396
    maandag 15 oktober 2018 om 19:44
    Messi schijnt wel talent te hebben hoor. Ben benieuwd of dat talent er ook uit gaat komen. Laat m er eerst maar eens 100 maken in de CL, dan praten wel weer :)
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:28
    Dat er nogsteeds mensen zijn die niet zien dat Frenkie de van de beste middenvelders ooit gaat worden! Wat een heerlijke voetballer!
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5562
    maandag 15 oktober 2018 om 17:31
    Daar kun je nu toch helemaal niets van zeggen? Laat hem het eerst maar een paar seizoenen onophoudelijk laten zien, daarna kun je pas komen met termen als '(een van) de beste' komen
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 17:31]
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:38
    Een pass, een dribbel of een bal aanname zegt al genoeg.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5562
    maandag 15 oktober 2018 om 17:42
    Een blessure ook
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:45
    Ja dat zoud het enige zijn wat Frenkie in de weg kan zitten.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5562
    maandag 15 oktober 2018 om 18:07
    Daar doel ik ook op, vooral op jonge leeftijd kan dat funest zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 03:26
    Gedeeltelijk mee eens, maar topclubs betalen toch geen 80 miljoen voor iemand die nog niet aan die topclub toe is ? Ik heb meer vertrouwen in de mensen van die topclubs dan va n een niet Ajacied die ook even wil afkraken voor het afkraken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 03:28]
    Vind ik leuk
    DrDeef +2114
    maandag 15 oktober 2018 om 18:12
    Het is allemaal maar te hopen. Talent genoeg, maar 2 keer je kruisband scheuren en je balt lekker als voormalig toptalent in Oezbekistan of bij Telstar ofzo. Hij heeft alles om het te halen maar die stellig overtuiging kun je nooit hebben helaas. Strootman ( qua niveau natuurlijk wel minder) was een paar jaar terug ook een betere speler voordat z'n knie helemaal stuk was.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:35
    Tja, blessures kunnen een hoop verpesten. Maar wat ook belangrijk is : hoe zit h eet in het koppie ? En dat zit bij beide wel goed. Er is vroeger een speler geweest die het in zich had om beter te worden dan Cruijff. Helaas zat het in z'n koppie niet goed : Sjoerd Ruiter, Na Cruyff het grootste NL talent ooit. Maar ik denk dat dit voor de meesten hier te lang geleden is ;-) zoek maar op YT.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 17:44]
    Vind ik leuk
    DrDeef +2114
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:29
    Docu van gezien. Die is helemaal kapot gegaan door die vergelijking. Helemaal omdat ie t zelfde pad bewandelde, toen was de vergelijking helemaal snel gemaakt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 02:01
    Moet je je voorstellen hoe erg het voor die jongen geweest zou zijn als toen VP al bestond ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 18:39
    Die mensen heb je toch. Dat komt door niveau van onze Micky Mouse competitie.😉
    6jr terug hebben we Siem de Jong uitgezwaaid als de allerbeste op Nederlandse velden. 2jr terug Davy Klaassen idem dito. Sorry maar dan worden mensen wat sceptisch bij de nieuwe verlosser.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:29
    Siem en Davy zijn toch niet zo benoemd als jij nu zegt ?
    Davy werd altijd een nuttige speler genoemd. Harde werker maar toch niet wereldtop ? Ik kan me niet herinneren dat dat ooit door iemand gezegd is.
    Vind ik leuk
    Degier +471
    maandag 15 oktober 2018 om 20:44
    Laten we maar rustig afwachten. We hebben in het verleden wel meer namen van toptalenten voorbij zien komen, die nu niet eens meer in de voorselectie van het Nederlands elftal zitten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172996
    maandag 15 oktober 2018 om 17:34
    Staat het standbeeld al van m voor de arena?
    Hij heeft tenslotte al 1 halve competitie achter de rug
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5732
    maandag 15 oktober 2018 om 17:37
    Dit soort reacties komen alleen van "clubsupporters", de echte voetballiefhebber weet wel beter.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:41
    Wat maakt het nou uit hoe lang je in de ED hebt gespeeld? Dat vind ik altijd zo'n onzin.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172996
    maandag 15 oktober 2018 om 17:50
    de hype heeft ronduit belachelijke vormen aangenomen.
    gelukkig is men buiten nederland wat normaler
    Vind ik leuk
    Emnu +4263
    maandag 15 oktober 2018 om 18:11
    Aldus de man die naar eigen zeggen in Spanje woont, waar de kranten er nog voller mee staan dan hier...
    Vind ik leuk
    stratumseind +172996
    maandag 15 oktober 2018 om 18:13
    de echte serieuze kranten weten wel beter, voor de rest kent echt niemand de wereldredders van ajax
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 18:13]
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5732
    maandag 15 oktober 2018 om 18:27
    Welke serieuze kra 't dan?
    Vind ik leuk
    stratumseind +172996
    maandag 15 oktober 2018 om 18:30
    La Vanguardia
    El País
    Vind ik leuk
    Emnu +4263
    maandag 15 oktober 2018 om 19:34
    Je hebt gelijk.

    Frenkie domineert hier in Nederland al maanden lang de voorpagina’s van het Financieel Dagblad, NRC etc.

    Er is geen ontkomen aan.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 21:24
    AD
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 19:33
    Haha, mijn neefje woont in Spanje en hij zei dat Frenkie de nieuwe Cruijff wordt als hij de sites daar mocht geloven. Ook voetballers als Xavi zeggen dat...
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 21:23
    Om precies te zijn op de Dam.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1350
    maandag 15 oktober 2018 om 17:46
    Die Jacobs heeft er kijk op.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3212
    maandag 15 oktober 2018 om 17:49
    Het valt me op dat 'haat 'groter is van Rotterdam naar Amsterdam dan andersom ,wij doen nooit moeilijk om de naam feyenoord of Rotterdam te zeggen , das meer iets voor buiten Amsterdam . We zijn relaxed en tolerant .
    Vind ik leuk
    oostkust +656
    maandag 15 oktober 2018 om 17:51
    geen woord Frans
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:54
    Goed nieuws ... Wilt u thuis geld verdienen door op een computer of laptop te werken van 4 tot 6 uur per dag, dan betaalt Google $ 25368 tot 35294 per maand en krijgt u elke maand een uitbetaling via Google. U kunt hier kijken .......


    ❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥ 𝐰­𝐰­𝐰.E­a­r­n­9­1.𝐜­𝐨­𝐦
    Vind ik leuk
    Pazienza +149
    maandag 15 oktober 2018 om 18:50
    kan ik alvast een voorschot krijgen?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21642
    maandag 15 oktober 2018 om 19:26
    Flikker op
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 02:00
    Of verliezen!
    Vind ik leuk
    Vak-T +737
    maandag 15 oktober 2018 om 18:14
    Er gaan geruchten dat Frenkie geboren is een stal in Arkel, en dat Ten Hag een van de wijzen uit het oosten is.........
    Vind ik leuk
    Mama +200
    maandag 15 oktober 2018 om 18:47
    Hij zal het wel niet lezen, maar toch. Rob,gefeliciteerd !
    Vind ik leuk
    Pazienza +149
    maandag 15 oktober 2018 om 18:49
    Zelfs ik als ajacied wordt helemaaaal moe van die berichten over Frenkie. Laat die gast toch gewoon lekker ballen zijn kontje is al door iedereen schoongelikt. Minder praten, meer voetballen.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 19:15
    Toch grappig dat er veel mensen zijn die de Jong matig vonden zaterdag. Sommige beweerde zelfs dat hij de tegenstander uitlokte.... de jaloezie spat er van af.
    Vind ik leuk
    Harry.f +327
    dinsdag 16 oktober 2018 om 01:46
    En voor iedere feyenoord fan doet het pijn en dan vooral omdat hij zich aanbood op Varkenoord waar ze hem niet konden overtuigen en naar Willem2 ging. Wat een afgang!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 03:31
    Weten jullie wat ookeen leuke statistiek is: hoeveel successen hebben PSV te danken aan ex-ajaciden. Zo slecht dat Ajax, maar hun spelers willen we wel graag hebben. Moet natuurlijk wel goedkoop : Viergever , hahaha
    Uit het verleden is ook een aardig rijtje te maken.Andersom kan ik zo gauw niemand bedenken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 03:33]
    Vind ik leuk