Dramatische interlandperiode voor Liverpool: drie bepalende spelers geblesseerd

Dramatische interlandperiode voor Liverpool: drie bepalende spelers geblesseerd

Gepubliceerd: maandag 15 oktober 2018 om 23:03ma 15-10-2018 om 23:03

Voor Liverpool verloopt de huidige interlandperiode allerminst naar wens. De bepalende spelers Virgil van Dijk, Mohamed Salah en Sadio Mané zijn alle drie met een blessure teruggekeerd in Engeland en zijn een vraagteken voor de Premier League-wedstrijd tegen Huddersfield Town.

Van Dijk speelde al enige tijd met twee gebroken ribben, onthulde Oranje-bondscoach Ronald Koeman maandag tijdens de persconferentie. De Bredanaar reisde tegen de zin van zijn club naar Amsterdam, omdat hij graag de wedstrijd tegen Duitsland wilde spelen. Tegen België is de centrale verdediger echter niet van de partij.

Salah speelde vrijdagavond met Egypte tegen Swaziland en scoorde direct uit een corner. De regerend Premier League-topscorer liep in de slotfase echter een liesblessure op en moest eerder dan gepland het vliegtuig naar Engeland pakken. Mané heeft tijdens de interland tussen Senegal en Sudan zijn linkerduim gebroken. De spelmaker zal dinsdagavond waarschijnlijk ontbreken tijdens deel twee van het tweeluik met Sudan. Ook de uitwedstrijd tegen Huddersfield Town (op 20 oktober, red.) lijkt te vroeg te komen.

Plaats een reactie

maandag 15 oktober 2018 om 23:06
Heel serieus lijkt het allemaal niet en tevens valt het programma voor de rest van oktober reuze mee, met 2 wedstrijden tegen de degradatiekandidaten Huddersfield en Cardiff en nog een thuiswedstrijd tegen Crvena Zvezda, al met al geen reden tot al teveel zorg als je begaan bent met Liverpool.
Vind ik leuk
Mr bien +4585
maandag 15 oktober 2018 om 23:12
Wel vervelend als bepalende spelers niet mee kunnen doen
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 23:19
Ja per definitie, maar daar heb je wel gradaties in en ik vind dit nou niet direct zo zorgwekkend.
Vind ik leuk
Gerro +7936
maandag 15 oktober 2018 om 23:12
Zo is dat en mischien is het wel een zege voor de ploeg. De belangrijke spelers kunnen nu tegen zeer matige tegenstanders even rust pakken en de reserves krijgen weer wat speeltijd zodat die weer even tevreden zijn.
Vind ik leuk
JDW1988 +3278
maandag 15 oktober 2018 om 23:43
Dat worden minuten voor Shaqiri
Vind ik leuk
3Bier +11548
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:44
Dat komt toevallig door het speelschema. Maar moesten ze tegen Man City, Chelsea en Paris SG. dan was het een ander verhaal. Blijft gewoon kut dat interland voetbal tussendoor.
Vind ik leuk
Wouta80 +926
maandag 15 oktober 2018 om 23:13
Je duim heb je toch niet nodig?
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 23:23
👍
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1074
maandag 15 oktober 2018 om 23:25
Dat zei mijn vriendin vannacht ook nog...
Vind ik leuk
buddha +9956
maandag 15 oktober 2018 om 23:25
van dijk speelt gewoon. ondanks dat ie met gebroken ribben loopt.
Vind ik leuk
2cents +57540
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:04
Komt bij dat die blessure dus niet is ontstaan in deze interlandperiode. Raar stukje journalistiek weer.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 23:46
Gebroken ribben van dijk en dan nog voetballen en winnen

💪🏻👏👏
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:11
Wel een kerel ja. Dan nog ff lekker springen en met het hoofd scoren. Dat moet je voelen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:17
He's feelings good
Vind ik leuk
pietprecies +9421
dinsdag 16 oktober 2018 om 07:17
De nieuwe Jaap Stam 👍
Vind ik leuk
Smithsonian +37734
dinsdag 16 oktober 2018 om 06:28
Ach kampioen worden ze toch niet.
Vind ik leuk
The Genius +3612
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:10
van dijk is al in september geblesseerd geraakt dus die hadden ze al...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws