'Ajax-fans zijn al 12 jaar niet welkom, laten we daar minstens 112 jaar van maken'

    'Ajax-fans zijn al 12 jaar niet welkom, laten we daar minstens 112 jaar van maken'

    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:12

    Hart voor Den Haag/Groep de Mos, de grootste partij in de gemeenteraad van Den Haag, vindt het géén goed plan om Ajax-fans weer toe te laten in het stadion van ADO bij wedstrijden tussen de twee clubs. Volgens raadslid Damiën Zeller 'zit men in Den Haag niet te wachten op Amsterdamse supporters'. 

    Begin september meldde Het Parool dat Ajax, ADO en de gemeentes Amsterdam en ADO bereid zijn om weer fans toe te laten bij onderlinge wedstrijden. In 2006 werd er besloten dat er geen uitfans aanwezig mochten zijn bij wedstrijden. Die maatregel gold aanvankelijk voor vijf jaar, maar werd daarna steeds verlengd. 

    Het aantal incidenten rond wedstrijden van ADO neemt af, weet ook Zeller, maar toch zit hij niet te wachten op bezoek uit Amsterdam. "Vorig jaar waren er slechts 9 aanhoudingen, dus is het zaak deze lijn door te trekken. Het is noemenswaardig dat de mobiele eenheid niet meer nodig is bij elke wedstrijd van ADO", citeert De Telegraaf het raadslid dinsdag.

    "Na uitgebreide gesprekken met ADO-achterban willen wij geen Ajax-supporters in onze stad. Ze zijn al 12 jaar niet welkom in Den Haag, laten we hier minstens 112 jaar van maken."

    ADO laat weten dat 'er gesprekken met Ajax gaande zijn'. 

    Plaats een reactie

    Niels92 +27045
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:14
    Denk ook dat het beter is geen uit supporters!

    De wonden zijn nog niet geheeld en er is nog te veel boosheid, dat gaat dan verkeerd aflopen, hoe jammer dat ook is :(
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 13:14]
    Vind ik leuk
    henkvlis +4024
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:18
    Stelletje No-Brains.

    Toch te zot voor woorden dat je elkaar tijdens de competitie de kop in slaat en vervolgens een week later naast elkaar kan zitten, beiden gehuld in een oranje shirt.

    Onder welke steen kom je dan vandaan, vraag ik me af?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:21
    Ajax supporters. Niemand wilt ze, maar toch komen ze.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 18:27]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:25
    Ze zijn overal. Kom zelf uit Den Haag. Al mijn vrienden- en kennissen zijn voor Ajax. Lastig verhaal voor de ADO supporters...
    Vind ik leuk
    companen +1359
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:36
    Support your Local
    Vind ik leuk
    Korm +36569
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:40
    niet dus
    Vind ik leuk
    Prof(.) +263
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:43
    Krijgen we dat gezwets! Laat iedereen lekker zelf bepalen wie ze willen supporter, gaat erom dat je je clubje steund ongeacht waar je vandaan komt!
    Vind ik leuk
    companen +1359
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:49
    Voor jouw gezwets voor mij en de meesten niet. De provinciaaltjes zoals jij zagen we vroeger niet in Amsterdam. Het mooie is de binding met de regio, spelers uit de regio maarja dat ken jij blijkbaar niet.
    Vind ik leuk
    Prof(.) +263
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:58
    Wat een bekrompen gedachten dat alleen de locals een binding mogen en kunnen hebben met de club. Ik begrijp de trots maar dat mag je gerust met anderen delen😉
    Vind ik leuk
    rexxo +1253
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:41
    Zal je nog sterker vertellen het is algemeen bekend dat veel supporters van AZ niet zo heel lang geleden bij Ajax kwamen. In die periode stelde AZ niks voor. Beetje krom om nu met zo een houding te komen
    Vind ik leuk
    Busk +1412
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:29
    Ja , om de tegenstander te supporten.
    Vind ik leuk
    rexxo +1253
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:59
    In het Ajax vak met sjaaltjes, tuurlijk gast, blijf het lekker ontkennen, ik weet het beter.
    Vind ik leuk
    companen +1359
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:28
    Zal ff uitleggen. Ik kwam bij Ajax sinds de begin jaren 80, vlakbij geboren in Diemen Zuid. Mijn neefje speelden in de jeugd bij Ajax Dennus den Turk, waar hij nooit het 1e haalden. Hij ging in 88 naar AZ.

    In 89 maakten hij zijn debuut tegen Den Haag, waar ik bij was. In jaren 90 had ik ieder jaar een seizoenskaart van ajax in de meer vak m tot de verhuizing naar de Arena. Doordat mijn neef speler was van AZ en toendertijd verhuisden naar Groet, vlakbij Alkmaar, kwam ik ook regelmatig bij AZ.

    Rexxo je weet niks over AZ en Ajax.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 20:28]
    Vind ik leuk
    rexxo +1253
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:39
    Jij bent zeker een uitzondering want ik weet meer dan genoeg wijsneus. En gefeliciteerd dat je neef Dennis den Turk is.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 20:43]
    Vind ik leuk
    Ruijterke +33
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:02
    Precies! Verder eet ik ook alleen maar heerlijke Nederlandse bloemkool, ga toch zeker geen Italiaanse pizza eten.
    Rechtstreeks uit de achtertuin van de buurman, die binding....genieten!
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1362
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:24
    Provinciaaltjes....calimeros...... Misschien komt het door dit soort uitspraken dat jullie buiten jullie eigen fans zo gehaat zijn in Nederland
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:44
    Jij denkt dat ik blij ben met dat gelul? Ik stoor me gigantisch aan zulk soort uitspraken.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1362
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:49
    Misschien dan je gezond verstand gebruiken en niet met uitspraak gekomen als provinciaaltjes en calimero's dat ergert andere mensen misschien
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:03
    Doe ik nooit, dus wat is je punt?
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1362
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:21
    Misschien dat ik je verkeerd begrepen heb ik dacht dat je mijn uitspraak bedoelde
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2992
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:01
    Wtf man lul niet zo stom hij zegt juist dat hij zich enorm irriteert aan zulke uitspraken
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1362
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:17
    Beter lezen jochie.... staat hier boven al dat ik me misschien vergist had
    Vind ik leuk
    groninger +1448
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:00
    Gezien de supportersschare van PSV zijn ze lang niet zo geliefd als Ajax en Feyenoord
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1362
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:05
    Joh.... dat jij nog tijd hebt om hier op vp te zitten.... moet jij je huis niet gaan stutten?
    Vind ik leuk
    Degier +445
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:23
    Iemand van Groningen die het over supporters heeft. Pijnlijk nu je aan al die lege stoelen ziet, waarom ze het de groene kathedraal of zoiets noemen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:44
    Egoïst.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:49
    Wat een onzin. Je moet lekker zijn voor de club die jou het meeste aanspreekt. En wat weet jij helemaal van "de meesten"? Heb je een onderzoek gedaan?

    Ik ben geboren/getogen in Eindhoven. Stond op mijn 10e al op de jongensrang van het PSV stadion, dat op maar zo'n 500m van mijn ouderlijk huis stond.

    Maar ik verwacht van niemand dat 'ie dat ook zo zou hebben gedaan.
    Vind ik leuk
    Retweet +508
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:01
    Lekker zijn voor de club die je wilt. Hoe leuk is het om op je werk lekker te plagen als die andere club heeft verloren...
    Kijk, als je uitdeelt moet je ook incasseren, dus als je plaagt kun je dat ook terug verwachten. Maar dat maakt het wel zo leuk.
    Er moet meer gelachen worden over voetbal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:04
    Maar beste companen, Nederland is zó klein. Het is niet meer dan 1 regio.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21455
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:45
    Jij bent voor AZ?
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1334
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:57
    ''De provinciaaltjes zoals jij zagen WE vroeger niet in Amsterdam''

    We, als in je woont zelf in Amsterdam? Of we als in Ajax supporter? Waarom staat in je profiel dan dat je AZ supporter bent?
    Vind ik leuk
    tannat +14010
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:41
    Jij als Nederlander juicht voor Duitsland?
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:24
    Support your local!!
    Vind ik leuk
    Bastack +136
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:40
    Dan moet ik Twente supporten, nee laten we maar niet doen!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 14:41]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:28
    Zo eens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:39
    Ik kom uit Amersfoort. Moeten 100 000 mensen dan bij VV Hoogland aanwezig zijn?
    Vind ik leuk
    HJR +7874
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:57
    Zijn wel meer clubs in Amersfoort, dus verdelen ;).

    Ik kom uit Putten :)... maar was wel elke week minimaal 3x bij de club uit Putten, omdat ik er speelde ;).

    Nu in Portugal speel ik bij Atletico Club de Portugal, dat ligt net nog in Lissabon. Maar ik woon in Queluz (ligt net buiten Lissabon) en daar hebben ze weer Real SC.

    Dus wie mag ik nu supporten en wie niet ;)?
    Vind ik leuk
    Wong Ho +326
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:36
    Zou een leuke reccete zijn,niet dan?
    de penningmeester zou tevreden zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:57
    Support yout local????
    Geboren in Eindhoven, woonachtig in Amsterdam, nou, haar vele lokale cluppies support ik never nooit niet...
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:15
    Als Amsterdammer word ik ook doodmoe van al die Brabo's in de stad. Ga terug naar het levendige Eindhoven. Het is met voetbal net als met de steden. In Amsterdam is alles mooier. Daarom ben je toch ook hier komen wonen.😁
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 19:19]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:44
    Ik had andere reden, Ton, maar jij hebt blijkbaar liever toeristen en doekjes rondlopen dan Brabo's..?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:39
    Amsterdam huilt, waar het ooit heeft gelachen...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21455
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:44
    Onzin.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 21:43
    Er zijn grenzen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 22:01
    Wat zijn Locals dan? Mede land genoten.. provincialen.. stedelingen/dorpelingen.. maar voor een kelderklas amateurploegje gaan supporteren.. in sommige regio’s van NL heb je niet eens profclubs.. daarbij je support toch gwn de club die jezelf wilt als support je een buitenlandse club, als iemand daar meer bij voelt moet die dat toch lekker zelf weten. Over al dat eten tjaah kunnen de Zeeuwen zich iig beperken tot hun Zeeuwse mosselen. -_-
    Vind ik leuk
    FCHeineken +846
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:49
    Een Hagenees is voor FC Den Haag....
    Een Hagenees die voor die Amsterdammers is, is geen Hagenees, maar een Hage-neus.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 07:01]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:17
    Zegt de persoon die ongeveer het meest Amsterdamse merk wat er bestaat als naam heeft.
    Vind ik leuk
    FCHeineken +846
    woensdag 17 oktober 2018 om 07:02
    Volgens mij staat de grootste Heineken brouwerij nog altijd in Zoeterwoude, dicht bij Den Haag....
    Amstel pis is meer puur Amsterdams.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1020
    dinsdag 16 oktober 2018 om 22:51
    En een Hagenaar dan???
    Vind ik leuk
    FCHeineken +846
    woensdag 17 oktober 2018 om 06:58
    Das een nette Hagenees ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:08
    Dan ben je geen echte Hagenees maar een meeloper. Mooi voetbal, inderdaad dan moet je bij Ajax of PSV zijn ben ik helemaal eens met je. Maar zoals jij aangeeft dat jij en je vriendjes uit Den Haag komen mag jij je geen Hagenees noemen want een echte Hagenees kiest een club met zijn hart . Ik stel dan ook voor dat jij en je vriendjes gaan verhuizen naar Amsterdam, ga ergens onder een brug maffen
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5519
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:28
    De stad word nu helaas bestuurd door een stelletje populisten en die doen dat via de onderbuik i.p.v. met dat beetje verstand dat er nog overgebleven is.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:59
    Weet niet in welk gedeelte van DH jij dan komt? Zeker geen Duindorp of Loosduinen. maar ken geen Hagenees die voor Ajax is.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:56
    Leidschenveen, nog pijnlijker hehe.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:50
    ik kom regelmatig in Den Haag en het valt me op dat daar veel jongeren in Ajax kleding lopen. Is ook wel logisch want ADO rommelt al jaren in de marge. Gek dat zo'n stad geen topclub heeft.
    Vind ik leuk
    Enkidoe +288
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:25
    Hetzelfde geldt voor het feyenoord tuig.
    Vind ik leuk
    frhoi +903
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:48
    Hoezo gelijk tuig.. Ik ga ook zowat alle uitwedstrijden, maar ik gedraag mij wel. of ben je zelf gewoon tuig?
    Vind ik leuk
    McRobbos +788
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:35
    Ga huilen
    Vind ik leuk
    frhoi +903
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:08
    Volgende week krijgt hij "tuig" van Sparta ha ha
    Vind ik leuk
    De Hout +1725
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:00
    *wil (-t) Blijft lastig, die Nederlandse taal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:03
    Blijft lastig, geen betweterige miezert zijn.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:26
    En dan vinden ze het daar in die speeltuin gek dan ik een pleuris hekel heb aan die ballentent
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:32
    Jij moet een voorbeeld aan Niels nemen. Die is tenminste verstandig. Verder kom jij hier altijd als een tokkie over, dus bewijs jij niet het tegenovergestelde.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:37
    Ik moet aan niemand een voorbeeld te nemen en zeker niet als het van een ado supporter komt. Dus probeer het bij een ander zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:39
    Tokkie.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    dinsdag 16 oktober 2018 om 21:28
    Lang over deze voor jou intelligente opmerking nagedacht?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    dinsdag 16 oktober 2018 om 21:39
    Nee hoor, als ik jou zie is dat het eerst waar ik aan denk. Bij jou moet je het lekker simpel houden.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    dinsdag 16 oktober 2018 om 22:19
    Als jij er ook zo een bent die de supporters van de bezoekers wilt weren dan vind ik de opmerking “tokkie” best intelligent. Veel meer dan een cel zal er niet in zitten. Ik zou als ajax zijnde die extra gelden die oa zij aan de overige clubs compenseren bij jullie maar achterwege laten. Blijkbaar hebben jullie ajax niet nodig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:28
    En ze geven alleen maar overlast
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:10
    Weer zo,n dom figuur.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:18
    Knopje links van je enter knop. 1 keer indrukken en dan spatie.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 16:18]
    Vind ik leuk
    markie +826
    dinsdag 16 oktober 2018 om 21:29
    Waarschijnlijk een die hard teletextsupporter?
    Ik gun feyenoord supporters helemaal niks maar ze worden wel gemist bij een wedstrijd als Ajax feyenoord. De intensiteit van zo een wedstrijd is dan toch een stuk minder
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 21:29]
    Vind ik leuk
    Niels92 +27045
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:21
    Helaas is het schering en inslag, het gebeurt niet alleen in stadions hoor al die klote haat! Ik was vorige week boodschappen doen in Almere, daar liep een jongen met een Feyenoord shirt, die werd tot het bot toe uitgescholden door een groepje jongens wat Ajacied is, dan denk je toch ook wat een stelletje imbecielen lopen er toch rond. Laat iedereen lekker zijn eigen clubvoorkeur hebben en maak je niet druk dat de een voor Feyenoord ADO PSV of Ajax is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:26
    Ja schandalig, ik vind het echt niet kunnen.

    Wie laat zijn kind nou met een Feyenoord shirt over straat gaan?
    Vind ik leuk
    Niels92 +27045
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:30
    Haha, nou nee ik heb er geen problemen mee waar iemand zijn clubvoorkeur ligt, mijn allerbeste vriend is een echte Feyenoorder, geen problemen mee :)
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1020
    dinsdag 16 oktober 2018 om 22:56
    Geldt ook voor deze Ajacied; beste maatje een Feyenoord-supporter. PSV-ers in de familie. Fouten maken is menselijk. En wie dan de fout maakt laat ik in het midden(-noord).
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1362
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:27
    Was laatst bij de hoeren.... wilde een ultieme vernedering ondergaan.... kreeg een sjaaltje van Ajax en werd weer terug de straat op geschopt
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:31
    Je kan in de fanshop gewoon sjaaltjes voor een 10tje halen hoor. Scheelt je toch weer 50€ voor 20 minuutjes.
    Vind ik leuk
    Leozao +4156
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:35
    Ultieme vernedering: ervoor moeten betalen!
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1362
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:38
    Voor een kaartje voor Ajax bedoel je?😁
    Vind ik leuk
    Deck010 +7746
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:40
    Nee, ultieme vernedering is dan een seizoenskaart ;-)
    Vind ik leuk
    Leozao +4156
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:42
    Ik begrijp dat je dit verkeerd wilde begrijpen, geen probleem... Maar om naar Ajax te kijken heb ik geld voor over, geen probleem.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7746
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:45
    Voor mij blijft dat hetzelfde....naar Feyenoord of naar de hoeren gaan. Je verheugt je erop, en als je naar huis gaat ben je genaaid en ben je je geld kwijt ;-(
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1362
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:57
    Is ook geen probleem.... want dat is jouw probleem......😁 maar ik was altijd in de veronderstelling dat amsterdammers goed een geintje konden inschatten...... ze zijn niet alleen de overwinningen kwijt maar ook nog hun humor....😪
    Vind ik leuk
    Leozao +4156
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:00
    Maar een geintje moet geen grapje worden vriend!
    Vind ik leuk
    Deck010 +7746
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:01
    Kom op mannen !!!! Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen. Als je wilt uitdelen moet je ook kunnen incasseren, maak je niet gelijk boos.
    Vind ik leuk
    Leozao +4156
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:02
    Ik heb er schijt aan...
    Vind ik leuk
    Leozao +4156
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:03
    Ik heb er schijt aan
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1362
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:02
    Zolang het grapje Niet hilarisch wordt
    Vind ik leuk
    Deck010 +7746
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:27
    Volgens mij heeft hij er schijt aan ;-(
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1797
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:41
    Wat heeft Hilary er nou weer mee te maken😳
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 21:57
    Precies. Uitgeluld na een slechte grap.
    Vind ik leuk
    JWK +416
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:45
    😂💪🏻
    Vind ik leuk
    michelhx +3686
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:33
    Wellicht had hij straf?
    Vind ik leuk
    Peterfc +1583
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:40


    112 jaar niet welkom??? Er zat zaterdag een vak vol Duitsers in de Arena, het is minder dan 112 jaar geleden dat we die liever weg hadden.....
    Vind ik leuk
    Corse996 +1453
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:34
    In Amsterdam zijn ze altijd al welkom geweest hoor.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1583
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:36
    Ik bedoel: wat moet je gedaan hebben om 112 jaar niet in Den Haag te mogen komen?
    Vind ik leuk
    Corse996 +1453
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:46
    Ja, gaat vrij ver inderdaad..
    Vind ik leuk
    JSV +964
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:19
    Staat dat stadion niet al zo goed als buiten de stad?
    Gaat deze man er vanuit dat het gelijk vrij reizen is of zo?! Bij een bus-combi (zoals te verwachten is) heeft deze man echt een een onzinnig argument.
    Als hij/ADO nou voorstelt om gelijk de punten af te staan dan is er geen probleem! Ik bedoel maar te zeggen dat de Ajacieden niet komen om naar die ellende op kunstgras te kijken, maar om hun team aan te moedigen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:24
    Met ca 80 volwassenen 12 kleine kinderen in elkaar slaan met scherp geslepen honkbalknuppels
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 16:25]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:28
    Tuurlijk is het jammer maar het is wel de realiteit. Het is gewoon niet slim om met een Feyenoordshirt door regio Amsterdam te lopen.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1020
    dinsdag 16 oktober 2018 om 23:01
    Almere regio A'dam????
    Grootheidswaanzin???
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 23:34
    Heb je ooit wel is van de Metropoolregio Amsterdam gehoord? Ik zal het maar is googlen als ik jou was. En ik zal het meteen verklappen: ook Almere valt hieronder.

    En daarnaast is Almere natuurlijk gewoon Ajaxgebied.

    https://www.tubantia.nl/integratie/voetbalkaart

    Hierop zie je dat Ajax en in mindere mate Almere City domineren in Almere. Ajax en Almere City zijn 2 clubs die in vrede leven, sterker nog, ze hadden jarenlang een samenwerkingsverband. Oftewel, je kan ook in de buurt van het Almere City stadion rustig in je Ajaxkleding lopen. Niks grootheidswaanzin.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1020
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:15
    Als ik je reactie lees denk ik toch echt dat ze in A'dam een beetje wereldvreemd worden. Elke supporter - van welke club danook - moet in een shirtje van zijn / haar club rond kunnen lopen.
    Waar hij of zij zich bevindt mag niet uitmaken. Ik mag dan wel niet uit het westen van het land komen; maar om Almere nu ook al bij A'dam te voegen gaat met te ver.
    Snap echt wel dat er relatief veel ex-A'dam inwoners naar Almere zijn gegaan. Maar regio A'dam gaat me voor Flevoland toch echt te ver.

    Vroeger was alles buiten A'dam gewoon boerengebied. En nu niet meer???
    Ik - Ajacied - vind dat toch echt te kort door de bocht.

    Dus googlen ff achterwege gelaten als je het niet erg vind.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:16
    Leuk voor je, maar de MRA is gewoon een bestuurlijk gebied. Wat in jouw ogen onder de regio valt telt dus niet, aangezien de meesten jouw mening niet delen. Daarnaast overschat je de afstand Amsterdam - Almere nogal. Ligt veel dichter bij elkaar dan je denkt.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1020
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:16
    Hoezo delen de meesten mijn mening niet? En waar doel je dan op; op het feit dat alles buiten A'dam een boer is of...

    Doel je op het feit dat ik vind dat je in elke plaats je eigen clubshirt moet kunnen dragen.

    Doel je op het eerste dan zeg ik get a life. Kom terug in de werkelijkheid. Voor jullie houd de wereld op na Utrecht.

    Doel je op het dragen van een clubshirt dan zeg ik:
    Ik Ajacied met Feyenoord maatjes en supporters van PSV en andere clubs in mijn omgeving heb nergens last van of last mee.

    Leven en laten leven.
    Zoals ik al eerder zei in een ander topic:
    Ieder heeft zijn of haar fouten. En wie er fout zit laat ik in het midden(-noord)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 10:17]
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:28
    Hoezo haal je steeds dat boerenverhaal erbij? Dat heb ik geen eens gezegd? Enige wat ik zeg is dat het niet belangrijk is wat jij als regio ziet, aangezien dat voor iedereen anders is en het ook nog wettelijk is vastgelegd.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1020
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:42
    Bestuurlijk gebied???
    Ja hoor en daarom heeft Almere een eigen burgemeester...

    Ga lekker kaas eten in Zaandam; op meerdere punten klets je uit je nek.

    Ajacied onwaardig.

    Je maakt jezelf belachelijk.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1020
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:20
    Je spreekt jezelf nog tegen ook; Feyenoord-shirt in Almere kan dus weer niet?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:27
    Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg alleen dat je dan zulke reacties kan verwachten. Triest maar waar. Ik kom uit Zaandam waar je rustig in een Ajaxshirtje kan rondlopen. Echter woon ik nu een kwartier van Rotterdam af. Ja, ook hier kan je in een Ajaxshirt rondlopen. Maar dan krijg je wel een hoop opmerkingen naar je hoofd, het is maar waar je zin in hebt.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1020
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:17
    Dus vanwege de reacties trek jij je shirt niet aan?
    Kijk dat bedoel ik dus.

    Waanzin.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 00:58
    Waaruit trek jij die conclusie? Ik draag het vaak genoeg, maar ben ook bewust van dat mensen opmerkingen maken. Raar dat jij steeds conclusies blijft trekken uit tekst die er niet staat. Zal verder wel?
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1020
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:36
    Jij gebruikt zelf de zin:
    Quote: "maar dan krijg je wel een hoop opmerkingen naar je hoofd, het is maar waar je zin in hebt". Unquote.

    Mag ik dan a.u.b. de conclusie trekken dat jij dan je shirt niet draagt.

    Lijkt mij toch een redelijk logische conclusie.
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 18:20
    Daar zijn de laatste 40 jaar veel Amsterdammers naar toe verhuisd.
    Vind ik leuk
    De fries +867
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:24
    Ik snap je punt maar supporters van oranje zijn meestal geen echte club supporters ..
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:27
    Zoals Derksen het goed verwoord.
    Circuspubliek en dagje-weg mensen.
    Vind ik leuk
    Bertus +5685
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:33
    Soort Thialf publiek.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:35
    Ja, want een echte supporter houdt niet van gezelligheid en breekt de stadions af 😒
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:39
    Als je naar huis gaat zonder iets te slopen of een knokpartijtje ben je geen echte supporter.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5300
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:29
    Mee eens. Te hoog hoempapagehalte.
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 18:22
    Dat ben ik niet met je eens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:29
    Tsja, nog steeds film hooligans nadoen, achterlijke idiota's. Nou daar gaat het al jaren niet meer zo. En dan zie je die foto's van Vitesse Ultra's haha: snotaapjes met een capuchon op die hun stem proberen te heffen na drie biertjes...hahaha das toch voorschut, doe is gewoon normaal joh haha
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2621
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:37
    Er is nogal een verschil tussen fanatieke voetbalfans en de stichting doe eens wens fans van oranje hé.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:42
    Deze reactie verdient veel meer likes
    Vind ik leuk
    RR12 +496
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:48
    Die Oranje shirtjes zitten vol breiende, af en toe op commando van manlief klappende huisvrouwtjes. Die zitten niet op MiddenNoord.
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1031
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:07
    daarom vinden bijna alle buitenlanders "het oranje legioen" dus zo geweldig en ons zogenaamd "de best fans in the world" haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:02
    Denk je dat die gasten naar het Nederlands elftal gaan gezamenlijk?? En samen een plisie nuttigen....? Vraag ik mij bij deze af hoe naïeve gedachten iemand kan hebben?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:12
    Dit is natuurlijk al vele jaren niet meer zo. Om een wedstrijd van Oranje bij te mogen wonen moet je al je papieren hebben, moet je volgens mij minimaal een HBO diploma hebben, of je moet een prijs winnen bij radio 538. Zo jammer allemaal dat de teams niet meer echt alle koppen bij elkaar steken en als 1 blok achter je land gaan staan. Wat mis ik die sfeer , dat was veel beter als die blaaskapellen supporters van nu
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1119
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:09
    Dan ben je niet echt goed ingevoerd!! De enkele keren dat de Nederlandse hooligans een gezamenlijk front vormde bij Oranjewedstrijden( zoals bij het EK 2000) werden de ajacieden altijd geweerd!! Het was dan altijd de harde kernen van Feyenoord,Utreg en Den Haag!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 22:07
    Ajacieden altijd geweerd... dat soort lulverhalen doet het altijd goed op kinderfeestjes. Proest.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1119
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:12
    Daar kom je zeker vaak,op kinderfeestjes.....want jij kent de verhalen zo goed......
    Vraag maar eens na bij oude garde F-side,slome!
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 00:39
    Ik heb het gevraagd, en stellen dat je onzin verkoopt. Niet zo gek want jullie zijn meer van de daden ipv woorden. Boefje.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1119
    donderdag 18 oktober 2018 om 23:30
    Mocht je het vak wel op...???? Och ja,de jongens van F staan nu samen met de " hoempapa" van 410...,dus dan mag jij er ook wel op!
    Moet je eens aan Picornie vragen,over alleen maar woorden ha,ha,malloot.
    Doe ze maar de groeten van "de witte relleneger"..,als jij echt met oude garde omgaat ,dan weten die wel wie ik ben!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:11
    Stelletje droeftoeters zijn het ....
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:01
    Die scoort Henk die likjes goed gezegd van een ajaxied
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:51
    Begin september meldde Het Parool dat Ajax, ADO en de gemeentes Amsterdam en ADO

    Gemeente ADO 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:58
    dat die mensen zelf niet inzien , dat een voetbalwedstrijd zonder uitsupporters eigenlijk veel saaier is , en minder sfeervol
    er is toch niks leuker dan een beetje liedjes over en weer naar elkaar te zingen tijdens een voetbalwedstrijd
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5260
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:34
    Laten we ADO lekker voor 112 jaar uit de competitie halen idioten.
    Vind ik leuk
    D123d +4
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:06
    ze zijn gewoon bang dat de F-side het hele stadion afbrand
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:23
    Wat een idiote reactie jij ook maar geen betaald voetbal meer! ADO mag per direct dr uit supporters horen bij een wedstrijd. Geen steun is oneerlijk voordeel voor de andere teams.
    Vind ik leuk
    Hyena +29642
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:14
    "Vorig jaar waren er slechts 9 aanhoudingen, dus is het zaak deze lijn door te trekken.''

    Ze hebben in ieder geval wel zelfkennis, blijkbaar kunnen ze zich bij voorbaat al niet fatsoenlijk gedragen als Ajax op bezoek komt. Ben benieuwd of er dit jaar ook weer oerwoudgeluiden te horen zullen zijn.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5300
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:21
    Klopt denk ik wel. Als er weer Ajaxsupporters langs zouden komen, moet iedereen weer laten zien wat een hekel ze aan ze hebben etc etc. Beter niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:37
    Dat is toch de omgekeerde wereld? Laten we drank ook maar verbieden, want sommige mensen kunnen er niet tegen 😒
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5300
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:11
    Geef ik je groot gelijk in. Maar als Hagenees kan ik wel aardig inschatten wat er gaat gebeuren als Ajax weer langskomt. En dat moet je echt niet willen.
    Vind ik leuk
    3Bier +9577
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:28
    Aangezien het ADO publiek zich niet kan gedragen de komende 12 jaar maar zonder thuis supporters tegen Ajax?
    Ik weet dat waar er 2 ruzie maken 2 schuldig zijn maar blijft bijzonder dat Ajax gestraft wordt voor het feit dat de ADO supporters helemaal leip worden als Ajax op bezoekt komt
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5300
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:53
    ik denk dat je hier even over het hoofd ziet dat ik ook niet welkom zijn in de arena. En geloof me, ik heb daar nog nooit iets fout gedaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:32
    Als Ajax langskomt liggen er 7 ballen in jullie goal.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:25
    Dat hebben we kunnen zien de afgelopen jaren.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1797
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:40
    Dank je voor deze terechte reactie Hyena!
    De Ajax-supporters zijn al jaren rustig, uit, thuis, Europees....de groep die vroeger zo was zijn of gestopt of volwassen geworden. Ik denk dat Ado en Den Haag bang moeten zijn voor hun eigen supporters. Imo hebben de Ajax-supporters de latste tijd bewezen dat het wél kan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:54
    klopt helemaal , maar ik vind wel dat Feyenoord ,Ajax en ADO weer moeten gaan proberen om uit supporters toe te laten , en als het uit de hand loopt dan ook nooit geen uitsupporters meer
    dat wil je als hooligan toch ook niet ??
    de klassieker is toch een stuk minder leuk zonder uit supporters lijkt mij
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1797
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:19
    Op zich vind ik dat ook, maar het is wel heel lastig om dat te beoordelen lijkt me. Als je kijkt naar de laatste wedstrijd met uitsupporters tegen Feijenoord bv. Er werd van tevoren gezegd, als er herrie komt is het 5 jaar lang afgelopen. Het is vaker gebeurd dat “supporters” van een rivalerende club die clubkleuren aantrekken, dan herrie schoppen, en dan vervolgens zijn de niksvermoedende supporters die wel voor t voetbal komen t haasje. Het is en blijft gewoon een heel lastig iets. Maar ik denk dat het nooit helemaal te voorkomen is. Niet dat ik het goedkeur, maar als er een paar gekken tussen zitten dan moet er gewoon hard opgetreden worden tegen die mensen, maar je moet ervoor waken dat het niet gegeneraliseerd wordt.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5300
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:08
    Zo af en toe wordt er nog eens een steward in de rug aangevallen, maar verder valt het wel mee ;)
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1797
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:01
    Je weet niet wat er is voorgevallen. Ik begreep dat die Steward nogal vervelend bezig was en dat die Steward eerst een duw gaf. Ik laat me ook door niemand duwen, dan krijg je van mij ook gelijk een mep. Dus is jouw reactie een beetje nietszeggend.

    Overigens keur ik het niet goed laat dat duidelijk zijn. Maar dit gebeurd ook in een kroeg. Maar omdat het bij een voetbalwedstrijd is gebeurd wordt t lekker opgeblazen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 18:02]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:15
    Dus in 2119 kunnen ze elkaar de kop weer inslaan.
    Vind ik leuk
    Bergwag +914
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:35
    Oké beter reageer ik niet meer... Domme sukkel dat ik ben. Voor degene die wil lachen, dit is voor de edit:

    2018+112=2130. En nog minimaal dus vanaf 2131 mag t weer!

    En toch heb ik ergens t gevoel dat je deze rekensom expres fout deed en ik er weer in stink...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 13:37]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:38
    In 2006 voor het eerst niet. Laten we daar 112 jaar bijvoegen. Dus in 2118 ook nog niet.
    Vind ik leuk
    Bergwag +914
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:40
    Bedacht ik me op het moment van verzenden ook Henkie, vandaar mijn edit. Je bent een stuk oplettender dan ik vandaag!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:42
    Gisteren weer gezopen denk?
    Vind ik leuk
    Bergwag +914
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:44
    Paar bokbiertjes inderdaad! Dit weer met herfstbokbiertjes gebeurd niet vaak dus dan geniet ik extra van de combi :)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 13:47]
    Vind ik leuk
    almsend95 +279
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:39
    Die 112 jaar zijn 12 jaar geleden toch al begonnen meester.

    Oh henk was er al bij.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 13:39]
    Vind ik leuk
    Bergwag +914
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:41
    Lees eerst even de edit;) had 'm al aangepast voor je berichtje. Ik las eerst dat die dude er nog 112 jaar bij aan wilde plakken haha!
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:37
    Nee das nooit tijdens een wedstrijd gebeurd... ADO moet zijn supporters of leren in bedwang te houden of deporteren naar hun tokkie wijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:16
    Vooral ook erg sterk onberbouwd waarom je het niet wilt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:17
    Was te verwachten en het is en blijft beter. Wij zullen altijd de schuldige zijn. De club heeft stappen gezet en blijft dat doen. Als het doorgaat dan zullen wij altijd verliezer zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:18
    Volgens mij is het altijd zo geweest dat voetbal oorlog is. Dan hoort een goed gevecht er nu eenmaal bij. 2 partijen die strijden op de winst is goed voor het moraal en het vertrouwen. Waarom dan niet afspreken op een vooraf af te spreken plek?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:23
    nog dommer dan dom het is maar een spel ga lekker op een andere dag vechten of nog beter ga 7 dagen per week werken heb ook geen zin meer om te matten.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:24
    Beter zo ja, 100% mee eens. Niemand die er verder last van heeft.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5300
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:26
    Ik ben er zelf niet zo van, maar ik ben het op zich wel met je eens. Sinds mensenheugenis komen dit soort ontmoeten voor. Tot op de Olympische Spelen aan toe. Zolang de mensen die niet willen knokken er geen last van hebben.
    Vind ik leuk
    Dani7 +101
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:18
    112 jaar 😂
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29799
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:18
    Kansloos dat dit soort hersenloze types de politiek ingaan.
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:22
    En toch stemmen mensen op ze. Ziek.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29799
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:26
    Ja, lekker op het onderbuikie stemmen. Van mij mag je dan best thuisblijven.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5300
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:15
    Hoe werkt een democratie volgens jou?
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:36
    Mensen stemmen op andere mensen die vervolgens de wetten maken en hanteren. Een van die wetten heet vrijheid van meningsuiting. En mijn mening is dat het ziek is dat er volk is dat stemt op populisten zoals De Mos.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 16:13]
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5300
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:06
    Ah jij bent dus zo'n type dat graag respect wil voor zijn denkbeelden, maar dat zelf niet op kan brengen? Klinkt als hedendaags links :)
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:24
    Volgens mij bedoel je gewoon ‘Nederlander’, maar ik snap wel dat extreem-rechts altijd negatieve sterotypes op links wilt gooien. Wel leuk geprobeerd. 👍
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5300
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:43
    Ik denk niet dat ik extreem rechts ben hoor. Ik vnd het alleen erg opvallend dat linkse mensen zich altijd erg stellig en zelfs beledigdend denken te kunnen uitdrukken, maar wel staan op respect voor hun denkbeelden. Erg sociaal :)
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:52
    Zou echt eerst naar jezelf kijken hoor voordat je met je vingertje ga wijzen. :)
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5300
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:54
    Ik noem jou toch geen idioot omdat je er een andere mening op nahoudt?
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:12
    Nee je probeert alleen heel links een negatief stereotyp aan te smeren. Overigens noemde ik jou toch geen idioot, alleen de politici van De Mos. Maar het stoort je namelijk dus ik zal het woord “idioot” aanpassen voor je 😉
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5300
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:19
    Ik ben geen De Mos stemmer, dus ik voelde me sowieso niet aangesproken. Heb alleen flink moeite met de manier waarop veel (punt voor jou) linkse mensen zich uitdrukken. Zogenaamd politiek correct maar andersdenkenden voor ziek, racist, populist, etc uitmaken. Denk dat je mijn punt wel snapt. Jouw punt snap ik ook en die incasseer ik bij deze :)
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:38
    Je kan anders denken, maar als je ziet wat populisten als De Mos proberen te doen dan noem ik dat gewoon discriminerend. Ze hebben zoals de zoveelste extreem-rechtse partij Moslims en Islam gebruikt voor aandacht en macht. Het gekke is dat veel van zulke partijen vrij linkse agendapunten hebben rondom onderwijs en zorg maar toch altijd die ‘Marokkannen’, ‘Islam’ of ‘Moslims’ moeten gebruiken om bepaalde kiezers te binden. En dat is gewoon misselijk. En dan kan je vinden dat “linkse mensen” zich verkeerd uitdrukken over deze partijen maar je negeert daarbij compleet de pijn en verdeeldheid die ze zelf veroorzaken. Maar ik laat het hierbij want zulke gesprekken kunnen uren duren. Ik zal De Mos geen idioten meer noemen maar de wat ‘politieke correctere’ term van populisten. :)
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5300
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:41
    Ik denk dat he gelijk hebt we kunnen hier lang over doorbomen. En laten we dat maar niet doen, want we worden het waarschijnlijk niet eens. En dat hoeft natuurlijk ook niet. Dank voor je tijd en respect voor je uitleg.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3063
    donderdag 18 oktober 2018 om 00:38
    jij moet gewoon lekker op denk of bij1 gaan stemmen past precies bij jou gedachten.
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    donderdag 18 oktober 2018 om 06:36
    Bedankt voor je mening over wat ik met mijn stem moet doen. Maar ik moet je teleurstellen dat ik niet op een van die twee partijen zal stemmen. Sorry.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3063
    donderdag 18 oktober 2018 om 00:35
    en gelijk iemand in een extreem rechts hokje plaatsen is ook typisch links.
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    donderdag 18 oktober 2018 om 06:39
    Ik heb dit bericht ook met mijn linkerhand getypt, typisch he voor linkse mensen....
    Vind ik leuk
    4everfcu +3063
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:14
    extreem links zou ik eerder zeggen een soort van antifa.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 07:14]
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:28
    Oh sorry. Ik heb dit bericht ook met mijn linkerhand getypt, typisch he voor extreem-linkse mensen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:19
    Hart voor Den Haag/Groep de Mos zal waarsch. ook in dit geval roepen waarvan men denkt dat het scoort bij de Haagse onderklasse.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:34
    precies, die hebben goed door dat hun gemiddelde stemmer al begint te schuimbekken bij het woord Ajax.

    Dan zijn dit soort uitspraken een makkie: "Ze zijn al 12 jaar niet welkom in Den Haag, laten we hier minstens 112 jaar van maken."
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:20
    Laten HollandSport, ADO en FC Den Haag eerst maar eens presteren wat AJAX gepresteerd heeft.
    Hoog op de poten, grote bek.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3063
    donderdag 18 oktober 2018 om 00:40
    gezien de begrotingen van jou en zijn club doet ado het uitstekend en ajax uiterst belabberd de laatste 5 jaar
    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:29
    Typisch Nederlands we kiezen voor de weg van de minste weerstand. Want om raddraaiers en leeghoofden bij rellen bij welke club dan ook op te pakken en flink te straffen is weer zo niet Nederlands dat we dat liever niet doen. We staan tenslotte bekend om onze tolerantie. Zogenaamde wegkijk politiek.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40811
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:30
    "Het is noemenswaardig dat de mobiele eenheid niet meer nodig is bij elke wedstrijd van ADO"

    Mijn vrouw gaf me gister ook een complimentje omdat ik nog slechts 2x in de maand vreemd ga met de buurvrouw.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 13:34]
    Vind ik leuk
    035 +5840
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:39
    Andere buurvrouw?😊
    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:15
    Ja dat is het zelfde als een inbreker complimenteren omdat hij nog maar 2 inbraken per week pleegt ipv 4. Maar is niet vreemd natuurlijk deze benadering want de politieke partij die het meest in opspraak komt is nog steeds de grootste.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:53
    dan zal je eigen vrouw wel een snor hebben
    Vind ik leuk
    stratumseind +171146
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:32
    Goh wat raar dat de stadions steeds leger worden.....
    Vind ik leuk
    Blindsy +12331
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:10
    Maar best gezellig, zo zonder Ajacieden?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171146
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:56
    ach wat zal ik er van zeggen.....ik zal ze niet missen in ieder geval
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:01
    Snap ik als je nooit een stadion bezoekt, mensen die dat wel doen zullen altijd supporters groepen van beide kanten willen hebben!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171146
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:03
    ach jongen je moest eens weten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:08
    Gewoon de raddraaier is een keer hard aanpakken ipv de goede laten lijden onder de slechte!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171146
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:11
    daar ben ik het dan wel weer helemaal mee eens
    Vind ik leuk
    Blindsy +12331
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:01
    Ik geniet er al jaren van. Wat mij betreft blijft dat volk lekker in Limburg.
    Supporters zijn welkom, neuzen niet.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 19:04]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:33
    Het zijn wel altijd dezelfde supporters die het voor zichzelf verzieken....
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:35
    Tja? Zielig zielig zielig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:35
    Als we in Nederland nou gewoon is harder op gaan treden tegen voetbal - hooligans die het al jaar in jaar uit voor de rest verpesten is deze puinhoop binnen een aantal jaren opgelost en deze discussie dus totaal overbodig.

    Maar nee dat doen we ook niet en dus blijven we maar bij deze debiele regels hangen, en dus zijn de overgrote meerderheid de echte voetbalfans al jarenlang de pineut.

    Geen hogere wiskunde lijkt me.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2570
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:38
    lol
    Vind ik leuk
    ronnieron +2195
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:40
    Het lijkt hier wel een forum van de LINDA
    Vind ik leuk
    Hesses +1048
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:48
    Tja wie zit er nou te wachten op die succes supporters....;-)
    Vind ik leuk
    Mari +9311
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:49
    Een raadslid.
    Zegt genoeg over hem.







    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:49
    Die gozer is niet serieus te nemen en roept meestal onzin die alleen maar popijopie klinkt. Er zijn vast wat hagenezen die het wel lekker vinden klinken, geen Ajacieden welkom in Den Haag de komende 100 jaar, maar gaat natuurlijk nergens over en maakt dit soort mensen tot niets minder dan gevaarlijke gekken!
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:08
    Het is nog maar de vraag of ADO over 100 jaar nog wel bestaat...,.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:37
    Het is een populist, dit soort uitspraken scoren goed bij zijn achterban, de thuiszittende tokkie.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:35
    Amsterdamse tokkies zijn niet welkom en het is echt beter zo voor iedereen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:50
    Gemeente Ado 😂
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:51
    Dan word het erg stil en leeg in den haag zonder ajax fans.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 13:51]
    Vind ik leuk
    DrDeef +2091
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:53
    De gemeente ADO?! Jezusmina, kom op zeg mensen van voetbalprimeur. Lees 1 keer je artikel door voor je t plaatst en je pikt de dommigheden er zo uit.
    Vind ik leuk
    giomenin +143
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:55
    Echt die politiek weer. Wat nou gesprekken met de achterban. Iedereen die ik ken wil juist WEL dat er weer Ajacieden op bezoek komen. En dat we ook weer naar de arena gaan. Is toch logisch. Voetbal hoort gewoon met uit publiek. Anders spelen we weer op n dooie zondag ochtend 12.15 de wedstrijd vh jaar zonder sfeer niks... is echt n dooie boel zonder uit supporters...

    Tuurlijk, die lafste aanval vd eeuw waar Ajax patent op heeft is onvergeeflijk, maar dan kan je niet al die goedwillende fans van beide kampen de dupe van laten worden. Is het niet die politiek die altijd zegt dat je niet mag generaliseren ?
    Vind ik leuk
    OostVer +76
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:08
    Stem rechts en je krijgt zulk onzin.
    Vind ik leuk
    Corse996 +1453
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:43
    Klopt, het is de schuld van de Rabobank.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12331
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:09
    Is dit nieuws? Níemand wil Ajax-fans in zijn stad.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3898
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:09
    Kunnen we de Ajax fans gewoon uit iedere stad bannen? Kunnen ze de hele dag in hun eigen stad aan elkaar bevestigen dat ze zo goed zijn. Kan de rest van Nederland weer gewoon lekker met het gezin naar voetbal kijken zonder vuurwerk in je nek te krijgen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +27045
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:55
    Dat doen de PSV'ers nooit vuurwerk(bommen) gooien? Mag ik je aan de wedstrijd PSV Zwolle herinneren? Google eens, dan snap je direct dat er ook dat soort schorem tussen jullie publiek zit!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:21
    Groot gelijk Niels, en wat hebben die zielige PSV'ers ook alweer in Madrid gedaan, oude vrouwen vernederen?! Dat is het enigste wat die nepsupporters daar kunnen
    Vind ik leuk
    Blindsy +12331
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:04
    In Glasgow waren ze ook zo blij met dat Mokumse spul, lekker een 'gewone' wijk in gaan en dan niets met Celtic van doen hebbende mensen aanvallen?
    Je snapt toch wel dat elke club zulk doorgesnoven tuig heeft rondlopen?

    Muntjes gooien naar bedelend en rovend zigeunerplebs stelt wat mij betreft geen reet voor. En al helemaal niet in dat Spanje. Lokale overheid beetje ophef maken, scheitetig Nederland weer excuses aanbieden, zum kotzen.
    Mijn broer heeft jaren in Valencia gewoond, zigeuners waren daar, net als in ieder land, gewoon lastposten. En de overheid? Het was groot feest bij de politie, als ze er weer eens op los mochten. Dan werden er hele straten afgezet en elke illegaal of zigeuner die ze vingen, werd eerst in elkaar geslagen en daarna afgevoerd.
    En wij bieden onze excuses aan voor het gooien van wat muntjes. Schijtland, dat Spanje. En nou jij weer.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 08:06]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:30
    Ha ha ha trieste sukkel, die domme PSV ' ers lieten oude en weerloze vrouwen opdrukken voor geld omdat ze mensen van eigen niveau niet aankunnen, zo triest zijn ze daar in lampengat
    Vind ik leuk
    Blindsy +12331
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:06
    Trieste sukkel? Ben je zelf een kamper? Mag hoor, maar probeer eens normaal te praten. Ik heb echt niet bij je op school gezeten, knul.

    Ach gut toch.. weerloze vrouwen. Je bedoelt bedelende zigeuners die eindelijk eens wat deden voor geld? Ipv het uit je broekzak te stelen? Wat erg.
    Tja, je kunt ook onschuldige Glaswegians of inwoners van Doetinchem aanvallen als je de titel verspeelt. Da's vast minder erg.

    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 13:10]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:28
    Verdraai de feite maar. En ik ben geen kamper ik haat dat asociale volk zelfs. En het waren oude vrouwtjes dus het is logisch dat ze niet meer werkten! Maar ja praat alles maar goed. En nou praat je net als Hitler die tegen de Zigeuners was. Zo begon de Tweede Wereldoorlog. Ken de geschiedenis!
    Vind ik leuk
    Polly11 +3898
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:39
    Niels, jij begrijpt het sarcasme normaal wel, daar ging mijn eerste bericht over. Je reageert nu op een reactie die ik weer gaf op een agressief kindje
    Vind ik leuk
    Frevol54 +104
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:10
    O o den Haag. Gelukkig zijn ze welkom in München, Athene en Lissabon.
    Ook in Manchester en Barcelona. Ik heb even niet paraat waar de CL finale wordt gespeeld maar ook daar zijn ze welkom.
    Vind ik leuk
    Aspers +513
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:16
    Droeftoeterclub nummer 1!! Achja....ze kennen er niet tegen dat er uit-fans zitten die hun club uitlachen als ze weer verliezen van Ajax.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3898
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:40
    Kun je dat verhaal van die eend op die scooter? Of was dat ken?
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3170
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:18
    Ze willen geen ajax fans in die stad ,dan moeten er best wat gasten verhuizen daar !
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:21
    Stelletje calimero's daar in Den Haag!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:25
    Voor voetbal ga je niet naar Den Haag en overal heb je wel een goede chinees.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 14:26]
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1823
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:29
    Het is gewoon triest dat je (door toedoen van een aantal idioten dat zich supporter noemt) niet meer naar een uitwedstrijd kan gaan. Die idioten hebben het mooi voor elkaar gekregen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:30
    Gewoon bus-combi, ID controle, foto maken en alcohol test bij aankomst!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:33
    Gewoon geen uitsupporters mee laten gaan. Nergens dus. Voetbalsupporter hebben het wat dat betreft allang voor zichzelf verpest, vind ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:35
    Wordt tijd dat er ook wat clubs Ado supporters gaan weren....die handvol die meegaan naar uitwedstrijden veroorzaken een hoop drukte (buiten het stadion dan).
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:42
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    Wijsneus +10
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:49
    Eigenlijk is dit niet normaal ! Noemen jullie je supporters ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:50
    Wat een onzin van de Mos of zijn groep. Kom op zeg, waarom wil je geen uitsupporters. Die ene keer dat je kan winnen wil je ze het toch direct onder de neus wrijven? Zie 2010 toen ze zelfs 2x wonnen. Sprongen gelijk op tafel en gingen op jodenjacht. Heel Nederland van de rel want schande. Hahahaha.
    Gewoon toestaan net als Fey. Zonder uitsupporters is er werkelijk geen reet aan en dat zeg ik die te vaak psvers heb zien juichen in het uitvak van de Arena.
    Wat wel weer lachen was toen wij eindelijk eens wonnen we met zuid terug beleven komen om liedjes te zingen terwijl hun nog even langer moesten blijven wachten. Toch het mooiste.
    Ook Europees. AEK Athene was afgelopen keer ook genieten qua uitpubliek. Lekker fanatiek.
    FC Twente kwam ook altijd volle bak.
    Niks is mooiers mannen. Gewoon 90 minuten jennen en opjutten en daarna klaar en met elkaar lachend een biertje drinken.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11393
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:58
    En wij willen geen nec fans in onze stad. Ach die komen ook al lang niet meer :)
    Vind ik leuk
    RW1913 +2509
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:08
    112 jaar is voor de volgende generatie. Misschien hebben die wel een click met supporters van ajax
    Vind ik leuk
    Bhj +1598
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:10
    Pure discriminatie dit, van de bovenste plank.
    Wat is het volgende? We zitten niet te wachten op Marokkanen in onze stad?
    Vind ik leuk
    Corse996 +1453
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:45
    Ja trek die kaart maar weer joh, kan jou het schelen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31722
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:23
    Houden zo. Lekker rustig voor beide partijen.
    Vind ik leuk
    CoJW +87
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:44
    Dan ook maar geen betaald voetbal in Den Haag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:52
    In Engeland, waar de problemen veel groter waren, zie je bijjna nooit geen problemen meer.

    Dus legt dat dan aan de supporters of aan de politiek? De politiek wil er gewoon niks aan doen. Want voetbalfans zijn domme mensen.

    Arrogante kwallen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 15:54]
    Vind ik leuk
    Secundo +61
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:54
    De gemeente ado haha!
    Vind ik leuk
    rinirat +2648
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:02
    Die mensen zijn echt ziek......
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:06
    Dit is nu weer het ophitsen,daar zijn ze goed in deze domme figuren.
    Vind ik leuk
    Benniewies +916
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:07
    Hahaha gewoon zielig... Die haat en afgunst.

    Ajax begint steeds meer op een mooie vrouw te lijken... Iedereen aanbid haar.... En kunnen haar niet krijgen... En je kan haar niet krijgen dan maak je haar maar zwart
    Vind ik leuk
    JWK +416
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:10
    Er zit toch ook niemand op ADO te wachten?!
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:21
    Mooi ADO per direct uit de competitie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:43
    Precies

    Als je geen supporters uit welke stad dan ook wil. mag je niet meer meedoen

    Niet dat het een groot verlies zal zijn, ze hebben nooit ergens maar dan ook ergens om meegedaan

    Ik zal Beugelsdijk wel gaan missen... Rustaaaag!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    dinsdag 16 oktober 2018 om 22:02
    Nooit ergens om meegedaan...je bent vast een pubertje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 22:55
    Wel dan? kan me niet herinneren

    Als jij het weet zeg het

    En nee ik ben geen puber maar een ouwe vent... maar kan me nog steeds geen hoogtepunten van ADO herinneren

    Ja, wel... een leuke Europa cup pot met penalties... maar das heeeeel lang geleden
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    dinsdag 16 oktober 2018 om 23:23
    Ga je huiswerk doen ouwe gek.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:39
    Haha ja je hebt gelijk

    Sommige dingen vergeet je, zeker als het om ADO gaat

    Heeft niet echt veel inbreng gehad in de voetbal geschiedenis, ondanks dat het toch een grote stad is

    Voor Nederlandse begrippen dan
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:13
    Verdiep je nog eens in de club ouwe gek. Mede door ADO is er nu profvoetbal om maar iets te noemen waar jij geen weet van hebt. Ajax is groot geworden door nsb-geld...
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:19
    Ik heb daar toch weinig zin in eigenlijk

    Ik weet dat ze in geel en groen spelen en Beugelsdijk is tof

    Meer wil ik niet weten
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:23
    Prima, maar dan moet je ook niet met zo'n domme opmerkingen komen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 18:24]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:36
    Ok, ik ga ADO vanaf nu intensief volgen
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    dinsdag 16 oktober 2018 om 22:04
    Of Ajax..die zijn bij meerdere clubs niet welkom geweest.
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    dinsdag 16 oktober 2018 om 22:51
    Ja ADO is zo geliefd hahaha


    Tokkie hou toch op
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    dinsdag 16 oktober 2018 om 23:22
    Wij zijn gewoon welkom hoor... jullie niet en dat zegt wel wat of over dat schorem uit Amsterdam.


    Tokkies komen uit Amsterdam!
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    woensdag 17 oktober 2018 om 06:29
    Kijk maar uit voor je weer met een paar helikopters uit Spaarnwoude wordt gevlogen tokkie
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    woensdag 17 oktober 2018 om 07:35
    Is goed hoor OPPERTOKKIE!
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:18
    Je moeder is dat
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:59
    Je pleuris zooitje bedoel je kneus.
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:35
    Praat maar dapper daar gaan jullie weer hard voelen pussy’s
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:33
    Haha sukkel
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:42
    Ja haha zeg dat tegen die leidertjes van jullie die per traumaheli dance valley verlieten.

    Wij hebben geen toestemming nodig om te komen. Zijn ook nooit weg geweest komen daar vaak genoeg jagen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 16:43]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:10
    Haha leugens verspreiden zijn jullie goed in (k)neus. In je eigen stad wegrennen doet alleen een NEUS.
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:34
    Komt goed sukkel is niet de enigste en ook niet de laatste keer
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:27
    Als ADO zo blijft voetballen hoef je daar niet bang voor te zijn. Volgend jaar naar de keukendivisie. Afwassen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 16:28]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    dinsdag 16 oktober 2018 om 22:05
    Oja joh... kijk je wel eredivisie?
    Vind ik leuk
    El Cazador +6574
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:28
    Waarom kan je in bijv. Duitsland gewoon als supporter door elkaar heen zitten? Het lijkt een utopie om dat in NL voor elkaar te krijgen.
    Vind ik leuk
    Almaniak +78
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:31
    "Na uitgebreide gesprekken met ADO-achterban willen wij geen Ajax-supporters in onze stad. Ze zijn al 12 jaar niet welkom in Den Haag, laten we hier minstens 112 jaar van maken."
    En dat is raadslid en dient politieke beslissingen te maken op basis van ratio
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5519
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:32
    Dit soort populistische maatregelen krijg je als de stad bestuurd wordt door een stelletje populisten. Die besturen niet met verstand maar vanuit de onderbuik en dat doet het goed in de Haagse schilderwijk.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:33
    Dus de wedstrijden worden alleen maar saaier dus.... ene kant snap ik het wel maar zo jammer voor het voetbal!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4665
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:35
    Uiteindelijk wil niemand Ajax supporters in de stad, maar aangezien ze toch bestaan hebben zij net zo veel recht om een uitwedstrijd te bezoeken als een andere club
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21455
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:42
    Boeie
    Vind ik leuk
    BariAFCA +261
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:54
    Och och och wat een triest figuur dit raadslid.. normalisatie is het streven toch?? Andersom is den haag al jaren gewoon weer welkom.. kansloos
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 16:55]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:56
    wat een zeikers kijk is naar Engeland,ze zijn hier veel te softie!!
    Vind ik leuk
    renemar +559
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:07
    Wat een idioten.
    Een heel klein zielig clubje uit een stad die nog geen wedstrijd fatsoenlijk kan organiseren. Wat zouden ze doen als er 1000 AJAX supporters naar het centrum van den haag zou afreizen. Niet gelijktijdig en vanuit alle richtingen, zonder duidelijke AJAX kledij. Wat zou de paniek toeslaan bij die mafkezen.
    Het zal niet gaan gebeuren maar vraag me toch af wat ze zouden doen als ze Europees zouden moeten spelen tegen een Engelse club.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:12
    Buiten de harde kern van de Ajax supporters heeft niemand problemen met Den Haag

    Daar zijn wat dingen gebeurd, en dat is oud zeer

    Sterker nog: de haat die supporters in verschillende steden (Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Rotterdam) tegen Ajax hebben bestaat andersom helemaal niet zo

    De afgunst tegen Amsterdam heeft altijd bestaan

    Waarom? Zijn wij arrogant? ja een beetje wel..

    Ik heb in al die steden gewerkt, er werd gedold met me, omdat ik Amsterdammer ben, maar altijd op een leuke manier

    En vervolgens gingen ze een avondje stappen in Amsterdam

    Dit soort sentimenten zullen blijven, maar het is wel bedenkelijk dat nota bene politici zich uitspreken over dit soort primitieve gevoelens

    Terug naar de schoolbanken zou ik zeggen, want als je niet eens over regionale onderbuik gevoelens kan stappen, wat doe je dan met internationale kwesties?

    Dan ben je een nul

    En ga je nooit scoren



    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:46
    Spijker op zijn koppie geslagen!!!!goed verwoord!!dit verdient al 1000 likjes!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:22
    Dank je.. 1 is al genoeg hoor!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:53
    Dit moet uit de wereld worden geholpen,als iedereen zo denkt als Marchello en ik bv kost het allemaal stukken minder geld en irritaties
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:26
    Negeren die gast! Of zoals ze in het Engels zeggen: without too much ado (zonder al te veel poespas).
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:35
    Gewoon toelaten! En diegene die wat flikken gewoon keihard aanpakken! De goede moeten en mogen niet de dupe zijn voor die enkele idioot! En dat geld ook voor de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord!
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1304
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:40
    Nu begrijp ik waarom Hagenezen zo pro PVV zijn landelijk gezien, en groepje De Mos op gemeentelijk niveau.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 17:40]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:43
    die zeller ligt het misschien niet aan Den Haag?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:49
    Of je leert van je fouten en kijkt hoe het er in de PL aan toe gaat. Daar werkt het toch ook.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +314
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:55
    Laat ze maar komen die lui van 020 , geeft meer sfeer tijdens die wedstrijd. Maar niet met flessen en troep gaan gooien of mert 25 man een paar kinderen molesteren als jullie weer eens verliezen, wel eerlijk en gelijkwaardig strijden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:09
    Hopeloos hoe fans hier met elkaar omgaan. Daarom de leegloop in stadions binnen Nederland en telt borussia mönchengladbach de meeste betaalde Nederlandse fans binnen de Bundesliga. Iedere westrijd een vol stadion met meer dan 55.000 fans. Waar iedere fan zij aan zij met elkaar een biertje kan drinken en pommes mit Currywurst kan eten.

    Dan is het te triest voor woorden dat wij trots zijn op onze fans in Nederland.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 18:10]
    Vind ik leuk
    Ron777 +102
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:34
    Maar als er minder clubs in de eredivisie komen en dan een kampioenspoule dan spelen de topclubs zonder uit publiek dat is toch ook niet gezond als je dan 4 keer tegen elkaar uitkomt
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:56
    Hoeft je niet rouwig om te zijn
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +243
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:20
    Dat supporters zo naief zijn en het supporter-zijn niet kunnen relativeren en er Hoekse en Kabeljouwse twisten van maken, het in niet anders. Maar dat politici daarin voorop gaan en die domme haat uitdragen, dat is toch wel heel triest.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 20:21]
    Vind ik leuk
    WRFM +228
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:20
    Groot gelijk
    Wie wil dat kuddevolk nu in het stadion hebben
    Gewoon alles de veestapel op
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 22:23
    Laten we de verleden nu rusten mensen
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 23:47
    Kunne we ADO nier opheffen??
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 01:55
    Schandalig het zijn ook mensen maar ADO wel naar a'dam zeker
    Vind ik leuk
    Muscles +813
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:41
    Politieke tokkies gaan meespreken? Ik ben geboren in Scheveningen en Ajax fan met heel mijn hart. Deze tokkies links laten liggen en gewoon samen in het stadion. Zo heurt het
    Vind ik leuk
    allround +1657
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:16
    Wanneer men dit leest, moet men ook weten dat een ene behang"koning" JvZ lid is van groep mos. Ik als voetbal liefhebber betreurt enerzijds, dat supporters van beide verenigingen elkaar niet kunnen respecteren en anderzijds dat de "politiek" hier achter aan huppelt. Gewoon keihard straffen, wanneer het fout gaat. Het voetbal dient te winnen niet leeggelopen bitterballen!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:30
    Ik kom al 45 jaar bij Ajax en ik moet zeggen dat het schorem steeds minder wordt en het enthousiasme steeds groter

    De Entrada bij Ajax - Kiev was indrukwekkend, 25.000 man voor het stadion 2 uur van tevoren luid zingend

    En als ik de filmpjes van "don't worry about a thing, three little birds' in de binnenstad van Lyon bekijk, zie ik geen idioten, maar echte supporters

    Natuurlijk, er lopen altijd idioten tussen, maar het gros is gewoon enthousiast supporter

    Ik schaam me niet voor mijn medesupporters, en dat is weleens anders geweest. Tijd voor een nieuw tijdperk, en als ze zich misdragen meteen uitsluiten

    Maar een hele groep supporters uitsluiten zou in Nederland niet moeten kunnen

    Valt dat niet onder discriminatie?
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 13:54
    Dat raadslid snapt niets van een voetbalwedstrijd en clubcultuur. Er zijn altijd twee partijen aanwezig. Nog niet gesproken over democratie en discriminatie. Met zo'n raadslid kun je geen echte supporters en voetbalsfeer verwachten. Heel zielig en bekrompen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws