FC Twente-fans fluiten eigen speler uit: 'In de jeugd was hij fantastisch'

    FC Twente-fans fluiten eigen speler uit: 'In de jeugd was hij fantastisch'

    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:34

    Jeroen Heubach, oud-speler van FC Twente, vindt het jammer om te zien dat Jelle van der Heyden het moet ontgelden bij de achterban in Enschede. Zondag, tijdens Twente-MVV (0-1), werd Van der Heyden meerdere malen uitgefloten. 

    Tegen MVV kreeg de 23-jarige middenvelder een basisplaats, voor de tweede keer dit seizoen pas. "Hij kreeg de kans om te spelen en je ziet dat het niet echt goed loopt bij hem", aldus Heubach bij VoetbalTijd.

    "Het heeft allemaal met elkaar te maken. Het ergste vind ik nog dat hij uitgefloten wordt. Dat vind ik het ergste. Hij heeft vertrouwen nodig. Ik heb hem in de jeugd meegemaakt en toen was hij een fantastische speler."

    Volgens Jan van Staa 'wil Van der Heyden te graag'. "Dan wordt de druk heel groot. Volgende week doet hij weer niet mee. Dus dan wil je je vaak geforceerd waarmaken. Dat werkt averechts. Dan heb je óók nog de pech dat de resultaten tegenvallen en de ploeg niet functioneert. Hierdoor functioneert hij ook niet." 

    Plaats een reactie

    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:38
    Maar ze vinden zichzelf wel de beste supporters... Jaja
    Vind ik leuk
    Twente +134
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:51
    Niet de beste, maar wel de trouwste
    Vind ik leuk
    Echt? +3833
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:57
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:54
    Tja je moet wat als er verder geen reet te beleven valt in zo'n dorp...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 23:51
    Enschede is de 13e stad van Nederland...
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:02
    Stelt niks voor dus...
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:02
    Zijn we ook
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:57
    Whatever makes you sleeps at night...
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:56
    Close...
    Vind ik leuk
    Dani7 +101
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:38
    Wie?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:40
    Maar hoe moet dat straks als Twente in de 4e klasse speelt en er alleen maar dramatische spelers rondlopen?
    Vind ik leuk
    remakil +5922
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:42
    Heeft Vakkie P hier niet een mening over? Kunnen zij niet een betere speler scouten? Tenslotte weten ze alles beter en willen ze alles bepalen...
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1858
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:42
    Dat schijnt tegenwoordig bij meer clubs een trend te worden. Je eigen spelers uitfluiten. Ik weet niet veel over van der Heyden maar er moet toch iets gebeurt zijn waarom de Twente supporters hem uitfluiten. Ik denk dat als je de spelers toejuicht in plaats van uitfluit er veel beter wordt gepresteerd.
    Vind ik leuk
    guusje +1183
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:54
    volgens mijn Analyse komt het omdat hij niets onder de tribune wilde kopen....
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4181
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:47
    Oh jij komt daar dus altijd en kan dan iedereen analiseren wie wel en wie niet van jou koopt?
    Vind ik leuk
    Echt? +3833
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:58
    Of hij weigerde schwalbes te maken
    Vind ik leuk
    ThijsFCT +18
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:07
    Hij haalde al het tempo eruit (samen met hölscher) als we konden counteren heeft hij te veel tijd nodig, en dan stond mvv weer goed opgesteld waardoor hij elke keer de bal terug doet ipv een keer naar voren
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:44
    Beetje grootheidswaanzin dat Twente, laat ze maar gauw wennen aan het niveau want hier horen ze thuis.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:46
    .
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 15:42]
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5379
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:47
    Warme club
    Vind ik leuk
    Dani7 +101
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:50
    Dacht dat PSV dat was
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22006
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:00
    Zijn we ook!;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:50
    Een jongen van 23 die 2x een basisplaats heeft gehad uitfluiten... Dat valt niet uit te leggen.
    Elke week het stadion vol ondanks de degradatie, maar als je alleen maar je eigen spelers gaat zitten uitfluiten kan je beter thuis blijven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:03
    Alleen maar. Redelijk vrije interpretatie van je, lijkt me.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:39
    Spreektaal, sorry. Maar als je als "Supporter" een 23 jarige jongen die zijn 2e basisplek heeft gaat zitten uitfluiten dan ben je in mijn ogen geen supporter.
    Dan twijfel ik eerder of je niet voor de tegenpartij bent. Ik snap dat het om een kleine groep supporters gaat zoals meestal het geval is, maar die gasten kunnen dan beter thuis tegen hun tv gaan zitten fluiten.

    Op deze manier beschadigen ze alleen maar een mooie club als Twente, en die club heeft al genoeg schade opgelopen de afgelopen jaren.

    Ik hoor nu veel dat word gezegd dat Twente supporters onvoorwaardelijk achter hun club staan omdat het stadion elke week vol zit. Maar als je je eigen spelers uitfluit, sta je niet onvoorwaardelijk achter je club.
    Dat is zonde want ik denk dat Twente het ook vol krijgt met mensen die wel op een positieve manier de club willen aanmoedigen.
    Vind ik leuk
    ruite083 +148
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:49
    Het stadion zit aleen maar vol omdat Enschede anders niets heeft te bieden!
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4181
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:50
    Meer dan 083
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:39
    Hahahaha... Maak jezelf niet zo belachelijk
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4181
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:50
    Ho, dit seizoen 2de basis plek.
    Al die voorgaande jaren heeft hij diverse keren een basisplek gehad.
    Al die voorgaande jaren ook het voordeel van de twijfel gehad.
    Maar hij wordt niet beter.
    Gaat eerder slechter voetballen.
    En dit hele verhaal hierboven is dik opgeblazen.
    Bijna elke speler werd uitgefloten bij een verkeerde beslissing.
    Dat hij nu eenmaal vaker iets doms doet, ook vaker dus uitgefloten werd.
    Maar het overgrote deel bleef Twente aanmoedigen zelfs tot diep in de blessure tijd.
    Vind ik leuk
    ThijsFCT +18
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:10
    Hij zit al 3jaar op de bank en speelt alleen als er 80man voor hem geblesseerd zijn, dan ben je niet heel goed voor kkd-niveau. Hij haalde het hele tempo eruit. Konden we een keer counteren(wat iedereen in de kkd tegen ons doet) dan had je hem of holscher wel die amper een bal kunnen aannemen en de nal weer terug doen. Bij elke club wordt wel een x een speler uitgefloten. En het lag echt niet alleen aan vdh
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:02
    Pick it up VP, pick it up. Losersite.
    Vind ik leuk
    FCT65 +2141
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:07
    Haf jij daadwerkelijk iets anders verwacht? Een positief artikel? Aufwachen!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:10
    Dit kan je niet maken .
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4181
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:51
    Wat niet?
    Zelfs Ziyech, die toch 100X beter is, werd wel eens (vaak) uitgefloten.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7837
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:07
    Herstel; werd uitgefloten, nu is hij de Messias.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4181
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:49
    Ik zeg toch werd wel eens
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:21
    Heb je veel aan, dat ie in de jeugd fantastisch was. Dat moet ie nu zijn...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21642
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:00
    Nee toch?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 00:45
    Gelieve het hele team uit te fluiten ipv maar 1.
    Bijzonder motiverend voor ze.
    Ook de prestaties gaan enorm omhoog als dat structureel elke thuiswedstrijd gebeurd.
    Wij zien in Almelo niets liever.!!!
    Vooral doorgaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:55
    Gewoon een studje die jaren aan het infuus ligt bij Twente. De zoveelste zuiger! Laat Twente is eerder contracten afkopen of al helemaal niet verlengen als de resultaten er nooit zijn geweest. Zelfde verhaal met Oosterwijk.
    Nog een prachtig voorbeeld; Holscher.. word gewoon weer een contract aan geboden en heeft een wedstrijd goed gedraaid en gaat daarna met ze dikke reet chillen en pochen bij zen vriendjes. Zit geen professionele mentaliteit in. Allemaal zuigers die de club kapot maken mede mogelijk gemaakt door Twente zelf. Leuk dat eindeloze afbraak systeem. Hoop dat de fan schare ook een keer een afbraak gaat ondervinden, want dit is geen Fc Twente meer wat je support. Pusic die een die hard middenvelder op de flank tyft terwijl een Zerkini op de bank moet blijven. Welke tekentafel zit deze clown aan?! Op de peuterschool of zo?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws