Belgische pers 'wil derby snel vergeten': 'Nederland heeft een bredere basis'

    Belgische pers 'wil derby snel vergeten': 'Nederland heeft een bredere basis'

    woensdag 17 oktober 2018 om 07:00

    Een derby 'om snel te vergeten'. Dat schrijven diverse Belgische kranten de dag na de remise tussen De Rode Duivels en het Nederlands elftal (1-1) in Brussel. Onze Zuiderburen hadden duidelijk meer verwacht van de altijd beladen clash. 

    'Leuk in de eerste helft, flets na de rust. De 127ste Derby der Lage Landen zal niet in het geheugen gegrift blijven. Na de rust speelden de invallers', schrijft Het Laatste Nieuws woensdag. 

    Het begon zo goed voor de Belgen: al na vijf minuten knalde Dries Mertens fraai binnen. Na de pauze werd het minder en minder. 'Als Eden ­Hazard uit de wedstrijd verdween, gold dat voor alle Belgen. En in het openingskwartier en met de rust in zicht had Hazard er echt wel zin in'. 

    'De Nederlanders hebben een bredere basis om op terug te vallen. Dat bleek na de rust, toen Eden Hazard de kleedkamer niet meer uit kwam. Dat gold wel voor meer basisspelers, zodat van de vaste basiself alleen nog Witsel en Alderweireld tussen de lijnen bleven staan. In het veldspel waren de Nederlanders dan beter. '

    'We gaan deze match snel vergeten. Dan toch liever de Nations League, waar we op 15 november tegen IJsland en op 18 november in Zwitserland de deur naar de halve finales moeten openbeuken. Dan is ook De Bruyne terug. Dan wordt het niet flets.'

    'Rode Duivels mogen tevreden zijn met 1-1', kopt De Standaard. 'In de tweede helft haalde Martinez zijn gouden trio Mertens-Lukaku-Hazard naar de kant en ging België met een B-ploeg spelen. Toby Alderweireld en Axel Witsel bleven als enige van de typeploeg over. De gevolgen waren meteen merkbaar op het veld.'

    'In het laatste halfuur kwamen de Rode Duivels nog enkele keren goed weg. Simon Mignolet verhinderde met een knappe save op Nathan Ake, ex-ploegmaat van Hazard en Batshuayi bij Chelsea, dat Oranje met de winst aan de haal ging. Laten we hopen dat de 128ste Derby der Lage Landen eentje met inzet wordt. Een finaleduel in de Nations League zou al helpen.'

    Niet klagen
    Sporza bombardeert Memphis Depay tot man of the match. De conclusie van de sportzender: België mag niet klagen over de remise in eigen huis. 'Er leek geen vuiltje aan de lucht voor een dominant België tot Castagne, samen met Denayer en Mignolet de meest opvallende namen in de basisploeg, rond de middenlijn uitpakte met een ziekenhuisbal. Nederland counterde razendsnel en precies. Danjuma maakte het proper af.'

    'De tweede helft was een schouwspel van komen en gaan. De vijf wissels bij België en zes nieuwe namen bij Nederland veranderde het spelbeeld compleet. De Nederlandse invallers deden het beter dan invallers als Praet of Thorgan Hazard.'

    'In een aanvankelijk slaapverwekkende tweede helft was Depay een gesel voor de Belgen. Mignolet was uiteindelijk een uitblinker. De doelman hield Ake met een geweldige redding van een kopbalgoal op een corner.'

    Plaats een reactie

    elijah +1571
    woensdag 17 oktober 2018 om 07:17
    Mooi! De toekomst ziet er goed uit voor ons Nederland!
    Wat een beest is Depay. Fantastisch gegroeid als voetballer. Zeer goed balvast.

    Veel potentie in de aanval maar we missen wel een echte spits. Hopelijk komt daar snel verandering in, in de toekomst.

    Qua verdediging zit het uitstekend. Ik hoop dat ze snel aan elkaar wennen, DeVrij, DeLigt en VanDijk. 3 top verdedigers in huis! Onze vleugelverdedigers worden met de week beter en beter!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 07:21]
    Vind ik leuk
    Guntherr +1336
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:19
    Nou voorlopig moeten wij het hier mee doen.
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1043
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:48
    Depay is echt een goede voetballer, maar he ziet ook dat hij aardig veranderd is sinds koeman er is, meer een nuchtere houding gekregen en meer happy lijkt hij ook wel.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12478
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:30
    Met dank aan Onze Lieve Heer.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10647
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:56
    Ik gok de positieve invloed van schoonvader Steve Harvey.
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1043
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:57
    zeker
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3900
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:38
    Hij krijgt nu ook het vertrouwen van Koeman en dat betaald zich ook deels uit. Alleen mag Depay de bal wel vaker afspelen en het spel gewoon simpel houden in plaats van een hakje dit en hakje dat. Doe dat lekker als je 3-0 voor staat.
    Vind ik leuk
    COYG +6189
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:58
    Wel jammer dat die drie topverdedigers nooit meer samen mogen spelen. Koeman heeft nu een bepaalde tactiek bedacht die werkt. Aanvallend 433, verdedigend 532 met een Buitenaanvaller die verdedigd. Persoonlijk zie ik 532 met de topverdedigers liever, alles gaat dan verdedigend beter. Maar goed Koeman is de coach.
    Vind ik leuk
    Korm +36724
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:01
    enige nadeel is dat het om een oefen pot gaat, hier hecht ik geen waarde aan
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:06
    Klopt helemaal!

    Het was al niet de A ploeg die speelde en dan na de rust haalde Martinez de beste spelers eraf.. plus dat het ook maar een oefenwedstrijd is.

    Maar Nederland is inderdaad op de terugweg.

    Het enige dat ik onthoud is dat Nederland een derby speelde en België een oefenmatch.
    Vind ik leuk
    COYG +6189
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:47
    Toch vreemd dat België het dan ook een derby noemde...
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:24
    Misschien moet ik voor de Nederlanders hier iets duidelijker zijn, metaal bedoel ik dan he of heb je niet gezien hoe België speelde?
    Natuurlijk is het een derby. Maar veel zin hadden ze niet.
    En de goesting om te winnen zag je wel bij Nederland.
    Vind ik leuk
    COYG +6189
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:54
    Haha ik snapte je wel, maar het klinkt zo arrogant om het zo te zeggen, dat past niet bij jullie.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:38
    Volledig mee eens, en sommige vinden hun competitie wedstrijden belangrijker dan een oefen wedstrijd.

    Oranje is goed op weg, Danjuma bewees dat hij zijn plaats verdient.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +833
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:50
    Mee eens, maar niet alleen een echte spits is nodig. Een goede 10 zoals sneijder/ vd vaart etc is naar mijn mening net zo hard nodig. Blijft zonde van ziyech..
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:50
    Dit is goed

    Een echte spits even niet
    Vind ik leuk
    Kuip +7966
    woensdag 17 oktober 2018 om 07:20
    Zoals Koeman al zei over de Belgen: ‘geniet er nog maar van’. Als er ooit een kans was voor de Zuiderburen om wereldkampioen te worden was het dit jaar. Dat hebben ze verzuimd en daar krijgen ze spijt van. Net als bij Duitsland is het verval ingezet. Met dien verstande dat de Duitsers altijd op een eindtoernooi aanwezig zullen zijn. Voor de Belgen geldt hetzelfde als voor Oranje. In magere tijden missen ze eindtoernooien.
    De Belgen zijn gisteren in ieder geval behoorlijk geschrokken.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 07:25
    Belgie heeft het inderdaad laten liggen, misschien het EK nog.
    Ik ben het ook wel met de Belgische pers eens dat de basis niet breed is. Dat helpt niet mee terwijl er bij Nederland momenteel veel talent doorbreekt.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20986
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:27
    Over 3 jaar is het klaar met Belgie. Schijnt weinig talent meer te zijn.
    Vind ik leuk
    COYG +6189
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:48
    Vrij weinig talenten inderdaad. En degenen die ze hebben zitten letterlijk allemaal in het buitenland.
    Vind ik leuk
    John M. +4794
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:36
    Jong Belgie heeft zich met bravour gekwalificeerd voor het EK terwijl Nederland mag toekijken.Dus zo slecht ziet de toekomst er voor Belgie niet uit.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20986
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:31
    Wist ik niet eens. Kennelijk zit het toch goed.
    Vind ik leuk
    Adjab +971
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:45
    Hahaha wat een vreemde opmerking als het zo was dan komen de beste talenten uit Nederland. Europees Kampioen 017 en Xavi Simons al 5x de ballon d'hore als beste jeugdvoetballer van Europa .
    Vind ik leuk
    John M. +4794
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:38
    Ik kan jouw reactie niet plaatsen want die van mij is allerminst vreemd. Het ging hier om de toekomst van het belgische voetbal en die is zeker niet slecht. Zoals ik al schreef zit Jong België, in tegendeel tot Jong Oranje, bij het EK. Dat mag ik als Nederlander toch best opmerken. Waarom jij hier begint over Simons is mij een raadsel.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 21:39]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:09
    Eens, ze mogen tevens van geluk spreken dat ze in de Nations League in een relatief makkelijke poule zitten met IJsland en Zwitserland.
    Vind ik leuk
    John M. +4794
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:38
    Ik weet niet op Nederland zo makkelijk van Zwitserland zou winnen en met Ijsland heeft Oranje wel heel slechte herinneringen.
    Van makkelijke poule gespriken......
    Vind ik leuk
    Adjab +971
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:46
    Dat was toen John
    Vind ik leuk
    HJR +7877
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:26
    Bij het EK behoren ze zeker nog wel tot de outsiders. Belgie speelt dan nog met: Courtois, Meunier, Aldeweireld, Vertonghen, Vermaelen, Witsel, Carrasco, De Bruyne, Hazard, Mertens, Lukaku, Tielemans geen slecht team hoor.

    Frankrijk is torenhoog favoriet gevolgd door Spanje.

    Als outsiders heb je: Belgie en Duitsland gevolgd door Engeland, Nederland, Italie, Portugal en Kroatie.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +833
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:52
    We gaan de goede kant op, maar om ons nou gelijk als outsider te bestempelen is weer typisch nederlands... 2x niet geplaatst, rustig aan.
    Vind ik leuk
    HJR +7877
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:18
    Hoezo?

    Vorige EK vergeten wie daar won (Portugal) en hoe.

    Frankrijk, Spanje, Belgie, Duitsland zijn normaal gesproken verder, maar Nederland kan gewoon winnen hoor van de rest, zal niet eens heel verrassend zijn. Heb je een beetje een gunstig loting sta je zo in de finale.

    Ik woon zelf in Portugal dus heel typisch Nederlands ben ik ook weer niet ;). Daarnaast is het ook Nederlands om negatief te zijn. We wonnen de laatste jaren zowat niks door gebrek aan kwaliteit, bijna iedereen aan het zeuren (terecht), gaat de laatste wedstrijden juist weer beter, is het ook niet goed.

    Ik zal me geld zeker niet op NL zetten tijdens het EK. Maar als Nederland heb je altijd een kans om ver te komen, zeker als Koeman door blijft gaan om op resultaat te spelen.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +833
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:45
    Dat ze ver kunnen komen en zelfs kunnen stunten ben ik met je eens, maar om ze nu gelijk naast die landen te tippen vind ik wat overdreven. Ik ben juist heel tevreden over de ontwikkeling en ik zat er gewoon tegen Engeland en Peru, ik ben echter ook realistisch.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:44
    Helemaal niet geschrokken, dit zijn we al gewoon met oefenwedstrijden.

    Misschien zullen we over 8 jaar geen Hazard of Company meer hebben maar evenwaardig talent als het Oranje van nu, is in de maak.
    Wees gerust...
    Vind ik leuk
    Kuip +7966
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:22
    Over acht jaar weet België zich niet eens te plaatsen. ‘ l'histoire se répète ‘. In de eeuwige golfbeweging. Wanneer Nederland in een dip zit doen de Belgen het goed en andersom. Zelden kwalificeerden ze zich samen voor een eindtoernooi.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 20:14]
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:53
    Geloof jij nu echt wij geschrokken zijn?
    Haha sorry hoor maar het was een oefenmatch 😂
    Vind ik leuk
    Kuip +7966
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:27
    Tegen de Zwitsers ging het moeizaam en nu al weer. Je wilt het waarschijnlijk nog niet aanvaarden maar de destructie is reeds begonnen. De meeste spelers lopen op hun laatste benen en de aanwas is bij lange na niet zo goed. Het EK over twee jaar zal nog lukken, maar dan is het wel over met de gouden generatie. Nederland zal, zoals het hoort, dan weer voor een langere periode de baas zijn. Een WK-finale halen zit er voor jullie nu eenmaal niet in.
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    donderdag 18 oktober 2018 om 00:37
    Tja we winnen wel wanneer het moet en zijn jullie nu echt blind? Het was een oefenmatch 😬 Jullie winnen tegen Duitsland (wat al lang geen goed voetbal meer speelt) en tegen ons speel je gelijk terwijl we met een b ploeg spelen en aan de rust werd hazard er af gehaald. Mocht die match iets van waarde gehad hebben was hij wel blijven staan. Dus maak er nu maar niet teveel van want als de volledige A ploeg speelt, en het is een wedstrijd met inzet is er heel weinig kans dat Nederland ons kan kloppen.

    Over de opvolging moet je u geen zorgen maken 😉
    De Belgische beloften hebben al 10 wedstrijden op rij niet meer verloren. Er lopen nog genoeg talenten rond hoor. ;)
    Vind ik leuk
    Kuip +7966
    donderdag 18 oktober 2018 om 06:58
    Nee, wij speelden zeker met onze A-ploeg? Terwijl Hazard tenminste nog een helft speelde, speelden Frenkie de Jong, Wijnaldum en van Dijk helemaal niet. Bovendien zouden we in nood Robben nog kunnen oproepen.
    Oefenmatch of niet, in België had iedereen verwacht, zelfs met de B-ploeg, Oranje even te zullen oprollen. Dat ging even niet door en jullie waren daar toch wel ziek van.
    Beloftenploegen zeggen niets. Nederland werd met de beloften ooit 2x achtereen Europees kampioen. Niet een speler brak daarna door voor het echte Oranje.
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:33
    Ja idd we hadden wel verwacht dat we gingen winnen tot we hoorden wie er allemaal niet mee deed of maar een helft meegedaan heeft. En ook de ingesteldheid was echt wel bij de belgen van het is hier een oefenmatch en bij jullie een zoals een derby . Van dijk is heel goed en de jong is idd ook niet slecht wijnaldum vind ik persoonlijk minder. Maar als je weet wie er bij de belgen niet gestart is dan is het de b ploeg en mss in de 2de helft zelfs de C ploeg 😂.

    De bruyne, Vertonghen, Kompany, Dembele, Vermaelen,Nainggolan deden gewoon niet mee en Hazard, Mertens Lukaku en Munier hebben ong. 1 helft gespeeld zeker? Dus ik denk wel ziet dat het een oefenmatch was he. ;)
    Vind ik leuk
    Adjab +971
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:49
    Geschrokken niet maar wel aan het denken gezet omdat Nederland B sterker is dan België B
    Vind ik leuk
    Godin1 +1011
    woensdag 17 oktober 2018 om 07:26
    We zijn goed bezig! Lekker fel erop knallen zoals in de 2e helft. De Belgen liepen er arrogant bij met een houding van ‘wij zijn de nummer 1 vd wereld’. Wij komen er weer aan. Chappeau voor Koeman!
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:00
    Oefenwedstrijd.. ze hadden gewoon geen zin meer er zijn verschillende spelers die zeiden dat er te veel wedstrijden na elkaar zijn en dat ze veel teweinig rust gekregen hebben na het wk.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:33
    Daar gaan we weer.
    Het moet toch serieus steken dat Belgie de Nederlanders al een tijdje overvleugeld in een populaire sport.Als we dan eens onze klassieke bescheidenheid vervangen door zelfbewustzijn wordt dit dan maar als arrogantie bestempeld.Men spreekt zelf neerbuigend over "die belgjes" ,tja...En dan vraagt een mens zich af waarom belgen zo'n hekel hebben aan Hollanders ??
    Vind ik leuk
    Pejuang +7
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:02
    Tony vilhena viel lekker in.
    Lekker fel en durft best te hard in te komen.
    Ik zeg volgende keer vilhena ipv blind.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12478
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:36
    Ik denk dat Vilhena beter in Oranje tot zijn recht komt dan bij Feyenoord. In Oranje is hard werken, afjagen en de bal bij n ander inleveren genoeg. En dat hij dan ook goed. Mag komende zomer voor n aardig bedrag verkocht worden, wat mij betreft.
    Vind ik leuk
    chicken +11402
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:13
    Vilhena is een vervanger voor gini...beide lopers.

    Mijn eigen mening is dat Vilhena thuis mag blijven. Vind het te vaak een blind paard.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1860
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:06
    Nederland heeft een probleem met de eerste 20 minuten daarna komt de trein op stoom en is het een gevaarlijk team. Die counters van Nederland zijn een dodelijk wapen. Belgie komt in de problemen zodra hun grote vier ( Hazard, Mertens, de Bruyne en Lukaku) er niet bij zijn. Nederland moet nog een punt halen voor handhaving Nations League.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:49
    En als Company, Meunier, Courtois, Vermaelen, Fellaini,... Nooit allemaal tesamen op het veld gestaan, of helemaal niet
    Vind ik leuk
    popiejopie +2691
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:36
    Hazard is wel egt een topspeler geworden en een genot om naar te kijken. Altijd gevaarlijk aan de bal en steeds efficiënter.
    Vind ik leuk
    Leozao +4243
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:44
    1e op de FIFA ranking list, de Belgjes zouden wel even winnen van Nederland... 1-1 terechte uitslag. En nu: een wedstrijd om snel te vergeten. Ach zo werkt het selectieve geheugen van de mens dus..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 10:40]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:02
    Die "belgjes" hebben nooit gedacht dat ze "zomaar" gingen winnen.Ik vind het wel logisch dat zij "verwachtten" om uiteindeljik te winnen : afgelopen 2 jaar 26 wedstrijden gespeeld waarvan 20 gewonnen en 1 verloren ( tegen wereldkampioen Frankrijk).Niet onlogisch toch ?.Wel akkoord dat dit een wedstrijd om snel te vergeten was.
    Vind ik leuk
    Leozao +4243
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:11
    Het belgje Mertens dan.. Belgie zou wel van Nederland winnen gaf hij voor de wedstrijd aan. Maar als wel vaker zat hij ernaast kkk
    Vind ik leuk
    El Lobo +2056
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:55
    Top resultaat! gelijkspel bij de nummer 1

    Winst tegen de Duitsers, nu nog de Fransen!;-)
    Vind ik leuk
    rexxo +1342
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:59
    Het is triest hoe mensen op dit forums Blind blijven bashen ook al speelt hij goed. Blijkbaar is het mode om te papegaaien. Wat 1 ding wel heeft aangetoond is dat de KNVB zwaar heeft geblunderd door Koeman niet eerder aan te stellen. Een aantal spelers maakt echt stappen en het team speelt een realistisch systeem op basis van spelers en niet andersom. Memphis, voorheen een vervelende ego in het veld met veel balverlies en kansloze acties. De Memphis van nu lijkt als speler en mens gegroeid, balvast, geen ego meer en een plaag voor de tegenstander.
    Respect, Oranje zit weer in de lift, nu nog van de Looi en Langeler eruit.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:59
    Wees blij dat het toen fout ging met het aanstelle van Koeman toender tijd. Toen had je deze selectie niet. Was het ws weer mislukt en dus een nieuwe trainer. Misschien dan wel weer Dickie of Hiddink of misschien Blind. Ik ben blij dat koeman er nu is en niet toen, deze trainer kan er meer uit halen dan die andereren van de afgelopen jaren.
    Vind ik leuk
    rexxo +1342
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:15
    Daar heb je misschien ook gelijk in, de lichting was toen ook stukken minder.
    Vind ik leuk
    Downvalley +248
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:14
    Nederland heeft een goede "nieuwe" basis om een goed elftal op het voetbalveld te zetten.
    O.a.de Vrij, de Ligt, van Dijk, Frenkie de Jong, Depay, Bergwijn, van de Beek.
    Ziet het er goed uit.
    Denk dat Nederland weer een elftal kan worden om rekening mee te houden.
    Vind ik leuk
    huge +500
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:15
    Vond van Aanholt goed invallen, leek wel alsof ie 40 procent sneller is geworden.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2033
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:16
    Hoe de grote mond van gisteren ineens veranderd is hahaha
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21581
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:24
    'Favoriet' Driesje
    Vind ik leuk
    peinke +2058
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:57
    Mooi allemaal dat geleuter over en brede basis. Van de kwaliteit wat er gisteren stond, kunnen we er nog wel 15 vinden. De basis van het NL elftal is prima, maar als je zo'n tweede wedstrijd met de B-keus gaat voetballen, nadat eindelijk een keer ,,het nieuwe basiselftal'' zichtbaar wordt, omdat de heertjes trainers rust eisen, is dat nogal belachelijk. Speel dan maar 1 wedstrijd en stuur de rest een paar dagen eerder terug naar de club. En nu maar doen of het gisteren goed was tegen België B. Wat een schetsvertoning! Maar ja, we halen onze oranje toetertjes, hoedjes, slingertjes e.d. weer uit de kast. Lijkt me iets te voorbarig.
    Vind ik leuk
    rexxo +1342
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:21
    Eet smakelijk neem nog een lekker extra zuur broodje met een glaasje azijn voor ontbijt. Je bent er zeker ook 1 die spelers tijdens de wedstrijd constant zit af te zeiken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 11:39]
    Vind ik leuk
    peinke +2058
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:29
    Interlands speel je altijd met je sterkste opstelling en niet met 2e en 3e garnituur. Simpel! Dat gezeik over rust, met name door dat watje van Ajax, is onzin. Prof-voetballers noemen ze dag!
    Ga lekker happy-de-peppy zijn rexxo-tje
    Vind ik leuk
    rexxo +1342
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:53
    Je snapt er niks van supportertje van Pik Zwolle,
    Vind ik leuk
    peinke +2058
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:51
    Iets te grote muil jochie! Dimmen!
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:25
    De foto met De Jong die weer om een kaart vraagt 🤢🤢🤢… misselijke kerel… wat moet hij sowieso bij Oranje.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws