VP-voetbalkantine: 'Als Oranje resultaat wil halen moet het countervoetbal spelen'

VP-voetbalkantine: 'Als Oranje resultaat wil halen moet het countervoetbal spelen'

Gepubliceerd: woensdag 17 oktober 2018 om 17:00wo 17-10-2018 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Koeman moet Blind in Oranje alleen nog gebruiken als middenvelder'

Stelling 2: 'Avdijaj is een aanwinst voor PSV, Ajax of Feyenoord'

Stelling 3: 'Als Oranje resultaat wil halen moet het compact en op de counter spelen' 

Plaats een reactie

Bizzy +22842
woensdag 17 oktober 2018 om 11:05
Koeman moet Blind een afscheidswedstrijd geven en NOOIT meer oproepen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 11:07
Speelde prima gisteren, Rosario was niet echt goed bezig. Stond er amper in en maakte me toch gelijk een blunder.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 11:10
eerste interland van die jongen , dus waar praten we over
de Ligt was een groot drama in zijn eerste interland , maar dat is daarna helemaal goed gekomen
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 11:13
Ben blij dat je de Ligt als voorbeeld neemt van dat dingen goed komen.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 11:17
ja dus dan kan het met Rosario ook goed komen
en heel misschien komt het met Blind ook nog goed op het middenveld
in de verdediging is het gewoon een 13 in een dozijn voetballer waarvoor Ajax als cv 15 miljoen teveel heeft betaald , zeker nu Wöber tegen Bayern en AZ heeft bewezen dat ie beter is als Blind op die positie
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 11:17]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 11:20
Edit VP: Reactie verwijderd

[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 14:25]
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 11:26
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 14:18]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 11:28
I rest my case ...
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 11:30
doe dat maar knulletje
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 11:32
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 14:19]
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 11:40
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 14:19]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 11:41
Wel ja ga d’r ook gewoon serieus op in ...
Vind ik leuk
Bizzy +22842
woensdag 17 oktober 2018 om 11:11
Ook gisteren bracht Blind te weinig. In de omschakeling mist de man snelheid. Hij liep achter de feiten aan. In tegenstelling tot Blind heeft Rosario geen tegen goals veroorzaakt bij Oranje.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 11:13
Blind speelde echt een prima pot gisteren. Echt bullshit wat je zegt.
Vind ik leuk
baboushka +1425
woensdag 17 oktober 2018 om 11:17
Je ziet toch hoop ik ook wel in dat er spelers bij het Nederlands elftal rondlopen met meer fysiek en handelingssnelheid dan Blind?
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 11:22
Je hebt ook spelers nodig met hersenen. Blind speelt op 6 mits ondersteund door een sterk CV duo echt prima. Weet precies wanneer hij vooruit moet spelen en moet temporiseren. In de passing ook zeer accuraat.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 19:17
Blind heeft totaal geen hersens. Geeft vaak de verkeerde bal en of hij speelt breed of terug. Er zit geen diepte in het spel bij hem
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 19:17
Blind speelde bizar slecht en op het middenveld werd hij overlopen
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 19:18]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 11:14
Qua percentage van de speelminuten heeft Rosario meer fout gedaan dan Blind ... nu jij weer ... ouwe statisticus ...
Vind ik leuk
Bizzy +22842
woensdag 17 oktober 2018 om 11:19
Jij wilt een debutant bij Oranje afrekenen op een paar speelminuten ? Blind heeft wel iets meer schade veroorzaakt bij Oranje. Sterker nog Blind mag niet eens de veters strikken van Pablo Rosario. In alle opzichte is Pablo een betere voetballer dan Daley Blind.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 11:23
Jij begint toch over een onmogelijke vergelijking dat Blind, met tig interlands, meer tegendoelpunten heeft veroorzaakt dan Rosario met 45 minuten? Doe jij toch? Mijn vraag is zeker niet gekker dan die van jou.

Rosario is een aardige speler die zich eerst nog even een seizoen mag bewijzen voor je een vergelijking met Blind mag maken. Mafketel!
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 11:24]
Vind ik leuk
Bizzy +22842
woensdag 17 oktober 2018 om 11:37
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 14:20]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 11:39
het was een wedervraag nav jouw eigen geraaskal dus ben blij dat je nu zelf inziet dat je nodig hulp moet zoeken.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 11:23
Omdat Blind vaak misbruikt wordt als CV of back. Op 6 is hij echt een geweldige speler. Samen met Depay gisteren de beste man van 't veld.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 18:26
Hahahaha... Blind was de zwakste op het veld. Middenveld werd overlopen door zijn toe doen
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 19:12
Heb Blind nog nooit goed zien spelen voor NL!! Niet geschikt voor het NL en hij was ook niet geschikt voor MU!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 19:17
Jouw mening, gelukkig heeft Koeman wel verstand van voetbal.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 19:20]
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 19:19
Koenan ken ik niet!! Hopelijk de volgende wedstrijden speelt slakje Blind niet
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 19:21
Ach typo ... hij was aanvoerder dus die gaat niet zo maar op de bank. En terecht want hij speelde weer prima.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 19:25
Aanvoerder zeg niks en komende wedstrijden speelt hij niet meer💪😂
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 19:28
Blindje doet prima, niks mis mee.
Vind ik leuk
Phoxythebest +1120
woensdag 17 oktober 2018 om 14:53
Tja, debuut, 19 jaar, dit seizoen pas basisspeler bij PSV, komt goed. Blind daarentegen is 29 en die wordt echt niet meer beter dus niet meer oproepen, genoeg keuze op het middenveld.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 14:59
Blind is goed genoeg, Belgische pers was lovend over hem gisteren, heb je toch wat gemist gisteren.

We hebben genoeg eendagsvliegen gehad zoals Rosario op het moment is. Laat hem eerst maar een jaartje bij PSV laten zien dat ie het niveau op langere termijn aankan.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 18:24
Je lult uit je nek! Alle buitenlandse trainers zouden hem niet selecteren
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 18:30
Ow ja ... want jij hebt ze allemaal gesproken natuurlijk.

Er is er maar 1 die uit zijn nek lult en dat is trolletje AS ROMA24.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 19:24
Nee ik lees ook ander nieuws van het buitenland en Blind wordt gezien als zwakste speler en ook bij Ajax!! Trolletje rioolratje😂
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 19:28
Blindje doet prima, niks mis mee.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 19:29
Volgens jouw wel, maar de rest van de wereld niet!!😂😂
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 19:32
Blindje doet prima, niks mis mee.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 19:37
Blindje drama
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 19:45
Blindje doet prima, niks mis mee.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 19:49
Je lijk wel een papegaai! Die herhaalt ook alles🤣🤣🤣
Blind ongeschikt voor NL
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 19:50
Blindje doet prima, niks mis mee.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 20:01
Koekie, koekie🤣🤣🤣😜
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 20:02
Blindje drama
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 20:03
Blindje doet prima, niks mis mee.
Vind ik leuk
Phoxythebest +1120
vrijdag 19 oktober 2018 om 09:42
Zoals Dolberg onder Peter Bosz(over selectief denken gesproken) één goed seizoen, vorig jaar niks gebracht(ook voor zijn blessure niet) en nu na 2,5 wedstrijd en een goaltje is hij weer de man, tja, het kan verkeren.
Vind ik leuk
dijkie87 +1445
woensdag 17 oktober 2018 om 11:42
klopt en berwijn rosario dumfries ook meteen
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 18:20
Amen
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 18:23
Stelling 1 is Blind nooit meer oproepen en nooit meer selecteren! Blind hoort niet thuis op dat niveau. Tegen Belgie werd hij volop overlopen op het middenveld! Verdedigend zeer zwak, geen snelheid, geen fysiek, zwak in de lucht!!
Kan alleen maar breed of terug spelen en totaal geen drive naar voren toe...
Vind ik leuk
RtdDub +13292
woensdag 17 oktober 2018 om 11:13
Stelling 1:
De bank of helemaal niet selecteren is het enige juiste. (optie 2 voornamelijk voor wat zijn vader NL heeft aangedeaan.)
Er zijn betere centrale verdedigers en links backs dan Blind beschikbaar, zelfde geldt voor middenvelders.
Vind ik leuk
baboushka +1425
woensdag 17 oktober 2018 om 11:13
Blind komt gewoon tekort internationaal. Er zijn nu al veel betere spelers op het middenveld. Gaat hierin ook niet meer groeien.
Vind ik leuk
rinirat +4192
woensdag 17 oktober 2018 om 11:14
Ik vind het uberhaupt triest dat mensen niet normaal kunnen reageren.
Blind speelde overigens een prima wedstrijd...
Maar al die afgunst over spelers van Ajax of PSV is triest...
Ik dacht hier met volwassenen te maken te hebben..
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
woensdag 17 oktober 2018 om 11:19
Nee die zijn hier moeilijk te vinden
Vind ik leuk
Pimman +11522
woensdag 17 oktober 2018 om 15:04
Tja rinirat hét is vaak helaas niet anders hier..gelukkig zijn er nog genoeg die wel normaal kunnen reageren.
Vind ik leuk
Vrolijkje +2128
woensdag 17 oktober 2018 om 17:18
Mee eens...laten we blij zijn dat we de weg omhoog hebben ingeslagen.
En of de talenten 18..20..21 zijn..ze zullen zich eerst moeten bewijzen in een sterke competities.

En tot nu toe heb ik het idee dat ze er allemaal nog niet klaar voor zijn ..
Vind ik leuk
baboushka +1425
woensdag 17 oktober 2018 om 21:31
Maakt mij niet uit van welke club spelers van het nationaal elftal komen Rini. Gewoon best spelend team opstellen en toevallig vind ik betere spelers geschikt dan Blind.
Vind ik leuk
buenosje +1199
woensdag 17 oktober 2018 om 11:20
Stelling 1; Mee eens, verdedigend komt hij tekort qua snelheid, lengte en kracht. Voetballend en qua inzicht is Blind een prima speler. Echter legt hij het op het middenveld ook af tegen de spelers die we daar hebben lopen. Blind is een prima aanvulling voor de bank.
Vind ik leuk
YC93 +973
woensdag 17 oktober 2018 om 11:20
Blind is gewoon niet van het niveau waar het Nederlands elftal naartoe moet, daar kan je lang of kort over doen. Voor de linksbackpositie komt hij snelheid tekort, dan zie ik persoonlijk liever van aanholt die elke week speelt in de premier league en meer kan opstomen op links.

Op het middenveld komt Blind denk wel beter tot zijn recht, maar ook daar heb je gewoon betere opties. Oftewel, prima voor op de bank en de interlands tegen "mindere" tegenstanders
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 11:21]
Vind ik leuk
Qalsi +420
woensdag 17 oktober 2018 om 11:23
Koeman moet Blind helemaal niet opstellen. Kan het tempo niet aan, Kan geen man uitspelen. Kan niet koppen. Speelt alles terug of breed over 5 meter. Heeft geen duel kracht. Wat heeft hij eigenlijk wel? Oja VP en en de overige media met zich mee. Meest overschatte speler van de laatste jaren. Wat ben ik blij dat hij voor Ajax speelt.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 11:56
Ik stel voor om Dumfries, Bergwijn, Rosario en Lucie de Jong om dezelfde redenen ook niet meer te selecteren.
Vind ik leuk
Qalsi +420
woensdag 17 oktober 2018 om 20:16
Jij kan beter terug het riool in.
Vind ik leuk
RR12 +804
woensdag 17 oktober 2018 om 11:50
Pas ff de stelling aan VP, niet makkelijk voor jullie maar als materiaalman funcioneert ie als beste.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 11:50]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 12:11
Dat vind ik van Rosario, die blunderde gisteren echt geweldig.
Vind ik leuk
RR12 +804
woensdag 17 oktober 2018 om 12:14
De 1ste bal zelfs, maar die mag zich niet jarenlang ongegeneert bewijzen. Die Blind moet iets weten van al die coaches die m opstellen, kan niet anders.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 12:15]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 12:21
Blind is beter dan jij aangeeft, jij wil er niet aan maar feit is dat hij gisteren gewoon prima speelde.

Rosario was niet goed gisteren, als je dan negatief moet zijn kun je het beter over hem hebben.
Vind ik leuk
RR12 +804
woensdag 17 oktober 2018 om 12:58
Dan pak jij een debutant? Krijgt van mij credits. Blind niet nee.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 12:59
Hij speelt toch in het NL-elftal dan moet je er ook gelijk staan. Is geen wedstrijd voor fc schubbekutterveen weet je.
Vind ik leuk
RR12 +804
woensdag 17 oktober 2018 om 14:13
Die mening had je ook over de Ligt destijds? Of het gros van de wedstrijden van Blind?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 14:31
Zeker, de wedstrijd voor de Ligt kwam toen te vroeg.

Blind heeft gewoon goed gepresteerd in de meeste wedstrijden. Jij wil dat niet zien maar ik wel. Koeman is echt niet gek, als hij een beter alternatief had zou die die zeker opstellen.

Jij denkt gewoon makkelijk te scoren met loze kreten.
Vind ik leuk
Pimman +11522
woensdag 17 oktober 2018 om 15:02
Dát bedoel ik..
Vind ik leuk
RR12 +804
woensdag 17 oktober 2018 om 15:48
Feit is dat Blind juist niet presteerd in de meeste wedstrijden, maar jij zal zijn fan zijn. Mag hoor, maar beticht mij dan niet van loze kreten.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 15:49]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 15:52
Kijk ff naar je eerste reactie ... dat is dus een loze kreet. Totaal niet onderbouwd met feiten.

Belgische pers was vol lof over hem. Schijnbaar heb jij achterstevoren op de bank gezeten ...
Vind ik leuk
RR12 +804
woensdag 17 oktober 2018 om 16:00
Ik hoef geen feiten aan te leveren, zijn prestaties spreken voor zich. Behalve door die hard Ajax fans, ik gok dat jij der ook 1 bent, word ie overal uitgelachen. Dan nog mag jij zeggen dat ie goed is hoor, tis een vrij land.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 16:02
Dat bedoel ik dus: loze kreten zonder feiten.

Waarvan akte ...
Vind ik leuk
RR12 +804
woensdag 17 oktober 2018 om 16:09
Haha, je kan er niet tegen? Wel goed lezen voortaan hoor. Maar ik gun jou t laatste woord. Hup Blind, als is t maar voor onze Mina.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 16:12
Hoezo kan ik er niet tegen? Ik stel alleen feiten vast.

Jij roept maar wat. Ik hoef het laatste woord niet te hebben zolang je maar geen ongefundeerde onzin loopt rond te toeteren.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 21:20
Riool rat is de grootste Daley Blind fan en heeft een Pyjama van hem aan. Er val niet met hem te praten. Heel Nederland vind Blindje Drama
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 21:25
Blindje doet prima, niks mis mee.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 21:43
😜🤣🤣🤣
Vind ik leuk
|Ajax| +1405
woensdag 17 oktober 2018 om 11:54
Nee
Vind ik leuk
Nummertien +4774
woensdag 17 oktober 2018 om 12:18
Blind speelde op twee posities heel goed gister, hij kan op meerdere posities nuttig zijn voor Oranje, centraal hebben we genoeg, op het middenveld of als LB maar met hem kan je meerdere kanten op.
Gister vanaf minuut 1 weer afgezien hier, hij speelde een dijk van een wedstrijd meer dan hoor je ze weer niet...
Vind ik leuk
Pimman +11522
woensdag 17 oktober 2018 om 14:50
Blind speelde uitstekend gisterenavond.
Vind ik leuk
HupHolland +4462
woensdag 17 oktober 2018 om 18:16
Op basis waarvan zeg je dat?
Vind ik leuk
Kopstootje +9347
woensdag 17 oktober 2018 om 12:44
Koeman moet Blind lekker thuis laten.
Kan hij voor de tv voetbal kijken.

Aan zo een flafdrol heb je helemaal niks.
Vind ik leuk
Pimman +11522
woensdag 17 oktober 2018 om 14:52
Blind speelde uitstekend. Blind een flafdrol? Jij een flapdrol!
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 21:21
Blindje is een flapdrol
Vind ik leuk
Kopstootje +9347
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:10
Merk al dat ij er ook geen verstand van hebt.
Vind ik leuk
HupHolland +4462
woensdag 17 oktober 2018 om 13:09
Stelling 1:
Nee, Koeman en iedere andere Nederlandse coach moet Blind hooguit als bankzitter meenemen.
Vind ik leuk
Pimman +11522
woensdag 17 oktober 2018 om 14:54
Blind was gisteren een van de betere.. maar goed als je dat niet ziet kan je beter naar darts of zo gaan kijken.
Vind ik leuk
HupHolland +4462
woensdag 17 oktober 2018 om 18:19
Wel ja joh, een lange bal hoog door de lucht met veel te weinig diepte en snelheid.
Proberen een bal te blokkeren met je handen op de rug en als de bal dan in de buurt komt je oofd wegtrekken.
Als de verdediging uitverdedigt achter je tegenstander blijven staan, omdat je bang bent de bal in de kleine ruimte te krijgen.

Werelds, daar heb je wat aan.
Vind ik leuk
Pimman +11522
woensdag 17 oktober 2018 om 19:00
Ha ja vandaar dat Koeman hem opstelt en zelfs als aanvoerder evenals ook Dick Advocaat begrijpt er óók niets van. Speelde bij Man United rond de honderd wedstrijden! Inmiddels bij Oranje ook alweer zo'n zestig en dan heb ik het nog niet eens over al die andere Europese topwedstrijden. Nee joh je hebt gelijk.. die Blind is waardeloos nóóit meer opstellen zoals de meeste zogenaamde kenners dat vinden..laat me niet lachen!
Vind ik leuk
HupHolland +4462
donderdag 18 oktober 2018 om 01:11
Daar maak je een goed punt! Een speler die vanzelf zegt dat hij geen leider is aanvoeder maken, dat is wel vreemd inderdaad. Zeker als je zoveel 'potentiele' aanvoerders daarnaast hebt. Evenals de keuze om Blind in plaats van Frenkie op te stellen natuurlijk.

Dat Blind slechts twee spelers en een invaller achter zich laat in de beoordeling zegt natuurlijk ook wel wat.

Dat jij argumenten erbij moet halen dat Blind (uitgerekend door van Gaal) bij een ver onder hun nivo spelend Man U zat of zelfs een verder verleden door Advocaat te noemen, maar geen acties van Blind kunt aanhalen zegt natuurlijk ook wel genoeg.

Blind heeft geen snelheid, uithalen kan hij nauwelijks, zijn kopkracht is beperkt, zelfs zijn dribbels komen angstig over en hij is niet fysiek genoeg voor een verdediger. Kijk je kunt wel de 'successen' van Blind noemen, maar zijn transferwaarde blijft belacheljk laag voor een speler met zo'n 'status'. Geen (sub)topclub heeft interesse in Blind.

Ik had liever gezien dat je had overtuigd door een paar uitzonderlijke acties van Blind tijdens de wedstrijd te noemen, maar helaas.
[Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 01:17]
Vind ik leuk
Pimman +11522
donderdag 18 oktober 2018 om 09:08
Goéd lezen is voor sommige mensen moeilijk..
Vind ik leuk
HupHolland +4462
donderdag 18 oktober 2018 om 11:13
Ik heb goed gelezen, je weet geen acties te benoemen.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 13:36
Op linksachter geeft blind standaard een pas naar achter.
Vind ik leuk
Pimman +11522
woensdag 17 oktober 2018 om 14:57
Ga een keertje langs Specsavers..dan ga je meer zien!
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 19:25
Ga er maar is op letten.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 17 oktober 2018 om 21:23
Volgens mij is Blindje blind, want de bal naar voren spelen durft hij niet🤓
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 21:23]
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 14:08
Avdidjaj? Euh nee
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 14:09]
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 14:17
Avdidjaj zou een aanwinst zijn voor clubs als Heerenveen, Utrecht, op dit moment misschien ook az, etc. maar inderdaad net voor de top 3
Vind ik leuk
Smithsonian +45167
woensdag 17 oktober 2018 om 14:32
Stelling 1: gewoon helemaal niet.

Stelling 2:voor 5 ton zeker
Vind ik leuk
Pimman +11522
woensdag 17 oktober 2018 om 14:49
En dat is grappig?
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 15:18
Stelling 1: naar mijn mening; Ja. Komt het meeste tot zijn recht als middenvelder. Maar vraag me af of hij dan basis zou halen.

Stelling 2: Lekker bij Willem II blijven!!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
woensdag 17 oktober 2018 om 17:13
Stelling drie; ja dat is logisch voetbal. Ook moeten ze leren hoe je een wedstrijd dood kan maken.
Vind ik leuk
mcmodd +28730
woensdag 17 oktober 2018 om 17:32
Stelling 1 en 2 ja, stelling 3 ja.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 17:50
Google biedt thuis online thuiswerk aan, je kunt tot $ 32549 verdienen per maand kort na enkele uren werken. Ik ben met deze baan begonnen en ik ben nooit gelukkiger geweest en nu deel ik het met je, bezoek deze website voor meer informatie. ..



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 𝐰­𝐰­𝐰.E­a­r­n­9­1.𝐜­𝐨­𝐦
Vind ik leuk