'PSV, Ajax, Feyenoord en AZ volgen verrichtingen van Willem II'er op de voet'

    'PSV, Ajax, Feyenoord en AZ volgen verrichtingen van Willem II'er op de voet'

    woensdag 17 oktober 2018 om 13:03

    Met zijn optredens bij Willem II heeft Donis Avdijaj zich dit seizoen in de kijker gespeeld bij de complete Nederlandse top. Dat meldt BILD woensdagmiddag. Naast PSV, Ajax en Feyenoord zou daarnaast ook AZ de prestaties van de Avdijaj (22) op de voet volgen. 

    Afgelopen seizoen werd de international van Kosovo door Schalke 04 verhuurd aan Roda JC. Avdijaj keerde in de zomer terug naar Gelsenkirchen en nadat zijn contract ontbonden was, signeerde hij een contract in Tilburg.

    Namens Willem II was de rechtspoot dit seizoen goed voor vier doelpunten en twee assists. Hij heeft zich daarmee in de kijker gespeeld bij de top van Nederland. Ook AZ houdt de vijfvoudig international nu nauwlettend in de gaten, meldt BILD. 

    Avdijaj is door zijn werkgever vastgelegd tot medio 2019. Willem II beschikt over een optie om de verbintenis van de aanvaller te verlengen tot de zomer van 2020. Mochten de Tricolores gebruik maken van die mogelijkheid, dan krijgt Avdijaj naar verluidt automatisch een afkoopsom van 500.000 euro in zijn contract. 

    (Bron: BILD)

    Poll

    Is Avdijaj goed genoeg voor de Nederlandse top?

    (3994 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bizzy +20978
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:05
    Zou dan eerder voor Vito van Crooy en Seb vd Berg gaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:12
    Zijn ook beide niet goed genoeg vd Berg kan in potentie wel goed worden maar moet het eerst maar een aantal jaar op niveau laten zien..
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:16
    Ik zou voor Sol gaan als ik Ajax was..

    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46088
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:46
    Sol past bij Feyenoord het beste.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2674
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:19
    Met v persie, jorgensson en vente is het nu wat dringen maar als hij zich neerlegt bij een rol als invaller kan het
    Vind ik leuk
    imho +1008
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:38
    Is van Persie er volgend jaar ook nog bij?
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2674
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:15
    Dat denk ik niet. Maar dan zou sol 3e spits worden of jeugd in de weg zitten
    Vind ik leuk
    R2 +5126
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:05
    Sol is in betere staat dan Jorgesen en veel verder dan Vente. Als Jorgesen zich niet herpakt, dan zou Sol zo maar een mooie oplossing kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2674
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:59
    Ik geloof erin dat jorgensson wel weer terug komt. Sol is een goede speler maar geen zekere basisplaats bij feyenoord. Met gio aan het roer is dat wel een risico
    Vind ik leuk
    R2 +5126
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:08
    Klinkt logisch
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1263
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:27
    Nee joh. Sol heeft aanvoer nodig.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3091
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:27
    bij az en utrecht ook
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:07
    Dat is niet het niveau wat Ajax wil nastreven! Ben gecharmeerd van Sol, maar denk dat Feyenoord en AZ meer zijn niveau zijn. Ik denk dat Dolberg en Huntelaar sws beter zijn en Pereira en Sierhuis hebben staan ook al te trappelen, dus een spits van dit niveau hebben we helemaal niet nodig!
    Vind ik leuk
    4everfcu +3091
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:29
    huntelaar en dolberg mogen dan beter zijn volgens jou maar sol scoort meer
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:36
    Ja bij Willem 2... Kramer scoorde bij ADO ook aan de lopende band, maar bij Feyenoord amper meer.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3091
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:01
    kuyt scoorde bij utrecht ook aan de lopende band en wat heeft die feyenoord gebracht?
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +243
    donderdag 18 oktober 2018 om 01:27
    Ajax heeft nu moeite met scoren. Huntelaar kan niet alle wedstrijden aan, Dolberg begint terug te komen maar is al veelanger minder trefzeker, Sierhuis heeft nog geen doelpunt in de eredivisie of hoger zijn naam. Ik had als Ajax zijnde al in augustus een type sol gehaald.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:09
    Hebben ze van de zomer alledrie behoorlijk zitten snurken als dat waar zou zijn.
    Deed het bij Roda natuurlijk al meer dan behoorlijk en was zonder meer een gok waard geweest voor die nul euro die hij moest kosten.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30106
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:53
    Het kan ook dat hij ergens wilde tekenen waar hij zou spelen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:58
    Zou kunnen.
    Weinig van mee gekregen behoudens dat ie opeens tekende bij Willem II
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:58
    Zou kunnen.
    Weinig van mee gekregen behoudens dat ie opeens tekende bij Willem II
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30106
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:21
    Ik ook. Ik had het ook vreemd gevonden als de topclubs hem hadden gehaald op basis van de prestaties bij Roda
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:11
    Alle schijnwerpers stonden natuurlijk op Gustafsson daar maar hij deed toch wel lekker mee daar.
    Laat ik het zo zeggen, om nou na dit seizoen een paar miljoen voor hem neer te tikken zou ik te trots zijn als ik die clubs was als ik hem afgelopen zomer voor 0 had kunnen hebben.
    Vond hem tegen Feyenoord veruit de gevaarlijkste al was Feyenoord uiteraard het meest gevaarlijk voor Feyenoord in die pot.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30106
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:25
    Hij deed het prima. En hij was altijd een heel groot talent. Dus er zijn zeker redenen om te denken dat het wat kan worden, maar een leuk half jaar Roda vind ik toch wat weinig om in aanmerking te komen voor een topclub.
    Ik denk niet dat ik te trots zou zijn. Je kunt beter een fout toegeven en herstellen denk ik. Als het echt iets is heb je nu alsnog een goede deal.
    Die laatste vind ik heel erg leuk :p
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:30
    Verschrikkelijk was dat weer zeg. raken geen pepernoot, kutveld, maar krijgen eindelijk eens de VAR mee (iedere VAR beslissing in een pot met Feyenoord tot nu toe was altijd in het nadeel van Feyenoord, hoe terecht dan ook) dus heb je de mazzel dat je op 1-0 komt, geef je het zo weg.

    Dan ben je gewoon een gevaar voor jezelf.




    Vind ik leuk
    #Keizerout +30106
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:31
    Ja, de stijgende lijn van de afgelopen jaren is weer helemaal verdwenen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:38
    Loop het al weken te roepen. er is geen diepte aan de zijkanten waardoor Clasie\het middenveld de ballen daar niet kwijt kan en moet en gaan breien door het midden.
    Nou, dan loop je dus 90 minuten lang tegen een muur in het midden aan.

    Kan je de tactiek de schuld geven, de coach maar als je er ook de spelers niet voor hebt om het aan te passen krijg je dus dit soort wedstrijden.
    Ziet er bij tijd en wijle best aardig uit hoor, die korte combinaties door het midden met Van Persie en Berghuis maar als je op die manier een doorbraak moet forceren moet je na 10 minuten er al 2 in hebben liggen anders wordt het steeds maar moeilijker.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30106
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:47
    Volgens mij kan er met deze ploeg best iets beter gevoetbald worden.
    Dan jaag je je backs maar naar voren als je buitenspelers steeds naar binnen gaan.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:52
    Daarom hoop ik ook dat Haps rap fit wordt.
    Malacia is leuk hoor, maar aanvallend is Haps onmisbaar.
    St Juste begrijpt het wel en wil het wel maar is nog wat druistig in het kiezen van de momenten.
    Iets wat Karsdorp vele malen beter deed getuige zijn assists
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30106
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:02
    Ja, maar ook mindere spelers moeten dat in kunnen vullen.
    Een betere trainer zou het denk ik ook beter doen. Toen Advocaat kwam was Feyenoord ook ineens niet meer zo dramatisch.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:14
    Timing en dan een goede eindpass zijn goud waard in zo'n spelletje.
    Het is niet voor niks dat de beste opkomende backs allemaal ex-middenvelders zijn.
    Dus ja... een mindere middenvelder kan dat spelletje beter uitvoeren dan goede verdedigers.

    Grootste punt is gewoon beweging en diepgang voorin. En dat krijg je er niet meer in bij deze spelers, is niet hun natuur.
    Daarom was ik ook helemaal niet zo blij dat Boetius weg ging. Iedereen vond hem kut vorig jaar maar 6 goals en 7 assists met 19 x basis vind ik respectabel in een elftal wat nou niet echt de wind mee had\lekker draaide.
    Kluivert had 10 goals en 5 assists in 28x basis bijvoorbeeld. Bergwijn 8 en 7 in 27x basis.


    Vind ik leuk
    #Keizerout +30106
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:16
    Klopt. Misschien die Hankouri een keer linksback zetten, want op linksbuiten wordt het sowieso niks.

    Snap ik. Boëtius had je inderdaad gelijk in. Al waren de cijfers van Larsson niet minder.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:27
    Oh nee. Begin dit seizoen ook niet. ieder viel over Larsson heen maar ondertussen stond ie gewoon bovenaan an de assistlijst.
    Nog steeds geloof ik, gedeeld.

    Ik heb wel eens het idee dat nou Feyenoord weer eens kampioen is geweest, het weer gepermitteerd, ongenuanceerd inhakken is.
    Als er dan ook nog mensen bij zijn die een agendaatje hebben (Krabbendam en Gouka) is het wel eens tikkeltje vermoeiend om al dit shit te lezen.

    Probleem is alleen dat een hoop mensen niet meer voor zichzelf kunnen denken en dan ook maar mee gaan lopen gillen met die mannetjes in plaats van even de nuance te zoeken.

    Als je nou het verschil in benadering zag voor het wekend van Willem II uit van de pers tussen Feyenoord en Ajax zou je denken dat Ajax al kampioen was op dat moment en Feyenoord de degradatie nacompetitie in ging.
    Realiteit was echter; evenveel punten.
    Zeg gerust dat het spel bij Ajax bij tijd en wijle stukken beter was, want dat was ook de realiteit maar die hel en verdoemenis die er over Feyenoord werd afgeroepen was ook wat overdreven.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30106
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:32
    Ja, echt vreemd. Maar zelfs de trainer doet eraan mee. Geen assist in 45 minuten tegen NAC? Oke, dan Hankouri erin. Ook al is die vele malen minder goed.

    Volgens mij is dat ook het gevolg van talentloos analyseren. 'Feyenoord is kampioen, dus zijn ze weer goed, dus moeten we nu kritischer zijn.'

    En volgens mij konden mensen dat al niet. Alleen vroeger vond iedereen je een sukkel als je ineens allemaal meningen hebt. Nu ben je een sukkel als je er geen hebt.

    Ja, evenveel punten, maar verder wel onvergelijkbaar. Dat er meer kritiek is op Feyenoord lijkt me terecht. De mate waarin misschien niet, maar dat valt jou denk ik meer op dan het mij opvalt.
    Vind ik leuk
    Big Nibba +652
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:27
    Er staat in het verhaal dat hij volgend seizoen de deur uitloopt als Willem 2 zijn contract niet verlengd. Als ze wel zijn contract verlengen heeft hij een afkoopsom van 500k, wat niks is voor de topclubs.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:32
    Had ik effe gemist.
    Al houd ik ook even een slag om de arm als ik "naar verluid" en "Bild" in 1 artikel zie staan.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:01
    Nou als Feyenoord zijnde haal je gewoon boetius voor 3 mil of zo.... stel je dat er eens verder gekeken wordt dan de bekende bord op schoot scouting!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:05
    Boetius is in 2017 gehaald.
    Deze knul tekende afgelopen zomer bij Willem II toen Feyenoord een Colombiaan scoutte en aantrok.

    Maar laten de feiten je alsjeblieft niet in de weg zitten om maar wat even wat zeldzaam origineels te posten Feyenoord en\of hun scouting.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:40
    Weet niet waar je het over hebt..? Waar zeg k dat Feyenoord precies deze jongen moest halen? Er lopen zat goede jongen voetballers rond en wij komen weer eens met een oude bekende aanzetten... zeg k toch niets mis mee
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7078
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:09
    Lijkt me voor Feyenoord te duur.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7757
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:17
    Lijkt mij voor de rest te licht.
    Vind ik leuk
    AVDV +706
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:46
    € 500.000,- te duur?! Dan is het wel heel erg gesteld met ze.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7757
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:02
    Was gewoon een misplaatste poging tot humor. Je miste het cynisme een beetje denk ik.
    Vind ik leuk
    AVDV +706
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:57
    Nou wat een humor haha...
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:03
    Ach ja als je de zoon van je oma bent, zegt dat natuurlijk al genoeg. Wie is dan eigenlijk zijn vader..?
    Vind ik leuk
    Koenbres +804
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:42
    Hahaha Willem II laat die jongen niet gaan voor een half miljoen, ah lees nu dat het een afkoopsom is. Excuus
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 15:42]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:32
    @zoonvanmnoma, wat loop je nu weer te zeuren? Het ene moment moeten we als Feyenoord betere spelers kopen die later miljoenen op gaan leveren, en nu kunnen we ineens geen half miljoen uitgeven... Blablablabla...
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5373
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:10
    Was dat niet die jongen met een afkoopsom van tientallen miljoenen in zijn Schalke contract?
    Vind ik leuk
    Blindsy +12376
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:12
    Dat zou dan wel eens AZ kunnen worden, bij de rest wordt hij bankzitter. Of mag hij bij Ajax nog voor Jong spelen?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 13:12]
    Vind ik leuk
    Dharmpie +601
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:55
    Gio wil hem vast hebben voor de bank, alles wat iets lijkt te zijn gaat automatisch naar zijn bank.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12376
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:43
    Vooral geld, vrees ik.
    Het zal wel weer 'met het oog op..' zijn.
    Oftewel, als Berghuis weg gaat, dan dit jochie halen. Gaan we wéér n stap achteruit.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 18:44]
    Vind ik leuk
    HJR +7877
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:20
    ´Vier Top- Klubs......

    Ik maak hem wel dan: wie zijn die andere 2 topclubs?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4623
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:30
    AZ en Ajax. Ze winnen wel niet veel de laatste jaren maar ze doen leuk mee.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1860
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:21
    AZ heeft de beste papieren. Kom maar naar Alkmaar Donis.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9545
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:23
    Op basis van? Salaris? Europees voetbal?
    Vind ik leuk
    Potjan3 +1081
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:32
    Wat dacht je van speeltijd sherlock..
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9545
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:09
    Die heb je bij Feyenoord ook.
    Vind ik leuk
    Old Star +7308
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:05
    Nee hoor, daar blijven ze steevast aan hun blonde Zweedse adonis vasthouden op de links buiten positie.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9545
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:59
    Omdat-ie geen concurrentie heeft ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:11
    Op basis van dat hij niet goed genoeg voor ajax en psv is.
    Vind ik leuk
    Socrates +696
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:23
    Wat mij betreft een halve gare die het veel te hoog in de bol heeft. Onprettig, laat zitten, laat zitten...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 13:23]
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +134
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:06
    Dus een speler voor ajax
    Vind ik leuk
    Socrates +696
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:53
    Ben geen Ajax fan, maar die Ajacieden kunnen in de regel ook echt wat.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:23
    momentenvoetballer bij Roda.
    Vind ik leuk
    Bruurke +432
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:35
    Nee niet naar psv! Leuke voetballer maar als het even tegenzit dan bakt hij er werkelijk helemaal niets meer van en loopt hij gefrustreerd over het veld. Verder prima speler voor Willem2
    Vind ik leuk
    Guntherr +1323
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:35
    Hebben die kruiken toch goed gezien.. Weer een voorbeeld van het slechte beleid van Smulders.. wij hebben rosheuvel..
    Vind ik leuk
    Zekur +305
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:11
    Dat wordt wéér champagne in Tilburg. Een jaar lang gratis een top linksbuiten en aan het eind van het seizoen € 500.000 bonus. Het kan niet op. En let maar op Daniël Crowley gaat ook miljoenen opleveren. Die jongen is wel zo gruwelijk goed
    Vind ik leuk
    Guntherr +1323
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:26
    En verkoop van frenkie de jong
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4014
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:47
    En sol...
    Vind ik leuk
    Zekur +305
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:47
    Haha telepathie in dezelfde minuut 👍👍👍
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4014
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:49
    😜
    Vind ik leuk
    Zekur +305
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:47
    En verkoop van Fran Sol
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:44
    Gevolgd door Feyenoord? Dit moet een schrijffout zijn van VP.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:16
    Die zijn blij als ze iets over Feyenoord kunnen schrijven Anders verzinnen ze wel wat .😅
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:49
    Lijkt me meer het niveau van AZ, Utrecht, Heereveen,
    Vind ik leuk
    companen +1361
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:19
    Komt tekort voor psv of AZ net onder bij Utrecht of Heerenveen kan hij wel redden.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:23
    Okay, familie van je? Of ben je zijn zaakwaarnemer?
    Vind ik leuk
    companen +1361
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:25
    Nee gelukkig niet al jaartje of 40 voetballiefhebber.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:31
    Ok
    Vind ik leuk
    Boefje +264
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:09
    Hij zit bij de juiste club. Niveau is net hoog genoeg voor hem.
    Vind ik leuk
    COYG +6154
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:58
    Qua mentaliteit zit het sowieso niet mee met deze gast. In Gelsenkirchen zijn ze blij dat ze van hem af zijn. Ja het is een goed voetballertje, maar voor de 'top' komt hij veel te kort.
    Vind ik leuk
    Koenbres +804
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:41
    Gedraagt zich tot nu toe goed hoor bij Willem II, zit alleen vol passie maar dat vind ik positief
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:59
    Subtop zoals Feyenoord en az misschien maar psv en ajax ljjkt me niet.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31821
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:29
    Feyenoord subtop. Leuk leuk.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:13
    Je bent hopelijk toch wel met me eens dat ajax en psv qua niveau een stuk verder zijn. Tis nu dat psv ajax gespeeld is dat het slechts 2 punten scheelt. Maar als de klassieker en feyenoord psv geweest zijn staan ze minimaal 8 punten onder ajax.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31821
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:57
    Dat wel.
    Vind ik leuk
    Ben +102
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:07
    Ik adviseer iedereen hem lekker te laten voetballen bij huidige club. Voor geen enkele van de genoemde clubs, ook az, geen meerwaarde. Soms, heel s okms, krijgt hij het op zikn heupen en rent hij als een blind paard over het veld.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1523
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:08
    Nou Feyenoord valt af die hebben geen scouting
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9545
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:10
    Klopt. Dan mag je ook geen spelers aantrekken.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:13
    Die hebben juist nav dit bericht vanmiddag gebeld.
    Vind ik leuk
    HanV +4361
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:19
    Hij speelt in de eredivisie, ze kunnen met het bord op schoot kijken naar hem op zondagavond.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1935
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:17
    Dan zit de Nederlandse top mooi te slapen want 4 mnd geleden hadden ze hem voor niks kunnen halen !! Dat heb ik hier zelfs nog geopperd
    Vind ik leuk
    Zekur +305
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:31
    Misschien heeft Willem II wel een beter scoutingsapparaat..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26496
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:19
    Koopje. Prima speler voor de top 3.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31821
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:28
    Voor 5 ton zou ik de gok wel wagen. Of ruilen voor larsson 😂
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:47
    Leuke speler voor Willem2I, dat is zijn top. Komt fysiek veels te veel te kort en heeft een veels te kort lontje. Laat zich heel makkelijk uit de wedstrijd spelen. Hij heeft me nog niet kunnen overtuigen ook niet bij Willem2 van de wedstrijden die ik gezien heb. Paar leuke acties, maar veels te weinig.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9486
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:50
    Onzinbericht volgens RE televaag
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:14
    Voor PSV en Ajax isAvdijaj
    Niet goed genoeg maar bij Feyenoord en AZ val die wel op zou ik nog liever voor AZ kiezen .
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:30
    Ik ben kei objectief 😂,

    Lekker bij Willem II blijven!! Bij Ajax en PSV komt hij niet aan de bak. Feyenoord is niet bepaald een stap vooruit op het moment voetballend gezien. Voor de euro's extra op de bankrekening is het natuurlijk wel leuk.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4623
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:33
    Haha grappig
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4014
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:48
    Maar o zo waar!!
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:11
    Wil je club niet afvallen, maar op dit moment vind ik persoonlijk dat Willem II een beter voetballend team heeft.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:06
    Donis heeft al 2 Porsche’s in elkaar gereden en is een praatjes maker.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:18
    Hoe kan die die betalen dan?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:31
    Heeft bij Schalke 04 miljoenen binnen geharkt
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 18:32]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:04
    Hoeveel dan? Zoveel betalen die nou ook weer niet voor een Duitse jeugdspeler.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:36
    Vele clubs hebben zitten slapen, kon voor een appel en een ei worden opgehaald bij Schalke.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4696
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:40
    Leuke speler maar wel voor Willem II
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:44
    2 top clubs dus
    Vind ik leuk
    SvL +318
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:05
    Onzin bericht. PSV heeft zijn spitsen al rond.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23976
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:28
    Voor de Nederlandse top is 40 procent goed genoeg.
    Vind ik leuk
    frankje +20
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:01
    Fake nieuws.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:20
    Laat hem proberen
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:50
    Natuurlijk is het een aanwinst ook voor de Topclubs. Internationaal stelt het Nederlandse clubvoetbal niet zoveel voor Dus ik zie geen reden dat een voormalig Duitse Bundesliga speler geen aanwinst zou zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:04
    Als AZ hier aan begint kan je stoppen als club zeg! Keken ze joda niet of zo? Supporters daar lachen nu nog om hem met alle ballen ver over!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws