Chelsea-vedette door diep dal: 'Had veel spanning en wilde met niemand praten'

Chelsea-vedette door diep dal: 'Had veel spanning en wilde met niemand praten'

Gepubliceerd: woensdag 17 oktober 2018 om 13:16wo 17-10-2018 om 13:16

Chelsea-spits Álvaro Morata kende vorig seizoen een prima start bij Chelsea, met zeven doelpunten in zijn eerste zeven duels, maar viel daarna ver terug en wist het net nog maar sporadisch te vinden. Volgens de spits was het vorige seizoen 'een van de moeilijkste periodes uit zijn carrière'.

"Ik heb veel geleerd van vorig seizoen", vertelt Morata in gesprek met El Mundo. "Ik wil graag gelukkiger zijn als ik op het veld sta. Ik moet meer doelpunten maken om gelukkiger te worden. Een paar maanden geleden was ik echt 'down'."

"Ik was niet depressief, maar ik ging niet goed met de situatie om", vervolgt de spits. "De mensen hielden van me, ik maakte zeven doelpunten in mijn eerste zeven wedstrijden voor Chelsea. Toen raakte in geblesseerd en speelde ik zelfs als ik pijn had."

"Er was veel spanning en ik wilde met niemand praten. Nu mijn twee zoons geboren zijn, kan ik mijn emoties wat beter onder controle houden, zowel de positieve als de negatieve."

Poll

Komt het nog goed met Morata bij Chelsea?

(1026 stemmen)

Plaats een reactie

Bengelino +12579
woensdag 17 oktober 2018 om 13:20
Waar-de-loze spits
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 13:22
Gewoon een prima spits. Voor Chelsea al helemaal.
Lijkt mij dat het wel goed komt met hem en zoals hij zelf al aangeeft, gewoon even voortplanten en alles komt goed.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +5725
woensdag 17 oktober 2018 om 16:13
Ik ga vanavond ook maar een poging wagen dan.
Vind ik leuk
RtdDub +13437
woensdag 17 oktober 2018 om 13:31
Jongen teert de rest van zijn carrière op de goals die hij voor Juve maakte tegen uitgerekend Real.
Is nooit een €70\80 miljoen spits geweest, zal het nooit worden ook.
Wordt helaas wel voor hem betaald.
Vind ik leuk
BoomP +379
woensdag 17 oktober 2018 om 13:38
Helemaal mee eens, is gewoon per ongeluk voor zo een bedrag gekocht door Chelsea, dat zal nooit mee een andere club betalen voor hem plus zijn salaris daar, deze man zal netjes zijn contact uitdienen en dan een leuk subtoppertje vinden in spanje of italie waar ie het prima zal doen, gok ik dan, is zeker geen vervelende gozer met blabla, wel een beetje omhooggevallen zoals wel meer spelers,
Vind ik leuk
RtdDub +13437
woensdag 17 oktober 2018 om 13:40
Nog zo een: Jese
Kostte "slechts" €25 miljoen maar was dat ook in geen velden of wegen waard.
Speelde vorig seizoen op een goed moment bij Stoke U23 mee.
Vind ik leuk
imho +1433
woensdag 17 oktober 2018 om 13:35
Ik vind hem net niet
en hij vindt het net ook niet
Vind ik leuk
RtdDub +13437
woensdag 17 oktober 2018 om 13:38
Zo... de tering.... die is erg.

Fan van Seth Gaaikema?
Vind ik leuk
imho +1433
woensdag 17 oktober 2018 om 13:39
sorry. Kon het niet laten.

Seth Gaaikema is enigszins van voor mijn tijd, maar kon/ kan hem bij vlagen wel waarderen
Vind ik leuk
NvC +6431
woensdag 17 oktober 2018 om 13:38
Volgens mij zoekt vitesse zoekt nog een spits.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 13:54]
Vind ik leuk
Futre +3656
woensdag 17 oktober 2018 om 13:56
Chelsea is een spitsenkerkhof. Practisch niemand slaagt daar.
Vind ik leuk
Smithsonian +37589
woensdag 17 oktober 2018 om 14:27
Gewoon terug keren bij juve.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 15:19
Geld maakt niet gelukkig, aldus Morata.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws