Van Bronckhorst geeft updates over vraagtekens: 'Nico wordt steeds fitter'

Van Bronckhorst geeft updates over vraagtekens: 'Nico wordt steeds fitter'

Gepubliceerd: woensdag 17 oktober 2018 om 17:49wo 17-10-2018 om 17:49

Nicolai Jorgensen is op de goede weg bij Feyenoord. Volgens trainer Giovanni van Bronckhorst wordt de Deense spits steeds fitter. Ook over Justin Bijlow en Jeremiah St. Juste heeft de oefenmeester goed nieuws.

Jorgensen speelde afgelopen week mee met de beloften. "Omdat Nico steeds fitter wordt, maar nog wedstrijdritme mist. Zo kon hij negentig minuten op het veld staan en zijn ritme weer oppakken", aldus Van Bronckhorst tegenover Feyenoord TV.

De Deen maakte een goede indruk. "Nico heeft laatste weken weer voluit kunnen trainen en wordt steeds sterker. Met alle minuten die hij gehad heeft zie je dat Nico steeds fitter en sterker wordt en ook weer betrokken is bij de groep."

Ook met Bijlow en St. Juste gaat het de goede kant op. "Hij (Bijlow red.) heeft niet veel wedstrijden gemist en kan ook gewoon een goede week maken nu. Ik ben er heel blij mee dat hij deze week heeft kunnen aansluiten en met de groep heeft mee kunnen trainen", aldus Van Bronckhorst. St. Juste is na een herstelweek ook op de weg terug. "Nu heeft hij een week de tijd om zich klaar te maken voor het weekend."

Plaats een reactie

woensdag 17 oktober 2018 om 17:56
Hadden hem vorige seizoen moeten verkopen voor 17 miljoen euro
Vind ik leuk
Chielus +130
woensdag 17 oktober 2018 om 18:00
En Haps is nog steeds onbekend?
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 18:03
En Gio, a.s. zondag weer hetzelfde falende middenveld zoals je die al het hele seizoen hebt opgesteld?
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 18:05
1 Verliespartij. Ja, het gaat slecht. ....
Vind ik leuk
DrDeef +2369
woensdag 17 oktober 2018 om 18:32
Ja, en het halve legioen moet naar t Oogziekenhuis omdat het spel letterlijk pijn aan de ogen doet.
Vind ik leuk
Jeroen77 +515
woensdag 17 oktober 2018 om 18:49
So echt wel.Gewoon slecht man. En er zit ook geen lijn in. Geen agressie en geen normale opbouw.Echt we missen die Marokkaanse Tukker.
Vind ik leuk
DrDeef +2369
woensdag 17 oktober 2018 om 18:53
Zo die missen we hard ja. En Clasie brengt helemaal niets als vervanger. Toornstra z'n vorm is ook niet best. Tijd voor Ayoub en Tapia. Of eventueel Robin op tien als Nico eindelijk fit is.
Vind ik leuk
Jeroen77 +515
woensdag 17 oktober 2018 om 18:44
Dat snap ik ook niet gozert.Tony speelt al weken slecht. Maar Koeman laat hem invallen. Clasie maakt het verschil ook niet. En we hebben er 1 die 2 assist heeft en een doelpunt in nog geen 30 min tijd. Maar juist die ene stelt Gio niet op.
Vind ik leuk
pinkelman +4473
woensdag 17 oktober 2018 om 18:09
Wat gaat het worden dit seizoen met Feyenoord: kampioenskandidaat of nog moeite hebben om Europees te behalen?
Vind ik leuk
Nuance +10845
woensdag 17 oktober 2018 om 18:26
Het verleden wijst uit dat wij voor optie twee gaan.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 18:11
Ik dacht dat ze nieuwe regels hadden bedacht voor Jong, t/m 24 ofzo

Of geldt dat alleen in de Keukenklasse?

Jörgensen is 27, dat vind ik wel een beetje oud voor Jong

Maar goed, gaat toch nergens om

Vind ik leuk
Martinnat +983
woensdag 17 oktober 2018 om 18:13
Ze praten teveel daar op zuid , hij wordt sterker , we hebben goed getraind , dit mag ons niet gebeuren ,laten zien wie we zijn , al die slappe happies ik kan ze dromen, wanneer gaan ze gewoon eens beetje normaal voetballen i.p.v. dat slappe gelul
Vind ik leuk
Mama +432
woensdag 17 oktober 2018 om 18:17
Was tegen Willem 2 te zien dat ie niet helemaal fit was. Had niet mogen spelen / starten
Vind ik leuk
derksen +8896
woensdag 17 oktober 2018 om 18:18
Hey Gio hoe gaat het met Ayoub?
Heb die ook te lief naar je vrouw gekeken?
Vind ik leuk
MOKUM*** +2165
woensdag 17 oktober 2018 om 18:23
Vermeer laten staan, Bijlow komt nog niet in zijn buurt.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 18:54
Het probleem met die knurft is dat hij nooit beter word.
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
woensdag 17 oktober 2018 om 19:09
Maak je niet druk gio, seizoen is toch voorbij.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 19:10]
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 19:15
Hahah leuk voor Nico, helaas word die niet meer 17 mio waard. Feyenoord mag blij zijn als ze de helft voor hem vangen.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2749
woensdag 17 oktober 2018 om 19:17
Ik word ook steeds sterker :)
Vind ik leuk
Vinnie J +1911
woensdag 17 oktober 2018 om 20:10
Strik erom en weg ermee.
Vind ik leuk
Tenno +89
woensdag 17 oktober 2018 om 20:38
Eet hij Brinta?
Vind ik leuk
ronnieb +705
woensdag 17 oktober 2018 om 21:01
we maken stappen.....
Vind ik leuk
johny +98
donderdag 18 oktober 2018 om 12:42
Waarom weer die Bijlow als eerste keeper ? Van de Meer vind ik de beste keeper voor Feyenoord maarja dat ligt weer aan van Bronckhorst. Zolang dat Larsson geen vaste basis plaats krijgt kan hij zich ook niet verbeteren . Kan niet begrijpen dat van Bronckhorst spelers niet beter kan maken en niet aan het voetballen krijgt.Volledige wedstrijd kan Feyenoord niet spelen alleen maar een helft,bovendien is Feyenoord wel goed om de bal vaak terug te spelen en hebben de verdedigers het moeilijk om de bal naar voren te spelen , het is dan ook armoedig om dit aan te zien . Je kan je afvragen is van Bronckhorst wel de goede trainer voor Feyenoord ? Martin van Geel faalt ook bekijk de reserve bank maar eens wat zit daarop geen versterking voor de selectie daar win je geen wedstrijd mee ,Ook dit seizoen heeft van Geel de selectie niet versterkt en dan denk van Geel dat deze spelers een goede kans maken voor het kampioenschap wat een lachertje.Ik denk dat Feyenoord met pijn in mijn hart moet zeggen dat Feyenoord niet bij de eerste 5 zal eindigen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws