Van Bronckhorst geeft updates over vraagtekens: 'Nico wordt steeds fitter'

    Van Bronckhorst geeft updates over vraagtekens: 'Nico wordt steeds fitter'

    woensdag 17 oktober 2018 om 17:49

    Nicolai Jorgensen is op de goede weg bij Feyenoord. Volgens trainer Giovanni van Bronckhorst wordt de Deense spits steeds fitter. Ook over Justin Bijlow en Jeremiah St. Juste heeft de oefenmeester goed nieuws.

    Jorgensen speelde afgelopen week mee met de beloften. "Omdat Nico steeds fitter wordt, maar nog wedstrijdritme mist. Zo kon hij negentig minuten op het veld staan en zijn ritme weer oppakken", aldus Van Bronckhorst tegenover Feyenoord TV.

    De Deen maakte een goede indruk. "Nico heeft laatste weken weer voluit kunnen trainen en wordt steeds sterker. Met alle minuten die hij gehad heeft zie je dat Nico steeds fitter en sterker wordt en ook weer betrokken is bij de groep."

    Ook met Bijlow en St. Juste gaat het de goede kant op. "Hij (Bijlow red.) heeft niet veel wedstrijden gemist en kan ook gewoon een goede week maken nu. Ik ben er heel blij mee dat hij deze week heeft kunnen aansluiten en met de groep heeft mee kunnen trainen", aldus Van Bronckhorst. St. Juste is na een herstelweek ook op de weg terug. "Nu heeft hij een week de tijd om zich klaar te maken voor het weekend."

    Plaats een reactie

    woensdag 17 oktober 2018 om 17:56
    Hadden hem vorige seizoen moeten verkopen voor 17 miljoen euro
    Vind ik leuk
    Chielus +131
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:00
    En Haps is nog steeds onbekend?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:03
    En Gio, a.s. zondag weer hetzelfde falende middenveld zoals je die al het hele seizoen hebt opgesteld?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:05
    1 Verliespartij. Ja, het gaat slecht. ....
    Vind ik leuk
    DrDeef +2095
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:32
    Ja, en het halve legioen moet naar t Oogziekenhuis omdat het spel letterlijk pijn aan de ogen doet.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:49
    So echt wel.Gewoon slecht man. En er zit ook geen lijn in. Geen agressie en geen normale opbouw.Echt we missen die Marokkaanse Tukker.
    Vind ik leuk
    DrDeef +2095
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:53
    Zo die missen we hard ja. En Clasie brengt helemaal niets als vervanger. Toornstra z'n vorm is ook niet best. Tijd voor Ayoub en Tapia. Of eventueel Robin op tien als Nico eindelijk fit is.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:44
    Dat snap ik ook niet gozert.Tony speelt al weken slecht. Maar Koeman laat hem invallen. Clasie maakt het verschil ook niet. En we hebben er 1 die 2 assist heeft en een doelpunt in nog geen 30 min tijd. Maar juist die ene stelt Gio niet op.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172017
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:08
    v geel word nog steeds badend in het zweet wakker , wat een blunder
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:18
    Totale onzin, dit is makkelijke achter af lullen. 2 goals op een WK en je vangt 30 +.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172017
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:20
    nog niet misschien dit bedrag was een once in a lifetime
    Had m meteen van de hand moeten doen zeker gezien de financiele situatie waarin ze zitten.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:23
    Financiële situatie is prima en was het zeker op dat ogenblik. Voor de rest een beetje onduidelijk zin haha. Als hij weer gaat scoren horen je niemand meer over 17 miljoen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172017
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:25
    als maar das maar net de grote vraag
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:27
    Inderdaad, indien je alles van te voren weet koopt PSV geen Lukassen en Feyenoord geen Bilal en nog 17 anderen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172017
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:33
    das wat anders , psv deed proppertje en locadia voor soortgelijke bedragen wel van de hand en zo rooskleurig stond en staat feijenoord er ook niet bepaald voor
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:41
    Dat is niet te vergelijken, Jorgensen is en was erg belangrijk voor Feyenoord. Sowieso moet een centrumspits altijd meer opbrengen. Volgens mij schrijven wij de laatste jaren zwarte cijfers en gaat het eigen vermogen omhoog. PSV heeft gegokt met Lozano ( nog steeds een onduidelijke constructie in mijn ogen ) en dat is goed uitgepakt, tel je zegeningen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172017
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:44
    proppertje en locadia waren op dat moment ook erg belangrijk voor psv , locadia was zelfs mede topscorer op dat moment.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:25
    Het is ook wel lekker als je iemand hebt, die de ballen er in trapt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172017
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:25
    zeker maatr ja dat doet ie ook al een hele lange tijd niet meer dusssss
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:28
    Deed Luuk ook een tijdje hoor.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172017
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:32
    klopt maar we hadden nog anderen zat die het overnamen maar die zie ik niet veel bij feijenoord nu
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:33
    Nu niet nee. Maar normaal gesproken wel. Dus ook dat komt wel weer.
    Daar moet je ook een beetje geluk mee hebben. Nu is iedereen tegelijk uit vorm en of geblesseerd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 18:34]
    Vind ik leuk
    stratumseind +172017
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:34
    of zijn niet goed genoeg?? kan ook
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:35
    En toen ze kampioen werden wel?
    Vind ik leuk
    stratumseind +172017
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:36
    iedereen heeft wel eens een piek in zijn cariere.... bovendien lieten vooral die van ons het dat jaar gruwelijk afweten......................
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:39
    Die van ons vorig jaar dus.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172017
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:40
    17 miljoen wim 17..... dat ga je er niet meer voor vangen
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:43
    Dat zeg jij.

    Kijk eens bij de diverse clubs rond. Daar loopt bar weinig rond. De beste zitten op de bank bij de grote clubs.

    Kijk naar Uth in de spits bij Duitsland. Chelsea met Giroud.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 18:44]
    Vind ik leuk
    stratumseind +172017
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:47
    giroud is ook op tijd verkocht en heeft nu de marktwaarde , die hij overigens totaal niet waard is.
    ijzer smeden als het heet is .
    PSV wist ook wel dat het nooit meer ging vangen voor locadia
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:29
    Maar voor Locadia had PSV al vervangers. Vilhena en Berghuis kunnen ook zo verkocht worden, maar Jørgensen nog liever niet.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20986
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:35
    Loopt er bij Jong Feijenoord geen bruikbare spits rond ?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:36
    Jawel hoor. Net als Lammers en Sierhuis.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4161
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:09
    Wat gaat het worden dit seizoen met Feyenoord: kampioenskandidaat of nog moeite hebben om Europees te behalen?
    Vind ik leuk
    Nuance +9164
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:26
    Het verleden wijst uit dat wij voor optie twee gaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:11
    Ik dacht dat ze nieuwe regels hadden bedacht voor Jong, t/m 24 ofzo

    Of geldt dat alleen in de Keukenklasse?

    Jörgensen is 27, dat vind ik wel een beetje oud voor Jong

    Maar goed, gaat toch nergens om

    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:23
    Idd, dat is het voordeel van een 2e elftallen competitie tov de KK divisie.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:35
    Als we degraderen kunnen we Sjaak weer opstellen dus!
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:38
    Dat denk ik niet want dan zit je nog steeds in de voetbalpiramide. 2e divisie.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:42
    ik ga het Sjaak voorzichtig brengen
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:30
    En vooral rustig idd. Ik zou oordopjes meenemen. Maar dan voor jezelf.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:52
    Haha ja ik ken Sjaak

    Tot mijn 15e was ik echt wel bang voor die man

    Daarna heb ik het achter me gelaten
    Vind ik leuk
    Martinnat +958
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:13
    Ze praten teveel daar op zuid , hij wordt sterker , we hebben goed getraind , dit mag ons niet gebeuren ,laten zien wie we zijn , al die slappe happies ik kan ze dromen, wanneer gaan ze gewoon eens beetje normaal voetballen i.p.v. dat slappe gelul
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:22
    Jij lult ook een aardig woordje mee.
    Vind ik leuk
    Martinnat +958
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:23
    Van Gio geleerd , luister al geruime tijd naar dat gelul
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:15
    Zal goed zijn voor Feyenoord als hij weer goed gaat draaien .
    Mooi voor de Club ik gun het ze .
    Vind ik leuk
    Mama +200
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:17
    Was tegen Willem 2 te zien dat ie niet helemaal fit was. Had niet mogen spelen / starten
    Vind ik leuk
    derksen +8856
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:18
    Hey Gio hoe gaat het met Ayoub?
    Heb die ook te lief naar je vrouw gekeken?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:21
    Dat wordt een hattrick en 7-0.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172017
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:23
    komt de tegenstander niet opdagen dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:27
    Feyenoord gaat eindelijk beginnen. De pannen vliegen over het dak. Ze gaan als de brandweer. De witte tornado raast door De Kuip. De tegenstander wordt platgewalst.

    Ze zullen Ajax en PSV weer eens wat laten zien.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31900
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:11
    Zoals jan de jong in januari zei, we zijn net een leeuw die gaat jagen 😂
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:23
    In Artis zeker?
    Vind ik leuk
    HanV +4375
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:03
    Nee, dat wil ik niet hebben, doe dat maar de week erna.
    Sinds het einde van de transferperiode hebben beide teams 5 wedstrijden in de competitie gespeeld. Feyenoord kreeg meer tegentreffers en hield maar 1x het doel schoon tegen PEC 3x.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1341
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:23
    Vermeer laten staan, Bijlow komt nog niet in zijn buurt.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:35
    Oh ... ik dacht andersom.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1341
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:37
    Tja Wim, dat vind de trainer van jouw cluppie ook. Daar mag ik het toch wel mee oneens zijn?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:42
    Zeer zeker.

    Ik liet alleen ff weten, hoe ik erover dacht.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1341
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:59
    Ik ook Moos, vond Bijlow de laatste tijd behoorlijk wat steekjes laten vallen.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:26
    Bij Vermeer zie ik die steekjes altijd. Keepers worden te vaak bij het spel betrokken, door hun eigen spelers.
    Terwijl je toch echt naar de spitspositie toe moet spelen.
    Bijlow is geen dromer, net als Tete.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:54
    Het probleem met die knurft is dat hij nooit beter word.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31900
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:09
    Maak je niet druk gio, seizoen is toch voorbij.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 19:10]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:15
    Hahah leuk voor Nico, helaas word die niet meer 17 mio waard. Feyenoord mag blij zijn als ze de helft voor hem vangen.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2470
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:17
    Ik word ook steeds sterker :)
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1507
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:10
    Strik erom en weg ermee.
    Vind ik leuk
    Tenno +58
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:38
    Eet hij Brinta?
    Vind ik leuk
    ronnieb +538
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:01
    we maken stappen.....
    Vind ik leuk
    johny +38
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:42
    Waarom weer die Bijlow als eerste keeper ? Van de Meer vind ik de beste keeper voor Feyenoord maarja dat ligt weer aan van Bronckhorst. Zolang dat Larsson geen vaste basis plaats krijgt kan hij zich ook niet verbeteren . Kan niet begrijpen dat van Bronckhorst spelers niet beter kan maken en niet aan het voetballen krijgt.Volledige wedstrijd kan Feyenoord niet spelen alleen maar een helft,bovendien is Feyenoord wel goed om de bal vaak terug te spelen en hebben de verdedigers het moeilijk om de bal naar voren te spelen , het is dan ook armoedig om dit aan te zien . Je kan je afvragen is van Bronckhorst wel de goede trainer voor Feyenoord ? Martin van Geel faalt ook bekijk de reserve bank maar eens wat zit daarop geen versterking voor de selectie daar win je geen wedstrijd mee ,Ook dit seizoen heeft van Geel de selectie niet versterkt en dan denk van Geel dat deze spelers een goede kans maken voor het kampioenschap wat een lachertje.Ik denk dat Feyenoord met pijn in mijn hart moet zeggen dat Feyenoord niet bij de eerste 5 zal eindigen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws