Zoet verkiest PSV boven AS Roma en Everton: Mij heeft het wel verrast

    Zoet verkiest PSV boven AS Roma en Everton: "Mij heeft het wel verrast"

    donderdag 18 oktober 2018 om 10:58

    Het is een goede zaak dat Jeroen Zoet deze zomer niet naar het buitenland is vertrokken en zijn contract bij PSV heeft verlengd. Dat stelt Hans van Breukelen.

    De oud-doelman van PSV vindt Zoet een 'stabiele factor'. "Maar mij heeft het wel verrast", aldus Van Breukelen over het verlengde verblijf van de 27-jarige doelman. "Ik had absoluut gedacht dat hij als eerste doelman van een subtopclub in Engeland of Duitsland terecht zou komen."

    "Hij heeft een heel sterk seizoen gehad en daarvóór al heel goed gekeept in de Champions League. Tegen Internazionale was het nu wat minder, maar dat hij dan vervolgens toch direct voor de camera's staat, zegt dat hij mentaal weer een stap heeft gemaakt", vervolgt Van Breukelen, die weet dat Zoet deze zomer wel opties had. "Als ik hoor dat hij AS Roma en Everton heeft afgezegd, dan is Jeroen zeer consequent in zijn verhaal."

    Ronald Waterreus is minder verrast door het uitblijven van een transfer. In Eindhoven wordt Zoet gewaardeerd. "Maar oh wee als hij een keer slecht speelt. Dan is het direct: Terecht dat hij geen eerste doelman van Oranje is, Zoet is een leuke clubkeeper. Iets denigrerenders kun je bijna niet zeggen. De enige reden dat PSV nu in de Champions League speelt, is Jeroen Zoet. Hij heeft vorig seizoen zoveel punten gepakt."

    Poll

    Is Zoet toe aan een stap hogerop?

    (2174 stemmen)

    Plaats een reactie

    Fritske01 +3119
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:01
    Goed zo Breuk. Tell them.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8478
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:10
    Tja bij everton en zeker bij Roma zal hij geen eerste keeper worden/blijven hoor.. Dat weet hij misschien zelf ook wel
    Vind ik leuk
    michelhx +3686
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:02
    Zoet is gewoon een prima keeper. Wellicht niet de beste van Nederland, maar zeker een goede back up en kan zeker hogerop bij een middenmotor in Engeland of Duitsland. Iedereen die anders beweert is óf blind, of anti-PSV.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2142
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:05
    IK ben niet blind, niet anti-PSV, maar toch niet overtuigd dat Zoet beter weg kan gaan. Hij kom te kort in snelheid, body en uitstraling om in de Engelse middenmoot mee te doen. Wat is er mis met 10 jaar PSV 1?
    Vind ik leuk
    michelhx +3686
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:14
    Ik zeg toch niet dat hij beter weg kan gaan? Ik zeg dat hij hogerop kan. Of dat ook gebeurt is nog maar de vraag. Anders laat hem maar net als van Breukelen tot het einde van z'n carrière hier blijven, mag ook.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5779
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:19
    Iemand zonder uitstraling, body en handelingssnelheid staat nu al vast in de goal in Oranje.
    Vind ik leuk
    Peter12345 +209
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:41
    Uitstraling en body heeft Cillisen inderdaad niet. Handelingsnelheid vind ik hem echt wel erg sterk in.

    OnTopic: Zoetje heeft het bij PSV goed gedaan en ik denk dat hij naar clubs zoals Schalke zou moeten kunnen.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2142
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:42
    Sorry, maar Cillissen of Zoet is nogal een verschil. De reflexen van Cillissen zijn veel beter in mijn optiek. Eens, beide zijn geen enorme beer. Maar Zoet is echt wel een treetje lager dan Cillissen hoor. Dat vinden kennelijk ook de laatste 6 bondscoaches.
    Vind ik leuk
    Stom +328
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:23
    Of Cillissen voor een jaar of twee gaan vervangen bij Barcelona. Wellicht kan ook hij daar ook nog beter worden als hij accepteert dat 'ie op de bank zal zitten. Zou ook een prima en oplossing zijn voor Barcelona zelf, want niet al te duur en kent zijn plek.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:40
    Cillesen heeft wel uitstrali g dan kom op zeg.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2142
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:43
    Meer dan Zoet.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:02
    Gelukkig weer eens een artikel over Jeroen Zoet hier. Onze Ajax-vriendjes kunnen weer helemaal los gaan nu. Laat je horen!!
    Vind ik leuk
    Korm +36569
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:05
    Zoet is gewoon een goede keeper!
    Vind ik leuk
    El Cazador +6574
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:05
    Komt die; Zoet vind ik een hele aardige ED keeper maar voor het grote werk komt die te kort, zie CL duels!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:09
    Dit CL-seizoen keepte Zoet inderdaad nog niet erg goed. Tegen BATE en Inter Milaan ging hij in de fout. Echter in de CL-editie van 2 jaar keepte Zoet wel (erg) goed. Daarnaast heeft Zoet afgelopen seizoen ook een prima seizoen gedraaid in de ED. Net zoals hij dit seizoen in de ED ook prima keept, tot nu toe. In het NE vind ik dat Zoet een onzekere indruk achterlaat en is het terecht dat Cillissen eerste doelman is bij het NE.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6574
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:12
    In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor een beter keepers leven!!
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:14
    Dat is een feit. Net zoals het feit is dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie bieden voor de toekomst.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8046
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:41
    Dus als iemand in het verleden goed is, zegt dat niets over nu. Maar als hij een keer in de fout gaat, zegt dat wel meteen wat over zijn kwaliteiten? Ik heb Messi ook wel eens een kans zien missen...
    Vind ik leuk
    El Cazador +6574
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:56
    iedereen maakt fouten, is heel menselijk, maar het gaat erom wat voor soort fouten maakt iemand. Bij tijd en wijlen maakt Zoet hele basale fouten die ik bij bijv. Jasper niet zie.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:18
    Omdat hij nooit speelt...
    Vind ik leuk
    El Cazador +6574
    donderdag 18 oktober 2018 om 23:05
    Lees Nl team
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:10
    Heb je ook Athletico-psv gezien en de 1/8 finale paar jaar terug?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:07
    Als ajacieden beginnen over de behaalde titels beginnen PSV-ers te zeiken dat we niet naar het verleden moeten kijken, maar nu als het jullie uitkomt mag het in ene wel..... typisch.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:09
    Hoor je mij ook niet over, kijk al rijkhalsend uit naar onze volgende titel #inmaartopdeplattekar

    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:14
    je weet dat het seizoen nog lang is hé ,en ik zeg dit als PSV supporter
    maar we liggen mooi op schema inderdaad , terwijl ik voor het begin van het seizoen hier las van Ajacieden , dat we dit jaar 4e zouden worden achter het "grote" Ajax , AZ en Feyenoord
    maar voorlopig lachen we deze piepkuikens keihard uit ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:15
    Zeer zeker seizoen is nog langs, maar wil toch ff mijn momentje pakken en genieten ;-)

    Heb vertrouwen in Der Mark
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 14:16]
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:30
    ik ook , en voor een ploeg met middelmatige spelers die er niks van kunnen doen we het best goed toch ??
    nog geen punten verspeeld , 5 punten los , 11 doelpunten meer gemaakt dan de nr 2 , en een directe confrontatie gewonnen
    Vind ik leuk
    HJR +7874
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:06
    Hmm je begint er zelf over he ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:12
    Sommige zaken / dingen zijn hier dagelijkse kost. Eén daarvan is de vergelijking Zoet - Cillissen en Zoet - Onana.
    Vind ik leuk
    R2 +5111
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:14
    Ik vind Cillesen beter dan Zoet, maar Zoet beter dan Onana.
    Vind ik leuk
    rexxo +1253
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:19
    Ik zat me alleen af te vragen of je ook eten bezorgd na 22:30u?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:26
    Natuurlijk doe ik dat. Alleen worden er dubbele prijzen gehanteerd voor de menu's na 22.00 uur. Dat is een speciale avond- / nachttoeslag die wij dan hanteren. En vergeet niet de bezorgkosten, ook daarvoor geldt een extra toeslag op dat tijdstip: € 25,00 per bestelling. Chinese Food, Good Food!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 11:27]
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:39
    En dan klagen dat er weleens Ajax supporters reageren in een artikel over Psv.
    Hou dan gewoon je muil, want je lokt het weer eens uit
    Vind ik leuk
    GOAL! +442
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:54
    Weleens......
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:44
    Zoet is de Blind van PSV. Deze 2 jongens worden hier op VP de grond ingeboort. Triest eigenlijk dat 't zo moet.Zoet is een prima keeper die gewoon nog lekker een paar jaar bij PSV moet blijven. Niks mis mee.
    Vind ik leuk
    Leozao +4156
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:56
    Blind hweeft wel 4 jaar bij Man. Un. gezeten. Dat zie ik Zoet niet doen.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1823
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:04
    Zoet moet lekker bij PSV blijven. Ieder jaar CL. Lekker met Ajax uitvechten wie de minste voorrondes mag spelen. De rest doet op dit moment niet mee. Wie weet AZ over 2 jaar. Laten we eerst maar eens proberen te winnen van de top 2.
    Vind ik leuk
    Korm +36569
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:05
    AZ? Die zie ik die stap echt niet maken
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2142
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:06
    Ik hoop het, maar ik zie ons niet snel aanhaken bij de Top 2..... Misschien met een coach die niet 18 toppers op rij verliest?
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1823
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:19
    Ik weet het. Het is om moe van te worden. Zou Peter Bosz geen zin hebben om in Alkmaar te coachen. we hebben genoeg geld om hem te betalen en hij is werkloos op dit moment.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:04
    Houden zo Bosz is niet geschikt als clubtrainer. Is overal voortijdig weggegaan of ontslagen, en heeft niets gepresteerd op het hoogste nieveau
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:05
    Wilde het hele artikel lezen maar toen ik in het begin de naam van Hans van Breukelen las ben ik gestopt met lezen en heb dit maar geschreven.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5779
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:16
    Fijn dat Johan Derksen ook hier is.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:20
    Johan Derksen is overal en nergens..........
    Vind ik leuk
    Emnu +3503
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:05
    Ex-PSV keeper prijst huidige PSV keeper.

    Nieuwswaarde ongeveer gelijk aan het gemiddelde Frenkie-bericht.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9144
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:06
    Altijd bij PSV blijven, niks mis mee!!!!
    Vind ik leuk
    HJR +7874
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:10
    Niks mis mee nee, maar denk dat Jeroen zich toch ook wel ergens anders wil bewijzen, of kijken of hij een zwaardere competitie aan kan. Daarnaast wat meer verdienen.

    Als hij maar geen rare keuzes gaat maken als Turkije of Rusland.
    Vind ik leuk
    HJR +7874
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:08
    Naar Everton kon Brands niet maken natuurlijk. Naar Italie gaan als NL´s keeper is over het algemeen geen succes.

    Nog een constant jaar bij PSV en dan naar subtopper in Engeland dat is ideaal voor hem. Al zijn ze daar allemaal aardig voorzien van goede keepers.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1013
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:23
    Everton had hij niet gekeept hoor. Pickford staat daar.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2033
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:10
    Wie is van Breukelen? Is dat niet die vroegere keeper die na zijn periode als speler overal een puinhoop van gemaakt heeft en eigenlijk niet serieus te nemen is?
    Vind ik leuk
    HJR +7874
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:14
    Zal best, maar blijft een held voor mij omdat hij als enige Nederlands keeper een toernooi heeft gewonnen met het Nederlands elftal ;). Oh ja en Joop Hiele ook een beetje :)
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:29
    Maar ook de keeper die met PSV de ECI won, met Oranje Europees Kampioen werd en zes keer de titel + driemaal de beker pakte in NL.

    Wat hij na zijn actieve loopbaan wel of niet heeft gepresteerd, staat daar los van. Bestuurlijk een ramp, maar wel de ervaringsdeskundige die iets kan en mag zeggen over een keeper.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:10
    Die krullenbol is ook weer aan het overdrijven: "De enige reden dat PSV nu in de Champions League speelt, is Jeroen Zoet. Hij heeft vorig seizoen zoveel punten gepakt."

    Volgens mij heeft PSV er gewoon meer dan tachtig ingeschoten vorig seizoen. Is ook niet onbelangrijk Ronnie.

    De enige reden dat PSV nu CL speelt, is omdat ze het als team in de voorrondes uitstekend hebben gedaan. Net als vorig seizoen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 11:11]
    Vind ik leuk
    Degraaf +17537
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:30
    Vorig seizoen werden ze in de voorronde al uitgeschakeld door Osijek ;-)
    Vind ik leuk
    plein19 +2313
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:15
    En de enige reden dat PSV niet overwinterd is Jeroen Zoet??
    Vind ik leuk
    Just dekler +1748
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:21
    Nee een slechte loting speelt daar meer in mee.
    Vind ik leuk
    Sappie36 +57
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:17
    Goed dat zoet blijft dat is een betere en veilige keuze
    En wat waterreus betreft zeg ie dat nou tegen zichzelf :-)
    Vind ik leuk
    onbemind +256
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:19
    Verdient hij bij PSV dan zoveel? Hij is 27, dus een stap naar een
    grote club is veel beter.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3471
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:20
    Heel sterk seizoen? Mwaw....dat valt ook wel weer mee.
    Vind ik leuk
    Bill +775
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:25
    Het is algemeen bekend dat zoet heimwee heeft en de gemoedelijke sfeer op de hertjesgang zou gaan missen.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:28
    Onzin die kon helemaal nergens heen
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5156
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:33
    Zoet is gewoon een prima stabiele keeper.

    Dit bewijst hij al jaren in Nederland en ook internationaal. Alleen tegen Inter was het even wat minder.

    Laat die haters maar provoceren. Als je zoet slecht vind ben je idd anti psv of jaloers dat zoet vanwege zijn geweldige spel mede verantwoordelijk is dat psv de laatste jaren de beste is van NL
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:10
    Ik vind die Onana toch wel beter hoor, is ook voetballend een stuk beter. Heeft een paar foutjes gemaakt maar is in potentie denk ik een van de beste keepers van de laatste jaren in Nederland.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5156
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:13
    Ben ik totaal niet met je eens.

    Keept zeker goede wedstrijden maar heeft heel vaak een onanaatje tussendoor.

    De eerste 3 wedstrijden in de voorronde maakte hij gewoon 3 blunders.

    Tegen standard maait hij over de bal heen. Tegen kiev stompt hij de bal niet naar de buitenkant. De 3de kom ik even niet op
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:34
    Zoet-Onana 0-3 goals om zijn oren;-)
    Vind ik leuk
    rinirat +2648
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:46
    Die jongen is zo onzeker....
    Ik denk niet dat Clubs als Everton of AS Roma interesse in hem hebben gehad..
    Dat had echt een afgang geworden...
    Voor de Nederlandse competitie prima..
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:51
    Zal bij die clubs nu ook niet gekeept hebben en denk dat hij daarom ook gekozen heeft om toch bij PSV te blijven vooral als Nederlandse keeper is Italy al niet de meest gelukkige combinatie gebleken, bij Everton had hij wel verloren van Pickford.
    Vind ik leuk
    Storm015 +238
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:55
    Donald Waterkneus en zijde heiligheid Van Breukelen, 2 publieksgeile altijd beter wetende nietszeggende randfiguren. Toch blijft het knap dat ze altijd een podium krijgen om niets nieuws te melden.
    Want zo goed is Zoet nou ook weer niet, denk niet dat hij eerste keeper in Roma of Liverpool zou zijn geworden en hij kost PSV dit jaar heel veel geld met zijn zeer matige optreden tegen Inter, omdat mede daardoor de CL vaarwel gezegd kan worden
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 11:58]
    Vind ik leuk
    Quareck +7140
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:11
    Onzin! Alle Ajacieden hier weten dat er niemand was die Zoet wilde halen.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2410
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:51
    Zoet is bijna een heel seizoen een stabiele factor, hij heeft alleen helaas ieder jaar wel een paar wedstrijden met blunders..
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:51
    Ik vind hem beter als die water kneus
    Wat een jankert is dat altijd geweest
    Liep altijd langs zijn schoenen over het paard getilde zak hooi
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 12:53]
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:11
    Whahaha die ronald waterneus is echt niet gezond als die gaat roepen dat zoet de enige reden is dat psv Europees voetbal speelt!!🤣
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:20
    PSV doet niet veel onder, dan AS Roma. Het zou voor Zoet wel een goede stap vooruit zijn. Voor zijn carrière heeft hij aardig wat prijzen al te pakken, dat zegt ook iets natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Mi amigo +137
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:16
    Zoet is een topper, een op en top prof waar PSV heel veel aan te danken heeft
    Vind ik leuk
    torinofc +374
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:24
    1e keeper bij psv is beter dan 3e keeper in het buitenland
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 00:49
    De clubmanager ofwel 'het geld' regeert. Dan kpmt de zaakwaarnemer in beeld en de kunsten èn het ego van een speler is daar gewoon aan ondergrschikt en vertelt naar welke club je gaat of dat je moet blijven!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 01:01]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws