VP-voetbalkantine: 'Klaassen verdient de volgende keer bij Oranje te zitten'

    VP-voetbalkantine: 'Klaassen verdient de volgende keer bij Oranje te zitten'

    donderdag 18 oktober 2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: ’Cillessen is te goed voor de bank van Barca en móét weg' 

    Stelling 2: 'Fenerbahçe is de perfecte club voor Karsdorp om zijn oude vorm terug te vinden'

    Stelling 3: 'Klaassen verdient de volgende keer bij Oranje te zitten'

    Plaats een reactie

    Janzijnvader +15865
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:06
    Leuk keepertje voor Telstar.

    Vind ik leuk
    onbemind +256
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:17
    Barcelona is reeds op zoek naar een vervanger voor Cillessen.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:54
    S1 JA
    Vind ik leuk
    Einstein71 +496
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:58
    Vreemde is alleen dat afgelopen zomer geen enkele club concreet is geworden voor Cillessen en er toch enorme bedragen door met name Roma, Liverpool en Chelsea zijn betaald voor nieuwe keepers.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5166
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:11
    Zo vreemd is dat niet. Die clubs durfde het gewoon niet aan met hem.

    Ik ben ook niet overtuigd
    Vind ik leuk
    Blac-ca +423
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:02
    Als hij te goed is moet hij het toch zelfs (ook) weten heeft met zn volle verstand een contract getekend.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5389
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:08
    1) Als hij zelf meer wil spelen dan kan hij beter weg daar. Te goed voor de bank? Ja, Te goed voor de Barca bank, Nee.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31753
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:35
    1. Te goed zeker niet, moet wel weer eens gaan spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:14
    Ik zou zeggen blijf waar je zit en je bent fit voor de hollanders

    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:14
    Stelling 1: beter op de bank, dan op de tribune
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:17
    Stelling 2: https://www.youtube.com/watch?v=qmjOd9Dlr34
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:54
    S2 Ja
    Vind ik leuk
    Cookee +10881
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:12
    1. Cilissen moet op de bank blijven, dan verlies je ook geen krediet. Want Zoet speelt alles dus die kan fouten maken waardoor hij op zijspoor komt.

    2. Karsdorp moet terug naar Feijenoord en daar als midvelder spelen want zijn fysiek is niet geschikt om back te zijn, het zijn veel te grote afstanden als back. Hij loopt van blessure naar blessure.
    Vind ik leuk
    Strijp +12785
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:03
    Fenerbache is de laatste club waar Karsdorp naar toe moet gaan in mijn ogen. Waardeloze competitie en levensomstandigheden waar ik persoonlijk niet in zou willen wonen.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:14
    S3 Ja
    Vind ik leuk
    thierryer +1661
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:15
    Stelling 1 ja hij moet bij subtopper aan de bak in Spanje of Engeland
    Stelling 2 nee niet Turkije
    Stelling 3 nee eerst half jaar presteren
    Vind ik leuk
    pieter14 +53
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:35
    Heb jij al wat gepresteerd? Vraag dat dan ook niet van een ander die 200% zijn best doet
    Vind ik leuk
    HansVites +4918
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:16
    Stelling 3: 'Klaassen verdient de volgende keer bij Oranje te zitten'

    Op basis van wat ?
    Die kon bij Everton al niet mee komen.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:30
    Vind ik altijd zo makkelijk.
    Bij Everton nooit echt het vertrouwen en de kans gehad.
    Alsof hij de eerste is die bij een club niet aan de bak kwam maar later het tegendeel bewees. In Duitsland laat hij weer zien wat hij doet als gewoon wedstrijden achter elkaar de kans krijgt. Klaassen is een speler dat ritme nodig heeft en geen 7 wedstrijden in een seizoen.
    Klaassen heeft al goede wedstrijden gespeeld in Oranje, en nu laat hij zijn vorm weer zien. Dus altijd makkelijk om te wijzen naar periodes waar het minder ging ...
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2229
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:22
    Op basis van zijn UITSTEKENDE prestatie bij de nr 2 van Duitsland natuurlijk !!
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:21
    3.
    Dat gaat nu moeilijk worden. Na zulke goede wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Storm015 +238
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:26
    Als Klaasen mag, dan kan van Persie ook!😂😂. Precies om van Persies veters vast te maken😜
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 17:27]
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:27
    Robien Perdie?
    Vind ik leuk
    Storm015 +238
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:30
    Die ken ik niet😪
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:31
    Je hebt het verbeterd zag ik.. vPersie andere positie dus een non argument. Dan moet je het over Luuk hebben niet over Klaassen hele andere positie. En Klaassen laat het nu zien op Bundesliga niveau laten we daar blij mee zijn! Hoe meer Nederlandse spelers het goed doen, hoe beter...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 17:32]
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:27
    Klaassen behoord zeker tot de selectie vooral nu hij weer zijn vorm terug heeft
    Vind ik leuk
    Storm015 +238
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:28
    Behoord is met een t en zijn vorm is nog steeds matig. Kijk veel Duits voetbal en hij blinkt niet echt uit hoor bij onze oosterburen😜
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 17:29]
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:35
    Je schreef zelf vPerdie inplaats van vPersie en je gaat mij dan verbeteren....

    Dan kijk jij niet goed ik kijk ook Duits voetbal ook een paar keer hem 90 minuten gezien, elke keer rond de 11/12 kilometers per wedstrijd heel veel energie wat hij in de wedstrijd legt en is al heel belangrijk geweest voor zijn club, hij speelt met de week beter dus weet niet welke wedstrijd jij kijkt? Misschien Jelle Klaassen op een Duits dart toernooi maar geen Bundesliga voetbal zo te zien;)
    Vind ik leuk
    Storm015 +238
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:36
    Mooie reactie, sans rancune 1-1
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:48
    2-1 90ste minuut Klaassen voorzet vPersie in Oranje😉
    Vind ik leuk
    meloen87 +784
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:32
    1. Helemaal mee eens, ik vind het echt doodzonde. Hij is echt een hele goede keeper, dat zien we steeds terug tijdens de interlands. Als hij straks meer speeltijd krijgt, dan kan hij alleen nog beter worden. Hij kan echt uitgroeien tot één van de beste keepers van de wereld. En hij is nog zo jong.
    2. Nee, dat is Feyenoord. Je wilt gewoon niet bij Fenerbahce spelen, akelige club. Bij Feyenoord zal hij gegarandeerd speeltijd krijgen, mits hij 100% fit is en blijft.
    3. Als hij zijn vorm weet te behouden, en steeds beter wordt, dan lijkt me dat logisch. Er zitten jongens bij de selectie waarvan ik denk dat ze daar op dit moment niet thuis horen (Van de Beek, Vilhena, Strootman), dus Klaassen kan één van hen dan makkelijk vervangen.
    Vind ik leuk
    Mi amigo +137
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:21
    Ik denk niet dat je te veel moet veranderen als het lekker loopt.
    Wel een goede speler.
    Vind ik leuk
    pieter14 +53
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:33
    optie 3 Klaassen verdiend bij oranje te spelen absoluut
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws