Cillessen: 'Gaan zich pas zorgen maken als ik als dood vogeltje op de bank zit'

    Cillessen: 'Gaan zich pas zorgen maken als ik als dood vogeltje op de bank zit'

    donderdag 18 oktober 2018 om 13:31

    Jasper Cillessen is bij het Nederlands elftal dan wel eerste doelman , maar moet bij FC Barcelona Marc-André ter Stegen voor zich dulden. De goalie blijft vechten voor zijn kans, maar is afhankelijk van een eventuele blessure van de eerste doelman.

    De oud-doelman van Ajax en NEC stelt dat hij weinig moeite heeft zich te focussen tijdens trainingen. "Iedere week bereid ik me voor met de focus in mijn hoofd dat ik moet gaan spelen. Omdat je fit en gereed moet zijn als er een beroep op je wordt gedaan", legt hij uit in gesprek met Voetbal International.

    "In die zin is mijn voorbereiding op een competitiewedstrijd dus niet anders dan bij een bekerduel", vervolgt hij. "Ter Stegen kan geblesseerd raken in de warming-up of tijdens de wedstrijd. Dan mag het in mijn voorafgaande trainingsweek aan niets ontbroken hebben. Maar ja, Marc raakt nooit geblesseerd. Voor hem is dat heel fijn, voor mij heel vervelend."

    Dat hij zich afgelopen zomer daarom uitsprak over een eventuele transfer, is volgens Cillessen geen probleem. "Bij Barcelona snappen ze mijn ambities, ze vinden het volgens mij ook geen probleem als ik die uitspreek. Ik heb niks geks gezegd. En ze zijn tevreden over mijn inbreng. Ze zouden zich pas echt zorgen gaan maken als ik als een dood vogeltje op de reservebank zit."

    Poll

    Moet Cillessen in januari vertrekken bij Barça?

    (7416 stemmen)

    Plaats een reactie

    AllAdIn +18061
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:36
    Komende zomer gewoon verkassen naar een mooie club waar hij wél eerste doelman is.
    Vind ik leuk
    Niels92 +27735
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:38
    Ajax moet Onana verkopen eind van het seizoen :) Deal maken met Barcelona, De Ligt ruilen voor Cillessen en zo'n 60-65 miljoen euro bij laten betalen door Barcelona :)
    Vind ik leuk
    Bengelino +12009
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:40
    Ajax moet Onana verkopen eind van het seizoen :) Deal maken met Barcelona, De Ligt ruilen voor Cillessen en zo'n 90-95 miljoen euro bij laten betalen door Barcelona :)
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5086
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:49
    Ga je nou serieus met 2 accounts hetzelfde schrijven en jezelf liken? Alleen het bedrag en de account zijn anders.
    Vind ik leuk
    Niels92 +27735
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:06
    Dat is weer een of andere grapjas wat het leuk vind om mijn bericht te kopiëren en alleen de bedragen te veranderen! Wees maar gerust ik heb maar een account, zoals wel vaker vinden gasten het leuk om berichten te kopiëren :(
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5086
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:42
    Waanzin soms hier.
    Vind ik leuk
    Bengelino +12009
    donderdag 18 oktober 2018 om 22:08
    Ik vond het een prima bericht alleen andere bedragen, waanzin is het als jij het waanzin vindt
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18061
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:50
    Ben bang dat Cillissen nog niet terug wil..
    Vind ik leuk
    Bengelino +12009
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:39
    Geef je hem toch een rotschop
    Vind ik leuk
    Bill +785
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:39
    De trainingen bij barca zijn van een dusdanig niveau dat je je om Jasper geen zorgen hoeft te maken.
    Het is alleen een kwestie van volhouden.
    Vind ik leuk
    Vidar +781
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:49
    Als dat het geval zou zijn, dan moeten mensen niet gaan zeiken over talenten die te vroeg naar topploegen vertrekken om daar lekker te trainen met wereldtoppers en nooit aan spelen toekomen. Want daar word je blijkbaar beter van. Wat een onzin zeg!!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18061
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:53
    Je vergeet dat Cillissen met de selectie traint en dat veel jonge talenten die kans niet eens krijgen, laat staan dat ze met de top trainen. Die trainen gewoon met de jeugd van de desbetreffende clubs hoor..
    Vind ik leuk
    Bill +785
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:01
    Appels en peren.
    Cilissen was geen talent meer maar een bewezen topkeeper.
    Daarom haalde barca hem ook.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:42
    Dortmund, Napoli zou ik een prima club vinden voor Jasper.
    Bürki is een watje en Napoli heeft alleen die Ospina gehuurd van Arsenal

    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 14:00]
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +894
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:54
    Ze hebben Ochoa niet gehuurd van Standard Luik uiteindelijk
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:01
    Ben wat later op de hoogte zie ik, dankje.
    😋
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1703
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:43
    Bij VVV hebben ze nog een doelman nodig. Afgelopen xomer wilde geen enkele club die bankzitter hebben.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5270
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:50
    Pardon. Wij willen Cillessen niet. Wij hebben een betere keeper genaamd Unnerstall.

    Volgend seizoen tovert Valckx wel weer een andere topper uit zijn hoge hoed.

    Cillessen mag dus daar blijven
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3210
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:05
    Iedereen roept maar weer te schreeuwen dat hij daar weg moet. Als ik hem was zou ik lekker blijven. Mooi salaris, lekker weertje en bijna elke dag trainen met Messi.

    Ik zie ook geen topclub voor hem komen waar hij wel heen kan. Vrijwel overal staat nu toch wel een goede keeper. En ik denk niet dat Cillessen zijn leventje in Barca zou willen omruilen voor clubs als Schalke en Sevilla.
    Vind ik leuk
    soccer02 +590
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:32
    Jij praat als een supporter voor wie het een droom is om een keer op de bank te zitten bij barca en mee te trainen met messi, maar jasper is een top sporter en hij is de eerste keeper van het nederlands elftal. Het kan toch niet dat de eerste keeper van het nederlands elftal straks een ek gaat spelen en dat hij bij zijn club nooit keept.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3210
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:50
    Hahah. Nja ik ben geen Barca supporter, maar ik zou daar alsnog lekker blijven zitten. Maar ik snap wat je bedoeld.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:48
    Eerste stuk klopt wel zul niet veel slechter van worden natuurlijk maar elke week je wedstrijdjes keepen is toch wel weer beter en zal Sevilla bij de rest wel goed passen (weer en salaris).

    Napoli en Juve zouden ook kunnen Ospina en die Szczesny zal hij wel van kunnen winnen al is Nederlandse keepers en Italy nooit een goed huwelijk gebleken.

    Zal als ik hem was wel wachten tot de Zomer en kijken wat een De Gea nog gaat doen anders is die gratis weg en neem aan dat die niet zullen gaan spelen met Romero op goal.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3210
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:55
    Juve en Napoli heb ik over het hoofd gezien. Dat zouden dan wel de beste opties zijn denk ik. United zal volgend inderdaad ook wel kunnen. Het zal er ook vanaf hangen wat Navas gaat doen. Het zal mij niks verbazen als die naar United vertrekt. En al helemaal als Zidane daar het stokje overneemt van Mourinho.

    Ik vraag me alleen af of Cillessen zelf wel persé weg wilt. Het lijkt er tot nu niet op dat hij zich heeft hard gemaakt voor een vertrek.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:04
    Zidane bij Man U dan blijft De Gea ook wel denk ik, anders is idd Navas wel eerste keus voor hem om die te halen.

    Hij geeft het aan en doet dat met respect naar de club en zoals hij ook zegt heb dat contract getekend en moet me daar dus aan houden als de club dat wil. Vindt dat juist wel netjes van hem doet hij andersom is het ook niet goed.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:04
    Lekker wachten op de ruil met onana.ik zie onana nog wel 2de keeper worden van barcelona.dan komt jasper maar terug naar ajax
    Vind ik leuk
    Smithsonian +32041
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:38
    Nope. Onana heeft wel wat meer ambities.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:52
    Ja welke?als barcelona komt,gaat hij ernaar toe
    Vind ik leuk
    Smithsonian +32041
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:36
    Een arsenal of zo kan hij zeker wel aan.
    Vind ik leuk
    alaaf +1314
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:33
    Banana kan hooguit naar Gent
    Vind ik leuk
    Smithsonian +32041
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:36
    Banana. Origineel.
    Vind ik leuk
    alaaf +1314
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:00
    Bekt beter
    Vind ik leuk
    Smithsonian +32041
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:37
    1000 topics hierover.

    Vertrek en klaar
    Vind ik leuk
    De Goffert +530
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:12
    Jasper heeft een leeftijd dat iedere week spelen niks meer uithaalt. Lekker in Spanje trainen met alle goede condities en een flink salaris opstrijken is niks mis mee.
    Na zijn contract nog even ergens cashen en zijn kostje is gekocht.
    Ik zou het wel weten. Heerlijk man in de zon met iedere week minstens 1 wedstrijd met toppers bezoeken😉
    Vind ik leuk
    alaaf +1314
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:32
    Je zit toch al als een dood vogeltje op de bank? 🤣
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws