Ajax-spits droomt: 'De winnende maken voor Ajax 1, er kan geen mooier gevoel zijn'

Ajax-spits droomt: 'De winnende maken voor Ajax 1, er kan geen mooier gevoel zijn'

Gepubliceerd: donderdag 18 oktober 2018 om 13:56do 18-10-2018 om 13:56

Kaj Sierhuis begon in de eerste thuiswedstrijd van Ajax dit seizoen in de basis. Na het teleurstellende resultaat tegen Heracles Almelo (1-1) kwam de spits er eigenlijk niet meer aan te pas. De spits hoopt op een nieuwe kans en wil dan graag zijn droom waarmaken.

Debuteren voor Ajax was namelijk niet de echte droom van Sierhuis. Scoren is dat wel. "Recht voor de F-side. Dat zijn de dromen van een Ajaxspits", citeert Ajax Life de spits uit de oktoberuitgave van stadionglossy My Arena.

Sierhuis fantaseert daar regelmatig over, zo erkent hij. "Dan denk ik dat ik het winnende doelpunt maak voor Ajax 1. Er kan gewoon bijna geen mooier gevoel zijn dan dat." In zijn dromen denkt Sierhuis ook wel eens aan de Klassieker, die zondag over een week op het programma staat. "Dat het 1-1 staat. Dat ik er dan in kom en vlak voor tijd de 2-1 maak. En dat het publiek dan gek wordt. Ik kan me bijna niet voorstellen hoe dat voelt."

Poll

Gaat Sierhuis een vaste waarde worden bij Ajax?

(1665 stemmen)

Plaats een reactie

Darter 876 +1049
donderdag 18 oktober 2018 om 14:03
Laten we hopen dat Ajax in de klassieker gewoon dik voorstaat!! En je dan mag invallen, en scoort.....

Vind ik leuk
Voebtal +7436
donderdag 18 oktober 2018 om 14:22
Precies mijn gedachten.. vlak voor tijd nog 1-1 tegen Feyenoord Hahahahaha
Vind ik leuk
FCG1971 +5070
donderdag 18 oktober 2018 om 14:04
Sommige dromen zijn bedrog
Vind ik leuk
3-5-2 +1779
donderdag 18 oktober 2018 om 14:06
Dat zullen we volgend jaar wel zien neem ik aan...??

Ik ga er vanuit dat Huntelaar na dit seizoen stopt... als Sierhuis dan geen 2e spits wordt lijkt het mij dat hij beter kan verkassen..
Vind ik leuk
FCG1971 +5070
donderdag 18 oktober 2018 om 14:09
Ik hoop voor je dat hij beter is/wordt dan Cassierra.
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 14:12
Leeft hij nog dan?
Veelal geblesseerd en kan alles behalve z’n stempel drukken in een team wat niet loopt.
Vind ik leuk
Korm +40082
donderdag 18 oktober 2018 om 14:07
tot nu toe vind ik het niks bijzonders van wat hij heeft laten zien in het eerste
Vind ik leuk
Leggoo +93
donderdag 18 oktober 2018 om 14:57
1 wedstrijd gespeeld😂
Vind ik leuk
Korm +40082
donderdag 18 oktober 2018 om 15:19
en geen indruk achter gelaten :p
Vind ik leuk
Thobar +4659
donderdag 18 oktober 2018 om 15:28
En het werd 1-1. Had dus de winnende kunnen maken maar deed het niet.
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 14:08
De bescheidenheid van deze speler... dat Siert hem!
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6018
donderdag 18 oktober 2018 om 14:26
Een paar quotes uit het huisblad van de supportersvereniging onder de titel 'voetbalprimeur' scharen....ja, het kan...
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 15:04
Jawel hoor, er zijn een hele hoop dingen mooier dan dat 🤣
Vind ik leuk
Cookee +12956
donderdag 18 oktober 2018 om 15:09
Mooie speler voor WIllem II.
Vind ik leuk
Frietbakker +5807
donderdag 18 oktober 2018 om 15:23
Viel me zwaar tegen de wedstrijden dat hij mocht spelen. Ik snap niet waarom menig ajacied zo verbaasd was dat hij zo weinig kansen kreeg.
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 15:33
Ik had stiekem gehoopt dat Sierhuis zich net als de Ligt en de Jong stormachtig zou ontwikkelen. Hij behoorde ook tot de Nouri-kliek die indruk maakte in de Keuken Kampioen Divisie.
Maar met Huntelaar en Dolberg heeft hij (nog even) twee ijzersterke concurrenten in de punt. Toch zie ik de toekomst rooskleurig voor hem in. Hij is het type spits die zich aan elk niveau kan aanpassen. Hij is fysiek atletisch gebouwd, snel en leep voor het doel. Geef hem wat vlieguren in de Eredivisie en hij knalt ze van alle rangen en standen erin.
Misschien dat hij in de toekomst een spitsenkoppel kan vormen met Depay in Oranje. Afijn, ik begin nu ook net als Kaj te dromen. Hij moet zich eerst nog in het eerste van Ajax spelen.
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 16:50
Zou als trainer hem zeker een kans geven, maar lijkt er niet op dat ten hag dat ook gaat doen
Vind ik leuk
Florian87 +12515
vrijdag 19 oktober 2018 om 01:03
Zijn droom gaat wel uitkomen!
Vind ik leuk
HupHolland +4455
vrijdag 19 oktober 2018 om 14:16
Sierhuis moet minder dromen en meer trainen. Tot nu toe lijkt hij niet goed genoeg voor Ajax 1.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws