'Binnen 5 seconden lag die jongen op de grond, Boskamp hield hem bij de keel vast'

    'Binnen 5 seconden lag die jongen op de grond, Boskamp hield hem bij de keel vast'

    donderdag 18 oktober 2018 om 19:10

    Jan Boskamp schittert tegenwoordig bij Veronica Inside, maar hij heeft ook een lange carrière als speler en trainer achter de rug. Marc Degryse bewaart mooie herinneringen aan de samenwerking met Boskamp, die zijn coach was bij Anderlecht.

    Degryse kan zich vooral één voorval nog goed voor de geest halen. Na een nipt gewonnen wedstrijd tegen rivaal Standard Luik was er heel wat tumult. "De Standard-supporters stonden ons op te wachten", zegt Degryse in Sport/Voetbalmagazine.

    "De afstand van de kleedkamer naar de bus was zo'n 75 meter en er was ons gevraagd om allemaal samen die weg af te leggen. We kregen van alles naar het hoofd gegooid, en ineens was er die Standard-fan die hem (Boskamp, red.) aanraakte", vertelt Degryse.

    "Meteen draaide Jan zich om, binnen de vijf seconden lag die jongen roerloos op de grond en hield Jan hem bij de keel vast. De stewards hebben hem er moeten af trekken. Daar leerde ik: van Boskamp moet je afblijven", aldus de analist.

    Plaats een reactie

    donderdag 18 oktober 2018 om 19:17
    Lekker Johan. Bitterballetje er bij en fijnknijpen die gast.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:43
    Don't mess with John Forrestcamp..!!!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18883
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:17
    Boskamp weet er wel mee om te gaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:17
    Jan werd helemaal waus toen hij erachter kwam dat die knaap geen bitterballen op zak had 😂.
    Vind ik leuk
    Aal +22127
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:23
    Het zijn bamihapjes....
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:25
    Voor Jan smaakt het allemaal hetzelfde, Aalibaba😋.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:18
    Vreemd, ik had nooit verwacht dat Jan ook maar een vinger uit zou steken.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:20
    Ja je kan zelfs nu nog beter met Jan Boskamp wat gaan eten als dat je met hem gaat vechten.
    Vind ik leuk
    Hammie +1176
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:30
    Je kan beter met hem vechten hoor, dan weet je tenminste zeker dat wat krijgt.

    En met hem gaan eten moet je maar afwachten of je wat krijgt.

    😂
    Vind ik leuk
    AFCA-95 +60
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:47
    Haha wat een geniale man is het ook🤣👆🏻👌🏻
    Vind ik leuk
    Hammie +1176
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:51
    Neem aan dat je mij bedoelt?
    Vind ik leuk
    AFCA-95 +60
    donderdag 18 oktober 2018 om 22:16
    Beide 👌🏻🤙🏻
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:20
    Boskamp For President daar hou ik van 👊
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26496
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:27
    Goed verhaal. Don't mess with Jan Boskamp!
    Vind ik leuk
    alaaf +1254
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:31
    Ouwe gek 🤣
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:49
    Geweldige zelfspot met die toto reclame, happend naar een bitterbal of bamischijf
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:53
    Hebben we er een programma bij? VerNonica Inside?😎
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4621
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:56
    Ja is nieuw.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4621
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:55
    Niet fucken met Boskamp. Wel lef van die Standard fan:-)
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:08
    Haha Jan grijpt iedereen naar de keel, of je het nou goed vindt of niet

    Gouden vent, al wordt hij ook weleens teveel op een voetstuk geplaatst

    Hij is niet altijd grappig, soms een beetje flauw, maar wel altijd zichzelf

    Vriendelijke brombeer, maar maak hem niet kwaad

    Da's niet verstandig
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:08
    Wel leuk en aardig Johan, totdat er iemand een pistool op je slaap houdt
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:50
    Boskamp was op weg naar de snack kar.
    Dan moet je hem
    Niet storen😂
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 20:50]
    Vind ik leuk
    ronnieron +2195
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:06
    Af en toe geen touw aan vast te knopen wat tie allemaal verteld maar super mooie kerel
    Vind ik leuk
    SvL +318
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:16
    Wat een baas die Boskamp. Heb veel respect voor hem.
    Vind ik leuk
    satesaus +859
    donderdag 18 oktober 2018 om 23:00
    Hij is een van de weinigen in de voetbalwereld die écht is! En nee, ook de snor niet, om over Gijp en Genee nog maar te zwijgen.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 23:08
    Een echte Feijenoorder. Man naar mijn hart@@
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws