'Ik kan mijn carrière best afsluiten bij Chelsea, dat is geen enkel probleem'

'Ik kan mijn carrière best afsluiten bij Chelsea, dat is geen enkel probleem'

Gepubliceerd: vrijdag 19 oktober 2018 om 12:29vr 19-10-2018 om 12:29

Eden Hazard zou het niet erg vinden als hij de rest van zijn carrière bij Chelsea blijft. Dat zegt de Belgische aanvaller als reactie op speculaties dat hij aanstuurt op een transfer naar Real Madrid.

Hazard vertelt bij Sky Sports dat hij gelukkig is bij The Blues. "Ik kan mijn carrière best afsluiten bij Chelsea. Dat is geen enkel probleem. Ik ben heel erg blij dat ik bij deze club ben, ik ben blij met het team dat ik om me heen heb en mijn familie voelt zich hier goed."

"Als ik niet naar Spanje ga is dat geen probleem", vervolgt de Belg, die onlangs aangaf dat hij altijd heeft gedroomd van een transfer naar Real Madrid. "Ik houd van de fans en ik denk dat de fans ook van mij houden. Wat er ook gebeurt in de toekomst, ik ben er blij mee."

Hazard is dit seizoen op dreef bij Chelsea. Hij scoorde al zeven Premier League-doelpunten en verloor nog niet met de club uit Londen. Vorige week werd hij uitgeroepen tot beste Premier League-speler van de maand.

Plaats een reactie

vrijdag 19 oktober 2018 om 12:35
Er ligt een langdurig contract voor hem klaar a 300.000 pond per week, kan hij bij wijze van spreken vandaag nog tekenen als hij het ziet zitten; zou voor Chelsea een geweldige opsteker zijn, anders moeten ze hem aankomende zomer verkopen als ze nog aan hem willen verdienen (contract tot 2020).
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 12:38]
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21001
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:36
Hij ziet zelf ook wel in dat Real niet meer gaat komen voor hem.
Chelsea is ook een mooie club dus met een nieuw, opgewaardeerd contract zit hij daar prima.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 12:36]
Vind ik leuk
Ale +6148
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:38
De meest overschatte speler van de laatste jaren. Leuke dribbel maar meer niet. Laat het nooit in grote wedstrijden zien. Heeft niks bij Real te zoeken!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 12:39]
Vind ik leuk
popiejopie +3027
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:33
Serieus? Zou bij Real veruit de beste zijn.

Ik snap nog steeds niet dat mensen vinden dat hij overschat wordt.

Telkens als ik dat hoor weet ik zeker dat die mensen geen verstand van voetbal hebben.
Vind ik leuk
Ale +6148
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:11
Waar baseer je dat op? Kijk naar zijn statistieken. Scoort gemiddeld 10 doelpunten per seizoen in de PL.
Dat lukt elke aanvaller wel.
Vind ik leuk
popiejopie +3027
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:49
Kijk jij wel eens wedstrijden van Chelsea? of België?

Waarschijnlijk niet anders zou je daar wel anders over denken.

Doelpunten zeggen daarbij niet veel. Kijk maar naar Robben of Iniesta, toch ook niet de minste aanvallers.
Vind ik leuk
Ale +6148
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:44
Robben speelt 5 wedstrijden per jaar ofzo en inieste is de man van het belangrijkste doelpunt. Kijk normaal niet naar chelsea, vind het een lelijke club.
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 14:22
Haha meen je dit, Dit seizoen 2 X tegen Liverpool gescoord en belangrijk geweest tegen arsenal met een assist, om het maar niet over de voorgaande jaren te hebben.
Vind ik leuk
Ale +6148
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:09
Ja dat meen ik serieus! Hij heeft in de CL 6 x gescoord.
51 doelpunten in de PL in 5 seizoenen.
Dus een zeer middelmatige speler die af en toe scoort.
Messi scoort er rustig 51 per seizoen. Dus hij hoort bij lange na niet bij de topspelers van deze tijd.
Vind ik leuk
Realist1892 +1599
zaterdag 20 oktober 2018 om 01:34
Nee Hazard mag nog geen eens in de schaduw staan bij Darfalou. (scoort 1 op 1) 😉
Vind ik leuk
Johnny Cash +10883
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:39
Haha heeft zeker te horen gekregen dat real liever voor neymar gaat en probeert nu weer te slijmen bij de fans
Vind ik leuk
Jopi1982 +890
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:42
Het pingpongen is begonnen!
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4082
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:46
Ik kan me ergere dingen voorstellen dan daar je carriere af moeten sluiten idd
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:52
Het is geen straf inderdaad als je dat tegen ruim 40.000 pond per dag moet doen.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4082
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:05
Nee ik voor de helft ook gelijk tekenen haha
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:37
Denk dat hij met de trainer die hij nu heeft veel meer uit de verf komt dan met Conte.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws