Bankzitter van Chelsea is reserverol beu: Het is of Chelsea, of hij gaat weg

Bankzitter van Chelsea is reserverol beu: "Het is of Chelsea, of hij gaat weg"

Gepubliceerd: vrijdag 19 oktober 2018 om 14:02vr 19-10-2018 om 14:02

Andreas Christensen wil weg bij Chelsea als zijn situatie rond Kerstmis niet is verbeterd. De verdediger uit Denemarken, die al sinds 2012 onder contract staat bij de Londenaren, kwam vorig seizoen 27 keer in actie voor Chelsea. Dit jaar moet hij genoegen nemen met een plek op de bank.

Christensen speelde nog geen minuut voor The Blues in de Premier League en begint zijn reserverol spuugzat te worden. De vader en zaakwaarnemer van Christensen zijn plan van aanpak al klaar heeft liggen, mocht de situatie niet veranderen.

"Als zijn situatie niet verandert met Kerstmis zullen we zeker een gesprek met Chelsea aanvragen", laat hij weten aan The Telegraph. "Dan zullen we vragen wat we voor hem kunnen doen en of hij kan vertrekken bij de club. Er moet nu echt iets gaan gebeuren."

In het verleden speelde Christensen op huurbasis twee seizoenen voor Borussia Mönchengladbach. Dat ziet vader Sten niet meer zitten. "Wat mij betreft wordt hij niet meer uitgeleend. Het is of Chelsea, of hij gaat weg. Verhuur is geen ideale situatie voor Andreas."

Plaats een reactie

vrijdag 19 oktober 2018 om 14:10
Beste Andreas Christensen, als je het echt niet meer weet kom dan maar naar ons.......;-)
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 14:13
Met kerst zit je ook thuis op de bank nietwaar? Wen er maar aan! 😜
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 14:13
Goede vervanger voor De Ligt ;)
Vind ik leuk
Vakkie D +4033
vrijdag 19 oktober 2018 om 14:22
Als hij 70% van zijn salaris in wil leveren zou het een goede stap zijn voor ajax
Vind ik leuk
Vinnie J +2022
vrijdag 19 oktober 2018 om 14:24
Maar hij wil leuke en gezellige mensen om zich heen. Een fijn stadion om te spelen en fantastische supporters. Dan kom je bij ons PSV terecht!
Vind ik leuk
Vakkie D +4033
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:23
Of bij feyenoord, iets meer sfeer en voldoende groeipotentie 😂... moet ie alleen 80% salaris lossen
Vind ik leuk
Motley +146
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:40
Dat is ook wel erg overdreven he.van Chelsea terug na de amateurs.
Vind ik leuk
Vakkie D +4033
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:16
Nou als je voor prijzen wil spelen moet je in rotterdam zijn.
Vind ik leuk
Mr. O +1399
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:28
Lekker belangrijk
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 14:27
Zou zonde zijn als hij weg gaat, vindt hem een waardige vervanger voor Luiz volgend jaar.
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:02
Zal een prima speler zijn voor Feyenoord en snap hem best .
Bank zitter is geen optie voor zo,n speler gewoon zonder .
Vind ik leuk
HansVites +5700
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:56
Gewoon verhuren aan Vitesse
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 16:24
Omdat hij zich heb bewezen in de bungesliga kan hij ook naar schalke 04 of Dortmund??
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws