Van Bronckhorst: 'Om te zeggen dat we er helemaal niet bij zijn, gaat te ver'

    Van Bronckhorst: 'Om te zeggen dat we er helemaal niet bij zijn, gaat te ver'

    zaterdag 20 oktober 2018 om 07:53

    Feyenoord was in 2014 nog hofleverancier van het Nederlands elftal, maar momenteel spelen de Rotterdammers een marginale rol in de opleving van Oranje. Tegen Duitsland en België kreeg alleen Tonny Vilhena een uitnodiging van bondscoach Ronald Koeman.

    "Hoe dat komt, is lastig te zeggen. Maar om nou te zeggen dat we er helemaal niet bij zijn, gaat me ook te ver", zegt Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst in het Algemeen Dagblad. "Naast Vilhena heeft de bondscoach keeper Justin Bijlow duidelijk op de radar. Steven Berghuis behoorde tot de kern en kan daar in de toekomst weer bij aansluiten."

    "En jonge spelers als Dylan Vente, Tyrell Malacia en Jeremiah St. Juste hebben in mijn ogen de potentie om international te worden", vervolgt Van Bronckhorst. "En het kan snel gaan, blijkt de afgelopen dagen maar weer. Kijk eens hoe snel Rosario en Arnaut Danjuma Groeneveld opeens door zijn gekomen."

    Een handicap voor Feyenoord lijkt het mislopen van Europees voetbal, maar ook het ontbreken van een beloftenteam in de Keuken Kampioen Divisie. "Het is beter dat je op het moment dat je bij het eerste aansluit, al vijftig, zestig wedstrijden op niveau hebt gespeeld", erkent Van Bronckhorst in De Telegraaf. "Maar het is al een aantal jaar zo dat wij niet het podium hebben voor onze talenten om zich op jonge leeftijd te meten met oudere jongens."

    Plaats een reactie

    zaterdag 20 oktober 2018 om 07:58
    Jeetje man, onder welke steen heeft die gelegen?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17757
    zaterdag 20 oktober 2018 om 07:59
    Waarom heeft Feyenoord eigenlijk geen Jong team?
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:03
    Omdat er ene Martin van Geel de baas is daar. Daarom ..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17757
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:20
    Dus hij is de alleenheerser van Feyenoord?
    Vind ik leuk
    Bertje 54 +62
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:19
    Hij is familie van dat kleintje uit Rusland
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17757
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:29
    Welk kleintje?
    Vind ik leuk
    Bertje 54 +62
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:49
    Poetin
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17757
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:50
    Hahahaa, zijn dat vrienden dan?
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9000
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:34
    Mede omdat Feyenoord toen geen geld had heeft Martin besloten dit niet te doen. Nu kunnen we het wel maar doen ze het niet...al zijn ze het aantal contractspelers omhoog aan het gooien dus ik gok een kwestie van tijd.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8211
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:39
    Klopt. Toen was er geen geld en daarna kon het niet meer.

    Dus meneer Gutierres hierboven slaat volledig de plank mis. Heeft niets met Van Geel te doen.

    Eerder nog met ene meneer Bosz, die als TD bij Feyenoord ons de afgrond in heeft geduwd.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5546
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:20
    Lul toch niet zo slap man, geloof je echt dat Van Geel alle 3 de keren dat hij de mogelijkheid had toe te treden, geen geld had? Er is gekozen dit aan andere doeleinden uit te geven; een regelrechte blunder, waar mijn inziens hij voor ontslagen mag worden.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8211
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:55
    Ja, dat geloof ik.

    En geloof jij dat, als er geld was, dat alleen van Geel deze beslissing neemt
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5546
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:20
    Ze hadden wel geld maar Van Geel koos er voor dit aan andere dingen uit te geven
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:53
    Wanbeleid
    Vind ik leuk
    WTSGD +1412
    zaterdag 20 oktober 2018 om 11:27
    Voor de 1000000e keer: geld was alleen een issue in 2013 toen Jong Ajax, PSV en Twente erin gingen. In 16/17 bij begin vd piramide had Feyenoord geld genoeg maar wilden ze het niet omdat vGeel geen voorstander was...
    Vind ik leuk
    Bertje 54 +62
    zondag 21 oktober 2018 om 11:00
    Martin van Geel heeft gezegd dat de voetbal pyramide zo snel mogelijk in elkaar moet klappen hij is daar geen voorstander van was dan als alternatief een samenwerkings verband aangegaan met een kk club had daar een beetje geld ingestoken die man droomt van een standbeeld voor de kuip van hem wil de club vooruit had hij gisteren nog weg gemoeten
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:27
    Omdat ze dat niet nodig vonden. Geblesseerden en vaste wissels maken dus geen speelminuten. Jonge jeugd kan zich ook niet meten met de senioren. Dom besluit geweest.
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    zondag 21 oktober 2018 om 04:04
    Dat is er wel hoor. En het speelt wedstrijden tegen ander Jong teams van BVO's uit de ere- en eerste divisie. Gelijk alle Jong teams dat plachten te doen voor er een paar in de eerste divisie werden toegelaten.
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    zaterdag 20 oktober 2018 om 07:59
    Misschien spelers verhuren?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:00
    Gio, alsjeblieft doe het voor de club Feyenoord zelf maar stap in Godsnaam op. Alle krediet die jij als voetballer bij Feyenoord hebt opgebouwd ben je nu als trainer aan het kwijtraken. Want niet JIJ hebt al die prijzen gewonnen maar dankzij o.a. Dick Advocaat, Dirk Kuyt, KEA om er maar een paar te noemen. Want nu sta je er alleen voor en het het voetbal is niet om aan te zien en je maakt geen enkele speler beter.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 08:15]
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:04
    Mag de td dan ook mee? Vers bloed door heel die club. Nieuwe inzichten en ideeën
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:08
    Ja, want alles wat nieuw is, is veel beter. Zoals die 18 jaar voor van Geel en Gio.

    Nee, dat waren allemaal toppers.

    Misschien Gullit en GJ Verbeek? Bel ze gelijk op.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 08:09]
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:10
    Ben jij er zo heen? Omdat het daarvoor kut was blijven ze maar lekker zitten? Je bent kampioen geworden, hartstikke knap, maar de vervolg stappen zijn waardeloos. Het totale plaatje loopt achteruit. Dat ze nog een keer de beker hebben gewonnen door 2x verschrikkelijk gunstig gelood te hebben verbloemd de hele situatie behoorlijk
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4565
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:37
    En wat hebben die succescoaches van jullie de laatste jaren gewonnen???
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5546
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:21
    Die hadden dan ook geen 26 miljoen te besteden in 1 transferpiode
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8211
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:02
    en wie heeft Feyenoord dan gekocht voor die 26 miljoen?

    Graag inclusief de prijs die betaald is.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1999
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:34
    Zo worden jullie al jaren aan het lijntje gehouden. Geen geld.... Veel meer publiek, veel groter sponsor potentieel, volgens zeggen veel betere jeugd, en per saldo onder aan de streep een veel grotere omzet dan AZ en Vitesse. En nog maar blijven roepen financieel kunnen we niks. Hoe doen die andere dat dan. Het zit structureel bij Feyenoord al jaren financieel fout. Er wordt naar mijn mening een heel verkeerd beleid gevoerd.
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    zondag 21 oktober 2018 om 04:08
    Feyenoord investeert in de voorzieningen van het eerste en de jeugd, in jeugdspelers, in het opbouwen van eigen vermogen t.b.v. de medefinanciering van het nieuwe stadion, en in spelers. Noem dat maar achteruitgang.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:05
    Grote onzin. Hij heeft genoeg prijzen gepakt. Meer dan al zijn voorgangers. En meer dan zijn concurrent coaches uit Amsterdam. Maar we hebben gewoon pech met blessures gehad. Ook hebben we een aanzienlijk lager spelersbudspelersbudget en een mindere lichting qua jeugd in vergelijking met PSV en Ajax. Met de middelen heeft hij er het maximale uitgehaald.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:08
    Ja? Spelen met een centrum dat de 100 meter in 20seconden loopt ben jij het mee eens? Het keepersbeleid ben je het ook mee eens? Ayoub die wekelijks goed invalt niet opstellen omdat hij ene Clasie niet durft op te offeren, of er eens voor zorgt dat de beste 11 spelen in een systeem wat daar bij past?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 08:12]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:11
    Ayoub die wekelijks goed invalt? Die is in 10 weken, al 2x geblessseerd geweest. Haha.
    En mocht je het gemist hebben, Tapia ook.
    En mocht je het gemist hebben, van Beek blunderde in Trencin, weet je nog?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 08:13]
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:14
    Ha ha ha. De keren dat hij inviel meer dan prima. Is al weken aan de gang. Maar prima, neem er nog 1 op het kampioenschap en de 2 Mickey mouse bekers 👏🏻
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:18
    Als je geblesseerd bent kun je ook niet spelen. Meestal.

    Of bij jou moet dat anders zijn?
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:22
    Geinig dat jij je nu puur op een blessure focust, maar kijk eens naar de andere benoemde punten. EN, je zegt dus dat Ayoun niet al veel vaker had kunnen spelen? En waarom niet? Ging het zo goed? Maar prima. Het is al goed zo. Veel plezier dit seizoen met je heerlijke, uitgebluste niet creatieve selectie waar de jeugd zijn potjes speelt tegen amateur clubs op een druilerige dinsdagavond. Misschien tovert van geel weer een topper uit de subtop uit zijn hoge goed van de winter. 👏🏻
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:24
    Misschien moet jij eens wat sponsors zoeken dan?
    Misschien kan van Geel dan Messi kopen.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:26
    Vitesse loopt er beter bij. AZ is ook aardig succesvol geweest mbt aankoopbeleid/ verkoopverbod. Komt ook aanwaaien daar he?😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:46
    Lopen er beter bij met wat?? volgens mij gaat het om de prijzen eind van het jaar. wel leuk zo goed aankoopbeleid maar als je niks win, heb je er ook geen kut aan.. maar wel lekker geld op de bank..nee ik heb liever een volle koelkast
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:57
    Met deze ingrediënten kan ik je verzekeren dat de koelkast snel aangevuld moet worden
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:42
    Als een ander de prijs wint heet het Mickey mousse cupje. Wzawzdb wij willen die beker en schaal niet. Zijn we veel te goed voor. Geef ons liever een verloren finale. Kunnen we de komende 5jaar weer op teren.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:15
    Misschien die ene speler van Heerenveen die met veel bombarie gekocht is voor miljoenen? Als cv. Maar nu wordt misbruikt als rechtsback, o nee bank, o nee toch rechtsback.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:20
    Die vorig jaar daar zoveel fouten maakte in de CL?

    Laat hij het eerst maar eens waar maken, als back. Dat lijkt er ook nog niet op.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:24
    Spelers vertrouwen geven. En maakt die gekke Braziliaan niet wekelijks fouten? Kan je denk beter investeren in een jonge jongen die voor relatief veel geld gekocht is. Maar goed, als je zelfs dat niet snapt stop ik er mee. Succes met je zaakje. Oh, had toch wel handig geweest he die kkd?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:27
    Houd vertrouwen in je zelf en blijf ademen.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:29
    Haha deftige reactie. Morgen weer lekker op zuid in het middag zonnetje? Lekker genieten van dat top elftalletje. Komt vanzelf wel weer een keer goed joh ..
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:30
    Als jij weg blijft misschien wel ja.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 08:31]
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5546
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:22
    Ken jij Geertruida? Die had al lang moeten spelen ipv die 2 tractors achterin
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:11
    Ik zal 1x op je reageren.
    A: Niet Gio heeft genoeg prijzen gepakt maar Gio heeft dankzij anderen genoeg prijzen gepakt.
    B: Onzin wat blessures betreft, Gio heeft nog nooit 1 speler beter gemaakt en het voet bal wat Feyenoord ( Dus Gio ) laat zien is afgrijselijk slecht.
    C: Praat niet mee met mensen die in jouw straatje passen, maar heb een eigen mening.
    D: Die fedor2501 is de grootste Klootzak die er op VP zit daarom reageer ik niet op hem. Maar ik als jonger en gezond was geweest had ik hem, met z,n grote bek hieroo, wel uitgenodigd op het voorplein van de Kuip maar helaas kan ik dat niet meer.

    Vind ik leuk
    repeP +1169
    zondag 21 oktober 2018 om 04:12
    Toon realiteitszin. Feyenoord begon het vorige seizoen zonder de basisspelers Kuijt, Elia, Karsdorp en Elia. En verloor van de resterende 7 basisspelers Botteghin, van der Heijden en Jørgensen ten gevolge van langdurige blessures. Bleven er zeggen en schrijven 4 basisspelers over van het team dat kampioen werd. En dat heb ik het nog niet eens over de blessures van Nieuwkoop, Haps en het niet fit zijn van Larsson.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:18
    Helemaal juist. Ik word Zooooo moe van al die beste stuurlui hier.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12331
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:07
    Maar hij is wél van mening dat het een fout is van Feyenoord om geen Jong in het betaald voetbal te hebben spelen.
    En dat vind ik óók.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 08:08]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:14
    Het kon toen niet anders.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4565
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:39
    Laat ze lekker lullen joh. Weten niet waar ze over praten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:41
    Je blijft het uitleggen op deze manier.
    Kan ik geen casettebandje hier afspelen?

    Zo af en toe komt er weer een hijgerige hond voorbij vliegen op dit forum. En kun je weer hetzelfde gaan vertellen.
    En nee, niet Blindsy in dit geval.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4565
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:45
    Het ergste is nog die zgn ''Feyenoordfanvooraltijd'' die op alles negatief reageert. 64 jaar oud en geen leven hebben doet rare dingen met je.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:52
    Ik kan dat ook niet zo goed volgen. De polonaise lopen, als het goed gaat.
    En huilen als het slecht gaat. Zouden die mensen, dat dan ook doen in het gewone leven?
    Vast wel dan. Best sneu, als je zo in elkaar zit.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12331
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:09
    Wim, het kon tóen niet anders. PSV, Ajax, Twente hebben zich toen mogen inkopen voor ca 1,5 miljoen. Feyenoord kampte toen met de bekende schuld van ca 45 miljoen euro. 1-2 Seizoenen daarná, kon het wél.
    Alleen lukte het toen niet meer met inkopen, het kon alleen door gewoon in de 3e divisie in te stromen. Dát zag Van Geel niet zitten. Trouwens, Van Geel wees dan op transfers, op doorgebroken spelers bij Ajax, PSV, en vroeg zich dan hardop af, of ze die poen niet hadden verdiend, die spelers niet waren doorgebroken, als hun beider Jong niet in de Juup speelde?
    Daar is Gio het nooit mee eens geweest. Die had liever gezien dat Jong F wel was ingestroomd, desnoods maar in de 3e divisie. Omdat hij er van overtuigd is dat het een prima podium is om de jonge talenten aan meer weerstand te laten wennen, zodat ze -net zoals hij hierboven meldde- na 50-60 profwedstrijden, makkelijker bij het 1e kunnen instromen.

    Ik weet niet of dát allemaal op je cassettebandje staat, maar samengevat: Feyenoord heeft uiteindelijk de kans gekregen, maar wilde ook 2 jaar na dato dezelfde regeling als P, A en T. Daar wilde de bond niet aan, en dus gaf dit de toch al kritische Van Geel een mooie reden om Jong F niet de pyramide te laten instromen. In mijn ogen nog steeds een gemiste kans. Toch nog één ding wat Gio en ik gemeen hebben ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:15
    Bij mijn weten, was Feyenoord na 2 jaar te laat. Toen wilde de KNVB niet meer uitbreiden, met jongere teams in de piramide. Wat eerst nog wel zou gebeuren. En nu wil de KNVB er nog over nadenken, van hoe of wat.
    Maar is er wel een begin weer gemaakt met de jongere competities. Misschien dat de kampioen dan gaat doorstromen, en dat er eentje degradeert uit de 3e divisie.
    Maar dan blijft nog de vraag, of jongere teams dan kunnen degraderen uit de KK divisie.
    En na 2 jaar nadenken, is er nog niks bekend. Het bekende verhaal dus.

    Opdoeken maar, zou ik zeggen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 09:16]
    Vind ik leuk
    Blindsy +12331
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:26
    Haha. Dat laatste mag van mij ook. Gelijke monniken, gelijke kappen.
    Ik ken een iets andere variant, bij de samenstelling van de 2e en 3e divisie had Feyenoord de kans om in te stromen in de 3e divisie, en dat heeft men geweigerd.
    Daarna kon het inderdaad niet meer. Maar dat is logisch. Divisies zijn nu geregeld, aantallen kloppen, je kunt niet ineens met oneven aantallen gaan spelen. En dan moet je het inderdaad hebben van promotie-degradatieregels.
    Ik blijf het jammer vinden. Ben er nooit voor geweest (competitievervalsing) maar als je concurrenten het dan wél doen, kun je niet achterblijven.
    Dus óf iedereen die het wil, de pyramide in, of ermee stoppen.
    Vind ik leuk
    Emnu +3499
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:43
    Onzin.

    Het werd te duur gevonden maar vertel mij niet dat ze die 1.5m niet op hadden kunnen hoesten.

    Alleen al de huur van Lex Immmers (om er maar een te noemen die nog behoorlijk veel gespeeld heeft maar denk ook aan n Armenteros) zal dat bedrag makkelijk overschrijden.

    Dit is n beleidsmatige keus geweest, een hele domme welteverstaan.

    Er werd gedacht dat -ondanks de regels- ze later op t hoogste niveau in zouden kunnen stromen en toen bleek dat ze lager in moesten stromen, hoefde het voor de heren niet meer met als gevolg dat je je jeugdopleiding de nek om hebt gedraaid.

    Terwille van €1.5m.

    Daar mag best wat kritiek op zijn.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 10:44]
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4565
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:36
    Pleur jij dan ook gelijk op namaak supporter.
    Vind ik leuk
    Zinho +69
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:57
    Wat een onzin zeg. Prijzen pakken doe je samen en daar had van Bronckhorst ook een aandeel in. Maar dat zijn tijd erop zit is wel duidelijk. Feyenoord heeft een trainer nodig met duitse discipline. Werken, mouwen omhoog en de beuk erin.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 08:58]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:52
    chap heddegij ze wel allemaal op unne rijtje ey?
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    zondag 21 oktober 2018 om 04:06
    Dat las ik bij voortduring met dat ene Frank de Boer bij Ajax prijzen pakte.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:06
    Kijk naar Malacia ... zonder KK divisie, doet hij gelijk mee. Talenten moeten spelen in de ere divisie. Zo hoog is dat nivo al niet.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:16
    Zet je feyenoord brilletje eens af man
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:16
    Dat maak ik wel uit.
    Vind ik leuk
    Adjab +962
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:04
    Da's 1 voorbeeld. Daar tegenover kan Ajax en PSV en AZ zoveel voorbeelden opnoemen die uit Jong komen.
    Toen kon het niet met Jong Feyenoord toen het wel kon kwam er een ontiegelijk zeik verhaal van v.Geel met de kers op de kaart hij was tegen Jong in de JL divisie.
    Feyenoord krijgt het voor elkaar om in alle facetten geen topclub meer te zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:26
    Het kon niet meer.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5546
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:24
    Malacia is gewoon een ontzettend beperkt backje, ben er maar trots op. We hebben momenteel gewoon een ontzettend matige doorstroming, mede veroorzaakt door een laffe trainer
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:29
    Het waren 2 mindere jaren qua talenten idd. Daarvoor liep het prima en nu ziet het er weer goed uit.
    Nog steeds lopen er genoeg eigen spelers rond in het 1e. Al is het wel beter geweest.
    Van mij hoeven ze niks te kopen de komende 2 jaar.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5546
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:33
    Helemaal mee eens, zie liever eigen talenten doorbreken ipv die middelmatige aankopen. Maar het is een eeuwig zonde dat we nog.niet met een Jong team in de KKD zitten...
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:37
    Vind ik wel meevallen. Een hoop kosten, voor ... wat eigenlijk?
    Ik zie ze liever gelijk in het 1e. Dat zijn toch de besten.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26431
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:07
    Als Gio vertrouwen in Vente heeft, moet hij hem vaker opstellen! Niet alleen tegen Gemert uit voor de beker
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:16
    Dat zou ook met Kökcu en Burger op het middenveld kunnen. Maar als Feyenoord dan wel verliest?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26431
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:24
    Gio zou die jongens kunnen inpassen dit seizoen. Niet allemaal tegelijk, maar wel regelmatig. Scheelt weer voor volgend seizoen als RvP, Jorgensen en Vilhena onder andere weg zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:28
    Nu is gewoon een penibele situatie. Elk puntverlies is dodelijk.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26431
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:53
    Tegen de 'mindere' goden kan je toch best een beroep doen op de talenten? Zeker in de thuisduels
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:56
    In deze vorm is elke wedstrijd moeilijk. Laat ze eerst maar eens 4 a 5 wedstrijden leuk voetballen.
    Dit is echt een moeilijke situatie. Het hele seizoen kan gelijk al verloren zijn.
    En ja, dan kun je met talenten gaan spelen, want dan levert geen speler meer een drol op.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26431
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:02
    Logisch. Maar je moet ook vooruit kunnen kijken. Naar komend seizoen. Inderdaad wel een lastige situatie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:54
    Amen
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:28
    Alles wat je zegt is meneer wim het niet mee eens. Bizar, kom niet aan koning Gio en martin.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:39
    He, ben jij er ook?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:44
    Natuurlijk moeten de 2 die jij noemt weg. Gio maakt ze niet beter en de club is een Td-er nodig mét netwerk. Misschien dat deze nieuwe Td-er ook eens de bezem door het scoutingapparaat kan gooien? Zelfs Jan Boskamp kan weinig positiefs over dit Feyenoord meer zeggen. Dat zegt heel veel.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:46
    Amen
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:50
    Misschien moeten ze Feyenoord maar opdoeken dan. Kruis er door en basta met dat eeuwige gezeur.
    Zo goed?

    Schrijf een sollicitatiebrief.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:41
    Inhoudelijke argumenten worden nu weggezet als 'eeuwig gezeur'? Op een discussie platvorm nog weg? Kom op Wim.... Het is mooi om je supportershart te horen. The real deal. Absoluut. Maar het begint te neigen naar medelijden en als deze mooie club iets niet nodig is, is dat wel medelijden. Ze zijn nieuwe technische bestuurders nodig om het schip weer op de juiste koers te zetten. Het saneren is voorbij. Nu moet er gebouwd worden.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:58
    Volledig mee eens!
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:49
    Stoppen ze met voetballen dan?
    Vind ik leuk
    plein19 +2313
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:24
    Komende jaren geen Feyenoorders en ook veel minder van Ajax en PSV. De kwaliteit schiet omhoog. En bijna alle spelers zullen in het buitenland spelen. Maar als ze nog in Nederland spelen zal het bij Ajax of PSV zijn
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1819
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:59
    Wanneer komt er een echte trainer naar Feyenoord. Wat daar op de bank zit is geen garantie om de kloof met Ajax en PSV te dichten. Sterker nog. De garantie die Gio geeft is een enorme krater. Een nieuw technisch beleid kan ook geen kwaad daar. Wat er nu zit in de vorm van Martin van Geel is een drama.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1523
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:04
    Kan je nu eens uitleggen waarom Clasie gelijk in de basis stond en nog steeds niet fit oogt en slecht speelt ?
    Vind ik leuk
    COYG +6111
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:25
    Alles wat deze man nu nog zegt is gewoon een brevet van onvermogen. Voor het eerst ben ik er wel klaar mee. Er verandert toch niks.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:01
    Ben blij dat we aan het begin van het seizoen nog een prijsje hebben gepakt. Zou jammer zijn als we over twee weken al de conclusie kunnen trekken dat de competitie voor ons al over en sluiten is.
    Vind ik leuk
    Marco S +4697
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:08
    Je hebt helemaal gelijk Gi Joe
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:33
    Mede door jou vent. Mede door jou. Hopelijk is het je laatste seizoen.
    Vind ik leuk
    Futre +3110
    zaterdag 20 oktober 2018 om 11:10
    Feyenoord is een eeuwige Sudoku: grootste fanbase, grootste stadion, grootste stad met meeste bedrijven, beste infrastructuur, zeer goede jeugdopleiding en lange tijd de meeste multinationals per km2.

    En toch lukt het niemand om er een echte topclub van te maken.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2410
    zaterdag 20 oktober 2018 om 11:27
    Is het nou zo dat jong feyenoord volgend jaar wel mee doet aan de Keukenkampioen divisie?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9467
    zaterdag 20 oktober 2018 om 12:16
    Gio word met de dag meer ongeloofwaardiger.

    Beetje jammer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:52
    Dat hij eerst eens zorgt dat hij ze bij Feyenoord aan het voetballen krijgt
    Vind ik leuk
    Bertje 54 +62