Ajax stuurde Bergwijn weg: vader irriteerde jeugdtrainer met witte zakdoek

    Ajax stuurde Bergwijn weg: vader irriteerde jeugdtrainer met witte zakdoek

    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:19

    Kersvers Oranje-international Steven Bergwijn maakt furore bij PSV, nadat hij zijn jeugdopleiding begon bij Ajax. De buitenspeler moest de Amsterdammers op dertienjarige leeftijd verlaten, waarna hij werd opgepikt door PSV.

    Een incident tijdens een jeugdtoernooi in Zweden lag hieraan ten grondslag, onthult Henk Spaan in zijn boek Nouri, de belofte. Bergwijn gold samen met Nouri als een grote belofte, maar werd in Zweden op de bank gezet door jeugdtrainer Orlando Trustfull. De vader van Bergwijn begon vervolgens met een witte zakdoek te zwaaien, tot grote woede van Trustfull.

    Bergwijn werd vervolgens weggestuurd, tot groot onbegrip van voormalig jeugdtrainer Hans Bergsma. De vader van AZ-verdediger Léon Bergsma noemt de beslissing van Trustfull en toenmalig hoofd jeugdopleidingen Jan Olde Riekerink 'een grote fout'. "Ten slotte heeft PSV niet eens een vergoeding hoeven betalen, ze lieten Stevie zomaar gaan. Ik vond het verschrikkelijk", aldus Bergsma in het boek van Spaan, geciteerd door Ajax Showtime.

    Ook Feyenoord in de markt
    Feyenoord heeft ook nog een poging gewaagd voor Bergwijn, lieten Wilfred Genee en Valentijn Driessen vrijdagavond weten bij Veronica Inside. Club en speler konden het niet eens worden over de reiskostenvergoeding. "En ze konden hem natuurlijk niet met dat Feyenoord-busje in Amsterdam ophalen. Als je daarmee door de Jordaan rijdt, ligt die zo in de gracht", aldus Driessen.

    Lees ook: Spaan schrijft boek over Nouri: 'Twee passes op de stropdas van Kluivert'

    Plaats een reactie

    COYG +6178
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:23
    Tja die verdomde reiskosten vergoeding. De broertjes Maduro zijn om die reden ook al weg gegaan bij Feyenoord. Ook is er nooit een 'plan'. Er gaat chronisch iets mis met Van Geel zijn onderhandelingen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31278
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:31
    Zat Van Geel er ten tijde van die Maduro's al?
    Vind ik leuk
    COYG +6178
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:32
    Ja dat is pas iets van 3 of 4 jaar geleden. Van Geel zit er al, wat 7 jaar?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31278
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:32
    Langer....
    Vind ik leuk
    COYG +6178
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:58
    Van Geel?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31278
    zondag 21 oktober 2018 om 14:45
    Het voelt als 50 jaar..
    Vind ik leuk
    WTSGD +1449
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:33
    Helaas wel...
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17823
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:23
    Zo zie je maar, soms staat het ego van sommige trainers boven het club belang.
    Desalniettemin heeft PSV goed gehandeld en nu goud in handen.
    Vind ik leuk
    Benniewies +938
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:30
    Goud zou ik het nu nog niet noemen
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5263
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:34
    Nouja bij bergwijn zit er op zn minst al wel een goud randje.omheen.
    Vind ik leuk
    Benniewies +938
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:35
    Zeg ook NU
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17823
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:35
    Goud is misschien een beetje overdreven, maar hij levert nu al veel meer op dan dat hij gekost heeft.
    Vind ik leuk
    Benniewies +938
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:38
    Denk niet dat ze voor een geblesseerde speler meer dan 12 miljoen betalen.

    Laat hem eerst maar uit de spreekwoordelijke verf komen
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17823
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:40
    Huh, is Bergwijn geblesseerd dan?
    Vind ik leuk
    Benniewies +938
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:41
    Snap je hem niet?

    Fake blessure bij oranje
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17823
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:42
    Oh zo, ik begreep hem inderdaad niet hahaha.
    Vind ik leuk
    Benniewies +938
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:44
    Nu krijg ik straks tratum en zijn maatjes over me heen
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17823
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:47
    Dat krijg je als je zulke opmerkingen plaatst, net zoals dat anti-Ajax zulke opmerkingen over Ajax plaatsen en dan daar weer reacties op krijgen, maar ik doe daar niet aan mee...
    Vind ik leuk
    Benniewies +938
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:49
    Ook niet doen.
    Maar af en toe moet het kunnen.
    Een flauw grapje.
    Zoals net.
    Maar ze moeten ook de goede dingen lezen die ik dan over PSV schrijf
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17823
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:04
    Een grapje moet ook zeker kunnen, maar het zieken om te zieken, nope, daar ben ik niet van.
    Vind ik leuk
    Benniewies +938
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:28
    Moet ook niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:53
    het interesseerd ons niet zo heel veel wat je van onze spelers vind hoor
    sommige Ajacieden kraken PSV al af sinds ik hier op VP zit
    maar toch knap dat een club met middelmatige spelers , die er niks van kunnen in de ogen van sommige Ajacieden , al sinds begin vorig seizoen aan één stuk op kop van de ED staat
    en de club die al die zogenaamde topspelers heeft , staat al meer als 800 dagen niet op kop in de ED
    dit is een klein steekje on der water hé , en dat moet ook gewoon kunnen hier , voordat sommige Ajacieden hier dadelijk weer helemaal over de flos zijn , en aan de coke gaan ;-)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 15:54]
    Vind ik leuk
    Benniewies +938
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:00
    Geintje en grapje moet kunnen. Sommige gaan te ver. Zoals ik van de week ook zei.

    Maar ik pak een koude. Heb weekend, ook 1?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 16:11]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:03
    ja als we geen steken onder water kunnen geven , dan kunnen we beter ophouden hier
    en zolang PSV boven Ajax staat , heb ik zowieso een antwoord terug ;-)
    ja ik doe er 1 mee met je , cheers !!
    Vind ik leuk
    Benniewies +938
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:07
    Proost
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:10
    als ik straks bezopen ben en mijn vriendin begint te zeuren , geef ik jou gewoon de schuld hé ;-)
    Vind ik leuk
    Benniewies +938
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:11
    Is ze streng?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:14
    hahaha nee ze zeurt bijna nooit gelukkig , alleen als het uit de hand loopt trekt ze ooit aan de handrem , maar dat heb ik ook wel nodig , want ik ken geen grenzen als ik op stap ga
    Vind ik leuk
    Benniewies +938
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:16
    Hahaha... Heb je goede toezichthouder.
    Maar is mijn hond zijn schuld als je bezopen bent.

    Hij liep weg en we dachten hij zit in het café en kregen spontaan 1 glas bier 2,3,4.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:23
    hahahahahahahaha
    ze is blond , dus deze smoes accepteerd ze wel
    en dan is volgende week onze hond weg gelopen en belanden we ook in de kroeg
    ik heb wel geen hond , maar voordat ze dat in de gaten heeft zijn we weer een week verder ;-)
    Vind ik leuk
    Benniewies +938
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:24
    Topper
    Vind ik leuk
    Benniewies +938
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:27
    Ik ga morgen kijken voor nog een hond... Postduif werkt niet.... Die komt terug
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 16:28]
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1376
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:31
    Zeurt ze bijna nooit....man man.....als je haar ooit wil verkopen....😁
    Vind ik leuk
    Sluisje +742
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:10
    Hmmmm, voor drugs moest je toch in Twente zijn :)
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1376
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:28
    Nee hoor....je wordt niet serieus genomen....je benttochnietwijs 😁
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4758
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:37
    Nou... goud is bijna 35.000 euro de kilo waard.
    Stel Bergwijn weegt 70 kilo = 2,5 miljoen euro.
    Ik denk dat Bergwijn wel meer waard is dan goud ;-)
    Vind ik leuk
    Benniewies +938
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:40
    2,5 miljoen? Meer?
    Zet hem op de bank! Heeft PSV geldt op de bank.

    *Geintje*
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 14:40]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:04
    wel geld op de reservebank maar niet op de bankrekening ;-)
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1376
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:32
    Geld...op de bank
    ....geen stam + t.....
    Vind ik leuk
    Artikia +372
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:56
    Goud is nog maar 1000€ per kilo, zijn gewicht in goud is hij in ieder geval wel waard.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:23
    Wat is ervan waar, volgens Bergwijn zelf had ie het niet meer naar zijn zin bij Ajax en nu lees je dat Bergwijn weggestuurd is. Overigens een sneue vader om meteen met een wit zakdoekje te zwaaien omdat je zoon een keer op de bank zit.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4758
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:33
    Dit is waar. Overigens niet zo dat Henk Spaan dit als eerste in zijn boek heeft onthuld. Dit verhaal is al veel langer bekend en is overal op internet te vinden.
    Als je als vader met een wit zoekdoekje gaat zwaaien omdat je 13 jarige zoon niet wordt opgesteld, getuigt inderdaad niet van stijl.
    Aan de andere kant moet je als jeugdtrainer dit soort randverschijnselen negeren, of er hard om lachen.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1376
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:35
    Als je als jeugdtrainer een 13 jarig jochie gaat straffen omdat zijn Pappie met een wit zakdoekje zwaait moet je je megalomane ogen uit je kop schamen....
    Vind ik leuk
    Benniewies +938
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:46
    .
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 14:47]
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:24
    Als je daarmee door de Jordaan rijdt, ligt die zo in de gracht", aldus Driessen.
    Wat een gelul.
    Komt deze man weleens in de Jordaan?
    Onmogelijk.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31278
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:32
    Vast weer zo'n zelfbenoemde echte Amsterdammer uit de provincie.... je weet wel.... zo 1 die tegenwoordig een graat achter z'n huig heeft hangen...
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:06
    in de Jordaan wonen tegenwoordig nog maar 3 echte Amsterdamse gezinnen , de rest komt van buitenaf
    je kunt dus makkelijk met je Feyenoord busje door de Jordaan rijden
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:10
    Precies.
    Vind ik leuk
    De Goffert +529
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:25
    Beetje naschoppen. Lijkt mij niet dat een deal om reiskosten gemaakt of afketst wordt.
    Soms worden er fouten gemaakt. Zijn tal van voorbeelden bij alle clubs die dit soort fouten gemaakt hebben. Dat Feyenoors hierdoor aan de schandpaal moet vind ik makkelijk
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1226
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:27
    ach nu die aardig doet moeten ze de kranten en sites vullen
    Vind ik leuk
    stratumseind +171540
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:28
    Goed zakdoekje van Pa Bergwijn .
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:11
    Edit VP : Reactie verwijderd!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 15:19]
    Vind ik leuk
    baboushka +1354
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:20
    Tegenwoordig kun je ook in de buitenlucht gewoon op internet nummertje tien..
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:21
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 15:28]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:22
    Gaan we nokken nu met Stratum opzoeken Bluf? Dit is een laatste waarschuwing.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:45
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 15:46]
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1376
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:02
    Ga je hem anders opzoeken?🤣🤣
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:21
    Neehoor, dan verwijder ik zijn account.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1376
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:22
    Hahahaha....ja dat had ik al begrepen...😁
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12854
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:30
    Lekker zo’n vader
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2901
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:50
    welkom in 2018.. Als je vroeger een grote bek had en je kreeg straf op school kreeg je er thuis nog een pak slaag achteraan.
    Als een leraar nu straf geeft heeft ie voor het einde van de les boze ouders die verhaal komen halen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:31
    Als ik aan iemand een bloedhekel heb dan is het die Henk Spaan wel, wat hij ook schrijft over zijn club Ajax maar ook over Feyenoord.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171540
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:38
    De familie bergwijn heeft goed gehandeld want steven is volledig op zijn plek nu.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:15
    Edit VP:Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 15:26]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:48
    ach tot droeftoeters als Spaan eindelijk weer eens kunnen melden mede verantwoordelijk te zijn voor het succes van ajax moeten ze over alles en iedereen zieken en zeiken. Vooral oud ajax spelers zijn dan een geliefde bal om tegen te trappen
    Vind ik leuk
    Foebele +54946
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:53
    Als je een succesvolle jeugdopleiding hebt dan zal je altijd spelers afwijzen die later bij andere clubs wel doorbreken.

    Altijd zo makkelijk achteraf gelul om te gaan roepen dat het onbegrijpelijk is dat een speler weggestuurd is, er is namelijk totaal geen echte kennis over de situatie die zich voordeed destijds, misschien was een speler gewoon echt niet goed genoeg op dat moment of was de situatie onhoudbaar.
    Vind ik leuk
    rexxo +1307
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:59
    In hoeveel varianten wordt dit oude bekende verhaal verteld?
    De volgende keer de versie van de kerstman?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:13
    Ja waarschijnlijk dat Rudolf het rode neusje rendier ook gepikeerd was. Wat een onzin frenkie kon ook naar psv maar koos voor jullie. Deze 2 clubs zijn niet te vergelijken kwa mentaliteit. En dat zal altijd zo blijven. Goed voor het Nederlands voetbal dat er zoveel talent doorkomt. Hopen dat we nog jaren mogen genieten van deze spelers! Oh en gelukkig heeft PSV nooit geen talenten laten lopen. Je kunt nu eenmaal niet altijd alles voor iedereen goed doen.
    Vind ik leuk
    rexxo +1307
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:05
    Goed verhaal lekker kort.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2468
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:02
    Ook echt feyenoord .. altijd de lachwekkende derde..
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:04
    PSV gaat straks de volle prijs ontvangen voor Steven Bergwijn. Dom van die Ajax jeugdtrainers maar er gaat wel wat vaker mis in die jeugdopleiding. Jammer voor Ajax, leuk voor PSV. Feyenoord had dit slimmer moeten aanpakken. Ze hadden het gezin Bergwijn naar Rotterdam of omgeving kunnen laten verhuizen. Het was dan wel een behoorlijke investering geweest maar dan had die investering nu veel opgeleverd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:15
    Het gaat zo slecht in de jeugdopleiding dat Ajax eerst 70 miljoen voor Frenkie en daarna 100 miljoen voor de Ligt gaat vangen.

    PSV kan Bergwijn verkopen voor een leuk bedrag maar zal bij lange na deze bedragen niet halen omdat PSV-spelers nu eenmaal minder opleveren dan Ajax-spelers omdat de merknaam Ajax nu veel sterker is.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 15:15]
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:28
    Weer zo eentje die niet kan lezen wat er staat. Lees het nog eens goed en wijzig dan je mening.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:31
    Er staat wat er staat, kan er niet meer van maken.

    Als je het anders bedoelt schrijf het dan duidelijker op man.

    Mijn mening staat als een huis dus die verander ik niet.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:35
    Typisch een Ajacied. Nooit toegeven. Hoeft ook niet Dat jij het commentaar maar voor een kwart leest en alleen doelt op het zinnetje.( Dom van die Ajax jeugdtrainers maar er gaat wel wat vaker mis in die jeugdopleiding) getuigt van hoe jij een verhaal leest.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:39
    Typische reactie van een nobody.

    Ga lekker fietsen man misschien ben je daar beter in.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:44
    ha ha ha ha ha kleuter
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:44
    Nee jij bent lekker volwassen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:44
    Gedeelte klopt. Laatste ben ik met je eens. Frenkie had bij psv gezeten als ze daadkrachtiger waren geweest. Dus daar laat psv geld lopen. Maar goed you win some, you lose some. Laten we nu is blij zijn met onze talenten en weer hopen op succes tijdens een ek of wk! Heerlijk die mix van jeugd die gewoon nu echt top talent hebben in alle linies! En eindelijk word er meer geïnvesteerd dan vroeger in jeugd. 5 van deze talenten komen zelfs uit de sparta opleiding. Dus ga daar is kijken kan ook geen toeval zijn toch?
    Vind ik leuk
    Gordito +548
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:11
    Lul jij maar lekker over merknamen. Zou ik ook doen als ik vier jaar droog stond.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:19
    Beetje jaloerse reactie ... jammer ...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89622
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:09
    ''En ze konden hem natuurlijk niet met dat Feyenoord-busje in Amsterdam ophalen''


    Geen hersencellen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:15
    Geen idee waarom het Feyenoord busje zou moeten rijden in de Jordaan om Bergwijn op te halen, Bergwijn woonde en is opgegroeid in Almere. Valentijn Driessen zegt wel als zo vaker domme dingen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89622
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:22
    Die is inderdaad niet zo slim nee. Het blijkt weer een leugenaar te zijn.


    Maar denk jij dat het kan, een Feyenoord busje in de Jordaan of elders in A'dam?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:25
    Natuurlijk kan dat gewoon, Valentijn Driessen overdrijft gewoon.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89622
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:26
    Ben benieuwd, laatst met dat bouwterrein ging al mis.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 16:04]
    Vind ik leuk
    Pimman +5074
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:47
    Als het een Feyenoord-busje met Ajaxstickers is dan geen probleem ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89622
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:04
    😂
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3203
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:43
    Tuurlijk kan dat ! Ik heb vaker een feyenoord bus jongens zien ophalen in Amsterdam ,van Heerenveen en ado ook
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:29
    Tja Henk Spaan....
    Vind ik leuk
    Marco S +4723
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:33
    Ik snap het niet.. dus we moeten ons allemaal gedragen behalve dan als je heel goed kan voetballen. Dan kun je een meisje verkrachten en iemand doodrijden en dan word je assistent bij het Nederlands elftal. Ajax heeft later die andere Bassies die die agent neersloegen ook gewoon laten ballen.. Dus in dit geval chapeau voor Ajax.. en chapeau voor PSV, kan die tokkie vader lekker naast gekke Bertje op de tribune..
    Vind ik leuk
    isnake +2432
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:09
    Je moet wel een enome tokkie zijn om met een witte zakdoek te zwaaien?
    Als dat alles is dan gaat het echt alleen maar om ego en niets meer. Ik stel voor dat ze elke fan die ooit met een wit zakdoekje zwaait daar in Amsterdam gelijk een stadionverbod geven. Zo asociaal.
    Vind ik leuk
    Marco S +4723
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:32
    Als dat het enige zou zijn dan heb je gelijk hoor..
    Vind ik leuk
    JoeyC +2529
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:39
    Ze hadden beter zijn vader kunnen wegsturen. Een 13 jarig jochie afrekenen op de misstanden van zijn vader. Triest.
    2 grote beloftes verloren door Ajax’ fouten.
    Vind ik leuk
    Pimman +5074
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:46
    Ha ja met je eens..buiten een groot talent weg óók nog eens kapitaalverlies.
    Vind ik leuk
    Pimman +5074
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:42
    Aha dus zowel PSV als Feyenoord wilde het jeugdspelertje uit het zo gehate 020 ophalen! . .geintje
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:53
    Zo raar kan het lopen.

    Wat doet Trustful nu dan?
    Vind ik leuk
    Marco S +4723
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:32
    Scout voor PSV?
    Vind ik leuk
    JoTaPe +890
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:56
    Mooi man....speler wegsturen terwijl iemand je heel beleefd een snotlap aanbiedt....hahaha...dure lap nu.
    Meer dan 20 miljoen al waard nu der Bergwijn. Toch bedankt Trusfull...stakker.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31886
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:57
    Sukkels haha
    Vind ik leuk
    BRAM046 +281
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:40
    Kans gemist ! Stevi is een echte PSV'er , verwacht 2 goals vanavond van onze baas.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:46
    Wie zegt dat bergwijn daar wel was doorgebroken? Spelen zoveel factoren een rol.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:48
    Als je dat al niet kan hebben,wat een flut trainer ben je dan.
    Zakdoekje zwaaien is gewoon humor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:10
    Je kunt er je groen en GEEL aan ergeren.
    Snap ik .
    Vind ik leuk
    ivdr +81
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:23
    Vind het toch wel triest dat door een actie van een vader een jongen van 13 jaar wordt weggestuurd bij zijn club, dit los je dan toch volwassen op en laat het kind hier buiten?
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1112
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:31
    Man man man....
    13-jarige wegsturen....
    Je had Pa Bergwijn op de eerste de beste vlucht terug naar Nederland moeten zetten.
    Buiten het feit dat de coach daar natuurlijk ook als de 1e de beste megalomaan reageert.

    Oh oh wat erg een wit zakdoekje.
    Trustfull pfft niet echt zijn beste actie.

    En dan de toenmalige technische staf; ook niet echt sterk. Had die vader ff apart genomen en ff uitgelegd dat zo'n actie ook niet echt slim is. Pa Bergwijn had beter moeten weten. Hij is in het buitenland (Zweden) en supporter van een bezoekende club die zijn eigen coach belachelijk maakt.

    Gelukkig kunnen we nog van Bergwijn genieten in de Eredivisie. Dat durf ik als Ajacied wel te zeggen.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +326
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:38
    Die Jongen komt uit de Bijlmer,dan gaan ze niet door de Jordaan rijden,bovendien is het 90 % yuppies wat tegenwoordig in de jordaan woont,Ik raad het Feyenoord bussie aan om door Oost te rijden,ze zijn van harte welkom!
    Vind ik leuk
    Reneb +3
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:06
    Geen fout van ajax maar van die vervelende betweterende jeugdtrainers
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:58
    Nou, overdreven! Zou Mn neus snuiten, teruggeven en hartelijk bedanken die man.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    zondag 21 oktober 2018 om 01:44
    In de eredivisie speelt hij leuke wedstrijdjes.
    In de Cl en bij Oranje zakt hij compleet door de mand.
    Juiste beslissing van Ajax.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws