Dramatische middag voor Real Madrid: negatief clubrecord en opnieuw een nederlaag

    Dramatische middag voor Real Madrid: negatief clubrecord en opnieuw een nederlaag

    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:55

    De gifbeker voor Real Madrid is nog altijd niet leeg. De regerend Champions League-winnaar ging zaterdagmiddag thuis onderuit tegen middenmoter Levante en heeft een negatief clubrecord verbroken.

    De Madrilenen trapten om 13.00 uur af, in de wetenschap dat de vorige vier wedstrijden geen overwinning én geen doelpunt hadden opgeleverd. De start tegen Levante was desastreus. Na drie minuten spelen ontsnapte spits José Luis Morales aan de aandacht van Raphael Varane en omspeelde hij Thibaut Courtois: 0-1. Nog binnen het kwartier hadden Las Granotas de marge verdubbeld. Aanvoerder Roger Marti mocht een strafschop nemen en hield zijn zenuwen in bedwang.

    De gastheren leken vroeg in de wedstrijd weer terug in de race te komen. Nadat Sergio Ramos de lat raakte, werkte Marco Asensio de rebound binnen. Hij deed dat echter in buitenspelpositie en de goal werd afgekeurd door de videoarbitrage. De aansluitingstreffer viel pas een kwartier voor tijd: Marcelo kreeg de bal in het strafschopgebied voor zijn voeten en joeg hem in de bovenhoek. Op dat moment had De Koninklijke al ruim zeven uur niet gescoord in officiële wedstrijden, een nieuw clubrecord.

    Real Madrid bleef jagen op de 2-2 en was een aantal keer dichtbij. Karim Benzema raakte de paal en Mariano Diaz zag een doelpunt afgekeurd worden wegens buitenspel. Levante overleefde echter vier minuten aan blessuretijd en stuntte in de Spaanse hoofdstad. Real Madrid slikte de derde competitienederlaag van het seizoen en staat drie punten achter de verrassende koploper Alavés. FC Barcelona, Sevilla en Atlético Madrid kunnen later op de zaterdag nog uitlopen op De Koninklijke

    Plaats een reactie

    stratumseind +171984
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:57
    Adios Lopetegui, wat een enerverend potje .
    Klasse gedaan van levante
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 14:57]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89745
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:59
    Ja zeker, dat was rapido.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:04
    Mourinho terug naar Real Madrid
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89745
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:13
    Mourinho past qua speelstijl het beste bij een Italiaanse club. Voorstaan en wedstrijden doodmaken kan je daar doen.
    Vind ik leuk
    Swout +731
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:27
    Gelijk 150m in de Ligt pompen. Die lost het wel even op achterin bij Real.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171984
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:32
    nog 100 meer en frenkie komt ook......
    Vind ik leuk
    Het Brein +4125
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:38
    En voor 5 miljoen Ramselaar, de nieuwe Guti..
    Vind ik leuk
    stratumseind +171984
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:41
    Ze blijven van ons Bartje af
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1161
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:49
    Ja real moet pluisje aanstellen dan komt het helemaal goed.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171984
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:49
    maradonna als coach van real........
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89745
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:57
    Wat een wedstrijd zeg, en wat was die keeper van Levante vandaag goed.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1244
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:07
    ja dat is waar. Het leek wel net zo goed als Jeroen Zoet.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89745
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:10
    Denk dat Zoet tweede viool speelt achter deze doelman. Zoet moet het eerst wekelijks in een topcompetitie laten zien. In Nederland is hij vind ik de beste, Onana er vlak achter.
    Vind ik leuk
    jochempje +3227
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:47
    Wat jij vindt, moet je naar de politie brengen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89745
    zondag 21 oktober 2018 om 19:22
    Poepen en ademen moet.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1244
    zondag 21 oktober 2018 om 11:13
    Onana was in de wedstrijd tegen Heerenveen ook erg goed.
    Eerst maakte hij een fout en daarna voorkwam hij 2 doelpunten
    met een kat-achtige reactie die weinig keepers hadden gehad.
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1161
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:15
    En wat is Courtois slecht geworden. Wekelijks kost hij real punten.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 15:15]
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5564
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:17
    Was hij altijd al. Gehypte keeper
    Vind ik leuk
    AtlétiNEC +442
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:26
    is alleen maar minder geworden sinds hij Atléti verliet. Als ik iemand deze negatieve reeks hun is hij het wel.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89745
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:22
    Hij zit er nog niet lekker in, had ook nu Navas laten staan.
    Vind ik leuk
    oosten +23
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:22
    het is ook een belg en die kunnen alleen patat bakken en hollander zeggen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89745
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:34
    Belgen bakken geen patat, die bakken friet. Patat kennen ze niet, dus dat bakken ze niet.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 15:35]
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1161
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:47
    In het frietkot of in de friterie?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89745
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:03
    Frietkot.
    Vind ik leuk
    jochempje +3227
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:48
    Patat kennen ze zeker wel in België, waar denk je dat de friet van gemaakt wordt?
    Vind ik leuk
    Jozef +38740
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:24
    Die stond aardig te schutteren bij de 0-1, ja.
    Vind ik leuk
    kloakatv +45
    zondag 21 oktober 2018 om 02:01
    Ik snap ook niks van dat Navas zo snel aan de kant is gezet. Hij keepte juist zo goed begin van het seizoen.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5586
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:59
    Ongelofelijk eigenlijk.. als Barca of een Atletico of een Sevilla het ook niet geregeld lieten liggen dan was de titel al gespeeld..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17868
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:07
    Het Spaanse voetbal is ook niet meer wat het was..
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:00
    Daar gaat mn unibet al voor het weekend
    Bedankt Real.
    Vind ik leuk
    Reinier86 +1513
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:08
    Welke ezel gaat ook echt wedden op zulke wedstrijden waar de winst nihiel is.
    Ga voor 1.60+ wedstrijden als odd.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:18
    Wie de nieuwe trainer ook word. Laat hem Gio als assistent meenemen.
    Vind ik leuk
    Bergwag +922
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:27
    Echt he haha. Plus je weet dat real slecht is nu, dan ga je toch niet gokken op zo'n lage odd 😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:31
    2 goals voor real was toch niet zoveel gevraagd
    Vind ik leuk
    Aliassmits +167
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:26
    Ze hadden al 700 minuten niet gescoord toch? Dus dan vraag je met 2 goals te veel
    Vind ik leuk
    rexxo +1341
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:00
    Het is alleen de vraag wanneer het ontslag bekend wordt gemaakt.
    Vind ik leuk
    COYG +6180
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:01
    Binnenkort gaat ook daar een trainerswissel plaatsvinden.
    Maar ook hier gaat het bestuur niet geheel vrijuit. Je beste aanvaller gaat weg en wie haal je terug? Verder op Courtois ook niet echt een speler gehaald die er gelijk staat wanneer het nodig is. Odriozola bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    ay42 +846
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:12
    Ze hebben al jaren geen "Galactico" meer gehaald. Dit seizoen moesten ze gewoon Hazard halen. Snap echt niet dat ze geen 100m hebben neergeteld voor een vervanger voor Ronaldo
    Vind ik leuk
    COYG +6180
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:26
    Precies. Ronaldo heeft precies dat bedrag opgeleverd. Ook de Champions League 3 keer winnen zou wel heel wat geld opgeleverd hebben. En toch kopen ze inderdaad geen vervanger.
    Vind ik leuk
    Jozef +38740
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:28
    Misschien omdat Hazard echt de veters van Ronaldo niet mag strikken?

    Let wel: ik vind Hazard een prachtspeler, maar totaal niet bepalend. Pakte met Chelsea eens een kampioenschap en speelde een leuk WK, maar wint geen echte prijzen. Ronaldo wordt veel meer gemist dan iedereen gedacht heeft, maar zou sowieso het eeuwig leven niet hebben, omdat ook hij nu eenmaal ouder en minder zal worden...
    Vind ik leuk
    ay42 +846
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:34
    Nee dat zeg ik ook niet, Ronaldo is eigenlijk onvervangbaar. Wat ik bedoel is dat ze geen grote spelers hebben gehaald in de laatste jaren, wat toch het kenmerk was van Real.

    Ze moesten echt 1-2 aanvallende toppers halen dit seizoen. Ik weet niet veel van de financiele positie van Real maar na 3 CLs op rij en na het vertrek van Ronaldo hadden ze echt wel geld voor versterkingen. Sterkhouders in het team worden ouder (Modric, Ramos, Marcelo) en met het financieel geweld van de Premier League clubs moesten ze echt wat doen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 15:37]
    Vind ik leuk
    Jozef +38740
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:53
    Nou, ik geniet met proppen en hoop dat de heersperiode van Real nu weer een lange tijd voorbij is.
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:00
    Dat hoop ik met je mee.
    Dan Barca ook nog wegwezen en het wordt weer leuker .
    Bayern in Duitsland weg en Basel in Zwitserland afgelopen met die heerschappij .
    Vind ik leuk
    Jozef +38740
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:06
    Voetbal is nou eenmaal niet leuk als het zo voorspelbaar wordt.
    Begin jaren 90 had niemand verwacht dat het tijdperk van het toen heersende AC Milan op een dag ten einde zou komen. Aan die gedachte hou ik me maar even vast...
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:11
    Och aan elke heerschappij komt eens een eind.
    Er staan ook altijd weer nieuwe clubs op.
    Alleen............................ ik weet niet of ik dat nog voor mijn club mee ga maken, misschien mijn zoon van 25 nog als hij geluk heeft en héél oud wordt😊.
    Vind ik leuk
    Jozef +38740
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:15
    In eigen land vind ik dat de huidige PSV-periode wel lang genoeg geduurd heeft....
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:17
    En ik vond dat onze periode veel tekort geduurd heeft
    Vind ik leuk
    Jozef +38740
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:32
    Logisch, maar wij staan inmiddels, naar ik hier veelvuldig moet vernemen, inmiddels vier jaar droog. Tijd voor verandering lijkt me...
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:49
    Wat is nu 4 jaar?
    Jij hebt in dit decennium meer kampioenschappen mee gemaakt dan mijn zoon in zijn 25 jarig leven😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Jozef +38740
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:43
    Voor Feyenoord mag ik aannemen?

    Vertel me, waar ging het mis?
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:07
    Klopt en ik denk verkeerd beleid!

    Trouwens dat weet ik wel zeker.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2125
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:41
    Als je vanmiddag Hazard bezig zag dan heeft hij bij Real ook niks te zoeken. In ieder geval niet om ze beter te maken.
    Vind ik leuk
    Jozef +38740
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:12
    Hij heeft zich afgelopen dinsdag duidelijk gespaard...
    Vind ik leuk
    Hast57 +2125
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:21
    Was vanmiddag niet te zien, speelde slecht.
    Vind ik leuk
    Jozef +38740
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:30
    Het was ietwat ironisch bedoeld.

    Hazard is een mooie speler, maar niet niveau Ronaldo, Messi, Neymar.
    Vind ik leuk
    kloakatv +45
    zondag 21 oktober 2018 om 02:03
    Ik verwacht wel veel van Vinicius. Ik snap niet dat ze hem meer tijd geven. En spelers halen want Bale is ook niet alles. Hij is snel maar daar blijft het bij.
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +414
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:03
    Volgend jaar geen CL voor Real.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:10
    Van drie keer achter elkaar floreren, naar niet eens meer kwalificeren
    Vind ik leuk
    AtlétiNEC +442
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:28
    Als Real een keer niet mee doet hebben wij ook kans om te winnen haha.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17868
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:05
    Lekker!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:07
    Net Nederland, daar gaat Heracles stunten.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21572
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:07
    😁
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:08
    Goed zo, nare club die spelers gebruikt alsof het panini plakplaatjes zijn.
    Vind ik leuk
    rexxo +1341
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:11
    Wat heeft Platini met deze hele discussie te maken?😁
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1860
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:09
    Wat een verschil met vorig seizoen. Ronaldo(de kapitein) verlaat het schip en langzaam begint het schip te zinken.
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:01
    Langzaam😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1860
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:19
    Heel langzaam ha ha ha ha
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:30
    Volgens mij sneller dan de Titanic😂
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1860
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:38
    De Titanic ging in een paar uur ten onder. Real houdt het al een paar maanden uit.
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:55
    Als je het terugrekent naar gespeelde uren wordt het ook een stuk korter😂
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1860
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:00
    Dan wint Madrid het van de Titanic. Daar gaat het record dat al 107 jaar staat.
    Vind ik leuk
    oosten +23
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:21
    wat is die belg courtois slecht
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26580
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:22
    De 'Barcabescherming' staat aan!
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2036
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:23
    Tijd voor 5 nieuwe spelers
    Vind ik leuk
    Jozef +38740
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:29
    Hopelijk vanavond Emmen in de Levante-rol...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171984
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:33
    hoho de dag is schitterend begonnen ondanks het enorme slechte weer maar laat het wel gezellig blijven ......
    Vind ik leuk
    Hast57 +2125
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:45
    Slechte weer??? In welk deel van de wereld leef jij. Ik zit buiten lekker in de zon.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171984
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:48
    het regent hier vandaag voor het eerst weer sinds maanden dus ja voor mij is dat slecht weer....
    tis nog wel 20 graden maar toch
    Vind ik leuk
    Hast57 +2125
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:55
    Zullen jullie wel verdienen die regen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171984
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:00
    hoezo dat? En wie is jullie?
    Vind ik leuk
    Hast57 +2125
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:07
    Waarschijnlijk woon je
    daar niet alleen. Is toch geen onbewoond eiland? Er zouden heel veel mensen blij zijn met een flinke bui regen vandaar dat ik zeg jullie hebben het zeker verdiend.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171984
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:11
    nou ik woon vrij alleen hier kan ik je zeggen , godzijdank.

    Beneden in het dorp hoor ik ook nooit iemand klagen dat het niet veel regent dus...
    Het zal wel gewenning zijn denk ik
    Vind ik leuk
    Cookee +10892
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:43
    Wat mis je het meest? Of is dat gemeen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171984
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:55
    dat ligt helemaal aan de stemming waarin ik ben maar hoofdzakelijk dingen die te maken hebben met eten......
    Vind ik leuk
    Cookee +10892
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:09
    Ah, het was ook een rotvraag.
    Maar goed als jij elke dag in de zon zit, en hier wordt het al weer koud, dan voelt het voor mij ook fijn als er toch iets is wat je mist. Maar 't is je gegund. :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171984
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:19
    nee hoor je mag me alles vragen, geen probleem
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:02
    Ik ben van zondag tot woensdag in malaga geweest maar het weer was knudde.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171984
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:03
    begin deze week ging het nog wel hier sinds vanmorgen is het naadje pet
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:05
    Nou ik vond het KUT. Ik had het warmer verwacht.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171984
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:12
    normaal gesproken is het dat ook maar dit zullen wel de naweeen zijn van ......
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:14
    Dankje voor deze uitleg. Daar heb ik nog eens iets aan.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171984
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:56
    je hebt toch wel meegekregen wat er op mallorca gebeurd is?
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:05
    Vaag dat er mensen omgekomen zijn door overstromingen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171984
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:06
    ja , was een trieste bedoeling daar
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:07
    Altijd als er zoiets gebeurd.
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +414
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:41
    Ik gun Heerenveen die rol ook wel.😉
    Vind ik leuk
    Jozef +38740
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:51
    Onmogelijk.

    Real speelde thuis en Ajax uit.
    Het zal van PSV moeten komen dan...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 15:52]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:38
    zeer goed, laat die nog maar n paar keer verliezen. als ze geen europees voetbal halen zou dat maar eens goed zijn, kijken wat de uefa dan verzint om ze een wild card te geven of ze verzinnen wat anders. speciaal voor segio ramos en benzema is dat wel eens lekker.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2470
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:41
    Vreemd genoeg is de achterstand op de koploper erg klein..
    Vind ik leuk
    013Tilburg +347
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:43
    Hahahahahahaha heerlijk! Dat ze dit maar lang vol mogen houden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:45
    En Ramselaar er gratis bij en kan de koffers van Frenkie en Matthijs dragen!
    Vind ik leuk
    Tenno +58
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:45
    wat was 't een blunder van Thibaut Courtois.
    En de spelers worden te oud
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 15:46]
    Vind ik leuk
    Jozef +38740
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:52
    Heerlijke blunder, ja.

    Hak nie verwagt...
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4231
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:01
    Het gemis van Ronaldo hakt er stevig in is alsof door vetrekt van Ronaldo de ziel uit Real Madrid is.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:33
    Real heeft een spits nodig die iedere wedstrijd scoort en minstens 1 assist geeft; een type Luuk de Jong.
    Vind ik leuk
    Cookee +10892
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:38
    Niet aardig van mij -- maar ik vind het altijd wel leuk als grootmachten onderuit gaan. Probleem is dat ze dan nog meer spelers kopen... das minder leuk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:01
    Heerlijk voor Madrid en nu maar hopen dat Barcelona vanavond wint.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31900
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:37
    Lekker voor ze.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws