Jubileumtreffer van Ronaldo kan verrassende uitglijder van Juventus niet voorkomen

    Jubileumtreffer van Ronaldo kan verrassende uitglijder van Juventus niet voorkomen

    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:52

    Juventus heeft voor het eerst in dit Serie A-seizoen punten laten liggen. Cristiano Ronaldo leek zijn ploeg aan een vlotte zege op Genoa te helpen, maar de nummer elf van de Italiaanse competitie wist een puntje mee te nemen uit Turijn.

    Ronaldo maakte na achttien minuten spelen zijn vijfde treffer sinds zijn transfer naar de Oude Dame. De Portugese superster stond op precies de goede plek om een gekraakte inzet van Joao Cancelo binnen te tikken. Ronaldo heeft hiermee een bewonderenswaardig jubileum bereikt: de vijfvoudig Ballon d'Or-winnaar heeft nu vierhonderd keer gescoord in de grootste vijf competities van Europa (in dit geval de Premier League, de Primera Division en de Serie A, red.).

    De voorsprong bleef tot diep in de tweede helft op de borden staan, totdat Leonardo Bonucci stond te slapen bij een voorzet van Christian Kouamé. Daniel Bessa kroop weg uit de rug van de ervaren mandekker en kopte de gelijkmaker achter doelman Wojciech Szczesny. Genoa hield in de slotfase stand en kan een onverwacht punt bijschrijven.

    Juventus staat na negen wedstrijden op 25 punten. Nummer twee Napoli kan het onderlinge gat verkleinen naar vier punten, wanneer het zaterdagavond wint bij Udinese.

    Plaats een reactie

    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:58
    Ik hoop zo graag dat ze geen kampioen worden! Wat een walgelijke kut club zeg...
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:01
    Vroeger vond ik het nog wel een mooi club tijd van nedved Davids thruram del Piero dat waren tijden
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:06
    Idd, maar het is gewoon een vreselijk crimineel clupje zonder echte achterban. Vorige zomer was ik in Italië en toen was er een barman in de buurt van Florence, Juventus helemaal aan het afzeiken en hij zei dat er in Italië bijna niemand voor Juventus is op de successupporters na.

    Clubs als Genoa, Torino, Fiorentina etc etc zijn natuurlijk fantastische clubs!
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:11
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 20:20]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:16
    In Florence.... dat zegt genoeg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:20
    Dat is waar, maar ben er een beetje in gaan verdiepen (want daarvoor keek ik eigenlijk nooit Serie A) en ik het werd wel bevestigd en ik greeg steeds meer haat aan Juventus. Afgelopen zomer ging ook nog de vreselijkste voetballer ooit er heen en toen was ik er al helemaal klaar mee! Walgelijke club!

    Ben ook door hem Fiorentina gaan kijken en ben nu ook een beetje supporter, maar ook Genoa en Torino vind ik geweldig!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 20:20]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:24
    Het is mijn favoriete club, omdat mijn vader uit Turijn komt.

    Succes dadelijk met Ajax, alleen niet teveel 😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:29
    Waarom ben je dan niet voor Torino? Dat is de echte voetbalclub in Turijn!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:31
    Vader voor Juve zoon ook haha!
    Vind ik leuk
    PutaBarca +555
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:38
    Ben ook geen Juve fan maar volgens mij ben jij nog boos om die nederlaag in de CL haha. En vreselijkste voetballer ooit haha ... wat moet je daar nou over zeggen behalve dat jij ongelooflijk sneu bent. Beter hou jij het bij Spurs want voor de rest komt er alleen onzin uit
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:10
    Nou ja die wedstrijd benadrukte wel wat een kut club het was ja. Ook met die crimenele praktijken de scheids om gekocht zag je duidelijk! Tottenham speelde Juventus bijde wedstrijden helemaal weg alleen zat het tegen dat Buffon en Chielini fantastisch waren!
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4765
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:58
    Hij is ongelooflijk sneu? Je naam doet anders net hetzelfde vermoeden bij jou. Is namelijk heel sneu dat je eerder een anti fan bent als een echte supporter...
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:03
    De vreselijkste voetballer aller tijden? Hij heeft record na record gebroken.
    Heeft wellicht wat vervelende trekjes op het veld en als persoon, maar is allesbehalve een vreselijke voetballer ...
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:12
    Ik zeg dat hij vreselijk is, maar voetballen kan hij wel aardig haha! Ik vind hem alleen echt een arrogante zoutzak!
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:19
    Afgelopen zomer ging ook nog de vreselijkste voetballer ooit er heen en toen was ik er al helemaal klaar mee!

    Dit is letterlijk wat je zegt...
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:23
    Ja sorry me woordkeuze was niet zo gelukkig miss, maar ik vind hem gewoon vreselijk met dat arrogante gedrag en die schwalbes.
    Vind ik leuk
    afcalwd1 +66
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:13
    Vind je dat ook nog als een willekeurige barman uit Lissabon of florence dat niet vindt?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 23:14]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 00:01
    als je roept dat Juve geen achterban hebt , dan heb jij je helemaal niet verdiept in de serie A
    want als jij je verdiept had in de geschiedenis , dan had je geweten dat de mening van een Fiorentina supporter over Juve , totaal niet objectief is
    dat is net zoals een Feyenoord hooligan iets over Ajax vragen , of andersom
    maar omdat al je Fiorentina vriendjes een hekel aan Juve hebben , heb jij het ook in 1 keer sinds vorige zomer
    hier in Nederland hebben we daar een woord voor ; meeloper
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 01:19
    Ik heb er me daarna erin verdiept en dat bevestigde dat eigenlijk iedereen een hekel heeft aan Juventus. Ik heb ook een aantal Torino supporters gesproken, dus mensen die in Turijn wonen en die zeggen precies hetzelfde. En mensen die echt veel de Serie A volgen in Nederland kunnen dat ook bevestigen.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:51
    Je weet dat de rest van Nederland zo ook over Ajax denkt toch?

    Juve is gewoon het Ajax van Italië, niks om je voor te schamen in elk geval.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:11
    Haha wat een onzin! Ajax is de afgelopen jaren geen kampioen meer geworden haha!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7903
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:00
    Aha de dopingjaren.
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:05
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 20:20]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:06
    🤣
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:07
    Niks aan toe tevoegen!
    Vind ik leuk
    J de Wit +1583
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:35
    Seizoen 95-96' hadden ze een prachtig eltal. En nee bedoel er niks mee Ajax fans.. maar Ravanlli, Viali, Del Piero en Zidane.. toch had Ajax die wedstrijd moeten winnen
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:38
    Beoordeel het eigenlijk meer op de crimenele praktijken. Toen was ik nog niet geboren, maar ik geloof best dat het toen een leuk team was.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1583
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:42
    Was een schitterend elftal ik was toen 13 jaar oud. Grappige Voorhoede, een kale een grijze en er een met een staartje... maar in Italie ben ik altijd voor Ac Milan geweest.. als ik moet kiezen. Maar heel dat Italiaans voetbal is net zo saai als de litouwse competitie
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:45
    AC MILAN!!! Ook een geweldige club! Ik heb op YouTube veel wedstrijden van Ajax teruggekeken en ze moesten toen tegen AC Milan en Ajax won met 2-0 en speelde AC Milan helemaal weg en toen gingen de supporters van AC Milan klappen voor Ajax! Dat is toch werelds! Echte voetballiefhebbers!
    Vind ik leuk
    afcalwd1 +66
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:21
    Sorry dat ik weer op je reageer. Maar vraag het me echt af. Hoe kan het dat jij juve een criminele Kut club vindt. En al die andere clubs niet? Ik geloof dat jij minstens 6 italiaanse clubs benoemd die je als mooie clubs onschrojft. Maar is heel Italië en het Italiaanse voetbal niet een beetje luguber?
    Vind ik leuk
    HJR +7875
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:46
    Ja die spelers waren niet moe te krijgen ;). Overigens speelde Zidane toe nog niet daar. Lijkt beetje of je dat bedoelt.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1583
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:56
    ik heb het even nagekeken, en inderdaad was echt in de veronderstelling dat zidane er toen al bij was
    Vind ik leuk
    HJR +7875
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:41
    Ik kan me die finale nog goed herinneren. Kan de opstellingen zo opnoemen ;). Silooy die tijdens de CL hymne stond te lachen. In mijn ogen dus niet de optimale focus. Maar goed... Lang geleden. Zidane was er seizoen erna al toch? Of sowieso daarna
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:57
    Zidane kwam in het seizoen 96/97

    Dat lachen van Silooy was toch wel leuk, en wat speelde Scholten goed die avond.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 21:57]
    Vind ik leuk
    J de Wit +1583
    zondag 21 oktober 2018 om 07:50
    Als ajax hun team 1 jaar na 95' bij elkaar had gehouden, hadden ze Juve opgerold
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:59
    👏 GENOA
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:06
    Juventus is te goed en zal opnieuw kampioen worden. Te groot verschil in Italie daar
    Vind ik leuk
    Itsese +4925
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:07
    En VP mag mijn Einhovense ballen likken! Ajaciedjes...wat een gezeik komt er al weken van hun af! Wat een kut redactie man:p ban me maar en terecht ook, Heb liever de app, Voetbalzone...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 20:16]
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:12
    Homosexuele verzoeken moet je bij Feyenoorders doen...


    Die lopen hand in hand
    Vind ik leuk
    Itsese +4925
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:16
    ;€
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4054
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:34
    Wat was het probleem?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4054
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:24
    Ik keek maar zowel Juve als naar PSV van wat ik zag is dat Juve gemakzuchtig werd in de tweedehelft dat strafte tegenpartij goed af.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws