Van Bommel trapt op PSV-rem: Dan eindig je op 102 punten

    Van Bommel trapt op PSV-rem: "Dan eindig je op 102 punten"

    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:43

    Mark van Bommel is een tevreden trainer na de 6-0 overwinning op FC Emmen. Niet alleen pakte PSV opnieuw drie punten, Van Bommel is met negen zeges op rij de best debuterende trainer in de geschiedenis van de club.

    "Dit kun je niet volhouden. Dan eindig je op 102 punten en ik weet niet hoeveel goals", relativeert Van Bommel tegenover FOX Sports. "Wat ik het mooiste van de avond vond: we stonden met 6-0 voor en Emmen gaf een voorzet. Angelino maakte een sliding om ten koste van alles een tegengoal te voorkomen. Ook al sta je met 6-0 voor in de 89e minuut, die bal mag er niet in."

    Dat Van Bommel de best debuterende coach is, doet hem weinig. "Dat zijn leuke records, maar ja.. Dit is een mooi begin. Als je van tevoren zegt: Mark, je begint bij PSV en wint negen keer op rij, dan teken je daarvoor. Maar ik ben er hartstikke blij mee."

    Van Bommel legt de keuze om Denzel Dumfries te wisselen uit. "Hij heeft ook een zware wedstrijd gespeeld bij het Nederlands elftal. Uit eigen ervaring weet ik dat je veel indrukken krijgt. Het is een andere intensiteit. Hij was er voor de eerste keer bij en speelde tegen Duitsland negentig minuten en tegen België 45 minuten. Als je dan zo'n wedstrijd hebt als deze, kun je hem rust geven. We spelen woensdag tegen Tottenham Hotspur."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:47
    Nu moet van Bommel zijn spelers zover krijgen dat er punten gepakt wordt tegen Tottenham. Eredivisie gaat om psv en Ajax en dat komt dus niet in gevaar, maar Europees moet je nu toch iets doen. Overwinteren is gewoon belangrijk.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +421
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:48
    Had van te voren ook gehoopt dat ze Europees meer punten zouden pakken, maar de thuiswedstrijd tegen Inter heeft behoorlijk roet in het eten gegooid
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 00:07
    dat wordt echt een lastig karwei
    die Engelsen weten dat ze bij verlies , overwintering in de cl kunnen vergeten
    dus die gaan vol gas geven
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:47
    Sorry PSV'ers ik ga weer ff off-topic...

    Ik ben vergeten naar Excelsior te kijken, maar hoe was onze Edwards en die IJslanders spits! Ben namelijk wel gecharmeerd van die 2....
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:49
    Zeker die IJslandse, speelt al weken erg goed.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:54
    Idd ben zeer gecharmeerd van hem! En hoe speelde Edwards?
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3194
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:00
    Kijk de samenvatting zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Gerro +6718
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:47
    Tot nu toe hebben ze in de competitie naar europese wedstrijden of wedstrijden na oranje steeds thuis kunnen spelen tegen relatief makkelijke tegenstanders dus in dat opzicht hebben ze het niet beter kunnen treffen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:48
    Je moet nog naar Heracles.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:49
    Kijk de prgramma's van beide teams maar eens voor en na de CL ronde.
    Makkelijk praten bommel.

    Hendrix had zijn 2e geel dik verdiend.
    En dan bij een 1-0 stand, krijg je toch een andere wedstrijd.

    Maar overall is 6-0 een keurige uitslag.
    Op naar de CL tegen Tottenham ...............................
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:58
    Hendrix geen 2de geel. Het is niet eerlijk he Pietje.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21995
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:02
    Ik ben het wel met hem eens. Elke andere ref trekt rood (2×geel) en dan win je niet met 6-0
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:17
    Wat elke andere scheidsrechter zou doen heeft geen ruk met deze wedstrijd te maken.
    Maar ben maar niet bang Sjaak is het morgen weer met je eens.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:19
    Dan heeft Sjaakie toch ook 100% gelijk.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 00:20
    Dan het 5-0 geworden. Als het tegen Ajax had geweest, had ie wel rood gehad. 3 jaar geleden tegen NAC, 1e minuut rode kaart voor PSV (onterecht)dat won PSV.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1150
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:29
    Dat mag geen ruk uitmaken wat je programma rond de Champions League is. WZAWZDB dus zul je die extra wedstrijden er gewoon bij moeten doen.

    Wat een gezever over het programma; mijn idee is dat de hh voetballers van welke club dan ook dit gewoon moeten kunnen.

    Forza Ajax.
    Vind ik leuk
    Bruurke +439
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:52
    Van Bommel is een prima coach en realististsch. Vooral dat laatste siert hem. Wat ook meespeeld is dat pa een bukt van ervaring heeft en hem advies kan geven. Ik als PSV’er ben er blij mee. Dat we een keer een mindere periode gaan krijgen dat is een feit maar wanneer? Ik hoop nadat we op 102 punten staan 😂
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1150
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:30
    'T is zijn schoonvader.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 22:30]
    Vind ik leuk
    Bruurke +439
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:50
    Sow koekoek idd. Anders was het natuurlijk mark van marwijk. Sorry mijn fout en ik laat hem gewoon staan
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:10
    Schoonvaders worden ook vader genoemd, dus 'pa' kan...
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1926
    zondag 21 oktober 2018 om 07:37
    Godnonju en nu t vrouwtje een periodieke beurt geven 😀
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2076
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:56
    Daar kraait geen Hahn naar om.. Net zoals die goals van Ajax.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1359
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:59
    Knap wat psv doet. Heel benieuwd of en waar het eindigt. Ajacieden moeten ook niet piepen. Maar ook daar zit het goed. Dit soort wedstrijdjes in heerenveen winnen met deze cijfers is toch ook wel moraaltechnisch handig he. Psv hoopt toch op puntverlies in heerenveen. Als je feyenoord ook pakt kunnen ze wel 9 potjes winnen maar dan is dit serieuze druk om de reden die bommel geeft. Maar verder alleen maar respect voor de concurrent!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:01
    Emmen had gewoon moeten zeggen wij blijven in de KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE,dit soort wedstrijden gaat nergens meer over wat doen die hier eigenlijk.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1150
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:31
    Ja lekker; en Feyenoord zegt de eerst komende 1000 jaar dat ze geen kampioen willen worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:56
    Nee maar voor dit soort wedstrijdjes moet je gewoon geld terug krijgen,wat een tijd verspilling.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1150
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:28
    Dat had je van te voren kunnen bedenken; en Emmen had recht op promotie - of je het er nu mee eens bent of niet - dus...

    Als sportman wil je het allerhoogste. Je hoort mij ook niet klagen over PSV in de Champions League. Misschien had PSV daar ook niet aan mee moeten doen; want ja daar doen ze het ook niet goed.

    Ik bedoel dus te zeggen dat die opmerking van je over dat Emmen in de Keukenkampioendivisie moet blijven als een tang op een varken slaat.

    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 00:46
    Toucy koekje neem mijn woorden terug geef je helemaal gelijk,men vrouw had de zelfde woorden gezegd maar wat een bagger voetbal zeg,psv had het 2e elftal erin moeten zetten dan was het misschien nog spannend.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1150
    zondag 21 oktober 2018 om 11:15
    🤣🤣🤣 zelfs PSV 2 had nog dik gewonnen. Kwaliteit van Emmen is gewoon minder.
    Vind ik leuk
    Cptn PSV +123
    zondag 21 oktober 2018 om 04:55
    Zij krijgen toch wel meer geld voor dit soort wedstrijdjes door de uitzendrechten wat uiteindelijk helps met de opbouw om de club en dat is waar het om gaat in de hedendaagse voetbal. Waarom zou je niet op het hoogste niveau willen spelen? daar gaat het toch om?
    Vind ik leuk
    Kingb +28
    zondag 21 oktober 2018 om 00:36
    Rare opmerking: PSV - Feijenoord is ook ooit 10-0 geworden. Had je dan ook moeten zeggen. Feijenoord kon toen nog beter jupiler league spelen? Emmen pakt voor nieuwkomer zijn puntjes. Dat is niet tegen clubs als Ajax of PSV weggelegd. Maar ik denk niet dat ze rechtstreeks degraderen. Ajax en PSV is wereldtop. Verwacht PSV kampioen, omdat Ajax in de winterstop een paar essentiële spelers gaan verliezen. Moge de besten winnen. Ik heb geen voorkeur.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 00:51
    hmm dat is geen vergelijking dat feijenoord was zelfs nog veel beter dan dit Emmen,maar geef je wel een beetje gelijk had het anders moeten verwoorden.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13200
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:03
    PSV doet het uitstekend, erg effectief en constant. Maar laten we eerlijk zijn, dat Emmen is ook wel erg zwak hoor.
    Jammer dat PSV in Europa nog zo weinig heeft kunnen laten zien, maar het zit ze ook niet mee als je ziet in wat voor poule ze zitten en hoe ze die wedstrijd tegen Inter verloren.
    PSV en Ajax zijn duidelijk de 2 beste uit de Nederlandse competitie, maar de rest valt ook gewoon enorm tegen.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:16
    Eens en PSV krijgt Vitesse en AZ nog daar zouden ze best wat punten kunnen verspelen. Duidelijk dat het PSV of Ajax gaat worden. Rest is gewoonweg te zwak...
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:21
    tuurlijk gaat PSV nog punten verspelen , en nog wel meer als de 5 punten die ze nu voorstaan
    de vraag is of Ajax alles gaat winnen en van puntverlies van PSV gaat profiteren
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:21
    Eens, hoop op spannende strijd. Alleen maar mooi toch!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:32
    ja tuurlijk
    ik denk als PSV-er wel dat PSV kampioen gaat worden
    niet omdat PSV zoveel beter is , maar ik denk dat de korte vakantie van sommige Ajacieden na het wk , Ajax parten gaat spelen aan het einde van het seizoen
    omdat PSV later voorronde CL moest spelen , is PSV 2,5 week later met de voorbereiding begonnen
    en dat gaat toch schelen aan het eind denk ik
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:44
    Gef ouwe boef met jullie overwinning. Al moet er bij gezegt worden dat het hele Emmen niet in de eredivisie thuishoort. Maar nogmaals gef.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:46
    jullie ook gefeliciteerd pik , al hoort Heerenveen ook niet thuis in de ED , heb ik vanavond gezien , of kwam dat omdat Ajax zo goed speelde
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:52
    Om heel eerlijk te zijn heb ik de wedstrijd niet gezien, ouders 40 jaar getrouwd dus had een etentje. Dus als jij zegt dat het eventueel geflateerd was moet ik maar aannemen dat het zo was. Al zeggen de cijfers iets anders.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:56
    Niet gelfatteerd, matig Heerenveen. Ajax veel beter. En van harte veel belangrijker. Lekker gezopen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:01
    Kan wel zeggen dat het zeer gezellig was inderdaad. En met de nodige alcoholische versnaperingen. 😁
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:12
    hahaha , nee man was niet geflatteerd , je begrijpt me verkeerd
    Ajax speelde gewoon heel erg goed , en Heerenveen had geen schijn van kans
    gefeliciteerd met je ouders , en we drinken er nog 1 ..2 ...3....
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:29
    Ehh excuus voor het verkeerd begrijpen, zal de alcohol zijn denk ik. Goed om te horen te horen dat het een goede wedstrijd was van Ajax. En die van jullie. Het wordt nu toch wel pijnlijk duidelijk dat wij de top teams uit de eredivisie zijn. En dat het voor Ajax verdomd moeilijk zal zijn om Psv in te halen op deze manier. Al denk/hoop ik toch dat jullie ergens punten laten liggen, de vraag alleen is dan of Ajax alles bliijft winnen. Dat hoop ik dan ook.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:35
    PSV heeft ook dik verdiend gewonnen , al hebben ze wel gewoon geluk gehad dat Hendrix niet zijn 2e geel heeft gehad
    al denk ik niet dat Emmen dan gescoord had , die ploeg was echt heel zwak
    PSV gaat echt nog wel meer als 5 punten verspelen , want op Ajax na hebben ze nog niet echt veel topteams tegen gehad
    maar het is inderdaad de vraag of Ajax daar van gaat profiteren
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:44
    We zullen zien, eerst maar even genieten van deze punten en op naar volgende week. Want ook die punten zijn weer zeer belangerijk, voor beide teams. Alvast succes tegen de Spurs.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:46
    jij ook tegen Benfica maat
    ga je er weer naar toe ????
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:40
    Ja zeker ga ik heen. En tegen Bayern thuis ben ik er ook bij. De wedstijd die beslist wie er nummer 1 wordt in de poule. ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:30
    En bedankt voor de felicitatie. En we nemen er zeker nog 1.😁
    Vind ik leuk
    isnake +2432
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:23
    Als je het zo bekijkt en andere uitslagen bekijkt zou de helft niet in de eredivisie horen. Dus terug naar 10 clubs en dan dubbele ronde, net als in Schotland?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:34
    Misschien moeten we dat ook doen. Al denk ik dat het dan ook heel saai wordt.
    Vind ik leuk
    HanV +4375
    zondag 21 oktober 2018 om 09:24
    Daar hebben ze er 12, nou ja 12. Er doen er 12 mee, maar inkrimpen heeft geen zin om het niveau te verhogen. Je breekt namelijk de clubs die dan onderaan komen te staan af. Dan zou Schotland nu wel terug kunnen gaan naar 8. De onderste 4 hebben samen 18 punten gepakt uit elk 9 wedstrijden. Haal je de onderling behaalde punten eraf dan zit je 2 punten, samen voor 4 ploegen.
    Als je in Nederland de top juist sterker wil maken moet je misschien eerder naar 20 clubs, zoals in 4 van de 5 grote competities, niet dat je dan beter wordt van het spelen tegen zeg NEC en Sparta, maar je speelt dan 4 wedstrijden meer, dus dan moet je je misschien wat meer sparen. Je voorkomt eerder dat 'historisch grote' clubs bijna afgebroken moeten worden bij een degradatie. Zo'n NEC of Roda JC waren toch redelijke eredivisieclubs maar als zij weer zouden promoveren dan deel je ze toch gewoon in bij de degradatiekandidaten.
    Vind ik leuk
    isnake +2432
    zondag 21 oktober 2018 om 10:57
    Voor mij hoeft het niet teruggebracht worden. Ik vindt 18 prima. Promotie/degradatie regeling weer als vanouds lijkt me ook wel een goed idee. Dan voorkom je dat een nummer 6 of 8 alsnog promoveert. Gewoon laatste 2 degraderen, bovenste twee promoveren. En dan nog een dubbele wedstrijd tussen de nummer 16 en 3.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1150
    zondag 21 oktober 2018 om 11:18
    Ze horen er thuis; want gepromoveerd. Dat ze de kwaliteit niet hebben is wat anders.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:55
    Ik hoop het voor je. Vind Ajax wel bredere selectie hebben. Basis van PSV is ook sterk. Gaat spannend worden.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13200
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:14
    Waarom dan?
    Welke Ajacieden hebben hier echt veel last van gehad volgens jou?
    Ik denk eerder dat de breedte van de selectie Ajax parten gaat spelen.
    We hebben weinig sterke aanvallers als reserve en achterin zijn jongens al De Ligt onmisbaar, dat zagen we al overduidelijk tegen PSV.
    Tot nu toe is PSV veel effectiever en constanter dan Ajax, maar ik denk dat Ajax qua voetballend vermogen meer in huis heeft dan PSV alleen ze zijn daarin niet zo constant en ze zijn ook niet effectief genoeg. Dus allemaal leuk en aardig dat Ajax zoveel potentie heeft, maar zolang ze niet net zo constant en effectief zijn als PSV dan wordt PSV gewoon kampioen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:20
    volgens mij zeg ik dat ze aan het einde van de competitie pas last kunnen gaan krijgen van die korte vakantie
    dus dan kan ik nu niet weten wie daar last van heeft
    en je zegt zelf dat jullie weinig sterke aanvallers als reserve hebben , dus als Ziyech of Tadic straks oververmoeid zijn door het wk , dan hebben jullie dus een probleem
    en dat zeg ik ook , als je mijn reactie goed leest
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13200
    zondag 21 oktober 2018 om 01:24
    Ja maar zou dat dan echt door zo’n WK komen? Ziyech en Tadic hebben maar 3 potjes gespeeld toch? Ze hebben ook na het WK langer vakantie gehad.
    Daarnaast speelde Tadic in Engeland soms wel 4 wedstrijden in een week.
    Als ze oververmoeid zouden raken dan denk ik dat dat eerder door het spelen van Europees voetbal zou komen.
    Maar ik vind ook dat je als topsporter zijnde dit moet kunnen, de absolute topspelers spelen nog veel meer en op een nog veel hoger niveau, maar die kunnen dit toch ook aan?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:58
    Ajax heeft een bredere selectie dan psv zou een voordeel kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:07
    ja dat klopt misschien wel , maar je hebt tegen PSV kunnen zien wat er gebeurt als de Ligt geblesseerd raakt
    en Ziyech en tadic hebben allebei een WK gespeeld , en Ajax heeft geen spelers die hun ff kunnen vervangen als ze geblesseerd raken
    maar dat probleem heeft PSV natuurlijk ook als bijv Lozano en Bergwijn geblesseerd raken
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13200
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:20
    Bredere selectie? Op het middenveld hebben we misschien genoeg kwaliteit rondlopen, maar in de achterhoede en voorin hebben we gewoon veel te weinig.
    Zodra Ajax een centrale verdediger mist dan wordt er vaak een middenvelder op zijn plaats gezet en voorin hebben we eigenlijk alleen Neres als echte vleugelspeler en voor de rest worden er ook daar veel middenvelders gebruikt.
    In de breedte zijn we juist zwak, kijk maar naar die wedstrijd tegen PSV waarin De Ligt ontbrak. De Ligt was gewoon onmisbaar.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 00:57
    hadden ze toch wobertje kunnen inzetten vooral met zijn kopkracht tegen de jong die had hij opgevreten en dan heb je nog schuurs kristensen wat jong maar kwaliteit genoeg.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13200
    zondag 21 oktober 2018 om 01:16
    Ja dat vond ik dus ook, maar blijkbaar waren de centrale verdedigers niet goed genoeg en werd er een middenvelder neergezet, zo toon je als trainer zijnde ook lekker veel vertrouwen richting je verdedigers...
    Maar inderdaad, Wöber zou de beste en de meest logische vervanger zijn geweest.
    Maar dan nog is Ajax in de breedte niet sterk, Wöber kan nog wel redelijk voetballen, maar Schuurs is er nog niet klaar voor en Kristensen is een rechtsback die ik overigens ook niet goed genoeg vind.
    Het verschil tussen De Ligt en een Schuurs of Kristensen is gewoon enorm.
    En voorin hebben we nog minder mogelijkheden, noem bijvoorbeeld maar eens een goede vervanger voor Neres.
    Middenvelders met kwaliteit zijn er genoeg, De Jong, vd Beek, Ziyech, Schöne, Eiting, De Wit en ook Tadic en Blind kunnen daar eventueel nog spelen, maar voor de rest is Ajax in de breedte niet zo sterk.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +421
    zondag 21 oktober 2018 om 13:14
    Nou die schuurs ontwikkelt zich goed hoor. Die mag voor mijn part wel wat meer eredivisie minuten gaan maken.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    zondag 21 oktober 2018 om 07:44
    Had Ajax een behoorlijk ervaren Trainer gehad, stonden ze nu met 3 punten voor.... Dat verschil van 8 punten is het verschil tussen van Bommel en ten Hag.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:15
    Hij is goed bezig maar het lijkt ook wel of de clubs bang zijn voor PSV en Ajax. Ook al 0-4..
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +421
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:21
    Ja wordt wel n beetje een probleem nu, alsof ze respect hebben. Dat zag je voorheen in Duitsland bij Bayern. Hoop dat ze het zelfvertrouwen weer oppakken, dat brengt de spanning weer een beetje terug.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:23
    Inderdaad. Vitesse verloren, AZ staat gelijk en tegen Feyenoord ruiken de tegenstanders ook bloed. Gat gaat erg groot worden met de rest. Misschien wel beter als we Europees willen presteren..
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +421
    zondag 21 oktober 2018 om 13:12
    Nou het zou logisch zijn als Ajax en PSV wat gaan rouleren. Zeker Ajax zal dat moeten gaan doen zoals het er Europees voor staat. En dat kan prima met de selectie je hebt. Speel je dan tegen een mindere tegenstander die ook nog wat respect voor je heeft, dan kun je prima wat andere spelers aan de gang zetten. Voorkomt ook dat gelazer met spelers die zeuren om speeltijd. Wedstrijdje labyad, keertje eitink ipv schöne. Per schuurs dr in. Dat maakt het n stuk leuker ook vind ik
    Vind ik leuk
    JoTaPe +893
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:34
    Bommel is de heer van stand!
    Nummer 1. Indrukwekkende cijfers
    Vind ik leuk
    HanV +4375
    zondag 21 oktober 2018 om 09:39
    Voortaan noemen we hem MVB en past hij in het rijtje OBB en AWS.
    Al bleek later dat door een leugentje dat OBB er niet bijhoorde, dit eigenlijk tot opluchting van iedereen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:50
    Om heel eerlijk te zijn heb ik de wedstrijd niet gezien, ouders 40 jaar getrouwd dus had een etentje. Dus als jij zegt dat het eventueel geflateerd was moet ik maar aannemen dat het zo was. Al zeggen de cijfers iets anders.
    Vind ik leuk
    Riszh +257
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:57
    Van Bommel word de volgende ‘grote’ Nederlandse trainer.
    Vind ik leuk
    035 +5851
    zondag 21 oktober 2018 om 01:24
    Toch goed van die Limburger.😊
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:39
    Moet je altijd geluk mee hebben, je bent nogal afhankelijk van het materiaal waar je mee kan werken en hij heeft toch een goed draaiend team overgenomen van Cocu en daarnaast is er prima ingekocht.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3275
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:59
    Van Bommel snapt wat er nodig is. Voelt aan wat spelers voelen, omdat hij zelf aan de top heeft gezeten. Dat hebben niet veel trainers meegemaakt.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 03:46
    Zeker mattie
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:03
    Het Lempe blijf maar doordenderen wat een pracht ploeg zijn niet te stoppen dit jaar .
    Ken je de tekst nog , op je sloffen kampioen ik zie het gewoon gebeuren .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws