Ten Hag plaatst kanttekening bij 'perfecte' zege Ajax: 'Enige wat ontbreekt'

    Ten Hag plaatst kanttekening bij 'perfecte' zege Ajax: 'Enige wat ontbreekt'

    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:42

    Erik Ten Hag is blij met de 0-4 zege op sc Heerenveen, maar had graag gezien dat Ajax door was gegaan met scoren. Daar was de wedstrijd naar, vond de Ajax-trainer.

    Ten Hag noemt de zege 'perfect', maar plaatst een kanttekening. "Het enige wat eraan ontbreekt is een paar goals extra. Die 0-4 stond al vrij snel op het bord. Daarom ging het tempo wat omlaag", zegt Ten Hag tegen de NOS. "Dat had er ook mee te maken dat we wat gingen wisselen. Dan blijft het moeilijk om de focus en concentratie te houden. Wij werden gemakzuchtig, waardoor Heerenveen wat probeerde te doen. Toen de 0-2 op het bord stond, was de wedstrijd gespeeld."

    Hakim Ziyech was een twijfelgeval voor het duel met Heerenveen, maar was volgens Frank Snoeks van de NOS 'springlevend'. "Dat is goed werk van Hakim. Hij heeft de afgelopen dagen heel goed gewerkt. De medische staf heeft er ook veel uren in gestoken. Perfect."

    Dinsdag wacht Benfica. "Natuurlijk is dat een uitdaging. We verheugen ons erop. Het is een geweldig goede tegenstander in een volle Arena. We staan er goed voor in de poule, maar we willen de uitgangspositie verstevigen. We kijken ernaar uit."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:43
    Oprollen die Portugezen.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:44
    Gaat helemaal goedkomen
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:48
    Zeker weten thuis winnen we 3 - 1 en uit spelen we 2 - 2 en dan op naar de finale 😜
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:52
    Uit ook gewoon afmaken die smerig voetballende Portugezen. Altijd die geniepige overtredingen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 01:43
    Met klasifikko
    Vind ik leuk
    Reinier86 +1513
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:45
    Word denk ik een 4-1 voor Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:48
    Zou een beste score zijn. Hoewel, die tegengoal jeukt me aan mijn lijf. Liever 4-0. Maar goed, ik kan niet alles willen.
    Vind ik leuk
    Reinier86 +1513
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:52
    Ik zal je een geheim verklappen.. Het is niet die tegengoal die je laat kietelen.
    Ik zit stiekem achter je wanneer er een tegengoal gemaakt wordt én ik kietel je dan eventjes.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:54
    Ach, dat is waar ook. Mocht je een vrouw zijn en eruit zien als Maria Sharapova, blijf dan maar kietelen. Anders stoppen😁
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 01:44
    Ik hoop t

    Thanks voor t vertrouwen
    Vind ik leuk
    Reinier86 +1513
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:44
    Enige wat ontbrak was een 0-5.
    Vind ik leuk
    Niels92 +27976
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:45
    Het was als zo vaker het geval tegen Heerenveen en makkelijke prooi voor Ajax :) Lekkere voorbereiding voor dinsdag tegen Benfica :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:50
    Altijd lekker als je zo'n makkelijke tegenstanders hebt voor en na de CL duel. Want tegen Feyenoord is meer uitlopen 😂😂
    Vind ik leuk
    Niels92 +27976
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:56
    Ajax gaat op zeker met ruime cijfers winnen van Feyenoord, voor Feyenoord hoeft Ajax geen angst te hebben :)
    Vind ik leuk
    Niels92 +27976
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:47
    Onana zijn 44e clean sheet vanavond in 101 wedstrijden voor Ajax 1, uitstekende statistiek voor Onana :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:49
    Die is dit seizoen erg goed idd, vorig seizoen een stuk minder. Nu pakt hij alles
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:47
    Zeer zware wedstrijd. Lekker ballen en pakken die drie punten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:49
    thuis is wel belangrijk om een zege binnen te halen tegen benfica dan ben je met een zege tegen aek zo goed als door in de 2e ronde, ervan uitgaand dat bayern het lek boven heeft en thuis van benfica wint
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 00:01
    Heb echt een goed gevoel voor dinsdag en we moeten Benfica kunnen hebben. Kan niet wachten ik zeg 3-1 Wzawzdb 😉
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5863
    zondag 21 oktober 2018 om 00:08
    Nu alleen nog een goede scheidsrechter.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 00:27
    Nou inderdaad! Hendrix en Rosario hadden er allebei afgekorte met rood..
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5863
    zondag 21 oktober 2018 om 00:32
    ..die deden niet mee deze wedstrijd..
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 00:25
    Als er verbeterpunten zijn is een wedstrijd dus niet perfect...
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    zondag 21 oktober 2018 om 00:28
    Zat ik er toch naast zei 1-4 🤗😙😙
    Vind ik leuk
    Sonneillon +566
    zondag 21 oktober 2018 om 01:27
    jullie zijn ook saai, wij laten ze van 0-4 tenminste nog terugkomen naar 3-4 ;-)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9914
    zondag 21 oktober 2018 om 02:07
    In "de goede oude tijd" ......rolde Ajax "de provincie" op in 30 minuten.
    Daarna gingen de spelers met pijntjes, kaarten en of vermoeide team genoten er uit en werd zo'n wedstrijd makkelijk uitgespeeld.
    Dat is professioneel en efficiënt met je krachten omgaan.
    Je wint het ED kampioenschap op punten, als je echt goed bent en niet op doelgemiddelde, Ajax verliest het Kampioenschap bijvoorbeeld als ze 2 x van PSV zouden verliezen in 1 seizoen.
    Ergo, je moet gas terug nemen om kaarten en blessures te vermijden en het lichaam te zwaar onnodig te belasten.
    Dan kom je er met een beetje geluk goed doorheen als je spelers Interlands spelen, in de CL en in de ED competitie moeten acteren.
    Maar goed, het staat in het Trainers handboek natuurlijk dat je als "Trainer" "nooit tevreden mag zijn" en dat volgt ten Hag dan ook braaf.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 03:43]
    Vind ik leuk
    plein19 +2343
    zondag 21 oktober 2018 om 02:14
    Nu komt een van de belangrijkste wedstrijden voor Ten Hag. Nu moet Ajax het verschil maken. Competitie is de stand nog net zo slecht als toen hij begon. Bayern uit bleek voor Bayern één van de beste uitslagen in 5 wedstrijden te zijn. Heel mooi voetbal maar de komende 2 weken beslissen bijna alles. Neres reserve en Ziyeck basis begrijp ik niet
    Vind ik leuk
    HupHolland +2725
    zondag 21 oktober 2018 om 03:17
    Ja, Bayern hwam inderdaad goed weg. Gezien het spel had Ajax gewoon ruim moeten winnen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 06:31
    Zelfs een Feyenoord uit vorm won daar 3 - 5. Met 2 stomme tegengoals op het eind.

    Bij Ajax en PSV valt zo'n scheidsrechterlijke dwaling nooit in hun nadeel uit. Toevallig.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 06:55]
    Vind ik leuk
    J de Wit +1645
    zondag 21 oktober 2018 om 07:49
    Waarom speelde Neres niet in de basis?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws