'Chelsea-uitblinker moet Real uit het slop trekken: bod van negentig miljoen euro'

    'Chelsea-uitblinker moet Real uit het slop trekken: bod van negentig miljoen euro'

    zondag 21 oktober 2018 om 09:40

    Het is crisis bij Real Madrid en dus gonst het onmiddellijk van de transfergeruchten rond de club. Na de 1-2 nederlaag tegen Levante wil de Champions League-winnaar de buidel trekken voor N’Golo Kanté, meldt althans The Sun.

    Chelsea probeert uit alle macht het medio 2021 aflopende contract van Kanté op te waarderen en te verlengen, maar de interesse van Real Madrid dreigt roet in het eten te gooien. De Spaanse grootmacht ziet in de 27-jarige Fransman de aangewezen persoon om de club uit het slop te trekken. The Blues kunnen zelfs een bod van negentig miljoen euro verwachten.

    De veelgeprezen middenvelder zag het eerder niet zitten om Chelsea te verruilen voor Paris Saint-Germain of Juventus, maar Real Madrid is andere koek. Hij staat open voor een aanbieding van de Koninklijke, laten bronnen rond de speler weten aan The Sun. Overigens is Real ook nog altijd geïnteresseerd in Eden Hazard, maar de Belg wil niet halverwege het seizoen vertrekken.

    The Daily Express meent ondertussen dat Real wil profiteren van de vruchteloze onderhandelingen tussen Raheem Sterling en Manchester City die al maanden duren. De Madrilenen willen een bod uitbrengen van 130 miljoen euro op de aanvaller, schrijft de boulevardkrant.

    Plaats een reactie

    MichPSV +8759
    zondag 21 oktober 2018 om 09:51
    Dacht eerst dat het om Hazard ging maar Kante is bijna het dubbele waard van 90 miljoen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:52
    Hopelijk komt ie naar de andere kant. Real Madrid heeft versterkingen nodih
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:21
    Maar nog steeds geen Frenkie
    Vind ik leuk
    davidben +5270
    zondag 21 oktober 2018 om 13:39
    Bijna, maar niet helemaal.
    Hoe heb je die berekening gedaan. Fooi?
    Vind ik leuk
    Emnu +3500
    zondag 21 oktober 2018 om 09:55
    Kante, Hazard en Sterling?

    Ik schat een slordige €500m bij mekaar.

    Tja, je moet wat als Real.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:56
    En dan nog 80 voor frenkyyyy
    Vind ik leuk
    Emnu +3500
    zondag 21 oktober 2018 om 09:57
    Wisselgeld.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    zondag 21 oktober 2018 om 10:21
    Kunnen ze dan niet beter gewoon Mbappé halen?
    Vind ik leuk
    Mo +11670
    zondag 21 oktober 2018 om 11:44
    Heb jij enig idee hoe duur die is. Hij is op deze leeftijd al onbetaalbaar. Bij PSG ziet natuurlijk ook iedereen wel dat deze jongen in zijn carriere minimaal 5 keer de Ballon D’Or gaat winnen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:33
    Alleen jammer dat hij bij die Fraudeclub speelt....kampioen worden ze elk jaar maar Europees wordt het nooit wat!
    Vind ik leuk
    davidben +5270
    zondag 21 oktober 2018 om 13:41
    Sterling bij Real. Dat is wel een goeie. Jonathan Woodgate schijnt ook een comeback te maken.
    Vind ik leuk
    Smuuw +710
    zondag 21 oktober 2018 om 13:42
    laat sterling waar die is, Kante en Hazard zijn meer dan welkom
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1822
    zondag 21 oktober 2018 om 09:57
    Het probleem is niet de selectie van Madrid maar de trainer die er geen moer van kan. Het kan niet zo zijn dat het verlies van Ronaldo zo'n een impact heeft. Lopetegui is een onbetrouwbare en zeer matige trainer.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:10
    Nee dat is hij zeker niet, een matige trainer. Hij kan die galacticos niet aan schijnt t, maar coachen kan hij. Google Euro U19 en Euro U21 maar ff weet je alles...
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1822
    zondag 21 oktober 2018 om 11:11
    Dat is het kleine werk maar voor het grote werk is hij niet geschikt.
    Vind ik leuk
    Smuuw +710
    zondag 21 oktober 2018 om 13:44
    en vooral de spaanse nationale ploeg reeks niet vergeten, was geen referentie voor hem. Ongeslagen met heerlijk voetbal
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    zondag 21 oktober 2018 om 09:58
    Gelijk gaan.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26433
    zondag 21 oktober 2018 om 10:05
    Real kan beter de pijlen richten op Hazard!
    Vind ik leuk
    DrDeef +2091
    zondag 21 oktober 2018 om 10:27
    Sterling?! Dat is toch niet beter dan wat ze hebben? Waarom zo veel uitgeven aan een blind paard?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:31
    Dat is onder Guardiola wel enorm verbeterd in de loop der tijd en hoewel het rendement (nog) verder omhoog kan, is het zeker niet laag, afgelopen seizoen als winger 23 goals en 17 assists is gewoon heel behoorlijk. Staat dit seizoen ook alweer op 4 goals en 3 assists.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 12:32]
    Vind ik leuk
    onbemind +256
    zondag 21 oktober 2018 om 10:53
    Deze bedragen zijn deze spelers absoluut niet waard! Een speler als
    Kante lopen er tientallen van rond in Europa en Z.Amerika.
    Vind ik leuk
    AVF-81 +58
    zondag 21 oktober 2018 om 12:12
    Hahahaha lolbroek.. als er tientallen spelers als Kante rondlopen in
    Zuid-Amerika waarom zijn ze nog daar dan? Geen enkele speler zijn de bedragen die tegenwoordig rondgaan waard maar kom alsjeblieft niet met bullshit dat er tientallen Kante’s rondlopen.. Wereldspeler zeg die Kante, een moderne Makelele misschien wel beter zelfs.
    Vind ik leuk
    Krav +109
    zondag 21 oktober 2018 om 12:22
    Je betaalt ook niet voor de speler. Maar voor het ontbinden van zn contract ;)
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:05
    Daar gaan we weer: paniekaankopen van de grote clubs. Wintertransfers afschaffen, je selectie moet je einde zomer op orde hebben!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:11
    Goed idee !
    Vind ik leuk
    Baijiu +1376
    zondag 21 oktober 2018 om 11:42
    De buidel trekken hahaha. Iets met de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt
    Vind ik leuk
    pietprecies +6091
    zondag 21 oktober 2018 om 11:57
    Bij 130mil voor Sterling wist ik het zeker, wat een onzin
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:52
    Toch legt die Vinicius JR er elke week weer een paar in in RM 2. Hij heeft grotere potentie dan Sterling denk ik
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 14:52]
    Vind ik leuk
    Jaap124 +24
    zondag 21 oktober 2018 om 19:18
    Sterling voor 130 miljoen, wat een lachertje. Die gast kan nog geen skippybal raken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws