'Als ik carrière bij Feyenoord afsluit, heb ik misschien wat laten liggen'

'Als ik carrière bij Feyenoord afsluit, heb ik misschien wat laten liggen'

Gepubliceerd: zondag 21 oktober 2018 om 10:40zo 21-10-2018 om 10:40

Nicolai Jörgensen weet niet of hij nog bij Feyenoord had gespeeld als hij tijdens het WK niet geblesseerd raakte. De Deense spits heeft de geruchten wel meegekregen. Jörgensen raakte geblesseerd aan zijn voet.

Vrijwel iedereen verwachtte dat Jörgensen na het WK niet terug zou keren bij Feyenoord. "Dat weet ik echt niet. Er zijn veel geruchten geweest. Je zag wat er toen gebeurde met Newcastle. Dat was in de winter, ja. In de zomer was ik er zelf niet echt mee bezig", vertelt Jörgensen aan de NOS. "M'n WK was grillig. Het ging goed en slecht. En hoe het afliep was niet fraai."

"Als ik de rest van mijn carrière blijf, denk ik achteraf misschien dat ik iets heb laten liggen", vertelt Jörgensen, die toegeeft weinig te voelen voor een club. Bij Feyenoord is dat anders. "Ik had nooit gedacht dat ik het lastig zou vinden om een club te verlaten, omdat ik nooit echt veel gevoel bij een club heb gehad."

"Feyenoord, de stad Rotterdam, voelt als thuis voor mij. Het zou lastig zijn om ooit hier weg te gaan, want ik ben hier heel gelukkig."

Plaats een reactie

zondag 21 oktober 2018 om 10:43
Een groot salaris heb je dan laten liggen.
Vind ik leuk
Feye1908 +9267
zondag 21 oktober 2018 om 18:37
En een vaste plek op de tribune. Jorgensen is zeker voor de eredivisie een goede spits maar moet eerst maar weer eens bewijzen dat hij zijn oude niveau kan behalen. Daarna heeft hij wellicht een kansje.
Vind ik leuk
McRobbos +1449
zondag 21 oktober 2018 om 10:43
Mooie woorden. Nu weer in vorm raken jochie en dan ben je in potentie de beste spits van de ED
Vind ik leuk
JanTa48 +9207
zondag 21 oktober 2018 om 11:37
Ik vind hem een overschatte speler die 1 topjaar heeft gehad en daarna zich nog amper heeft laten zien. Dolberg is nu aan het terugkomen na een lange periode van blessureleed en dan zal deze ook van vaste waarde worden voor het Nationaal elftal van Denemarken.
Vind ik leuk
McRobbos +1449
zondag 21 oktober 2018 om 13:44
Daarna last van blessures gehad, dusja nooit echt zn vorm meer gevonden
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 14:09
Nou.... Dolberg heeft slechts een half seizoen wat laten zien... Daarna vrijwel geen bal meer geraakt. Vandaar dat hij gepasseerd werd door Huntelaar. Ik moet nog zien of hij echt die grote belofte is.
Vind ik leuk
JanTa48 +9207
zondag 21 oktober 2018 om 14:19
Ik weet dat Dolberg beter kan en zal dat ook laten zien maar ik weet ook dat er bij Jörgenson niet veel rek meer in zit en Feyenoord hem op zijn top had moeten verkopen.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 14:31
Een dag voor het verstrijken vd transferdeadline zodat ze geen opvolger konden halen...?
Verkeerd moment. Dan was de TD ook afgeschoten....
Denk dat ze dat bij de andere clubs ook niet gedaan hadden...
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15276
zondag 21 oktober 2018 om 11:42
Dat dacht ik ook, maar in principe heeft hij alleen dat kampioensjaar erg goed gespeeld en daarna hebben we niet veel meer van hem gezien.
Ik vraag me ook af of de komst van Van Persie hem niet in de weg zit, want dat is nu de grote man natuurlijk.
In het kampioensjaar was hij in mijn ogen misschien wel de allerbelangrijkste speler van Feyenoord, maar daarna is het hard achteruit gegaan.
Vind ik leuk
McRobbos +1449
zondag 21 oktober 2018 om 13:44
Komt door blessures en afleiding
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 10:47
Ja ja hij is besmet!!
Vind ik leuk
Antikunstgras +14460
zondag 21 oktober 2018 om 11:03
Hij voelt niets voor een club behalve voor feyenoord. Ook met dirk gesproken neem ik aan..
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 10:47
17 miljoen weigeren is de domste fout die Martin kon maken.
Iedereen kon dat zien op het WK, leuk voor Feyenoord maar verder niks bijzonders is.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5991
zondag 21 oktober 2018 om 10:50
Hoeveel wilde Newcastle ook alweer betalen?
Vind ik leuk
PDJong +1230
zondag 21 oktober 2018 om 10:53
Nou moet Nicootje zichzelf effe niet gaan overschatten hoor. Alsteblieff..
Vind ik leuk
Come on Utreg +30165
zondag 21 oktober 2018 om 11:09
Lekker bij Feyenoord blijven. Prima spits voor de ED en Feyenoord. Komt tekort voor Newcastle en de PL. Het enige wat je laat liggen is geld. Geluk is niet te koop!
Vind ik leuk
Mari +13213
zondag 21 oktober 2018 om 11:25
"Als ik de rest van mijn carrière blijf, denk ik achteraf misschien dat ik iets heb laten liggen",
Wat een rotopmerking tegenover je werkgever
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 12:18
Nicolai Jörgensen, is een beperkte spits. Zal nooit slagen in een van de top 5 competities van Europa. Belgische competitie misschien?

Heeft één goed seizoen gehad bij Feyenoord, met ondersteuning van onder andere Elia, Duracell Dirk, Berghuis, Karsdorp, Kongolo en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Zonde maar de realiteit.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 12:27
Tuurlijk. Niet mee eens. Sterk, wendbaar, slim, goede passing etc..
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 12:31
Dan was ie allang opgehaald door een club, hij is al relatief oud.. en de kwaliteiten die jij opsomt zie ik niet zonder andere bepalende spelers...
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 12:25
2 Jaar nog, dank je wel, Jurgenson. Prima kerel.
Vind ik leuk
El Cazador +9345
zondag 21 oktober 2018 om 12:50
De kans om naar Newcastle te gaan heeft zowel Feijenoord als Jörgensen laten lopen, die kans komt nooit meer terug!!!
Vind ik leuk
Antonio_4 +2200
zondag 21 oktober 2018 om 14:19
Rare interview (of artikel).

Hij geeft toe weinig te voelen voor een club, maar bij Feyenoord is dat anders. Als hij blijft heeft ie misschien het gevoel dat hij iets laat liggen, maar hij is heel gelukkig bij Feyenoord, voelt zich thuis in Rotterdam en vindt het lastig om ooit weg te gaan. Geen touw aan vast te knopen lol.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:02
? Ach, ik begrijp hem wel.
Vind ik leuk
DeNeutrale +283
zondag 21 oktober 2018 om 15:25
Ook al voelt Jörgensen zich thuis in Rotterdam, hij blijft een prof-voetballer. Dat betekent dat hij uitkijkt naar een club die beter betaalt, zodat hij niet hoeft te werken als hij met het voetballen stopt. Vandaag, in de eerste helft, heeft hij al veel laten zien; ook een doelpunt gemaakt!
Vind ik leuk
kees ee +1055
maandag 22 oktober 2018 om 17:42
. . en hoeveel mln. moet je dan hebben denk je ??, . . da's maar waar je de grens trekt, en werken voor je nageslacht zou mi uit den boze en strafbaar moeten zijn !!??
Vind ik leuk
kees ee +1055
maandag 22 oktober 2018 om 17:40
. . een stap omhoog, ga je niet naar engeland natuurlijk, . . behoudens het geld dan !?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws