'Als ik carrière bij Feyenoord afsluit, heb ik misschien wat laten liggen'

    'Als ik carrière bij Feyenoord afsluit, heb ik misschien wat laten liggen'

    zondag 21 oktober 2018 om 10:40

    Nicolai Jörgensen weet niet of hij nog bij Feyenoord had gespeeld als hij tijdens het WK niet geblesseerd raakte. De Deense spits heeft de geruchten wel meegekregen. Jörgensen raakte geblesseerd aan zijn voet.

    Vrijwel iedereen verwachtte dat Jörgensen na het WK niet terug zou keren bij Feyenoord. "Dat weet ik echt niet. Er zijn veel geruchten geweest. Je zag wat er toen gebeurde met Newcastle. Dat was in de winter, ja. In de zomer was ik er zelf niet echt mee bezig", vertelt Jörgensen aan de NOS. "M'n WK was grillig. Het ging goed en slecht. En hoe het afliep was niet fraai."

    "Als ik de rest van mijn carrière blijf, denk ik achteraf misschien dat ik iets heb laten liggen", vertelt Jörgensen, die toegeeft weinig te voelen voor een club. Bij Feyenoord is dat anders. "Ik had nooit gedacht dat ik het lastig zou vinden om een club te verlaten, omdat ik nooit echt veel gevoel bij een club heb gehad."

    "Feyenoord, de stad Rotterdam, voelt als thuis voor mij. Het zou lastig zijn om ooit hier weg te gaan, want ik ben hier heel gelukkig."

    Plaats een reactie

    zondag 21 oktober 2018 om 10:43
    Een groot salaris heb je dan laten liggen.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8713
    zondag 21 oktober 2018 om 18:37
    En een vaste plek op de tribune. Jorgensen is zeker voor de eredivisie een goede spits maar moet eerst maar weer eens bewijzen dat hij zijn oude niveau kan behalen. Daarna heeft hij wellicht een kansje.
    Vind ik leuk
    McRobbos +812
    zondag 21 oktober 2018 om 10:43
    Mooie woorden. Nu weer in vorm raken jochie en dan ben je in potentie de beste spits van de ED
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2968
    zondag 21 oktober 2018 om 10:46
    In vorm is het een prima spits hoor, maar Dolberg is in potentie toch echt de beste spits van de ED
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8236
    zondag 21 oktober 2018 om 10:53
    Ja en Frank de Ligt en Matthijs de Jong zijn ook in potentie veel beter.

    Zo, hebben we het in een Feyenoord stukje toch weer even over die 2 en Ajax gehad.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2968
    zondag 21 oktober 2018 om 10:55
    Stel je niet zo aan joh, hij heeft het over de beste spits in potentie dus ik reageer daar op
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8236
    zondag 21 oktober 2018 om 10:57
    Stel je niet zo aan jochie, ik reageer daar dan weer op.

    Zoek gewoon een leuk Matthijs en Frenkie draadje op om over jouw geflopte spits te praten.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2968
    zondag 21 oktober 2018 om 10:58
    Neem lekker een paracetamolletje en slaap je roes uit
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8236
    zondag 21 oktober 2018 om 11:02
    Niet nodig, maar bedankt.

    Ik mag vanmiddag weer naar het mooiste stadion van Nederland om te kijken naar de mooiste club van Nederland.

    Feyenoord, want daar gaat dit draadje over: Jorgensson en Feyenoord.

    Maar jij ook fijne dag en geniet van je Frenkie en Matthijs draadjes he
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2968
    zondag 21 oktober 2018 om 11:05
    Ik hoop dat je dan nog kan genieten, ondanks de frustratie die ik je heb opgeleverd. Ben alleen wel benieuwd hoe je de teleurstelling van puntverlies nog gaat verwerken
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8236
    zondag 21 oktober 2018 om 11:10
    3-0
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2968
    zondag 21 oktober 2018 om 11:11
    Dat gaat Ajax-Feyenoord inderdaad worden
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8236
    maandag 22 oktober 2018 om 16:30
    Ik had het wel goed voorspeld he? :)
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2968
    maandag 22 oktober 2018 om 16:40
    Gefeliciteerd met de eerste keer iets goed hebben in je leven
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8236
    maandag 22 oktober 2018 om 16:43
    is niet de eerste keer, maar bedankt :)

    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2968
    maandag 22 oktober 2018 om 16:44
    Dan snap ik niet waarom ik daar nu een melding van moest krijgen
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8236
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:04
    Ik begreep al niet waarom je op die 3-0 moest reageren...

    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2968
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:10
    Laat het los jochie
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8236
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:43
    Dank je!

    jochie: groot compliment :)

    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2968
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:45
    Het is maar waar je blij mee bent
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8236
    woensdag 24 oktober 2018 om 21:01
    Och een klein compliment van jou is een grote gebeurtenis.

    Het is niet iets wat anderen van jou gewend zijn.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2968
    woensdag 24 oktober 2018 om 21:13
    Moet ik dan ook nog een kusje op je tenen geven?
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8236
    vrijdag 26 oktober 2018 om 10:36
    Je moet niets. Maar wil je dat?
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2968
    vrijdag 26 oktober 2018 om 11:42
    Nou nee, maar het is kleine moeite voor mij gezien de lengte van jouw tenen
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:30
    Dude, AFCA reageerd op de opmerking over ED spits. Dus zijn reactie is niet raar of whatever.
    Jou reactie daarop is onredelijk.

    En je haalt zelf de Ligt/de Jong aan. Niemand anders had ze genoemd.
    Stiekem toch een fan?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:26
    Een topic zonder Frenkie is geen topic dus die mag er altijd bij gehaald worden
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:03
    Hij heeft hier opzich toch gewoon een punt? Van Persie op zijn hoogtepunt is denk ik wel beter dan Dolberg in potentie, maar ik durf ook wel te zeggen dat Dolberg beter is dan Nico.
    Vind ik leuk
    COYG +6178
    zondag 21 oktober 2018 om 12:12
    Laat dat denken maar gerust weg hoor. Met alle respect maar Dolberg zal nooit of te nimmer het niveau van Van Persie halen.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10535
    zondag 21 oktober 2018 om 12:41
    Maar Van Persie heeft die potentie niet meer, hoe geweldig hij vroeger ook was.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 12:42]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9540
    zondag 21 oktober 2018 om 13:43
    Lachertje jij yoh pfff
    Van persie is de 1 en zelfde speler met de zelfde potentie van vroeger.
    En is in zijn spel nog steeds het zelfde.😏
    Vind ik leuk
    The Iceman +10535
    zondag 21 oktober 2018 om 13:50
    Nee niet dus. Van Persie zal z’n topniveau nooit meer kunnen halen. Geen schande op zijn leeftijd.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 13:52]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9540
    zondag 21 oktober 2018 om 13:53
    Volgens mij kijk jij met ogen dicht voetbal .
    Ok leg uit van van persie nu niet doet kwa voetbal van vroeger kwa top niveau. ...........
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 13:55]
    Vind ik leuk
    The Iceman +10535
    zondag 21 oktober 2018 om 13:56
    Van Persie heeft niet de conditionele inhoud die hij vroeger had, dus kan hij in een wedstrijd minder bepalende acties maken dan vroeger. Zo ingewikkeld is het allemaal niet. Robben is ook niet meer wat hij 4 jaar geleden was.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 13:56]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:01
    Van Persie speelt nog steeds, vergeet niet dat Van Basten op zijn 31e al op was....
    Vind ik leuk
    The Iceman +10535
    zondag 21 oktober 2018 om 14:04
    Van Basten was ruim voor z’n 30e zelfs al klaar, maar dat lag aan z’n enkel. Niets ten nadele van Van Persie hoor, geweldige speler. Maar we moeten niet doen alsof hij nog steeds bij Man U in de spits zou kunnen staan.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9540
    zondag 21 oktober 2018 om 14:04
    😂😂kerel weet jij hoe belangrijk en bepalend van persie en Robben zijn kunnen en ook zijn voor de clubs waar ze voor spelen.
    Je ziet toch duidelijk de verschillen Waneer ze er niet zijn en wel zijn het einige wat ze te parten speelt waar ze minder in zijn is dat ze meer blessure gevoelig zijn.
    Maar ze zijn echt Never kwa niveau minder als vroeger.
    Kijk maar toen Robben stopte bij het nederlands elftal koeman ging als Nog daarheen om Robben te overtuigen om nog terug te keren😏
    Vind ik leuk
    The Iceman +10535
    zondag 21 oktober 2018 om 14:06
    In de Eredivisie steekt Van Persie idd nog steeds boven de rest uit, maar denk je echt dat hij nog potten zou kunnen breken voor Arsenal of Man U?
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9540
    zondag 21 oktober 2018 om 14:14
    Ik denk dat het afhangt wat voor speelstyle van de trainer wil spelen.
    Maar het niveau verschil bepaald ook weer natuurlijk.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:33
    Het scheelt wel of dat je nog in de ED speelt of op een golfbaan....
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1112
    zondag 21 oktober 2018 om 11:11
    Dolberg of Jörgensen vergelijken met elkaar. Kan je net zo goed een zeekoe vergelijken met een kangaroo. Slaat nergens op.

    Iets met appels en peren...
    Bijna iedere Feyenoorder zal kiezen voor Nicolai; en bijna iedere Ajacied zal kiezen voor Dolberg.

    Zinloze discussie dit.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:46
    Naja als je over potentie spreekt en daar ging die disuccie over, is die keuze niet zo moelijk toch? Iedereen ziet toch dat dolberg qua potentie een stuk beter is dan jorgensen? Daar doet een jaar vol blessureleed niet zoveel aan af.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1112
    zondag 21 oktober 2018 om 12:00
    Potentieel ben ik ook de beste die er bestaat.

    Je gaat spelers vergelijken dat kun je niet want dan ga je over meningen van een ander oordelen.

    Cruijff; Péle; Maradonna vergelijken heeft ook geen zin.

    Messi en Ronaldo heeft ook geen zin.

    10 mensen 10 meningen.
    Dat bedoel ik dus.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:18
    Dat laatste: uiteraard. Wat niet wegbeemt dat een mening wel feiten kan bevatten.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9540
    zondag 21 oktober 2018 om 13:51
    Tuurlijk zou een ajacied voor Dolberg kiezen en een Feyenoorder voor jorgenssen meest logisch ook.
    Maar het verschil is ook dat een Jorgenssen in de basis staat Waneer een Denemarken moet spelen.
    En Dolberg niet de eerste spits als hij zo goed was
    Dat anders geweest.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:28
    Kunnen we het niet gewoon weer over Frenkie hebben
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2468
    zondag 21 oktober 2018 om 11:45
    Luuk de Jong is ook zonder potentie de beste spits van de Eredivisie :p
    Vind ik leuk
    McRobbos +812
    zondag 21 oktober 2018 om 13:43
    Dat is jouw mening. Leeftijd is wat mij betreft niet alleszeggend voor potentie en tot op heden heeft jorgo meer laten zien
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5580
    zondag 21 oktober 2018 om 11:37
    Ik vind hem een overschatte speler die 1 topjaar heeft gehad en daarna zich nog amper heeft laten zien. Dolberg is nu aan het terugkomen na een lange periode van blessureleed en dan zal deze ook van vaste waarde worden voor het Nationaal elftal van Denemarken.
    Vind ik leuk
    McRobbos +812
    zondag 21 oktober 2018 om 13:44
    Daarna last van blessures gehad, dusja nooit echt zn vorm meer gevonden
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:09
    Nou.... Dolberg heeft slechts een half seizoen wat laten zien... Daarna vrijwel geen bal meer geraakt. Vandaar dat hij gepasseerd werd door Huntelaar. Ik moet nog zien of hij echt die grote belofte is.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5580
    zondag 21 oktober 2018 om 14:19
    Ik weet dat Dolberg beter kan en zal dat ook laten zien maar ik weet ook dat er bij Jörgenson niet veel rek meer in zit en Feyenoord hem op zijn top had moeten verkopen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:31
    Een dag voor het verstrijken vd transferdeadline zodat ze geen opvolger konden halen...?
    Verkeerd moment. Dan was de TD ook afgeschoten....
    Denk dat ze dat bij de andere clubs ook niet gedaan hadden...
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13156
    zondag 21 oktober 2018 om 11:42
    Dat dacht ik ook, maar in principe heeft hij alleen dat kampioensjaar erg goed gespeeld en daarna hebben we niet veel meer van hem gezien.
    Ik vraag me ook af of de komst van Van Persie hem niet in de weg zit, want dat is nu de grote man natuurlijk.
    In het kampioensjaar was hij in mijn ogen misschien wel de allerbelangrijkste speler van Feyenoord, maar daarna is het hard achteruit gegaan.
    Vind ik leuk
    McRobbos +812
    zondag 21 oktober 2018 om 13:44
    Komt door blessures en afleiding
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:47
    Ja ja hij is besmet!!
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12854
    zondag 21 oktober 2018 om 11:03
    Hij voelt niets voor een club behalve voor feyenoord. Ook met dirk gesproken neem ik aan..
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:47
    17 miljoen weigeren is de domste fout die Martin kon maken.
    Iedereen kon dat zien op het WK, leuk voor Feyenoord maar verder niks bijzonders is.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3496
    zondag 21 oktober 2018 om 10:50
    Hoeveel wilde Newcastle ook alweer betalen?
    Vind ik leuk
    PDJong +1244
    zondag 21 oktober 2018 om 10:53
    Nou moet Nicootje zichzelf effe niet gaan overschatten hoor. Alsteblieff..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26557
    zondag 21 oktober 2018 om 11:09
    Lekker bij Feyenoord blijven. Prima spits voor de ED en Feyenoord. Komt tekort voor Newcastle en de PL. Het enige wat je laat liggen is geld. Geluk is niet te koop!
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    zondag 21 oktober 2018 om 11:10
    Feyenoord, de stad Rotterdam, voelt als thuis voor mij. Het zou lastig zijn om ooit hier weg te gaan, want ik ben hier heel gelukkig

    Nicolai moet veel scoren dan maak je het Legioen gelukkig.
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    zondag 21 oktober 2018 om 11:25
    "Als ik de rest van mijn carrière blijf, denk ik achteraf misschien dat ik iets heb laten liggen",
    Wat een rotopmerking tegenover je werkgever
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:18
    Nicolai Jörgensen, is een beperkte spits. Zal nooit slagen in een van de top 5 competities van Europa. Belgische competitie misschien?

    Heeft één goed seizoen gehad bij Feyenoord, met ondersteuning van onder andere Elia, Duracell Dirk, Berghuis, Karsdorp, Kongolo en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Zonde maar de realiteit.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:27
    Tuurlijk. Niet mee eens. Sterk, wendbaar, slim, goede passing etc..
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:31
    Dan was ie allang opgehaald door een club, hij is al relatief oud.. en de kwaliteiten die jij opsomt zie ik niet zonder andere bepalende spelers...
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 12:25
    2 Jaar nog, dank je wel, Jurgenson. Prima kerel.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6771
    zondag 21 oktober 2018 om 12:50
    De kans om naar Newcastle te gaan heeft zowel Feijenoord als Jörgensen laten lopen, die kans komt nooit meer terug!!!
    Vind ik leuk
    Ropa +148
    zondag 21 oktober 2018 om 13:00
    Sommige spelers werken zich het vuur uit de sloffen om bij een club te blijven, sommige om juist hogerop te willen komen. Sommige om hun club naar een hoger niveau te brengen en sommige willen alleen lekker voetballen en niet meer inspanning verrichten om beter te worden. De vraag is tot welke groep je behoort.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1907
    zondag 21 oktober 2018 om 14:19
    Rare interview (of artikel).

    Hij geeft toe weinig te voelen voor een club, maar bij Feyenoord is dat anders. Als hij blijft heeft ie misschien het gevoel dat hij iets laat liggen, maar hij is heel gelukkig bij Feyenoord, voelt zich thuis in Rotterdam en vindt het lastig om ooit weg te gaan. Geen touw aan vast te knopen lol.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:02
    ? Ach, ik begrijp hem wel.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 15:25
    Ook al voelt Jörgensen zich thuis in Rotterdam, hij blijft een prof-voetballer. Dat betekent dat hij uitkijkt naar een club die beter betaalt, zodat hij niet hoeft te werken als hij met het voetballen stopt. Vandaag, in de eerste helft, heeft hij al veel laten zien; ook een doelpunt gemaakt!
    Vind ik leuk
    kees ee +605
    maandag 22 oktober 2018 om 17:42
    . . en hoeveel mln. moet je dan hebben denk je ??, . . da's maar waar je de grens trekt, en werken voor je nageslacht zou mi uit den boze en strafbaar moeten zijn !!??
    Vind ik leuk
    kees ee +605
    maandag 22 oktober 2018 om 17:40
    . . een stap omhoog, ga je niet naar engeland natuurlijk, . . behoudens het geld dan !?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws