Locadia twijfelt over interlandloopbaan: Meerdere malen contact met hem gehad

Locadia twijfelt over interlandloopbaan: "Meerdere malen contact met hem gehad"

Gepubliceerd: zondag 21 oktober 2018 om 10:57zo 21-10-2018 om 10:57

Jürgen Locadia is er nog niet over uit: moet hij voor het Nederlands elftal kiezen of voor Curaçao? Curaçao-bondscoach Remko Bicentini hoopt dat de aanvaller van Brighton & Hove Albion voor zijn land gaat kiezen.

"Die zou bij mij kunnen spelen, ja. We hebben meerdere malen contact met hem gehad", vertelt Bicentini bij De Tafel van Kees op FOX Sports. "De laatste keer was afgelopen maand. Hij heeft aangeven dat hij het moeilijk vindt om de keuze te maken. Bij Brighton speelt hij nog te weinig wedstrijden. Zeker als je op een groot platform gaat acteren, heb je bepaalde jongens met bagage nodig die gewend zijn om op een bepaald niveau te spelen."

Locadia heeft nog nooit zijn debuut gemaakt voor Oranje. Wel zat hij een aantal keren bij de selectie. De oud-PSV'er maakte wel minuten in diverse jeugdelftallen van Oranje. Locadia kwam dit seizoen slechts 207 minuten in actie voor Brighton.

Poll

Waar moet Locadia voor kiezen?

(3347 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 21 oktober 2018 om 10:59
Hij zou Loco zijn, als hij niet voor Nederland kiest.
[Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 10:59]
Vind ik leuk
Always PSV +14112
zondag 21 oktober 2018 om 11:03
Mooi voor Curaçao kiezen. Komt tekort voor het Nederlands elftal. Als je bij Brighton al niet in de basis speelt!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13410
zondag 21 oktober 2018 om 11:05
Kan ie wel mee bij Curaçao?
Vind ik leuk
LuckyLuksch +11989
zondag 21 oktober 2018 om 11:27
Dat maakt mij niet uit 😁, zolang hij maar niet in het nederlandselftal gaat ballen.
Vind ik leuk
JanTa48 +6707
zondag 21 oktober 2018 om 11:32
Het is altijd handig om iemand van zijn kaliber op de bank te hebben zitten. Curacao mag blij zijn met zo'n brede selectie.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13410
zondag 21 oktober 2018 om 11:39
Kaliber? 🙈

Zit eerder aan een klapperpistool te denken als de naam Locadia valt.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3333
zondag 21 oktober 2018 om 12:24
Bestaat er een Curaçaose competitie ?
Vind ik leuk
davidben +5763
zondag 21 oktober 2018 om 12:57
Tuurlijk bestaat die. Zelfs op Aruba heb je teams die tegen elkaar spelen.
Maar wel belachelijk dat Curacao, Aruba en de rest nog altijd onder ons Koninkrijk vallen. Die landen horen geheel onafhankelijk te zijn.
Vind ik leuk
Mistered +450
zondag 21 oktober 2018 om 12:59
Ja want dan worden het binnen een paar jaar 3de wereld landen.
Vind ik leuk
davidben +5763
zondag 21 oktober 2018 om 13:12
Hoop dat je weet dat Aruba het meest welvarende land vh Caribisch gebied is. Er gaan 1,5 miljoen Amerikanen op vakantie op Aruba en dat zijn de rijkere mensen. Het is een duur land.

PS
Dit moest ik even opzoeken, omdat ik het niet zeker wist. Nederland verleent al bijna 10 jaar geen financiële hulp aan Aruba. Het draait nu zo goed dat de overheid de ziektekostenverzekering op zich heeft genomen. Wij gaan bijna €1300 per jaar betalen.
[Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 13:18]
Vind ik leuk
Sanji +1258
zondag 21 oktober 2018 om 15:09
Je snapt dat wanneer het onafhankelijk wordt, de kosten erg groot worden!
Dan zullen ze lang niet meer het meest welvarende gebied zijn.

Ze krijgen dan wellicht geen directe financiële steun.
Maar wat dacht je van de kustwacht en het leger dat wordt verzorgd door Nederland?
Of wat dacht je van de hoogopgelopen staatsschuld, waar Nederland nu nog garant voor staat? Zodra dat niet meer gebeurd, stijgt de rente exponentieel en zal je in Aruba dat gaan merken aan de prijzen.

Of wat dacht je van de onderwijs standaarden en examens of het feit dat aruba dan geen speciale status binnen de europese unie meer heeft als ze niet meer bij Nederland horen?

Noch maar te zwijgen over de justitiele hulpverlening.
Vind ik leuk
Mistered +450
zondag 21 oktober 2018 om 15:18
Dit dus. Sterke reactie!
Vind ik leuk
Mistered +450
zondag 21 oktober 2018 om 15:17
2 miljard per jaar aan extra kosten. Dat is niet erg maar zonder onze centen is het een drama.
Vind ik leuk
JanTa48 +6707
zondag 21 oktober 2018 om 12:59
Op de dag ven het voetbal dan word de hele competitie afgewerkt.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 13:51
Ben in Curaçao geweest en niet alle velden zijn perfect. Toen ik er was speelde Curaçao een uitdwedstrijd, jammer.
Vind ik leuk
John M. +4957
zondag 21 oktober 2018 om 14:59
Net zoals in Nederland, hier zijn ook niet alle velden perfekt.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3333
zondag 21 oktober 2018 om 16:00
Mijn vrouw zei hetzelfde ,ze is daar ook geweest en ze merkte dat ook op ,geen goede Velden ,ze focussen meer op honkbal
Vind ik leuk
Sideburnn +3133
zondag 21 oktober 2018 om 12:27
Was vorig jaar de enige die bij Sparta mee kon…...ik hoop dat je snapt wat ik ermee bedoel ;-)
Vind ik leuk
Polly11 +4026
zondag 21 oktober 2018 om 13:44
Niet slechter dan Babel lijkt me
Vind ik leuk
Lampenpit +1146
maandag 22 oktober 2018 om 15:32
Zou hij misschien voor Marokko kiezen?
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 15:33]
Vind ik leuk
jaja_PSV +47903
zondag 21 oktober 2018 om 11:05
Hij kiest ook voor een club als Brighton terwijl hij net een jaar PSV achter de rug had.
Hij kiest te snel voor succes..
Zou me niet verbazen als hij zou kiezen voor Curaçao.

Over een paar jaar zullen we spijtbetuigingen horen als hij compleet van de radar is verdwenen.
[Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 11:06]
Vind ik leuk
Vakkie D +3961
zondag 21 oktober 2018 om 11:15
Hij is realistisch. Voetballer met gebreken die in 10 jaar binnen moet zijn
Vind ik leuk
Meneer Smith +3333
zondag 21 oktober 2018 om 12:24
We cannot locadia him on the radar😉
Vind ik leuk
Stom +477
zondag 21 oktober 2018 om 12:43
Ik weet niet of er veel keuze aan was. PSV leek hem toch heel graag te willen verkopen doen BHA zoveel miljoen bood. Begroting op orde en budget om Romero te halen, zou me niks verbazen als ze hem "vriendelijk" hebben geadviseerd mee te werken ;-)
Vind ik leuk
Maxx Jw +1316
zondag 21 oktober 2018 om 11:11
Als Koeman hem niet selecteert dan heeft hij weinig te kiezen.
Vind ik leuk
Romario9 +12564
zondag 21 oktober 2018 om 11:47
Precies dit. Dus lekker voor Curacao gaan spelen.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3333
zondag 21 oktober 2018 om 12:23
Locadinee of locadia
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 13:50
Bij Curaçao haalt hij de basis en Curaçao heeft ook mooie affiches...
Vind ik leuk
Ale +5228
zondag 21 oktober 2018 om 10:59
Heeft niks in het Nederlands elftal te zoeken.
Vind ik leuk
Eimersweide +8204
zondag 21 oktober 2018 om 11:27
Hoezo niet? Luuk de Jong wordt toch ook geselecteerd?
Vind ik leuk
Spiegel +10296
zondag 21 oktober 2018 om 11:38
Luuk de Jong loopt gewoon 8 uit 9 en heeft gisteren meerdere malen aangetoond haast niet te kloppen te zijn in de lucht. Bij de 1-0 legt ie een moeilijke bal panklaar voor Bergwijn om op te stomen.
Vind ik leuk
Dani82 +2640
zondag 21 oktober 2018 om 11:55
Je vergeet dat dit in de mickey mouse competitie is, waar hij op zijn wenken bediend word door lozano en bergwijn. Dat is in oranje niet, daar tref je tegenstanders van niveau
Vind ik leuk
Stom +477
zondag 21 oktober 2018 om 12:51
In Nederland heerst hij ja. Bij de Europese wedstrijden van PSV en de nationale wedstrijden zie je dat hij minder waardevol is doordat hij tegen betere, sterkere en grotere CV's staat. Die laten hem niet zomaar elk kopduel winnen en geven hem minder ruimte om ballen aan te nemen, vast te houden en door te spelen.

Prima spits voor de ED, maar helaas niet voor hoger. Da's de eerlijke conclusie waar iedereen zonder gekleurde bril toe zal komen. Deze PSV fan in ieder geval wel. Verder een top gozer hoor. Harde werker, geweldige instelling en doet alles om te winnen.

Toch zou het fijn zijn als we een betere optie voor centrumspits hebben dan De Jong of Weghorst. Dost zou nog voor ze in de rangorde staan als hij niet zou hebben bedankt. Misschien dat Locadia ons nog kan verrassen...
Vind ik leuk
Streaker +3655
zondag 21 oktober 2018 om 12:18
Precies. En Blind speelt zowaar in de basis. Alles is dus mogelijk.
Vind ik leuk
ruud wubbers +18753
zondag 21 oktober 2018 om 11:01
Gewoon lekker voor Curaçao kiezen, sta je altijd in de basis.
Vind ik leuk
Analyse075 +1823
zondag 21 oktober 2018 om 11:01
Uit beeld is ook uit beeld bij Koeman. Hij kan beter voor Curacao kiezen.
Vind ik leuk
PDJong +1231
zondag 21 oktober 2018 om 11:03
Niet goed genoeg voor Oranje. Klaar. Lekker in onder die palmbomen gaan ballen joh.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28369
zondag 21 oktober 2018 om 11:04
Uit beeld bij Koeman en Oranje. Lekker voor Curacao kiezen.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 11:15
Spelen tegen nietszeggende landjes is denk ik ook beter, voor een niets zeggende speler als Locadia.
De keuze is eigenlijk al gauw gemaakt.
Vind ik leuk
frank1971 +2294
zondag 21 oktober 2018 om 11:15
Moeilijke keuze voor hem maar schijnbaar niet voor de bondscoach. Lekker bij Curaçao gaan spelen want voor oranje is het niet veel.
Vind ik leuk
G.Kopf +3194
zondag 21 oktober 2018 om 11:16
Nou wat een luxe zou dat zijn zeg Locadia erbij...
Vind ik leuk
Jc 74 +290
zondag 21 oktober 2018 om 11:17
Komt te kort voor het Nederlands elftal op dit moment en met het talent wat er aankomt helemaal.
Groenenwegen Bergwijn Kluivert Dilrosun Malen Brobbey Zierikzee Redan Chong Gravenberg allemaal aanvallend ingestelde spelers die meer kwaliteit hebben en jonger zijn .
Vind ik leuk
Storm14 +92
zondag 21 oktober 2018 om 11:30
Correctie: Groeneveld
Je kijkt ook naar andere sporten zie ik 😉
Vind ik leuk
Jc 74 +290
zondag 21 oktober 2018 om 11:33
Je heb helemaal gelijk ,autocorrectie stond nog aan .
Ook Bodao van Az hoort in dit lijstje thuis en ik zal er nog wel meer vergeten zijn
Vind ik leuk
Stom +477
zondag 21 oktober 2018 om 12:57
En toch heb je in sommige wedstrijden een ouderwetse centrumspits nodig. Type Dost, De Jong, Weghorst, Huntelaar. De spelers die jij noemt zijn eigenlijk allemaal snel en dynamisch, maar als je volledig op de helft van de tegenstander speelt dan zijn dit niet de jongens om midden voor het doel te zetten. Die winnen het kopduel doorgaans niet. Zijn ook niet het type om onzichtbaar te wachten met een overmacht aan verdedigers om zich heen en dan toch die voorzet er in te tikken. Die heb je ook nodig en dat ligt Locadia iets meer. Als het hem lukt om daarin beter te worden dan de eerder door mij genoemde mannen...
Vind ik leuk
Mari +10670
zondag 21 oktober 2018 om 11:22
Haha, deze is leuk.
Wat een dilemma: kiezen tussen Curacoa en niets
Vind ik leuk
FCGrunn050 +683
zondag 21 oktober 2018 om 11:23
Is een topper voor Curaçao, voor Nederland pure middelmaat! Dus mooi voor Curaçao kiezen.
Vind ik leuk
Eimersweide +8204
zondag 21 oktober 2018 om 11:29
Ik zie liever Locadia bij het Ned XItal dan Luuk de Jong hoor.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 11:27
Wi hebben nu teveel talenten
Vind ik leuk
Realistfan +142
zondag 21 oktober 2018 om 11:28
Curaçao omdat hij bij nederland niet aan de bak komt
[Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 11:29]
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 11:30
Bij Nederland zal hij niet in aanmerking komen voor Oranje.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6571
zondag 21 oktober 2018 om 12:03
Bij een ander land wel.
Vind ik leuk
Stom +477
zondag 21 oktober 2018 om 12:58
Natuurlijk wel. Bij andere landen spelen de invallers in de oranje hesjes ;)
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 11:36
Zolang Blind geselecteerd wordt heeft hij ook kans
Vind ik leuk
De Haan +377
zondag 21 oktober 2018 om 11:43
Lekker zweverig... maar interlands speel je voor je land waar je hart ligt. Laat dat de keuze nou maar eens zijn.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 11:43
Als Locadia verstandig is, kiest hij voor Curacao. Dat is misschien niet op het hoge niveau dat hij graag zelf heeft, maar dan heeft 'ie in ieder geval een interlandloopbaan.

Het is niet meer dan een modale (internationale) subtopper, die ook de komende jaren de concurrentiestrijd bij Oranje niet zal winnen.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10764
zondag 21 oktober 2018 om 11:47
Het Nederlands elftal kan Locadia zeker altijd wel gebruiken.
Ik vind dat hij wel die kans verdient het Nederlands Elftal wat er nu staat Is nog lang niet zo stabiel als er blessure op komen spelen.
Kan je Locadia zeker goed gebruiken.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1749
zondag 21 oktober 2018 om 11:52
Curacao natuurlijk, wat zou hij in Oranje moeten?
Vind ik leuk
Fritske01 +3952
zondag 21 oktober 2018 om 12:06
Als je speelminuten wil krijgen dan zou ik curacao doen.
Elke x lekker je gezinnetje mee en relaxen op mambo beach.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 12:31
Gewoon Curacao doen. Niet goed genoeg voor NL
Vind ik leuk
alaaf +1912
zondag 21 oktober 2018 om 12:43
Beter dan Babel dus kies voor NL
Vind ik leuk
Smithsonian +37557
zondag 21 oktober 2018 om 12:46
Curacao. Geen oranje materiaal.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 12:49
Moeilijk? Komt bij Brighton niet eens aan spelen toe.... lekker Curaçao kiezen dus
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
zondag 21 oktober 2018 om 12:50
Loccie eerst wekelijks ballen dan keuzes maken
Vind ik leuk
Het Brein +4531
zondag 21 oktober 2018 om 12:51
Misschien wel even belangrijk te melden dat Murray nu geblesseerd is??
Vind ik leuk
stratumseind +185364
zondag 21 oktober 2018 om 13:00
Ik zou het wel weten : lekker Curaçao kiezen , 25-30 graden beetje aan het strand dikke pretsigaret en gaan met die banaan
Vind ik leuk
Foebele +53757
zondag 21 oktober 2018 om 13:01
Nederlands elftal? Lijkt me duidelijk dat er voor hem maar 1 juiste keuze is.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2692
zondag 21 oktober 2018 om 14:02
Komt toch niet in aanmerking voor het nl elftal
Vind ik leuk