Heerlijk interview met Rutjes junior: 'Papa beter dan Messi? Dat ligt eraan...'

    Heerlijk interview met Rutjes junior: 'Papa beter dan Messi? Dat ligt eraan...'

    zondag 21 oktober 2018 om 15:15

    Nathan Rutjes heeft vrijdagavond officieel afscheid genomen van het betaald voetbal. Samen met zijn zoontje Lavezzi Rutjes stond hij nog een keer voor de camera van FOX Sports.

    "Ja, ik ben wel heel erg trots op papa", zegt het zoontje van de voormalig Roda JC-middenvelder tegen FOX. Of 'papa' beter was dan Lionel Messi? "Dat ligt eraan...", aldus de kleine Rutjes, die aangevuld wordt door zijn vader. "Nee, papa was niet beter dan Messi. Maar op andere gebieden deden we het misschien wel beter dan Messi", aldus Nathan Rutjes.

    Vrijdagavond nam Rutjes afscheid in de rust van Roda JC - Sparta. "In m'n hoofd heb ik het al langer afgesloten, ik was al bezig met maatschappelijke dingen en het jeugdtrainen. Maar als er dan zo'n moment wordt gecreëerd, komt het toch wel even binnen kan ik verklappen. De liefde, de warmte van de mensen was heel bijzonder. Ik dacht: waar heb ik dit aan verdiend? Bijzonder!", aldus Rutjes. 

    Bekijk hieronder het schitterende interview met Rutjes junior en Rutjes senior.

    Plaats een reactie

    Niels92 +27751
    zondag 21 oktober 2018 om 15:19
    Dat kapsel , dat je zelf zo voor joker wil lopen oké, maar dat je dat je kind ook aandoet haha :(

    Verder een sympathieke gast die Rutjes :)
    Vind ik leuk
    HJR +7928
    zondag 21 oktober 2018 om 15:28
    Ach ja, voor je zoon ben je altijd de grote held. Hij wil je in alles na doen. Zal op bepaalde leeftijd vast wel over gaan. Mijn zoontje wil ook hetzelfde kapsel als ik, wat niet gaat want hij heeft krullen. En ik moet zeggen, dat Rutjes zijn haar ook niet mijn smaak is, maar het kenmerkt hem wel
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 15:29]
    Vind ik leuk
    Niels92 +27751
    zondag 21 oktober 2018 om 15:31
    Haha verder ook niks geen kwaad woord over Rutjes van mijn kant hoor, lijkt mij een vriendelijke gozer waar je echt lol mee kan hebben :)
    Vind ik leuk
    buddha +8943
    zondag 21 oktober 2018 om 16:57
    niet te hopen dat babel ook een zoon heeft ;)
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3206
    zondag 21 oktober 2018 om 23:18
    Den Haag lopen ze ook zo
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    zondag 21 oktober 2018 om 15:19
    Je zoon Lavezzi noemen... Man man man.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1214
    zondag 21 oktober 2018 om 15:20
    Fan van Lavezzi geweest misschien?
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1974
    zondag 21 oktober 2018 om 15:19
    prachtige uitstraling, ondanks dat ie niet kan voetballen heeft ie toch een prachtig effect gehad op het Nederlands voetbal
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5426
    zondag 21 oktober 2018 om 15:23
    Wat een lieve gast is het toch (zonder bijbedoelingen)
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5272
    zondag 21 oktober 2018 om 15:24
    afscheid van een bijzondere voetballer
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 15:33
    Topgozer! Afgelopen week ook al zo’n ‘mooi’ verhaal van Seuntjens. Lees toch liever de menskant van de spelers dan de gebruikelijke bla bla die uitgekraamd wordt.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 16:48
    Zielig met zo’n kapsel, maaskantjes...
    Vind ik leuk
    buddha +8943
    zondag 21 oktober 2018 om 17:01
    waarom zielig ?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:21
    Wat een topgozer! Iedereen kan zeggen wat hij wil over zijn kapsel, maar dat is een beetje voetballers eigen toch? Ga zijn interviews missen!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws