'Real Madrid zet in op Zidane-scenario en wil clubicoon als nieuwe trainer'

    'Real Madrid zet in op Zidane-scenario en wil clubicoon als nieuwe trainer'

    zondag 21 oktober 2018 om 17:58

    Antonio Conte en clubicoon Guti zijn de belangrijkste kandidaten om Julen Lopetegui op te volgen als trainer van Real Madrid. Dat meldt AS zondag.

    Lopetegui staat op het punt ontslagen te worden, nadat Real Madrid dit weekend tegen Levante de vierde nederlaag leed in de laatste vijf wedstrijden. De verwachting is dat de geplaagde Real-trainer nog op de bank zit tijdens El Clásico van volgende week zondag. Achter de schermen is president Florentino Perez echter bezig met een opvolger.

    Twee namen zingen rond in het Estadio Santiago Bernabeu: Conte en Guti. Vooral het gerucht dat Guti het stokje gaat overnemen van Lopetegui, heeft de laatste uren meer tractie gekregen. De oud-trainer van Real Madrid O19 wordt vergeleken met Zinedine Zidane: ook de Franse succestrainer kende de club van binnen en buiten, maar had weinig ervaring voordat hij aan zijn klus begon. Guti is op dit moment nog assistent-trainer bij Besiktas.

    Conte geldt als een meer ervaren kandidaat. De clubloze trainer leidde Juventus en Chelsea de laatste jaren naar het kampioenschap in Italië en Engeland. De 41-jarige Guti zou de belangrijkste kandidaat zijn. Perez heeft ook overwogen Santiago Solari te polsen, maar onder zijn leiding is Real Madrid Castilla (het tweede elftal) bezig aan een goed seizoen in de Segunda B. Perez wil dat niet verstoren.

    Poll

    Zou Guti een goede trainer zijn voor Real Madrid?

    (1188 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 21 oktober 2018 om 18:01
    En dat vond hij het dus allemaal waard, ontslagen worden nadat hij Spanje heeft bedrogen
    Vind ik leuk
    Bengelino +12009
    zondag 21 oktober 2018 om 18:02
    Heeft hij met een ander land geneukt?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:05
    Hij heeft zijn land verraden, dit is de straf die hij er voor krijgt
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:11
    Ronaldo verlaat het zinkende schip verstandig gekozen voor Juventus
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:33
    Ronaldo was real Madrid, maar met dit materiaal moet je toch veel beter kunnen presteren. Dit is het verschil met hazard wel of niet halen
    Vind ik leuk
    power +5847
    zondag 21 oktober 2018 om 18:12
    Idd, Dat zou eigenlijk tweede straf zijn die hij verdient na dat hij ontslagen was door de Spaanse bond.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +224
    zondag 21 oktober 2018 om 20:00
    Bedrogen? De Spaans bond heeft amateuristisch gehandeld om hem direct te ontslaan. Dat konden ze ook na het WK doen en met minder ophef.. de haantjes
    Vind ik leuk
    Maan88 +4077
    zondag 21 oktober 2018 om 21:37
    Spaanse bond heeft karakter getoond! Iets waar hier in NL vaak gebrek aan is.
    Vind ik leuk
    Bengelino +12009
    zondag 21 oktober 2018 om 18:01
    Wordt niks, Ronaldo lacht zijn ballen er vanaf
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3194
    zondag 21 oktober 2018 om 18:37
    Want voor Ronaldo loopt alles op rolletjes inderdaad...
    Vind ik leuk
    010Fr +975
    zondag 21 oktober 2018 om 21:31
    Bij juve op zijn rode kaart na wel ja.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +537
    zondag 21 oktober 2018 om 18:02
    Haal Gio!! Die heeft met zo kut team toch keurig met 3-0 gewonnen! Wereldtrainer!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:03
    Zeg dan niks!
    Vind ik leuk
    Benniewies +976
    zondag 21 oktober 2018 om 18:04
    Cocu is makkelijk vrij te kopen
    Vind ik leuk
    Mike123 +437
    zondag 21 oktober 2018 om 18:17
    Guti nu alweer weg bij PSV?
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1714
    zondag 21 oktober 2018 om 18:41
    Er staat geen team. Ze beginnen op ajax te lijken. Geen landskampioenschap meer kunnen vieren.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:21
    Maar wel 3x achter elkaar de CL, dus ja zeg 't maar.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173016
    zondag 21 oktober 2018 om 19:30
    guti zou mooi zijn , wat een heerlijke speler was dat en wat heb ik vaak van m genoten.
    geen idee of het ook een goede coach is
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1994
    zondag 21 oktober 2018 om 20:25
    ongelofelijk he, gisteren zat die nog op de bank bij ons mooie psv. Nu heeft Real madrid interesse in Guti
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    zondag 21 oktober 2018 om 19:58
    Hahahaha guti?
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    zondag 21 oktober 2018 om 19:59
    Mourinho !
    Vind ik leuk
    Pds010 +1222
    zondag 21 oktober 2018 om 22:07
    Giovanni van Bronckhorst vindt ik wel geschikt.. gratis op te halen in Rotterdam Zuid..
    Vind ik leuk
    broedkip +1703
    zondag 21 oktober 2018 om 22:09
    Op dit moment 813 stemmen 61% ja en 39% nee. Hoe kunnen wij hierover oordelen we weten helemaal niets van zijn trainerscapaciteiten. Of moeten we afgaan op een verhaal van de geleerde van VP?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws