Verbeek: 'Hij kan zijn ambities om bij PSV onder de lat te staan wel vergeten'

Verbeek: 'Hij kan zijn ambities om bij PSV onder de lat te staan wel vergeten'

Gepubliceerd: zondag 21 oktober 2018 om 19:22zo 21-10-2018 om 19:22

Hidde Jurjus komt tekort voor PSV. Dat stelt Gertjan Verbeek, die de huurling van De Graafschap opzichtig zag blunderen tegen Fortuna Sittard.

Jurjus liet een houdbaar Fortuna-schot los, waardoor Lazaros Lamprou de 2-1 kon maken. Fortuna Sittard versloeg De Graafschap uiteindelijk met 3-1. "Hij is keeper van PSV, hè", benadrukt Verbeek bij FOX Sports. "Mocht hij de ambitie hebben om bij PSV onder de lat te staan, dan kan hij dat na zijn prestaties bij Roda JC en nu De Graafschap wel vergeten."

Ook Kenneth Perez is kritisch op Jurjus, die in de eerste helft nog een strafschop van Lisandro Semedo stopte. "Dat kan hij dus wél. We hebben hem bij Roda ook al het één en ander zien doen. Hij is altijd heel eerlijk in zijn interviews, maar dit is een ongelooflijke blunder."

Jurjus keept dit seizoen op huurbasis bij De Graafschap. Bij de Doetinchemse club maakte hij in het seizoen 2015/2016 veel indruk, waardoor PSV hem besloot op te pikken. In Eindhoven lijkt Jurjus door de forse concurrentiestrijd (Jeroen Zoet, Eloy Room, Lars Unnerstall, Luuk Koopmans, Yanick van Osch) weinig toekomst te hebben.

Plaats een reactie

Extightass +1598
zondag 21 oktober 2018 om 19:27
Unnerstal is een goede 2e keeper maar als zoet weg gaat moeten ze toch op zoek naar een nieuwe 1e keeper
Vind ik leuk
★Timmio★ +25073
zondag 21 oktober 2018 om 19:35
Unnerstall mag best de kans krijgen hoor. Uitstekende goalie
Vind ik leuk
Roya +1758
zondag 21 oktober 2018 om 19:36
Dus als een van de 5 vertrekt moet je een nieuwe eerste keeper hebben je hebt veel vertrouwen in de reserve 4
Vind ik leuk
Extightass +1598
zondag 21 oktober 2018 om 19:57
Niet bepaald, al vraag ik me wel af hoe unnerstal het zou doen
Vind ik leuk
Ekster +246
zondag 21 oktober 2018 om 19:37
Ik zie hem iedere week live en geloof me nou maar jullie hebben de beste ED keeper in bezit.
Vind ik leuk
MeAgain +7167
zondag 21 oktober 2018 om 22:04
Denk dat hij nu al beter is dan zoet. Gister was zoet ook weer matig.
Vind ik leuk
NvC +8522
zondag 21 oktober 2018 om 19:38
Ik had een paar jaar geleden goede hoop voor Jurjus, speelde erg sterk bij de Graafschap. Maar na Roda en nu de Graafschap is wel duidelijk dat hij een onderaan ED/top KKD keeper is.
[Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 19:39]
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 19:44
Ach, Verbeek. Die komt ook iets te kort.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 19:46
Einde verhaal,verkopen deze jongen.
Vind ik leuk
MeAgain +7167
zondag 21 oktober 2018 om 22:06
Jouw zus ook?
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 08:31
Jij bent zo niet orgineel.
Vind ik leuk
stratumseind +195327
zondag 21 oktober 2018 om 19:56
Ik denk dat juist dat het probleem van jurjus is : ambitie.

Volgens mij heeft ie die namelijk helemaal niet om in de top te spelen.
Hij vind voetbal wel leuk maar niet meer dan dat , zijn interesses liggen op andere vlakken.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 20:08
Jurjus heeft zijn werk voor PSV destijds in 2016 verricht. In Amsterdam draaien ze zich banend in het zweet nogmaals om.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7728
zondag 21 oktober 2018 om 20:30
Ja dit is een miskoop. Zonde maar was toch wel begrijpelijk. Eerste seizoen was hij redelijk indrukwekkend bij de Graafschap. En af en toe moet je risico's nemen.
Vind ik leuk
myrthewit +1669
zondag 21 oktober 2018 om 20:36
Ik heb nooit begrepen dat PSV hem gehaald heeft. Deed het bij Jong PSV ook niet erg goed. Ik snap ook het aantrekken van Unnerstal niet, hij mag niet meer bij Jong PSV spelen. Ik denk dat er weinig belangstelling voor Zoet zal zijn, zeker na zijn blunders in de Champions League, dus die zal wel bij PSV blijven....
Vind ik leuk
MeAgain +7167
zondag 21 oktober 2018 om 22:10
Ben je voor PSV?
Ik snap deze aankoop wel. Zoet moet en zal eens gaan maar waarschijnlijk voor een 5 miljoen dus geen top verkoop. Zoet was in de cl en gister ook weer niet goed.
Unnerstal heb ik aardig hoger zitten dan zoet.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 10:49
Het verschil tussen Perez enerzijds en Verbeek en Borst anderzijds: Perez houdt het bij zakelijke analyse/conclusies, Verbeek en Borst houden van venijnig commentaar. Ik heb een voorkeur voor Perez.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 16:37
Jurjus is nu heel populair in Zitterd....eerst zorgt hij ervoorvdat roda degradeerd en nu ook nog 3 punten voor ons.....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws