Verbeek: 'Hij kan zijn ambities om bij PSV onder de lat te staan wel vergeten'

    Verbeek: 'Hij kan zijn ambities om bij PSV onder de lat te staan wel vergeten'

    zondag 21 oktober 2018 om 19:22

    Hidde Jurjus komt tekort voor PSV. Dat stelt Gertjan Verbeek, die de huurling van De Graafschap opzichtig zag blunderen tegen Fortuna Sittard.

    Jurjus liet een houdbaar Fortuna-schot los, waardoor Lazaros Lamprou de 2-1 kon maken. Fortuna Sittard versloeg De Graafschap uiteindelijk met 3-1. "Hij is keeper van PSV, hè", benadrukt Verbeek bij FOX Sports. "Mocht hij de ambitie hebben om bij PSV onder de lat te staan, dan kan hij dat na zijn prestaties bij Roda JC en nu De Graafschap wel vergeten."

    Ook Kenneth Perez is kritisch op Jurjus, die in de eerste helft nog een strafschop van Lisandro Semedo stopte. "Dat kan hij dus wél. We hebben hem bij Roda ook al het één en ander zien doen. Hij is altijd heel eerlijk in zijn interviews, maar dit is een ongelooflijke blunder."

    Jurjus keept dit seizoen op huurbasis bij De Graafschap. Bij de Doetinchemse club maakte hij in het seizoen 2015/2016 veel indruk, waardoor PSV hem besloot op te pikken. In Eindhoven lijkt Jurjus door de forse concurrentiestrijd (Jeroen Zoet, Eloy Room, Lars Unnerstall, Luuk Koopmans, Yanick van Osch) weinig toekomst te hebben.

    Plaats een reactie

    zondag 21 oktober 2018 om 19:26
    Komt ook veel te kort voor een club als PSV, daar kan je beter voorgoed afscheid van nemen.
    Vind ik leuk
    Pimman +5002
    zondag 21 oktober 2018 om 19:33
    Hij komt zelfs tekort voor de Graafschap;)
    Vind ik leuk
    Wally g +483
    zondag 21 oktober 2018 om 19:41
    Nou eerlijk is eerlijk hij heeft gefaald maar daar stonden ook weer reddingen tegen over dus ja fouten maken kunnen we allemaal wel eens ! Van mij mag je blijven !
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9144
    zondag 21 oktober 2018 om 19:58
    Als de aanvallers van de Graafschap gewoon die ballen erin prikken, was dit niet eens een hoofdzaak geworden maar bijzaak.

    Wat een kansen.....
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 19:58]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:27
    Gaat het niet redden bij PSV,jammer maar helaas.
    Vind ik leuk
    Extightass +1608
    zondag 21 oktober 2018 om 19:27
    Unnerstal is een goede 2e keeper maar als zoet weg gaat moeten ze toch op zoek naar een nieuwe 1e keeper
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zondag 21 oktober 2018 om 19:35
    Unnerstall mag best de kans krijgen hoor. Uitstekende goalie
    Vind ik leuk
    Roya +1472
    zondag 21 oktober 2018 om 19:36
    Dus als een van de 5 vertrekt moet je een nieuwe eerste keeper hebben je hebt veel vertrouwen in de reserve 4
    Vind ik leuk
    Extightass +1608
    zondag 21 oktober 2018 om 19:57
    Niet bepaald, al vraag ik me wel af hoe unnerstal het zou doen
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:31
    Die reserve keepers zijn ook niet gehaald als doel om eerste keeper te worden. Komen allemaal te kort.
    Vind ik leuk
    Ekster +241
    zondag 21 oktober 2018 om 19:37
    Ik zie hem iedere week live en geloof me nou maar jullie hebben de beste ED keeper in bezit.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6470
    zondag 21 oktober 2018 om 22:04
    Denk dat hij nu al beter is dan zoet. Gister was zoet ook weer matig.
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    zondag 21 oktober 2018 om 19:38
    Ik had een paar jaar geleden goede hoop voor Jurjus, speelde erg sterk bij de Graafschap. Maar na Roda en nu de Graafschap is wel duidelijk dat hij een onderaan ED/top KKD keeper is.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 19:39]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:44
    Ach, Verbeek. Die komt ook iets te kort.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:46
    Einde verhaal,verkopen deze jongen.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6470
    zondag 21 oktober 2018 om 22:06
    Jouw zus ook?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 08:31
    Jij bent zo niet orgineel.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171147
    zondag 21 oktober 2018 om 19:56
    Ik denk dat juist dat het probleem van jurjus is : ambitie.

    Volgens mij heeft ie die namelijk helemaal niet om in de top te spelen.
    Hij vind voetbal wel leuk maar niet meer dan dat , zijn interesses liggen op andere vlakken.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:08
    Jurjus heeft zijn werk voor PSV destijds in 2016 verricht. In Amsterdam draaien ze zich banend in het zweet nogmaals om.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1878
    zondag 21 oktober 2018 om 20:30
    Ja dit is een miskoop. Zonde maar was toch wel begrijpelijk. Eerste seizoen was hij redelijk indrukwekkend bij de Graafschap. En af en toe moet je risico's nemen.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1629
    zondag 21 oktober 2018 om 20:36
    Ik heb nooit begrepen dat PSV hem gehaald heeft. Deed het bij Jong PSV ook niet erg goed. Ik snap ook het aantrekken van Unnerstal niet, hij mag niet meer bij Jong PSV spelen. Ik denk dat er weinig belangstelling voor Zoet zal zijn, zeker na zijn blunders in de Champions League, dus die zal wel bij PSV blijven....
    Vind ik leuk
    MeAgain +6470
    zondag 21 oktober 2018 om 22:10
    Ben je voor PSV?
    Ik snap deze aankoop wel. Zoet moet en zal eens gaan maar waarschijnlijk voor een 5 miljoen dus geen top verkoop. Zoet was in de cl en gister ook weer niet goed.
    Unnerstal heb ik aardig hoger zitten dan zoet.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:49
    Het verschil tussen Perez enerzijds en Verbeek en Borst anderzijds: Perez houdt het bij zakelijke analyse/conclusies, Verbeek en Borst houden van venijnig commentaar. Ik heb een voorkeur voor Perez.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:37
    Jurjus is nu heel populair in Zitterd....eerst zorgt hij ervoorvdat roda degradeerd en nu ook nog 3 punten voor ons.....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws