Ik had in de wedstrijd het gevoel dat Ajax wel erg makkelijk ballen mee kreeg

    "Ik had in de wedstrijd het gevoel dat Ajax wel erg makkelijk ballen mee kreeg"

    zondag 21 oktober 2018 om 19:39

    Michel Vlap vraagt zich hardop af of er niet met twee maten wordt gemeten door de Nederlandse scheidsrechters. Het optreden van Pol van Boekel in de wedstrijd tegen Ajax vindt dat de middenvelder van sc Heerenveen discutabel.

    Van Boekel gaf een strafschop aan Ajax, nadat Kasper Dolberg in de zestien een schouderduw kreeg van Daniel Hoegh. "We hebben een VAR, dus ik dacht dat die strafschop nog wel teruggedraaid zou worden. Als we dit mee hadden gekregen, had ik ook gezegd dat het geen penalty was", zegt Vlap bij FOX Sports.

    "Volgens mij was het gewoon een goede schouderduw, hij (Hoegh, red.) was sterker en zet zijn tegenstander (Dolberg, red.) van de bal af", vervolgt hij. "Als je dit meekrijgt als Heerenveen, denk je van: mooi meegenomen, je steelt hem. Iedereen ziet dat dit geen strafschop is."

    Vlap heeft het idee dat Ajax ook búiten de penalty bevoordeeld werd door Van Boekel. "Ik had in de wedstrijd het gevoel dat Ajax wel erg makkelijk ballen mee kreeg. Bij de eerste goal van Lasse Schöne gaat er een overtreding van Daley Blind op Yuki Kobayashi aan vooraf. Als het niet tegen Ajax was, hadden veel scheidsrechters hem gegeven. Ik vind het gewoon een overtreding."

    Poll

    Was het een penalty?

    (1337 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 21 oktober 2018 om 19:41
    Was geen penalty! Klaar! Al dat gezeik na de wedstrijd... Had toch geen verschil gemaakt.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:42
    Dat gevoel had iedereen. Die overtreding van Blind die niet bestraft werd, is allesbepalend. Daarna scoorde Schone meteen en ga je gemakkelijker voetballen. Helemaal niet gezegd dat Ajax eventjes gewonnen had zonder hulp van de scheidsrechter en VAR.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 19:57]
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    zondag 21 oktober 2018 om 20:05
    Ook niet gezegd dat Ajax het anders moeilijk had gekregen. Uit niets bleek dat Heerenveen enige aanspraak maakte op meer. Ajax begon zeer sterk en fel en het was wachten op de logische goal.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:07
    We zullen het nooit weten door de falende scheidsrechter.
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    zondag 21 oktober 2018 om 20:09
    Waar kennen we dat van?

    Wat een gezeik zeg...
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1358
    zondag 21 oktober 2018 om 20:41
    Zullen we het ook maar niet gaan hebben over hands tegen nac en dat soort zaken. Op het einde kan je het tegen elkaar afstrepen...
    Vind ik leuk
    wickey +33
    zondag 21 oktober 2018 om 22:11
    En zo zullen we ook nooit weten als Hendrix zijn 2e gele kaart en dus rood had gekregen.. Werd het misschien maar 3-0😝
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1328
    zondag 21 oktober 2018 om 20:08
    Als PSV supporter zou ik mijn mond maar eens houden, zonder bevoordeling van scheidsrechters kan PSV 2 van de 4 laatste titels gewoon in Mokum inleveren.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 20:13]
    Vind ik leuk
    fr1963 +3113
    zondag 21 oktober 2018 om 20:31
    en ajax de helft van alle kampioenschappen denk ik.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1328
    zondag 21 oktober 2018 om 20:33
    Ik weet niet wat jij denkt. Vooralsnog is het onzin.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5788
    zondag 21 oktober 2018 om 21:48
    En 1 KNVB beker. Toen die dwerg 3 meter buitenspel stond.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1328
    zondag 21 oktober 2018 om 21:54
    Die was gestolen dat klopt.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 02:37
    En dan hebben we nog steeds meer kampioenschappen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:58
    Maar dan wordt er wel eerst even flink in die bekers gescheten.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2036
    zondag 21 oktober 2018 om 20:08
    Ik denk zelfs dat Ajax verloren had, net zo goed als Hendrix twee maal geel had gekregen, dan had Emmen PSV van de mat gespeeld. Allemaal gelul. Als, als, als, als.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1623
    zondag 21 oktober 2018 om 20:28
    Als die keeper van Heerenveen dat terugspeelballetje van Schone gewoon had gepakt.
    Die bal was niet hard en van een meter of 25.
    Die was toch houdbaar?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:26
    Het was geen overtreding. Daarom keurt de var hem ook niet af. Gaat al liggen voor hij de bal krijgt. Is een contactsport en geen zaalvoetbal.
    Vind ik leuk
    bvop +14
    maandag 22 oktober 2018 om 08:13
    Dat zeg je heel goed, is een contactsport. Maar waarom wel een penalty geven terwijl het een schouder duw was?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 11:48
    Daar heeft de scheidsrechter toch uitgelegd waarom hij het wel een penalty vond. Het was overigens geen schouder duw want dat is schouder tegen schouder en hij liep hem meer in zn rug dan in zn zij maar ik vond het ook te weinig voor een penalty. Had voor de rest ook geen grote impact op de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9861
    zondag 21 oktober 2018 om 20:28
    Waar het om gaat is dat Ajax gewoon veel sterker is dan Heerenveen, over en sluiten.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3091
    zondag 21 oktober 2018 om 21:14
    nee waar het om gaat is dat kleine clubs voor de gekste dingen gestraft worden en spelers vd top 2 steeds gespaard worden en onzin strafschoppen krijgen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9861
    zondag 21 oktober 2018 om 21:20
    blah blah blah
    Dus feitelijk: als de scheidsrechters niet zo partijdig waren, hadden de kleine clubs wel kans op het ED kampioenschap .....?
    De realiteit is dat PSV en Ajax gewoon veel beter zijn, dat frustreert en mensen gaan dan na een kansloze nederlaag eindeloos zeiken over een penalty, dat is het.

    Wen er aan, voor de komende 20 jaar zijn PSV en Ajax onaantastbaar, een kwestie van acceptatie en realiteitszin.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:07
    Wat een dom antwoord, heb je gedronken want dan kan ik deze onzin nog enigszins begrijpen.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2036
    zondag 21 oktober 2018 om 22:22
    Er wordt altijd één ding vergeten over dat vergelijk van groot en klein dat groot vaak dubbel zoveel balbezit heeft dan klein dus ook veel vaker in zulke situaties terecht komt. Daarom valt het meer op.
    Vind ik leuk
    Tebannet +136
    zondag 21 oktober 2018 om 20:28
    Nee jullie met Hendriks was ook een twede gele kaart.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:11
    Klopt en als hij die twede had gehad het een roode gewest
    Vind ik leuk
    Tebannet +136
    maandag 22 oktober 2018 om 16:04
    Duffe
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:13
    Duuffe
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:38
    Aan jou reactie te lezen heb je de wedstrijd niet gezien. Heerenveen kwam niet in het spel voor.
    Vind ik leuk
    Mdam +510
    zondag 21 oktober 2018 om 21:23
    Die kale tuinkabouter bij jullie op middenveld had rood moeten hebben gister. Zo heb je in een seizoen altijd wel dingen die mee zitten he. Geld voor alle ploegen
    Vind ik leuk
    Ajacio +5
    maandag 22 oktober 2018 om 15:25
    De een heeft een keertje geluk bij de beslissing van de scheids, en de ander (Psv dus) heeft 100 keer geluk in de laatste minuut, door een onverdiend doelpunt te maken in die minuur
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:45
    Het was inderdaad geen penalty, wel leuk dat spelers beweren dat wanneer zijn team de penalty had gekregen dat ie ook had gezegd dat het geen penalty was geweest.
    Altijd zo simpel om te beweren dat de penalty is gegeven omdat het Ajax was. Sneuer kan je niet zijn. Met of zonder penalty het maakt niet uit, Heerenveen is gisteren in eigen stadion kansloos geweest.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7571
    zondag 21 oktober 2018 om 20:00
    Als je goed geluisterd had, had je kunnen horen dat hij het anders zei en zeker anders bedoelde. Hij bedoelde dat als de penalty aan zijn kant was gegeven, hij ook niet zou hebben gezegd dat het geen penalty was....
    Precies andersom gap!
    Heb je achterstevoren gekeken? 😉
    Vind ik leuk
    Joee +225
    zondag 21 oktober 2018 om 19:48
    Dat Ajax beter is en was dat is duidelijk. Echter is het voor een ploeg als Heerenveen natuurlijk een enorme klap om binnen 3 minuten al achter te komen en vervolgens vol goede moed de rust uit te komen en dan binnen no time zo'n penal tegen te krijgen. Doet verder niks af aan de terechte overwinning van Ajax hoor, maar het heeft zeker verschil gemaakt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 19:49]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:27
    1-0 en 2-0 waren gewoon reguliere doelpunten. Toen was de wedstrijd al gespeeld.
    Vind ik leuk
    Joee +225
    zondag 21 oktober 2018 om 21:05
    Nee voorafgaand aan de 1-0 werd een overtreding gemaakt op die Japanner.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:24
    Dat was geen overtreding. Hij ligt al op de grond voordat hij de bal heeft.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14724
    zondag 21 oktober 2018 om 19:43
    Ajax was heer en meester die wedstrijd.
    Ajax speelde met veel inzet en kracht.
    Dus "Vlap", het is voetbal geen fliedeljeppen.
    Vind ik leuk
    kpool +103
    zondag 21 oktober 2018 om 19:46
    Tuurlijk was Ajax veel beter maar dan kun je wel grappen maken maar als het jouw club gebeurt zit je ook zo te piepen maar jij hebt altijd gelijk
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14724
    zondag 21 oktober 2018 om 19:52
    Gebeurt ons wekelijks.
    De meest belachelijke overtredingen mogen we incasseren.
    Terwijl Tagliafico voor elk wissewasje een kaart krijgt.
    Ajax krijgt sowieso veel gele kaarten en dat gaat toch zijn impact krijgen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3091
    zondag 21 oktober 2018 om 21:16
    vvv heracles heerenveen om er maar een paar te noemen waarin ajax geholpen is nee die hebben hem wekelijks tegen hoor.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3113
    maandag 22 oktober 2018 om 23:43
    typisch trekje van de meeste ajacieden. Kunnen verschrikkelijk slecht tegen hun verlies.....halen er vervolgens alles bij om maar de schuld te kunnen geven als de resultaten tegenvallen. Het ligt ook nooit aan de tegenstander, die is nooit beter.
    Vind ik leuk
    Eendracht +16039
    zondag 21 oktober 2018 om 19:49
    Het is "fierljeppen" , en dat heer en meester hebben we in eindhoven wel gezien...
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14724
    zondag 21 oktober 2018 om 19:56
    Nee hoor ik heb het over een andere sport.
    https://www.youtube.com/watch?v=WTC6MwlF2UM

    Zeg ik wacht nog steeds op jullie "Prijzen lijstje"
    Of durf je niet meer met je grote waffel.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:06
    Zoals jij zegt, was het geen penalty. Mannen voetbal staat bij jou bovenaan??????
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 20:09]
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14724
    zondag 21 oktober 2018 om 20:07
    Klopt helemaal, ook ik vond het geen pingel.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2578
    zondag 21 oktober 2018 om 19:43
    Ajax heeft altijd de scheidsrechter mee
    Vind ik leuk
    karnisse +172
    zondag 21 oktober 2018 om 19:44
    En Psv?
    Vind ik leuk
    groninger +1455
    zondag 21 oktober 2018 om 19:51
    Ook
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:45
    Zegt een PSV supporter...
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2578
    zondag 21 oktober 2018 om 19:47
    Zegt een Ajax supporter
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:50
    Zegt een AS Roma supporter.
    Alweer verloren knulletje 😂😂😂
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 19:50]
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2578
    zondag 21 oktober 2018 om 20:33
    Dat was gisteren knulletje en volgende week laat Ajax punten liggen, na een zware wedstrijd tegen Benfica🤣🤣
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 21:11]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:09
    Wij LEGGEN geen punten knulletje. Dat doen kippen 😂😂
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2578
    zondag 21 oktober 2018 om 21:12
    Ajax supporters zijn toch kippen🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:16
    Likes scoren gaat je laatste tijd niet soepeltjes af he knulletje 😂😂😂.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2578
    zondag 21 oktober 2018 om 21:52
    Jawel hoor en vooral als ik over Blind begin knulletje😜😂😂
    Vind ik leuk
    4everfcu +3091
    zondag 21 oktober 2018 om 21:17
    die leggen eiren slimmert.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:21
    Ei(e)ren bedoel je?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:50
    Dat is geen AS Roma supporter joh, gewoon een zielige trol die ik echt nog nooit iets voetbalinhoudelijk heb horen zeggen.Jammer dat dit soort figuren hier op VP zitten.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 20:51]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:52
    Volgens mij mogen jullie zelf ook niet klagen, Hendrix had gisteren zeker een tweede gele kaart moeten krijgen, het zit PSV natuurlijk nooit mee?
    Vind ik leuk
    De fries +867
    zondag 21 oktober 2018 om 20:02
    Die eerste kaart was niet terecht dus..
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    zondag 21 oktober 2018 om 20:08
    Dan nog...

    Niet zeuren
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:51
    Hendriks had ook rood moeten hebben dus wat lul je nou??
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:51
    AS ROMA gelukkig niet
    Vind ik leuk
    HanV +4360
    zondag 21 oktober 2018 om 21:17
    Geen idee, waarom het opeens over AS Roma gaat, toch gekeken wat die gedaan hebben. Thuis met 0-2 verloren van SPAL, die ploeg kreeg een strafschop en een rode kaart (2xg) voor de keeper. Klinkt apart, geen strafschop tegen
    Zouden ze in Italië ook zeggen dat er maar 2 clubs zijn, Juventus en Napoli en dat de rest figuranten zijn?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:20
    Al jaren zijn het alle clubs behalve Juve figuranten. AS ROMA is daar een goed voorbeeld van.
    Vind ik leuk
    yuuup +9508
    maandag 22 oktober 2018 om 00:28
    Hahaha komt een PSV supporter mee terwijl Hendrix er gewoon keihard met rood af moest maar weer opzichtig gespaard is. Zet jezelf toch niet zo voor lul man.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2578
    maandag 22 oktober 2018 om 11:50
    Je zet jezelf al voor lul. Kijk maar in de spiegel😜
    En ben je trouwens een keer Schone vergeten tegen Fortuna, die had toen ook zijn tweede gele kaart moeten krijgen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 11:51]
    Vind ik leuk
    yuuup +9508
    maandag 22 oktober 2018 om 14:05
    Kijk jij maar eens in de spiegel. Hendrix verdiende gewoon zijn tweede geel. Daar kijk je voor het gemak snel overheen om vervolgens over Ajax te gaan zitten bitchen. Triest ventje ben je.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2578
    maandag 22 oktober 2018 om 19:52
    Waarom gelijk schelden met triest ventje? Ik ben niet voor Psv en ook niet voor Ajax! Ben een neutrale toeschouwer! Geef gewoon antwoord
    Vind ik leuk
    karnisse +172
    zondag 21 oktober 2018 om 19:44
    Zelf zonder die penalty hadden we gewonnen
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8107
    zondag 21 oktober 2018 om 20:12
    Zelfs met 10 man had PSV gewonnen...
    Vind ik leuk
    karnisse +172
    zondag 21 oktober 2018 om 20:13
    Ok
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:45
    Ons aller Ajax was gewoon te goed.
    Vind ik leuk
    Eendracht +16039
    zondag 21 oktober 2018 om 19:53
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 19:56]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:56
    Ok en nu?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:56
    Reactie verwijderd!
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 20:30]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171222
    zondag 21 oktober 2018 om 20:00
    Bartje , doe mar nie menneke .
    Ge zet oew eige enorm voor lul namelijk
    Vind ik leuk
    karnisse +172
    zondag 21 oktober 2018 om 20:09
    Zijn Willem 2 en Psv rivalen van elkaar?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171222
    zondag 21 oktober 2018 om 20:13
    iedereen is een rivaal
    Vind ik leuk
    Wilex +1259
    zondag 21 oktober 2018 om 20:31
    Psv is zo'n nep club dat geen andere club zich geroepen voelt om de aartsrivaal van hun te zijn.
    De enige echte Brabandse derby is Willem 2-Nac, clubs zijn ook ouder.
    De klassieker van Nederland is Ajax-Feyenoord, met afstand de grootste wedstrijd van Nederland en de enigste wedstrijd met uitstraling in het buitenland.
    Vind ik leuk
    karnisse +172
    zondag 21 oktober 2018 om 21:02
    Fc Eindhoven?
    Vind ik leuk
    Sluisje +742
    zondag 21 oktober 2018 om 20:12
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 20:32]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:16
    Dat van Fons S is al heel lang geleden, ik neem aan dat je daar op doelt. Volgens mij hebben ze in Eindhoven hun leven gebeterd, alhoewel ik dat natuurlijk niet zeker weet
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 20:16]
    Vind ik leuk
    buddha +8881
    zondag 21 oktober 2018 om 20:23
    je kan beter niet aannemen;)
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:48
    Dat bedoelde hij toch? Of denk jij van niet??
    Vind ik leuk
    buddha +8881
    zondag 21 oktober 2018 om 20:55
    zou eventueel wel kunnen. maar zolang hij het niet zegt, ga ik er niet eens aan denken.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:57
    HA-HA z’n goed team dat dit seizoen helaas weer naast de landstitel grijpt...
    Vind ik leuk
    Roya +1473
    zondag 21 oktober 2018 om 19:49
    Heeft 45% er geen verstand van of ik niet was totaal geen pingel
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21476
    zondag 21 oktober 2018 om 19:51
    Lekker blijven janken Vlappie
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:57
    Hij jankte niet, hij gaf slechts een gevoel weer nadat kraaij jr hem er concreet naar vroeg. Waarom is alles gericht tegen ajax altijd gejank of calimero gedrag??
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21476
    zondag 21 oktober 2018 om 20:01
    Het is gewoon gejank en dat doen spelers van alle clubs met regelmaat.

    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 20:13
    Ja.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171222
    zondag 21 oktober 2018 om 19:52
    Wen er maar aan Vlappie , doe ik al 50 plus jaar......
    Vind ik leuk
    Niels92 +27114
    zondag 21 oktober 2018 om 19:57
    Soms vraag ik me echt af hoe triest is iemand niet wanneer ze steeds maar geloven dat Ajax altijd voordeel krijgt van een scheidsrechter :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171222
    zondag 21 oktober 2018 om 19:59
    goeie vraag , ik weet alleen dat mensen die dat vinden in ieder geval geen braille toetsenbord hebben......
    Vind ik leuk
    Niels92 +27114
    zondag 21 oktober 2018 om 20:01
    Je bent nog erger dan ik dacht, sneu hoor :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171222
    zondag 21 oktober 2018 om 20:02
    dat ik zelfs jou nog kan verrassen...... niet gedacht
    Vind ik leuk
    Niels92 +27114
    zondag 21 oktober 2018 om 20:04
    Herinner jij je nog de wedstrijd tegen Willem II vorig seizoen in Eindhoven, waar PSV op wel heel erge makkelijke wijze een ONTERECHTE penalty meekreeg, waar was je toen met je gejank dat jullie de scheidsrechter vaak genoeg mee hebben?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171222
    zondag 21 oktober 2018 om 20:05
    kan me niks meer van herinneren.....
    Vind ik leuk
    Niels92 +27114
    zondag 21 oktober 2018 om 20:07
    Ik help je mee, waar iedereen zei dat het onterecht was, kwam jij met deze onzin aanzetten.

    stratumseind +165818 zaterdag 30 september 2017 om 23:58Duidelijke strafschop de scheids vergeet de rode kaart te trekken.

    Vind ik leuk
    stratumseind +171222
    zondag 21 oktober 2018 om 20:09
    Dat kan nooit niels

    30 september 2017

    en kijk dan eens naar dat getal achter mijn naam
    Vind ik leuk
    Niels92 +27114
    zondag 21 oktober 2018 om 20:11
    Klopt dat getal staat er omdat je nu op dat aantal staat, wanneer je berichten terug leest van 2 jaar geleden staat dat getal er ook gewoon :)

    Klopt gewoon die uitspraak van je, ik verzin het niet, jij probeert je nu er onderuit te lullen :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171222
    zondag 21 oktober 2018 om 20:14
    ja hallo , ik ga geen berichten van 2 jaar terug opzoeken........
    Vind ik leuk
    Niels92 +27114
    zondag 21 oktober 2018 om 20:16
    Internet is een mooi medium, niks gaat verloren :) Staat het niet meer te vinden op de site, dan kan je het altijd nog terughalen via de provider, zo mooi is het internet :)
    Vind ik leuk
    Niels92 +27114
    zondag 21 oktober 2018 om 20:13
    https://www.voetbalprimeur.nl/videos/765779/arbiter-helpt-psv-op-weg-naar-4-0-onbegrijpelijke-penalty-tegen-willem-ii.html
    Vind ik leuk
    stratumseind +171222
    zondag 21 oktober 2018 om 20:17
    ahh kijk , ik heb je link even terug gekeken en ja das duidelijk natuurlijk : ook daar had ik weer volkomen gelijk.....
    Vind ik leuk
    Niels92 +27114
    zondag 21 oktober 2018 om 20:20
    Het is wel weer goed met je, eigenwijs figuur :(
    Vind ik leuk
    stratumseind +171222
    zondag 21 oktober 2018 om 20:23
    eigenwijs is ok wijs niels
    Vind ik leuk
    035 +5853
    zondag 21 oktober 2018 om 20:02
    Dus een blinde met een braillebord heeft het categorisch mis? Of Begrijp Ik jou nu verkeerd?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171222
    zondag 21 oktober 2018 om 20:03
    Die kan niet zien wat Vlap en de rest van de wereld al jaren wel kan zien.
    Vind ik leuk
    035 +5853
    zondag 21 oktober 2018 om 20:14
    Neemt niet weg dat jij een bepaalde groep mensen "wegzet" op VP..
    Moet anders kunnen denk ik.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171222
    zondag 21 oktober 2018 om 20:18
    wie zet ik hoe weg?
    Vind ik leuk
    035 +5853
    zondag 21 oktober 2018 om 20:35
    Zie jouw opmerking over brailletoetsenborden. Jij gebruikt dit voor jouw zienswijze/gelijk.
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    zondag 21 oktober 2018 om 20:23
    Jeetje, wat een gelul. Sorry.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171222
    zondag 21 oktober 2018 om 20:24
    Het is ook meer als maatschappelijk onderzoek bedoeld
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 20:24]
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    zondag 21 oktober 2018 om 20:25
    Ah zo...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171222
    zondag 21 oktober 2018 om 20:26
    het werpt zijn vruchten af zoals je kan zien....

    Ik ben een soort maurice de hond
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    zondag 21 oktober 2018 om 21:05
    Haha, dat laatste geloof ik wel. Dat van die Maurice betwijfel ik...😁
    Vind ik leuk
    stratumseind +171222
    zondag 21 oktober 2018 om 21:14
    hahaha a dog is a mans best friend
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:52
    De scheidsrechters bevoordelen Ajax jaren. Als het andersom was geweest, was het geen strafschop geweest. En als een Ajax verdediger een aanvaller blokkeert is het doorlopen van de aanvaller. Als een Ajaxspeler tegen een verdediger aanloopt is het blokkeren...
    Vind ik leuk
    035 +5853
    zondag 21 oktober 2018 om 19:59
    Ja, het is wel erg allemaal.😊
    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 20:12
    Meer ben. Meer! Veel meer! Slagroom op de taart.
    Vind ik leuk
    Sluisje +742
    zondag 21 oktober 2018 om 20:16
    Waahhhaaaaaaa😩😩😩 het is niet eerlijk.....
    Vind ik leuk
    Markieee +975
    zondag 21 oktober 2018 om 20:23
    Man o man o man. Zonder Nijhuis was Ajax al twee keer extra kampioen geworden. Ben je al die arbitrale fratsen die PSV vorig seizoen aan het kampioenschap hielpen vergeten. Oh en niet te vergeten.... Nicki viergever 4 weken terug tegen Nac. Daar hoor je nu niemand over. En nee ik ga daar niet als een klein meisje over huilen. Zo gaat het nou eenmaal, maar houd als je blieft op met die Ajax wordt bevoordeeld bullshit.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:15
    Markieee,
    Je bent dus als een klein meisje aan het huilen.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1423
    zondag 21 oktober 2018 om 19:54
    Iedereen weet hoe men in zeist wordt geïnstrueerd. Maar het heeft ze de afgelopen 5 jaar al niets opgeleverd. En nu komt er voor het zesde jaar geen feestje🍻
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19571
    zondag 21 oktober 2018 om 20:03
    Kijk het even na als je wilt...
    Vind ik leuk
    035 +5853
    zondag 21 oktober 2018 om 20:03
    Wat bedoel jij met 5 en 6 jaar?
    Vind ik leuk
    Hast57 +2036
    zondag 21 oktober 2018 om 20:18
    Je snapt het niet hoe het mogelijk is. Ajax koopt scheidsrechters, grensrechters, KNVB en de pers om. En nog hebben ze een dikke bankrekening en nog meer waarde op het veld. Het is een oneerlijke wereld.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:35
    TGeweldig,fans die alleen over geld praten haha,t draait toch echt om de prijzen.Ik zou me schamen met die bankrekening en dan nog niet kunnen heersen in de hoe noemen jullie dat ook alweer,de Mickey Mouse competitie haha.Wat een hoop onzin wat hier verkondigd wordt .Blijf maar roepen en borstkloppen.Met zo een bankrekening hoor je minimaal eens in de 2 jaar kampioen te zijn.Ik zou me kapot ergeren als ik van dat beurs genoteerd clubje zou zijn.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2036
    zondag 21 oktober 2018 om 21:28
    Van een beurs genoteerd bedrijf wordt verwacht dat ze zo veel mogelijk winst maken, dat ze dat ook nog doen met aantrekkelijk voetbal is mooi meegenomen. En dat ze daarmee ook nog 33 keer kampioen mee geworden zijn is toch best wel een prestatie. Waarschijnlijk weten ze ook wel dat die schaal niet zoveel oplevert en op een platte kar een ritje maken daar zitten ze ook niet op te wachten dus geven ze hem af en toe eens weg. Mooi toch iedereen blij.Maar wordt niet echt gewaardeerd aan de reacties hier te merken. Zielig hoor.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6159
    zondag 21 oktober 2018 om 20:42
    Ah, weer iemand met een obsessie voor mijn club
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:54
    Hendrix had gisteren dik rood moeten krijgen!!

    Edit VP : Reactie aangepast.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 19:57]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171222
    zondag 21 oktober 2018 om 19:57
    Bartje hoe ist met je x box lukt het al een beetje?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:58
    Was weer een makkie voor ons aller Ajax!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171222
    zondag 21 oktober 2018 om 19:59
    Tegen wie heb je vandaag gespeeld dan?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:37
    Rood voor een J..D
    Vind ik leuk
    pos +8780
    zondag 21 oktober 2018 om 19:55
    Zijn er nou echt 43% kanslozen te vinden die dit een strafschop vonden ? Pijnlijk suf volk.
    Vind ik leuk
    035 +5853
    zondag 21 oktober 2018 om 20:12
    Het is pijnlijk suf om anders denkenden als kanslozen te betitelen.
    Vind ik leuk
    McRobbos +788
    zondag 21 oktober 2018 om 20:48
    Wat een kansloze poging om bijdehand te zijn
    Vind ik leuk
    pos +8780
    zondag 21 oktober 2018 om 21:20
    Brallen op internet en anders denken zijn 2 heel verschillende zaken. Ik ben gek op anders denkende mensen. Hoeveel van die 43% denk jij kan goed beargumenteren waarom dit een pingel is ? Precies 0%
    Vind ik leuk
    035 +5853
    zondag 21 oktober 2018 om 21:26
    Eerste zin ben ik helemaal met jou eens! Brallen doe jij en anders denken doe ik. Inderdaad 2 heel verschillende zaken. 😊
    Vind ik leuk
    pos +8780
    zondag 21 oktober 2018 om 21:33
    Is goed hoor. Uiteindelijk zoeken we allemaal naar ons eigen niveau.
    Vind ik leuk
    Baijiu +1376
    zondag 21 oktober 2018 om 21:00
    100% strafschop en dik verdiende overwinning. Ik vond de scheids helemaal niet in het voordeel van ajax fluiten, in tegendeel zelfs.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:03
    Ja vlap het blijf toch een klap .
    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 20:11
    Altijd heerlijk, dat soort zoute interviews na een kansloze wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Enden +4116
    zondag 21 oktober 2018 om 20:28
    Vlap moet zich misschien afvragen waarom Heerenveen in een thuiswedstrijd geen moment voor de overwinning heeft gevochten.
    Klopt dat er momentjes waren waarop AJAX het voordeel kreeg, maar dat is geen reden om zelf zo passief re spelen.
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    maandag 22 oktober 2018 om 07:55
    Heerenveen speelde helemaal niet passief.

    Ze deden erg hun best, maar konden niet beter.
    Vind ik leuk
    Enden +4116
    maandag 22 oktober 2018 om 08:16
    Sorry maar ze hebben niets geprobeerd te forceren door tactische omzettingen.
    Geen speler die er hard in vloog om de boel op te zwepen
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    maandag 22 oktober 2018 om 08:19
    Heernveen deed er alles aan. Na een kwartier probeerden ze de bakens te verzetten en kwamen er enkele keren enigszins door. Niet gezien dan?

    Ajax was gewoon een maatje te groot.
    Vind ik leuk
    Enden +4116
    maandag 22 oktober 2018 om 08:25
    Dan zie jij dat anders dan ik. Ik zag een futloos Heerenveen wat kansloos opzij werd gezet door een AJAX dat op 70% kon spelen
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    maandag 22 oktober 2018 om 08:32
    Misschien stelt 70% Ajax meer voor dan 120% Heerenveen.

    Ze probeerden van alles en zag je ze bij de 0-1 niet regelmatig een matige poging wagen wat terug te doen?
    Vind ik leuk
    Enden +4116
    maandag 22 oktober 2018 om 08:33
    Nee ze probeerden in mijn ogen niet van alles.
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    maandag 22 oktober 2018 om 08:39
    Ze waren er niet toe in staat. Ajax is wat sterker geworden dit seizoen en daardoor wordt nu betrekkelijk simpel van tegenstanders gewonnen waar ze tot voor dit seizoen nog veel moeite hadden met de meeste tegenstander.

    Juist qua vechtlust en inzet verloor Ajax nogal een punten en nu niet meer. Dat ligt aan Ajax en niet aan Heerenveen. Niet gezien hoe Ajax georganiseerd en passioneel de bal afpakte? Dat is een kwaliteit waar op geoefend wordt en waar een minder getalenteerde vechtmachine het tegen moet afleggen..
    Vind ik leuk
    Enden +4116
    maandag 22 oktober 2018 om 08:42
    Je kan mij niet overtuigen een gepassioneerd Heerenveen te hebben gezien. Dit heb ik gewoon niet gezien.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6159
    zondag 21 oktober 2018 om 20:39
    Hahaha, wat een droeftoeter, andersom had hij gezegd: misschien wat zwaar maar je kan hem geven..

    Kansloze Vlapdrol.

    Bij die zogenaamde overtreding van Blind was er niks aan de hand, over en weer geduw en getrek..
    Vind ik leuk
    McRobbos +788
    zondag 21 oktober 2018 om 20:47
    De scheidsrechters en keepers zijn om te janken in NL
    Vind ik leuk
    Baijiu +1376
    zondag 21 oktober 2018 om 20:55
    Zuivere penalty en dik verdiende overwinning. Op naar benfica thuis!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:02
    Dat was geen normale schouder duw
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    zondag 21 oktober 2018 om 21:07
    Grotere clubs worden altijd bevoordeeld. Idem met grotere landen.
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    zondag 21 oktober 2018 om 21:22
    Kleintjes klagen altijd omdat ze klein zijn.

    Hoe zou dat komen denk je?
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    zondag 21 oktober 2018 om 21:24
    Weinig met dat zwarte kippetje te maken. Gebeurt overal, in het voetbal niet minder dan in de gewone maatschappij. En dat weet jij ook wel.
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    zondag 21 oktober 2018 om 21:26
    Je doet de feiten tekort en mij hoor je trouwens niks over zwarte kippetjes.

    Ajax was gewoon veel beter en dan win je gewoon.
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    zondag 21 oktober 2018 om 21:30
    Oh, dat is zeker waar. Ajax heeft ook echt niet ten onrechte gewonnen of zo.

    Is overigens allengs wel saai aan het worden in de eredivisie. De verschillen in de stand worden nu al eigelijk te groot voor mijn gevoel. AZ, Vitesse en Utrecht die nu op 8 punten van Feyenoord en Heracles staat bijvoorbeeld. Mag hopen dat het niet op deze manier door blijft gaan. Niet goed voor de spanning in de competitie.
    Vind ik leuk
    Sonneillon +565
    zondag 21 oktober 2018 om 21:56
    ik vind het veel erger dat je nooit weet waar je aan toe bent met de scheidsrechters, de ene partij zaagt iemand doormidden en dat is doorspelen, de andere partij geeft een schouderduw en dat is direct geel...en dan heb je elke week een totaal andere scheidsrechter die weer een totaal andere spelopvatting heeft
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13086
    zondag 21 oktober 2018 om 22:06
    En de winnaar voor Calimero van de dag is.....

    Ik denk niet dat het heeft te maken met het feit dat het Ajax is, maar meer omdat de Ajacieden veel slimmer zijn in deze situaties.
    En laten we nou niet gaan doen alsof Ajax altijd de scheidsrechters mee heeft, we hebben ze ook vaak zat tegen.
    Dat topclubs als Ajax en PSV soms het voordeel van de twijfel krijgen geloof ik wel, maar geen één scheids staat op het veld om topclubs als Ajax en PSV een handje te helpen.
    Domme en onsportieve reactie van deze Vlap, kijk naar je eigen tekortkomen en accepteer dit verlies als een sportman.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31821
    zondag 21 oktober 2018 om 22:43
    Lucky 😎
    Vind ik leuk
    Patje41 +769
    maandag 22 oktober 2018 om 00:25
    is het Calimero gedrag nu van zuid naar noord getrokken?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 07:16
    Hahhahahah een schouderduw? Yeah right. Het was gewoon iemand omver bonken met je schouder terwijl iemand net wou aanleggen. Onsportieve reaktie van die Flap.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 07:16]
    Vind ik leuk
    markie +859