'Dubbele meevaller voor Ajax: twee zorgenkindjes op schema voor Benfica-thuis'

'Dubbele meevaller voor Ajax: twee zorgenkindjes op schema voor Benfica-thuis'

Gepubliceerd: maandag 22 oktober 2018 om 06:44ma 22-10-2018 om 06:44

De kans is groot dat Erik ten Hag dinsdagavond in de Champions League-kraker tegen Benfica een beroep kan doen op Nicolás Tagliafico en Noussair Mazraoui. De twee Ajax-backs zijn op de weg terug.

Dat melden De Telegraaf en het Algemeen Dagblad. Tagliafico en Mazraoui lieten de gewonnen competitiewedstrijd tegen sc Heerenveen (0-4) schieten vanwege lichte klachten. De Argentijnse linksback keerde met een heupblessure terug van interlandverplichtingen, terwijl de international van Marokko last had van zijn lies en uit voorzorg op de bank bleef.

Tagliafico en Mazraoui werkten de laatste dagen aan hun herstel en liggen op schema voor Benfica-thuis. Als het tweetal, dat in Friesland werd vervangen door Daley Blind en Rasmus Kristensen, maandag de laatste test doorstaat en er dinsdag geen reactie is, staat niets hun meespelen in de weg. Zeker Mazraoui lijkt het duel met de koploper van Portugal te halen.

Poll

Wat wordt Ajax - Benfica

(5399 stemmen)

Plaats een reactie

Sanders +4223
maandag 22 oktober 2018 om 06:47
Goedemorgen vp luitjes!
Vind ik leuk
FCHeineken +853
maandag 22 oktober 2018 om 06:51
'Goed nieuws voor Ajax richting Benfica-uit: twee zorgenkindjes op schema'

Eh, VP, het is Ajax - Benfica, dus waarom Benfica-uit??????
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 06:54
Benfica speelt uit ofzo? Anders kan ik het ook niet verklaren
Vind ik leuk
FCHeineken +853
maandag 22 oktober 2018 om 10:48
Er staat nu Benfica-thuis :)
Ze zijn wakker geworden bij VP ;)
Vind ik leuk
Ron jans +510
maandag 22 oktober 2018 om 07:05
Gaat waarschijnlijk over de wedstrijd op 7 november, alleen is dat op een woensdag en niet op een dinsdag.
Vind ik leuk
Zultkop +5985
maandag 22 oktober 2018 om 07:08
Kindjes? De ajax selectie is toch juist wat verouderd?
Vind ik leuk
3Bier +11607
maandag 22 oktober 2018 om 08:18
gelukkig maar.
Je zal de twee topscoorders in de CL moeten missen...
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 09:00
Afgetekende 3-0
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 09:55
Mijn gevoel zegt, gelijk spel 1_1 .
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 09:56
Iedereen is weer fit
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 10:14
1-0
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 10:15
4-0
Vind ik leuk
14forever +8911
maandag 22 oktober 2018 om 15:52
4 punten tegen Benfica en 3 tegen AEK, dan ben je door. Kan je misschien door thuis te stunten tegen Bayern, nog wel eens de poule winnen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws