'Dubbele meevaller voor Ajax: twee zorgenkindjes op schema voor Benfica-thuis'

    'Dubbele meevaller voor Ajax: twee zorgenkindjes op schema voor Benfica-thuis'

    maandag 22 oktober 2018 om 06:44

    De kans is groot dat Erik ten Hag dinsdagavond in de Champions League-kraker tegen Benfica een beroep kan doen op Nicolás Tagliafico en Noussair Mazraoui. De twee Ajax-backs zijn op de weg terug.

    Dat melden De Telegraaf en het Algemeen Dagblad. Tagliafico en Mazraoui lieten de gewonnen competitiewedstrijd tegen sc Heerenveen (0-4) schieten vanwege lichte klachten. De Argentijnse linksback keerde met een heupblessure terug van interlandverplichtingen, terwijl de international van Marokko last had van zijn lies en uit voorzorg op de bank bleef.

    Tagliafico en Mazraoui werkten de laatste dagen aan hun herstel en liggen op schema voor Benfica-thuis. Als het tweetal, dat in Friesland werd vervangen door Daley Blind en Rasmus Kristensen, maandag de laatste test doorstaat en er dinsdag geen reactie is, staat niets hun meespelen in de weg. Zeker Mazraoui lijkt het duel met de koploper van Portugal te halen.

    Poll

    Wat wordt Ajax - Benfica

    (5399 stemmen)

    Plaats een reactie

    Sanders +4102
    maandag 22 oktober 2018 om 06:47
    Goedemorgen vp luitjes!
    Vind ik leuk
    FCHeineken +846
    maandag 22 oktober 2018 om 06:51
    'Goed nieuws voor Ajax richting Benfica-uit: twee zorgenkindjes op schema'

    Eh, VP, het is Ajax - Benfica, dus waarom Benfica-uit??????
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 06:54
    Benfica speelt uit ofzo? Anders kan ik het ook niet verklaren
    Vind ik leuk
    FCHeineken +846
    maandag 22 oktober 2018 om 10:48
    Er staat nu Benfica-thuis :)
    Ze zijn wakker geworden bij VP ;)
    Vind ik leuk
    Ron jans +357
    maandag 22 oktober 2018 om 07:05
    Gaat waarschijnlijk over de wedstrijd op 7 november, alleen is dat op een woensdag en niet op een dinsdag.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5449
    maandag 22 oktober 2018 om 07:08
    Kindjes? De ajax selectie is toch juist wat verouderd?
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2265
    maandag 22 oktober 2018 om 07:21
    Wat is dit weer onbelangrijk nieuws,niemand geblesseerd dat wist ik vorige week al. Bij Ajax is altijd iedereen geblesseerd voor een wedstrijd en toch is weer iedereen fit . Schrijft dan niks.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:11
    Dat hebben ze van PSV spelers geleerd....
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1055
    maandag 22 oktober 2018 om 11:05
    ik vraag me af hoe jij die wedstrijd van ajax heereveen afgelopen zaterdag heb beleefd haha...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 11:23
    Net als jij, met een glimlach...ik ben vanaf geboorte al Ajax fan dus...ik had alleen gehoopt op een leuke 3-6 of zo....penalty voor Ajax was trouwens volledig onterecht! Maar goed dat het niet de winnende was, ik hoorde ze al bijna gillen in Eindhoven 😂😂😂. Die hebben zelf tenslotte nooit voordeel bij de arbitrage....
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1055
    maandag 22 oktober 2018 om 11:28
    hahah preciess, kzag nog wat beelden van het thuisvak (waar jij vast wel zeker bij zat 😉) die mee zaten te zingen met het ajax uitvak. mooie beelden haha.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 11:36
    Ik was wel in het stadion uiteraard maar niet meer op Nieuw Noord....sfeer was goed man! Uitvak was ook lekker bezig!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2265
    maandag 22 oktober 2018 om 21:19
    Niet echt dus liefhebber.
    Vind ik leuk
    3Bier +9858
    maandag 22 oktober 2018 om 08:18
    gelukkig maar.
    Je zal de twee topscoorders in de CL moeten missen...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 09:00
    Afgetekende 3-0
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 09:55
    Mijn gevoel zegt, gelijk spel 1_1 .
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 09:56
    Iedereen is weer fit
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:14
    1-0
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:15
    4-0
    Vind ik leuk
    14forever +8593
    maandag 22 oktober 2018 om 15:52
    4 punten tegen Benfica en 3 tegen AEK, dan ben je door. Kan je misschien door thuis te stunten tegen Bayern, nog wel eens de poule winnen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws