'Overmars had moeten zeggen: ik betaal 1,5 miljoen om dat ADE-feest niet te geven'

'Overmars had moeten zeggen: ik betaal 1,5 miljoen om dat ADE-feest niet te geven'

Gepubliceerd: maandag 22 oktober 2018 om 07:00ma 22-10-2018 om 07:00

PODCAST - Het is onbegrijpelijk dat in de Johan Cruijff Arena een ADE-feest werd gehouden, enkele dagen voor de twee cruciale thuiswedstrijden tegen Benfica en Feyenoord. Dat stellen de mannen van De Derde Helft. Ook de winning streak van koploper PSV, dat zaterdag FC Emmen met 6-0 versloeg, komt ruim aan bod.

Beluister hier op Apple Podcast
Beluister hier op Spotify
Beluister hier op SoundCloud

De afleveringen zijn op alle podcastplatformen te horen!

In De Derde Helft-podcast delen presentator Titus, cultheld Koen 'Snijboon' en de broers Gijs en Tim hun eigen kijk op de Eredivisie en Champions League. Heel serieus nemen ze zichzelf niet. Met hun snelle rubriekjes, slappe grappen en krankzinnige feiten brengen ze de romantiek van de vaderlandse voetbalcompetitie naar je oorschelp. Borrelpraat deluxe. Luister nu de nieuwste aflevering!

Lees meer over:EredivisiePSVAjax

Plaats een reactie

AlecBlc +1793
maandag 22 oktober 2018 om 07:03
Ik vind het ook vreemd dat vlak voor zo'n belangrijke wedstrijd er een feest gegeven wordt.
Vind ik leuk
Fritske01 +5323
maandag 22 oktober 2018 om 07:14
Dat krijg je als je nergens meer eigenaar van bent.
Stadion moet je huren en aandeelhouders kijken over je schouders mee bij de keuzes die je maakt.
Vind ik leuk
dhrwobo +45714
maandag 22 oktober 2018 om 08:45
Precies Frits. Als Ajax ervoor kiest om miljoenen op de rekening te hebben staan, maar geen eigen stadion te willen, dan is dit logisch gevolg op dagen dat je geen wedstrijd hebt. Dan had Ajax gewoon de hele periode tijdens ADE de ArenA maar zelf moeten afhuren om dit 'af te kopen'. Geld genoeg.
Vind ik leuk
Hertogtwan +558
maandag 22 oktober 2018 om 08:48
Mensen roepen maar wat betreffende dit onderwerp. Het gras wordt op de dag van het feest dichtgelegd en na het feest alweer vrij snel opgeruimd. Zijn kunstof rollen die binnen een halve dag van het veld zijn. Max 48 uur zal de mat dicht liggen. Op een beetje drank na heeft het veld niet zo veel te verduren. Daarnaast is er afgesprokeb dat organisatie ADE alle onkosten betaald als er nieuw veld in moet. Ruim 2 ton. Dus wordt wel strak opgelet.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 07:09
Die nieuwe jingles zijn net zo slecht als de oude, ga zo door!!
Alleen was het Tim die zei dat het 1-2 voor Feyenoord gaat worden? Tim, jongen, nog last van het ADE-Event?
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 07:25
Gelukkig zijn de reacties van hetzelfde niveau als de podcast.
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 07:25]
Vind ik leuk
Jopi1982 +895
maandag 22 oktober 2018 om 07:29
Meestal doe je dat na de wedstrijd!
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 07:53
Snap wel dat ze dat feestje hebben door laten gaan. Het is ook al jaren geleden dat ze iets te vieren hadden in de Arena. 🤔
Vind ik leuk
Dee79 +2706
maandag 22 oktober 2018 om 08:34
Zo grappig dat de slappe zachte g’ers hier altijd een lieve mening hebben...zelfs als ze pas een paar minuten wakker zijn.
Vind ik leuk
Fritske01 +5323
maandag 22 oktober 2018 om 09:00
Ach ja, wij feesten op drank een incidentele joint en een jaarlijks terugkerend kampioenschap.
Jullie op drugs en een 2de plek.
Make an educated choice.
Vind ik leuk
Gilze +1323
maandag 22 oktober 2018 om 09:50
Hehehe
Er is in Nederland maar 1 club die een 2e plek viert als een kampioenschap
Vind ik leuk
Dee79 +2706
maandag 22 oktober 2018 om 11:17
Op je swansje getrapt jongen, sorry liever nooit meer kampioen dan een zachte g en altijd haat richting de randstad.
De rest van je opmerking zegt genoeg over je.
Vind ik leuk
Fritske01 +5323
maandag 22 oktober 2018 om 11:28
In het bedrijfsleven wordt een zachte G als charmant en prettig ervaren.
Het klinkt iig beter dan het spraakgebrek waar menig noord-hollander aan lijdt.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 08:40
Wat een gezeik. Ze hebben nog een week om het te herstellen, zullen we eerst eens even afwachten Hoe die mat erbij ligt?
Vind ik leuk
RtdDub +13292
maandag 22 oktober 2018 om 08:43
Gewoon matje nr ....137? er in en het probleem is weer niet opgelost.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 08:59
Ajax is niet de eigenaar dus hebben er weinig over te zeggen. Er zal vast wel over gepraat zijn, maar dus niet meer dan dat blijkt
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws