''Wie is de mol' bij Manchester United: Mourinho woedend na uitlekken opstelling'

''Wie is de mol' bij Manchester United: Mourinho woedend na uitlekken opstelling'

Gepubliceerd: maandag 22 oktober 2018 om 06:59ma 22-10-2018 om 06:59

Manchester United-manager José Mourinho gaat op zoek naar het lek binnen de selectie en de technische staf. De Portugees ontdekte zaterdagmiddag tot zijn grote woede dat zijn opstelling voor het uitduel met Chelsea voortijdig was uitgelekt.

The Mancunians reisden vrijdag al af naar Londen om zich voor te bereiden op de kraker met Chelsea. Mourinho maakte in het spelershotel de opstelling voor zaterdagmiddag bekend. Volgens The Daily Mail waren alleen de spelersgroep en de technische staf daarbij aanwezig. De Portugees was dan ook furieus toen zijn opstelling zaterdagochtend al was gedeeld via social media.

Het is niet de eerste keer dit seizoen: ook de opstelling voor de uitwedstrijd tegen West Ham United op 29 september werd eerder dan gepland opgepikt door de media. Manchester United leed vervolgens een kansloze 3-1 nederlaag tegen de laagvlieger. Naar verluidt gaat Mourinho een intern onderzoek houden op Old Trafford om de 'mol' binnen de selectie en technische staf te identificeren.

De Portugees beleefde sowieso een beroerde middag op bezoek bij zijn oude club. Manchester United leek met 1-2 te winnen, maar moest in de zesde minuut van de blessuretijd de 2-2 van Ross Barkley slikken. Mourinho werd vervolgens geprovoceerd door Chelsea-assistent Marco Ianni, ontplofte en moest door stewards worden tegengehouden.

Lees meer over:Premier League

Plaats een reactie

Ron jans +606
maandag 22 oktober 2018 om 07:07
Ik denk Linda.
Vind ik leuk
Smithsonian +45006
maandag 22 oktober 2018 om 07:15
Iedereen wil die lul.weg hebben. 😂
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 21:57
Jij mag ook naar een onbewoond eiland naar keuze.Na terug komst ben je MU fan😆
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 07:17
Randzaken, altijd bezig met randzaken.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 08:08
Maakt hij nou zo'n ophef om subtiel en indirect het verlies te verklaren? 🤔
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 08:13
Ja toch, een vreselijke man.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 08:15
Ach, ik ken hem niet persoonlijk. Misschien is het privé wel een sympathieke kerel. Zijn professionele gedrag lijkt wel op een 'kat in het nauw' ;-)
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 08:25
Ach, privé zou kunnen al kan ik het me niet voorstellen.
Het gedrag wat hij vertoond is veelal stuitend. Op en naast het veld.
Er was een tijd dat hij er boven leek te staan. Maar nu is hij vaak de oorzaak en lijkt hij de boel al jaren niet meer onder controle te hebben.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 08:33
Misschien een keer een jaartje ertussenuit. Enige afstand. Ik ben geen Psych maar hij vertoond wel een paar verschijnselen van burn out. Níét verbazingwekkend als je jaren achter elkaar bij clubs werkt met enorme druk op het winnen van titels.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 18:42
Helemaal waar.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 07:51
De mol de rat zal hij bedoelen en die ziet ie als hij in de spiegel kijkt. 🐭
Vind ik leuk
Roy_87_ +1558
maandag 22 oktober 2018 om 07:55
Misschien heeft zijn 2de persoonlijkheid de opstelling naar de pers gelekt.
Vind ik leuk
Oeb +269
maandag 22 oktober 2018 om 08:24
Het gaat weer slecht met Mourinho en dr is weer een mol,was dat bij real ook al niet zo?
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 08:27
Ik meen mij te herinneren dat Mourinho in z'n Real-tijd Vilanova (Barça) eens aan de oren trok of in de ogen prikte.
Over provoceren gesproken...
Vind ik leuk
debacle +561
maandag 22 oktober 2018 om 10:59
Vervolgens kan hij wel weer een uefacup op zijn conto schrijven... hij moet wel kwaliteit hebben anders heb je niet zo’n Palmares
Vind ik leuk
ReneAjax +10584
maandag 22 oktober 2018 om 12:42
De vergaderzaal van het hotel zal wel gebugged zijn geweest.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws