''Wie is de mol' bij Manchester United: Mourinho woedend na uitlekken opstelling'

    ''Wie is de mol' bij Manchester United: Mourinho woedend na uitlekken opstelling'

    maandag 22 oktober 2018 om 06:59

    Manchester United-manager José Mourinho gaat op zoek naar het lek binnen de selectie en de technische staf. De Portugees ontdekte zaterdagmiddag tot zijn grote woede dat zijn opstelling voor het uitduel met Chelsea voortijdig was uitgelekt.

    The Mancunians reisden vrijdag al af naar Londen om zich voor te bereiden op de kraker met Chelsea. Mourinho maakte in het spelershotel de opstelling voor zaterdagmiddag bekend. Volgens The Daily Mail waren alleen de spelersgroep en de technische staf daarbij aanwezig. De Portugees was dan ook furieus toen zijn opstelling zaterdagochtend al was gedeeld via social media.

    Het is niet de eerste keer dit seizoen: ook de opstelling voor de uitwedstrijd tegen West Ham United op 29 september werd eerder dan gepland opgepikt door de media. Manchester United leed vervolgens een kansloze 3-1 nederlaag tegen de laagvlieger. Naar verluidt gaat Mourinho een intern onderzoek houden op Old Trafford om de 'mol' binnen de selectie en technische staf te identificeren.

    De Portugees beleefde sowieso een beroerde middag op bezoek bij zijn oude club. Manchester United leek met 1-2 te winnen, maar moest in de zesde minuut van de blessuretijd de 2-2 van Ross Barkley slikken. Mourinho werd vervolgens geprovoceerd door Chelsea-assistent Marco Ianni, ontplofte en moest door stewards worden tegengehouden.

    Lees meer over:Premier League

    Plaats een reactie

    maandag 22 oktober 2018 om 07:06
    Pogba de Mol.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7571
    maandag 22 oktober 2018 om 07:48
    Iedereen die een hekel aan hem heeft. Je kan beter vragen: wie is er geen mol?
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3135
    maandag 22 oktober 2018 om 09:46
    nee, ze hebben in het hotel geen bewaking cq camerasystemen.
    Daarop kan iedereen toch meekijken
    Iemand vond het nodig een bonus binnen te hengelen
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 09:46]
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1080
    maandag 22 oktober 2018 om 08:05
    Ja lijkt me duidelijk, wie anders?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:55
    Dat verzin je.Je weet wat er gebeurd als je liegt......
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 22:06
    Iedereen liegt, is schijnheilig en niet te vertrouwen.

    En nu?
    Vind ik leuk
    Ron jans +358
    maandag 22 oktober 2018 om 07:07
    Ik denk Linda.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31821
    maandag 22 oktober 2018 om 07:15
    Iedereen wil die lul.weg hebben. 😂
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1080
    maandag 22 oktober 2018 om 08:06
    Dat weet ik niet hoor. Pogba schijnt van de verkeerde kant te zijn, die hebben die lullen meestal liever ergens anders.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 08:07]
    Vind ik leuk
    elmoo +651
    maandag 22 oktober 2018 om 09:30
    Ervaring met Pogba?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:57
    Jij mag ook naar een onbewoond eiland naar keuze.Na terug komst ben je MU fan😆
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 07:17
    Randzaken, altijd bezig met randzaken.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 08:08
    Maakt hij nou zo'n ophef om subtiel en indirect het verlies te verklaren? 🤔
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 08:13
    Ja toch, een vreselijke man.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 08:15
    Ach, ik ken hem niet persoonlijk. Misschien is het privé wel een sympathieke kerel. Zijn professionele gedrag lijkt wel op een 'kat in het nauw' ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 08:25
    Ach, privé zou kunnen al kan ik het me niet voorstellen.
    Het gedrag wat hij vertoond is veelal stuitend. Op en naast het veld.
    Er was een tijd dat hij er boven leek te staan. Maar nu is hij vaak de oorzaak en lijkt hij de boel al jaren niet meer onder controle te hebben.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 08:33
    Misschien een keer een jaartje ertussenuit. Enige afstand. Ik ben geen Psych maar hij vertoond wel een paar verschijnselen van burn out. Níét verbazingwekkend als je jaren achter elkaar bij clubs werkt met enorme druk op het winnen van titels.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:42
    Helemaal waar.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 07:51
    De mol de rat zal hij bedoelen en die ziet ie als hij in de spiegel kijkt. 🐭
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1506
    maandag 22 oktober 2018 om 07:55
    Misschien heeft zijn 2de persoonlijkheid de opstelling naar de pers gelekt.
    Vind ik leuk
    Oeb +96
    maandag 22 oktober 2018 om 08:24
    Het gaat weer slecht met Mourinho en dr is weer een mol,was dat bij real ook al niet zo?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 08:27
    Ik meen mij te herinneren dat Mourinho in z'n Real-tijd Vilanova (Barça) eens aan de oren trok of in de ogen prikte.
    Over provoceren gesproken...
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1860
    maandag 22 oktober 2018 om 08:47
    Het einde van Jose nadert. Wie wil hem nu nog als trainer. Uitgerangeerd en uitgekotst verlaat hij elke club. Hoe lang moeten de supporters van Manchester United nog lijden onder deze verschrikkelijke narcist die zich graag the special one laat noemen.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5149
    maandag 22 oktober 2018 om 10:34
    Zulke mensen vinden altijd wel een nieuwe club puur op basis van het verleden.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 22:00
    Onder welke steen kom jij vandaan.Het is nog geen winterslaap en je begint al iets uit je mouw te schudden😊
    Vind ik leuk
    debacle +489
    maandag 22 oktober 2018 om 10:59
    Vervolgens kan hij wel weer een uefacup op zijn conto schrijven... hij moet wel kwaliteit hebben anders heb je niet zo’n Palmares
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4749
    maandag 22 oktober 2018 om 12:42
    De vergaderzaal van het hotel zal wel gebugged zijn geweest.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 13:43
    Mogelijk heeft hij een briefje laten liggen (opzet) om zo weer een reden tot klagen te krijgen als iets niet ging zoals gehoopt.

    Hoop toch echt dan Man U hem snel een briefje geeft met daarop U hoeft niet meer terug te komen, bijgesloten is de Cheque en tot nooit.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws