VP-voetbalkantine: 'Uitblinker Memphis moet snel naar betere club dan Lyon'

VP-voetbalkantine: 'Uitblinker Memphis moet snel naar betere club dan Lyon'

Gepubliceerd: maandag 22 oktober 2018 om 17:00ma 22-10-2018 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Luuk de Jong is inderdaad de beste kopper van de Eredivisie'

Stelling 2: 'Huntelaar definitief reservespits na nieuw contract Dolberg'

Stelling 3: 'Uitblinker Memphis moet snel naar een betere club dan Lyon'

Plaats een reactie

stratumseind +185391
maandag 22 oktober 2018 om 11:01
Stelling 1 ja hehe en de meest waardevolle spits ook
Vind ik leuk
Dani82 +2640
maandag 22 oktober 2018 om 11:02
Zelfs een totempaal scoort net zo veel als luuk de jong als je vleugelspelers als lozano en bergwijn hebt
Vind ik leuk
stratumseind +185391
maandag 22 oktober 2018 om 11:03
Jaja
Vind ik leuk
Vowtar +5866
maandag 22 oktober 2018 om 11:33
Want die staan bekend om hun voorzetten? Wat dat betreft had je toch een stuk meer aan Narsingh..
Vind ik leuk
Dani82 +2640
maandag 22 oktober 2018 om 12:29
Het gevaar komt van bergwijn en lozano ja. De voorzetten misschien meer van dumfries en angelino. Maar nu ineens gaan roepen dat luuk de jong de beste spits van de ED is, gaat ook nergens over. Voetballend is het gewoon een houte klaas.
Leuk en aardig dat je er hoge ballen op kan gooien maar verder kan hij niet veel
Vind ik leuk
stratumseind +185391
maandag 22 oktober 2018 om 13:34
meest waardevolle zei ik
Vind ik leuk
Dani82 +2640
maandag 22 oktober 2018 om 13:41
In de vorm van zijn tranferwaarde? Sorry, ik moet weer even lachen... net zoveel waard als melvin platje;)
Vind ik leuk
stratumseind +185391
maandag 22 oktober 2018 om 13:47
waardevoller dan klaasje in ieder geval
Vind ik leuk
Dani82 +2640
maandag 22 oktober 2018 om 13:58
Huntelaar? Zal elkaar niet veel maken denk ik... maar dat zegt meer over luuk de jong. “Klaasje” is bijna 36. Als je niet waarde voller dan hem kan zijn, kan je je voetbalschoenen beter aan de wilgen hangen
Vind ik leuk
Alex Koopman +1201
maandag 22 oktober 2018 om 18:14
Je haalt de woorden uit mijn mond!
Vind ik leuk
#SchaalNr34 +1045
maandag 22 oktober 2018 om 14:26
Nou nou, hij is waardevoller dan onze 35 jarige tweede spits. Wat een weelde voor psv.
Vind ik leuk
stratumseind +185391
maandag 22 oktober 2018 om 15:29
jullie eerste spits tel ik niet eens mee die is ziek zwak of onderweg
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 11:10
Luuk scoort nu veel met het hoofd omdat hij goede spelers om zich heen heeft. Messi zou ook niet scoren bij FC Emmen...
Vind ik leuk
mcmodd +24994
maandag 22 oktober 2018 om 11:12
Daarentegen zou hij ook daar zijn arm kunnen breken, dat dan weer wel.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 11:21
Als speler brak Dick Advocaat nooit zijn armpjes, daar waren ze tekort voor.
Vind ik leuk
mcmodd +24994
maandag 22 oktober 2018 om 11:24
Daar zal hij zijn hoofd ook niet over breken Georgie.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 11:02
Nou, volgende keer een stelling naar buiten brengen waar de meningen over verdeeld zijn.
Vind ik leuk
Yesse +189
maandag 22 oktober 2018 om 11:04
Van de eredivisie zeker de beste kopper, europees komt hij redelijk vaak tekort
Vind ik leuk
Sytz +3714
maandag 22 oktober 2018 om 11:21
Is ook niet zo gek. Dan is het hard tegen hard en dan komt hij net tekort. Dat zie je ook vaak in de wedstrijden tussen Feyenoord en Psv waar Botteghin hem bijna altijd de baas is. Botje heeft dan wel de draaicirkel van een vrachtwagen en loopt de 100 meter in 20 seconden, koppen en luchtduels aangaan kan hij als de beste. Helemaal niet vreemd hoor dat de Jong tegen dit soort gasten iets tekort komt. Hij is sowieso van waarde voor Psv, ook in Europa want hij verstopt zich nooit op het veld en sleurt maar aan.
Vind ik leuk
Korm +37978
maandag 22 oktober 2018 om 11:28
en toch zie ik dan liever een spits zoals een Kezman, of Ronaldo.
PSV lijkt hem in huis te hebben (Romero) ik ben benieuwd!
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 12:19]
Vind ik leuk
JCJWZ +14300
maandag 22 oktober 2018 om 12:11
Blijkt of lijkt? Beetje voorbarig want Romero heeft nog nooit een wedstrijd gespeeld voor Psv.
Vind ik leuk
Korm +37978
maandag 22 oktober 2018 om 12:19
naar eigen zeggen he ;)
Vind ik leuk
Alex Koopman +1201
maandag 22 oktober 2018 om 18:17
Ff serieus.... Jij loopt de jong te vergelijken met Kezman en Ronaldo? Tijd voor je medicatie en back to earth aub!
Vind ik leuk
Korm +37978
dinsdag 23 oktober 2018 om 15:08
nee spits met een spits ;)
Vind ik leuk
Hugo59 +2162
maandag 22 oktober 2018 om 11:22
Komt europees veel tekort
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 11:04
Luuk is goed op dit moment in de eredivisie Europees is ie niet zo veel en hij heeft eindelijk goede spelers om zich heen.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 11:04
De Jong is naar mijn mening zeker niet de beste kopper van de Eredivise. Zeker niet als je kijkt naar zijn doelpuntloos verleden. Daarnaast moet een goede kopper zich ook altijd op de juiste positie bevinden, dit is iets waar de Jong nog wel eens moeite mee heeft.
Tevens is het ook niet bijzonder om een goede kopper te zijn in de eredivisie, op Europees niveau is het veel lastiger. :)
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 11:06]
Vind ik leuk
Zultkop +5969
maandag 22 oktober 2018 om 11:10
Wie is volgens jou dan de beste koppert in de ED>?
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 11:12
Naar mijn mening is Huntelaar een beter kopper dan de Jong. En dit komt vooral door de positionering van de speler. En Huntelaar heeft het daarnaast natuurlijk ook op Europees niveau laten zien, iets wat de Jong nog niet heeft gedaan.
Vind ik leuk
Korm +37978
maandag 22 oktober 2018 om 11:29
Moeilijk te vergelijken als je ook een groot verschil heb in sterkte van tegenstanders. Hunter in zijn goede jaren is zeker beter dan de Jong. Maar op dit moment weet ik niet of dat wel zo is.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 12:14
Als Huntelaar goed genoeg was geweest voor PSV zou hij wel in Eindhoven spelen.
Vind ik leuk
Alex Koopman +1201
maandag 22 oktober 2018 om 18:18
Ga fietsen kerel alsof Huntelaar dat zou willen.
Vind ik leuk
SimonSays +6388
maandag 22 oktober 2018 om 11:05
Stelling 1, wat een rare formulering. Inderdaad is Luuk de Jong inderdaad de beste kopper van de Eredivisie.
Vind ik leuk
Dee79 +2441
maandag 22 oktober 2018 om 11:19
Gezien de statistieken kan hij iets anders nog beter..
Vind ik leuk
Emnu +6490
maandag 22 oktober 2018 om 11:36
Beste aanvallende kopper, geen twijfel.

Lekker hoor.

Verder is t op voetbalgebied niet heel veel, maar z’n slimheid, inzet en goals, maken hem onmisbaar voor PSV.

Wat natuurlijk meteen net zoveel zegt over PSV als de Nederlandse competitie.
Vind ik leuk
Johnny Cash +7944
maandag 22 oktober 2018 om 11:44
Wat interesseert mij het nou wie de beste kopper is. Krijgen we straks ook wie het hardste schot heeft of de verste inworp.
Vind ik leuk
Druiloor44 +399
maandag 22 oktober 2018 om 12:10
Is goed
Vind ik leuk
COYG +7595
maandag 22 oktober 2018 om 11:49
Zet Botteghin erop en De Jong is nergens meer. Is al heel lang zo. Dus nee niet de beste kopper, wel de beste kloppende aanvaller.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 11:49
Stelling 1: ik denk vooral dat het gaat om welke tegenstanders hij staat.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 11:59
Beste kopper van eredivisie is Hooi helaas is hij te klein om die goeie voorzetten van Becker in te koppen hahahahaha
Vind ik leuk
De Liefhebber +10362
maandag 22 oktober 2018 om 12:10
Koppen is niet zo goed voor je hersenen....
Vind ik leuk
JanTa48 +6707
maandag 22 oktober 2018 om 12:48
Niet alleen de beste kopper maar ook de grootste aansteller.
Vind ik leuk
broedkip +1850
maandag 22 oktober 2018 om 14:02
Zou hij bij de Graafschap ook de beste kopper van Nederland zijn? 1 of 2x per wedstrijd? Wat een stelling.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 14:31
Luuk is idd een goede kopper, verder een erg beperkte voetballer die het echt van zijn mede aanvallers moet hebben, prima voor de eredivisie btw
Vind ik leuk
Binkie +103
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:25
Goede kopper en prima aanspeelpunt. Ideaal voor het verleggen van het spel. Maar waar hij op tekort komt, is snelheid en beweeglijkheid. Wel sterke kerel.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 14:49
Dolberg is beter en jong daar kan je wat mee opbouwen is simpel .
Vind ik leuk
JanTa48 +6707
maandag 22 oktober 2018 om 17:16
Memphis zou een geweldige versterking kunnen worden bij Bayern München. Deze club is broodnodig aan verjonging toe.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 17:16
3.
Memphis moet lekker blijven voetballen, dan ziet hij de rest wel. Dat gaat dan vanzelf.
Vind ik leuk
meloen87 +799
maandag 22 oktober 2018 om 17:24
1. De Jong doet het, net als heel PSV, heel goed. Lijkt mij logisch dat hij op dit moment de beste kopper is, wellicht zelfs de beste spits.
2. En terecht, Dolberg is een groot talent, en die jongen moet het vertrouwen krijgen. Huntelaar werd gehaald als backup, en die moet nu ook gewoon gaan fungeren als backup.
3. Ik weet het niet, wellicht is het juist beter dat hij blijft. Hij krijgt het vetrouwen, hij speelt bijzonder sterk en dat zien we nu ook bij Oranje. Ik ben bang dat als hij een transfer maakt naar een betere club, dat hij dan daar op de bank zal belanden, en dat het ook bij Oranje weer slecht zal gaan.
Vind ik leuk
plein19 +2509
maandag 22 oktober 2018 om 17:39
1 ja
2 ja
3 nee hij is geen topper in een elftal met toppers
Vind ik leuk
Mass +5613
maandag 22 oktober 2018 om 18:29
Alle drie ja...
Vind ik leuk
Binkie +103
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:33
1 denk dat De Jong en Huntelaar elkaar niet veel ontlopen, maar dat zij de beste koppers zijn.

2 Ligt eraan wat je nodig hebt. Huntelaar sleurt in de spits, maakt verdedigend meer meters en is in de 16 dodelijk. Dolberg is juist op de counter veel sterker en als de tegenstander het spel maakt, gevaarlijker met zijn snelheid.

3 Natuurlijk!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws