Ten Hag dient Verbeek van repliek en hoopt op duo: 'We moeten afwachten'

    Ten Hag dient Verbeek van repliek en hoopt op duo: 'We moeten afwachten'

    maandag 22 oktober 2018 om 15:46

    Ajax-trainer Erik ten Hag hoopt dat Nicólas Tagliafico en Noussair Mazraoui fit genoeg zijn om dinsdagavond aan te treden tegen Benfica. Beide backs moesten afgelopen zaterdag verstek laten gaan. Toen won Ajax zonder het duo met 4-0 van sc Heerenveen. 

    Maandagmiddag, tijdens een persconferentie in aanloop naar de Champions League-ontmoeting met Benfica, werd Ten Hag uiteraard gevraagd naar de situatie van Tagliafico en Mazraoui. "Ze zijn zo allebei aanwezig op de training. We preparen ze voor deze wedstrijd. Ze lijken er nu klaar voor, maar we zullen moeten afwachten", aldus de coach. 

    Gertjan Verbeek zei zondag dat hij bij Ajax 'veel minder spelplezier ziet' dan bij koploper PSV. Ten Hag is verbaasd over die constatering. "Ja, moet ik daar antwoord op geven? Je zegt al: iedereen mag er wat van vinden. Blijkbaar vindt iemand dat, maar ik denk dat we wat anders uitstralen. 99,9% van de mensen vindt iets anders, denk ik."

    Lees meer over:Champions LeagueAjax

    Poll

    Wat wordt de uitslag bij Ajax-Benfica?

    (2047 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 22 oktober 2018 om 15:49
    Vooral Jorrit had er plezier in zaterdag 👌
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3494
    maandag 22 oktober 2018 om 15:54
    PSV fobie?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +27387
    maandag 22 oktober 2018 om 15:56
    Edit VP : Reactie verwijderd.

    Edit dhrwobo : nou nou nou, één woordje en dan de hele reactie verwijderen? Ik zal m' zelf dan maar even aanpassen. "Hij kickt op de likes..." Ik wist niet dat de moderators zo preuts waren ;-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 16:16]
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    maandag 22 oktober 2018 om 15:58
    Volgens mij hebben beide clubs het prima naar hun zin..
    Vind ik leuk
    Richard020 +13108
    maandag 22 oktober 2018 om 16:01
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 16:08]
    Vind ik leuk
    Spiegel +10072
    maandag 22 oktober 2018 om 16:05
    Jorrit had er gewoon met 2x geel afgemoeten, daar zul je denk ik ook weinig psvers (inclusief mij) over horen klagen.
    Maar in tegenstelling tot veel Ajacieden hier gaan wij niet recht lullen wat krom is en erkennen wij dat.
    Jij vond zeker voorafgaand aan de 1-0 van Ajax geen overtreding, en de pingel die Ajax kreeg de meest zuivere strafschop die je ooit hebt gezien?

    Kijk en dat staat me dus tegen:
    In plaats van dat het toegegeven wordt, wordt er zich in allerlei bochten gewrongen om en die goal en die pingel goed te praten om vervolgens naar een speler van een andere club te wijzen..
    Vind ik leuk
    Zultkop +5439
    maandag 22 oktober 2018 om 15:50
    Waarom zou je minder plezier hebben als je je wedstrijden gewoon wint?
    Vind ik leuk
    Leedz +7033
    maandag 22 oktober 2018 om 15:52
    Er moet iets zijn om te klagen ookal gaat het goed
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1205
    maandag 22 oktober 2018 om 15:50
    Gert - Jan moet eens van die fles afblijven voor hij daar gaat zitten. En ook naar de kapper en zijn haar kammen.
    Vind ik leuk
    Leozao +4398
    maandag 22 oktober 2018 om 15:56
    Hij gaat niet naar de kapper, hij is net gescreend voor "Catweazle, the musical"
    Vind ik leuk
    dhrwobo +27387
    maandag 22 oktober 2018 om 15:58
    Ben jij al zo oud? Nog uit het Catweazle tijdperk? Shit... knap dat je dan zo goed met een computer overweg kan ;-)
    Vind ik leuk
    Leozao +4398
    maandag 22 oktober 2018 om 16:03
    Floris vond ik overigens veel gaver. Voetballen durf ik inderdaad niet meer aan (afgetraind, maar wel 92kg, eigen bedrijf) , maar 3/4x week kickboksen gaat nog prima!
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 16:03]
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 16:12
    Kickboksen is veel te intensief.. doe nu 2 keer per week Krav Maga.. leuker en wedden dat iedere kickbokser het op een lopen zet voor je...
    Vind ik leuk
    Leozao +4398
    maandag 22 oktober 2018 om 16:16
    Ik heb vroeger altijd gebokst, en nu kickboksen. Voor mij prima sporten. Ik kan me lekker uitleven en blijf in vorm.
    Vind ik leuk
    base +2334
    maandag 22 oktober 2018 om 16:16
    Dat weet ik wel zeker van niet en heb ervaring in beide,
    Ik zou ff youtube bekijken krav maga vs ufc of kickboksen.
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1205
    maandag 22 oktober 2018 om 16:28
    Geef mij maar Jef jarret of Bill Dundee dat waren pas echte kerels.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 16:19
    @dhrwobo

    Moet jij zeggen, Swiebertje...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:08
    Die rol zal die prima in kunnen vullen, maar of er mensen zijn die hem willen horen zingen valt te betwijfelen!
    Vind ik leuk
    Deck010 +7837
    maandag 22 oktober 2018 om 15:50
    "99,9% van de mensen vindt iets anders, denk ik."....Wil je s.v.p. stoppen met denken over wat die 99,9% van de mensen denken. Aan wat jij denkt te weten denk ik niet aan, wat anderen denken, denk ik niet te weten.
    Bedenkelijk interview.
    Vind ik leuk
    Mari +9521
    maandag 22 oktober 2018 om 15:51
    jij ook
    Vind ik leuk
    Deck010 +7837
    maandag 22 oktober 2018 om 15:52
    Denk je dat?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 15:51
    Hoop het!
    Vind ik leuk
    Mari +9521
    maandag 22 oktober 2018 om 15:51
    Zo simpel.
    Niet moeilijk over doen. Focus nu op Benfi Ka.
    Ik weet dat het Benfica is, maar op deze wijze staat er, weliswaar in een andere taal, dat Benfi gaat schijten
    Vind ik leuk
    FSCeara +8728
    maandag 22 oktober 2018 om 15:51
    Vooropgesteld vind ik Ten Hag ook geen trainer die bij Ajax past maar Verbeek is wel de laatste die over spelvreugde iets kan zeggen.
    Zou eens aan zelfreflectie moeten doen en kijken hoeveel spelvreugde hij bij Twente heeft gebracht vorig jaar
    Vind ik leuk
    Deck010 +7837
    maandag 22 oktober 2018 om 15:53
    Hahaha, dat klopt inderdaad wel. Als er iemand een zuur gezicht vanaf zijn geboorte heeft is het Verbeek wel.
    Vind ik leuk
    Mari +9521
    maandag 22 oktober 2018 om 15:54
    Ten Hag is een uitstekende trainer.
    Precies wat Ajax nodig heeft.
    Tactisch sterk en hij weet het (te) aanvallende spel te voorzien van dekking.
    Ajax kreeg vroeger gemakkelijk met counters tegengoals. Dat moest eruit en toch aanvallend/attractief voetbal
    Vind ik leuk
    FSCeara +8728
    maandag 22 oktober 2018 om 22:27
    Ten Hag is ook prima trainer maar vind hem niet bij Ajax passen.
    Zou ik ook hebben als hij bij PSV zou zitten. Mist de echte bravoure voor een topclub vind ik.
    Maar goed zo heeft iedereen een andere mening.
    Vind ik leuk
    Mari +9521
    maandag 22 oktober 2018 om 23:14
    Ik ben juist blij met een mens die zichzelf is.
    Niet zo;n schreeuwlelijk, die zichzelf verschrikkelijk belangrijk vindt
    Vind ik leuk
    FSCeara +8728
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:12
    Ik heb het ook niet op van die schreeuwers.
    Zidane vind ik perfecte voorbeeld van hoe het ook kan. Altijd rustig en weet wat er nodig is aan de top.
    Bosz paste precies bij Ajax. geen grote mond maar wel altijd zinnig over voetbal praten.
    Succes dit jaar in ieder geval met je club. denk dat het nog behoorlijk lastig word om kampioen te worden omdat de kwaliteit van Ajax en PSV zoveel groter is dan de rest en ik ze beide geen punten meer zie verspelen dan tegen elkaar.
    Vind ik leuk
    14forever +8593
    maandag 22 oktober 2018 om 15:53
    Ik dacht dat Verbeek psv meee gedreven vondt en daar ben ik het wel mee eens.
    Vind ik leuk
    Leozao +4398
    maandag 22 oktober 2018 om 15:54
    Nee die Verbeek loopt voorop in de polonaise...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 15:55
    Ja, in een bejaardenhuis vol demente ja
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    maandag 22 oktober 2018 om 15:55
    Ik vind Gert-Jan Verbeek een heel leuke kerel en vaak heeft hij ook rake uitspraken. Hier zit hij er helemaal naast. Het spelplezier zit hem niet in de lach die ze elkaar op het veld gunnen, het zit hem in de kwaliteit van het spel. Dat die hoger is in dit soort Europese wedstrijden is hartstikke mooi, maar tevens ook is het onbegrijpelijk dat je dit niet altijd ziet in de competitie van de ED.
    De beste club is de club die werkt met spelers die allemaal logisch hetzelfde denken: het maakt niet echt uit wie de doelpunten scoort, als iedereen maar gewoon op een heel goede manier de bal passt totdat die in het doel van de tegenstander ligt. Daarvoor is ook een groot hart nodig.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5439
    maandag 22 oktober 2018 om 16:00
    Inderdaad, Emmen uit, daar wordt je niet gelukkig van (alleen al de einden die je ervoor moet reizen).
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 16:00]
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    maandag 22 oktober 2018 om 16:08
    Wat zou het in de toekomst dan mooi kunnen zijn, stappen we in onze eigen, opklapbare drone en zijn we in Emmen allemaal binnen een half uurtje. De drone onder je stoeltje totdat ie weer uitgeklapt kan worden en de terugreis aanvaard.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1275
    maandag 22 oktober 2018 om 23:02
    Inklapbare drone waar je in kan zitten??

    🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:39
    Ja, een frame waarvan je de buizen kunt inklappen en inschuiven met een slot om te fixeren. Nooit ingezeten? ;—/))
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1275
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:49
    Dat noemen wij een vouwfiets....
    En een definitie van drone is dat het onbemand is dus jouw verhaal kul.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    woensdag 24 oktober 2018 om 07:21
    In mijn verhaal is het een bemande drone. Je hoeft niet eens de weg te weten, elders wordt de route bepaald, ik geloof door de KPN of zo.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 07:22]
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1275
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:18
    Bemande drone....
    Zoals ik al zei: een drone is niet bemand; dan noem je het een vliegtuig; helicopter of whatever...

    Pak ff woordenboekje of google ff naar definitie drone.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 09:21]
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    woensdag 24 oktober 2018 om 13:27
    In de toekomst hebbeb we ook bemande drones, geloof me nu maar. Als jij het een helicopter of een vliegtuig wilt noemen moet jij dat weten, ik drone van een drome, oh nee, ik droom van mijn eigen, door mij te bemannen drone.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1275
    woensdag 24 oktober 2018 om 16:25
    Bemande drones kan dus niet dat leg ik toch uit. Op het moment dat je een drone bemand is het geen drone meer... want een drone bestuur je van afstand. En niet zelf.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    woensdag 24 oktober 2018 om 19:55
    Dat maak ik toch echt zelf uit koekie. Ik zeg toch ook niet dat jij geen koekie bent, dat moet je helemaal zelf weten.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1275
    woensdag 24 oktober 2018 om 20:04
    Maak je zeker ook zelf uit dat PSV het afgelopen seizoen geen kampioen was in de ED.

    Vraag ik me toch af....

    Pilletjes vergeten of iets te veel pilletjes gehad.
    Vind ik leuk
    Cookee +10937
    maandag 22 oktober 2018 om 19:34
    Dat Guti dan invalt en gewoon blij is met zijn goal en niet een lange neus naar de trainer maakt of een vervelend gebaartje... zegt wel iets. Donny vd Beek wilde niet juichen omdat hij wissel stond.

    Jij schildert het mooi, ik zou willen dat het zo was.
    Je weet ook dat veel jonge jongens vooral ook aan zichzelf denken.
    Ik denk niet dat je dat kan voorkomen of opleggen.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 15:57
    Hij weet het allemaal wat heeft hij zelf bereikt ?????
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    maandag 22 oktober 2018 om 16:33
    Er wordt zoveel onzin verkondigd dat ik geen programma meer serieus kan nemen, die mensen lullen allemaal maar wat, het programma moet vol gelult worden.
    Vind ik leuk
    Op afstand +709
    maandag 22 oktober 2018 om 16:40
    Gert-jan kan het weten, is al jaren een succes-trainer, heeft er kijk op.
    Vind ik leuk
    Cookee +10937
    maandag 22 oktober 2018 om 19:29
    Ik vind dat Jan van Halst meer recht van spreken heeft hoor?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9634
    maandag 22 oktober 2018 om 16:53
    Lekker laten blaten, die Verbeek.
    Vind ik leuk
    hantayo +1100
    maandag 22 oktober 2018 om 16:55
    Verbeek de plezier-man himself :-)
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5731
    maandag 22 oktober 2018 om 17:25
    Gaan er nu ook al meetlatten geplaatst worden om te weten over wie het meeste spelvreugde uitstraalt, wat een non discussie van v/d Beek dat nergens op slaat.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1275
    maandag 22 oktober 2018 om 17:52
    Ten Hag houdt zich bezig met Verbeek????
    Ga je met de voorbereiding op Benfica bezighouden.
    Lijkt me zinvoller.
    Vind ik leuk
    Cookee +10937
    maandag 22 oktober 2018 om 19:29
    Lees het stuk even, het was een vraag van een journalist.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1275
    maandag 22 oktober 2018 om 20:32
    Ook op een vraag kun je als antwoord zeggen: "Geen commentaar"
    en dan: "We zijn nu in voorbereiding op ......" enz.
    Vind ik leuk
    Cookee +10937
    maandag 22 oktober 2018 om 20:52
    Hij wil aardig zijn en de vraag beantwoorden,
    maar zegt meteen al, dat hij er niet op wil reageren.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1275
    maandag 22 oktober 2018 om 23:01
    Nou zijn we het dus eens. En dan had Ten Hag het daar bij moeten laten.

    Geen commentaar dus.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:41
    Hij zei ook dat het voetbal van PSV schijtbakkenvoetbal was. Nee wat heeft hij nu in hemelsnaam gepresteerd bij clubs waar hij trainer is geweest. Dus hou AUB uw bakkes Verbeek.
    Vind ik leuk
    Cookee +10937
    maandag 22 oktober 2018 om 19:28
    Ajax is in de achtervolging en PSV is lijstaanvoerder logisch dus.
    Ook jAjax juicht ook nooit, dus zal in de clubcultuur zitten.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:52
    Ajax aub pak toch een andere trainer
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 23:16
    Die Verbeek is ook niet goed snik.

    Hopen dat ie snel weer een clubje vindt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws