Over een jaar of twee jaar gaan we echt weer meedoen om de titel

    "Over een jaar of twee jaar gaan we echt weer meedoen om de titel"

    maandag 22 oktober 2018 om 17:10

    Pim Blokland, voorzitter van investeerdersgroep de Vrienden van Feyenoord, is onaangenaam verrast door het verschil in kwaliteit met PSV en Ajax. Na negen speelrondes staat de koploper uit Eindhoven al zeven punten voor. Het gat met Ajax is twee punten. 

    "Dat gat is vele malen groter dan ik voorafgaand aan dit seizoen had verwacht", aldus Blokland bij FC Rijnmond. "Ik had gehoopt dat we wel wat langer hadden meegedaan om de titel. Op technisch gebied hebben wij (Vrienden van Feyenoord, red.) daar nooit iets over te vertellen gehad. Dat zou ook niet moeten. Je zou een hele grote zak geld beschikbaar moeten hebben om transfers te doen om dat gat te verkleinen."

    Eigen jeugd speelde een grote rol in de landstitel van 2017, denkt hij. "Toen hadden we een hele goede jeugdlichting. Die zit er nu trouwens ook weer aan te komen. Over een jaar of twee jaar gaan we echt weer meedoen om de titel, dat hoop en denk ik."

    Aanstaande zondag kan Feyenoord over Ajax heen klimmen op de ranglijst. De ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst gaat op bezoek in Amsterdam. 

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    AllAdIn +17895
    maandag 22 oktober 2018 om 17:13
    Van de KKD..
    Vind ik leuk
    Dezeun +5050
    maandag 22 oktober 2018 om 17:16
    Kan ook ik las de kop en dacht dat het artikel over Ajax ging
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17895
    maandag 22 oktober 2018 om 17:20
    Dat zou ook zomaar kunnen hahaha
    Maar voortaan verder lezen.. ;-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 17:22]
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1343
    maandag 22 oktober 2018 om 17:41
    Humor. :)
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46335
    maandag 22 oktober 2018 om 18:43
    Zie je wel, ik was niet de enige die de header las en dacht dat het over Ajax ging!
    Vind ik leuk
    markpark +1016
    maandag 22 oktober 2018 om 17:17
    Hilarisch.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1607
    maandag 22 oktober 2018 om 19:36
    Haha, maar heren schandalig toch als e Feyenoorder bent, dus komend jaar gaat de Feyenoorder voor plek 3.. slim opgepakt voor eventuele spelers halen komend seizoen
    Vind ik leuk
    McRobbos +815
    maandag 22 oktober 2018 om 19:44
    Zeker de leukste thuis
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30328
    maandag 22 oktober 2018 om 17:13
    Dat lijkt me best onwaarschijnlijk.
    Vind ik leuk
    Sytz +3325
    maandag 22 oktober 2018 om 17:18
    Precies, volgende week staan we al weer boven jullie! :)

    Zonder dollen, Blokland ziet het wel wat positief in. Als je over 2 jaar helemaal mee wil doen moet je nu al een selectie hebben die Europees wat kan bereiken. Niet een selectie die precies tussen de subtop en Ajax en PSV gaat eindigen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 17:19]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30328
    maandag 22 oktober 2018 om 17:22
    Ik ben bang dat je daar de ranglijst voor om moet gaan draaien.

    Bijzonder positief zou ik zelfs zeggen. De selectie is smaller, minder sterk en minder waard dan die van Ajax en PSV.
    Daarnaast breken ook uit goede lichtingen maar een paar door en voorlopig breekt er al een tijdje vrij weinig door.
    Vind ik leuk
    Ron83 +306
    maandag 22 oktober 2018 om 17:25
    Iets Te positief bedoel je😉
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:49
    Wat positief? Verander die 2 in 20 en dan kom je hopelijk wat dichter bij de waarheid.
    Vind ik leuk
    Sytz +3325
    maandag 22 oktober 2018 om 21:30
    Dat is overdreven, we hebben een prima jeugdopleiding met grote talenten die het eerste binnen afzienbare tijd wel kunnen halen. O17 vorig seizoen zelfs 2x de miniklassieker gewonnen. Dan moeten we nou niet gaan doen alsof we zover achter staan. Volgens mij hebben wij wel de laatste keer tegen Psv 90 min kunnen voetballen en uiteindelijk zelfs gewonnen. Met jullie waren ze na een halfuurtje al klaar, een beetje zoals wij tegen Trencin dan he.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 22:47
    Je kent het vermogen van ajax tegenover dat van feyenoord? Je ziet het verschil in selectie tussen psv en feyenoord? Om nog maar te zwijgen over kapitaal in het veld. Feyenoord is lichtjaren van psv en ajax verwijderd. Dat is niet erg, als he ziet dat beide clubs dit jar al 40 mil gaan pakken uit cl opbrengsten dan os dat verschil wel te verklaren.
    Vind ik leuk
    Sytz +3325
    maandag 22 oktober 2018 om 22:58
    Tuurlijk zie ik dat. Dat betekent echter niet dat Feyenoord voor de komende 20 jaar niet mee doet. Zoals ik al zei 2 jaar is overdreven, 5 jaar zou moeten kunnen. Maar dan moet je met de middelen die je hebt, en die had van Geel, gerichte versterkingen halen. We hebben één van de duurste transferwindows ooit gehad in de ED vorig jaar. Er moeten dan wel spelers komen die het team direct verbeteren. Niet zo veel breedte aankopen doen dus. Daar is de jeugd voor.

    Kijk naar vorig jaar, Haps en Nelom geblesseerd. Malacia krijgt een kans en laat direct zien wat hij kan. Bijlow idem dito. Dit waren niet eens de grote talenten in hun lichting. Die zitten allemaal achter het ingekochte kapitaal te wachten op spaarzame minuten.
    Vind ik leuk
    Cookee +10892
    maandag 22 oktober 2018 om 20:10
    Je kan ook een keer wat mazzeltjes hebben, ze haalden 2 van H'veen en die vallen erg tegen, maar ooit was Thomasson wel goed.
    Pellè had ook niemand verwacht na dat gestuntel bij AZ.
    Ik denk nog steeds dat Ayoub een meerwaarde kan zijn bij Feijenoord.
    Vind ik leuk
    GoMax33 +154
    maandag 22 oktober 2018 om 17:13
    HAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:15
    Grrr je was me voor 😆
    Vind ik leuk
    Benniewies +953
    maandag 22 oktober 2018 om 17:13
    Wat heeft hij gedronken?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:14
    En het is niet eens 1 april ...
    Vind ik leuk
    poklane +4944
    maandag 22 oktober 2018 om 17:14
    Op basis van wat? Het geld is er simpelweg niet en ik zie ook niet waar dat vandaan moet komen. Je moet wel extreem veel geluk hebben wil je opnieuw met jeugd + aankopen van max €3mil-€4mil kampioen worden
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30328
    maandag 22 oktober 2018 om 17:18
    Terwijl Ajax en PSV wel verder zijn dan een paar jaar geleden.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5426
    maandag 22 oktober 2018 om 18:33
    Er schijnen contacten met een oliesjeik te zijn..
    Vind ik leuk
    poklane +4944
    maandag 22 oktober 2018 om 21:15
    Dan zetten de hooligans letterlijk De Kuip in de fik.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:15
    Blokland is dan ook geen sportman. En geeft het wel heel snel op. Dan kun je zeggen, dat hij realistisch is.
    Maar wie zegt dat? De waarheid is na 34 speelronden bekend.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17895
    maandag 22 oktober 2018 om 17:29
    Daar heb je een punt, maar wat denk jij?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:33
    Met dit team vliegt het alle kanten op, tot nu toe. Ik denk dat het met Jørgensen erbij, wel weer beter gaat worden.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5426
    maandag 22 oktober 2018 om 17:36
    Clasie komt wat beter in zijn spel , el hankuri doet het leuk, wel wat lichtpuntjes wat mij betreft.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:41
    En soms zeggen ze wel eens, hardlopers zijn doodlopers.

    Een hele oude wijsheid.
    Vind ik leuk
    Cookee +10892
    maandag 22 oktober 2018 om 20:14
    Die wijsheid kan alleen naverteld zijn door rustige lopers.
    Maar sommige hardlopers zaten ook al met de beker thuis.
    PSV vorig seizoen dacht iedereen dat het wak zou komen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17895
    maandag 22 oktober 2018 om 17:38
    Als hij weer aan de lopende band gaat scoren, dan moet Feyenoord zeker 3e kunnen worden. Maar denk je ook strijden voor kampioenschap?
    Ik schat Ajax en PSV, zeker dit seizoen, toch iets hoger in. Maar je weet het nooit...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:39
    Daarom, je weet het nooit. Gisteren is geen morgen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17895
    maandag 22 oktober 2018 om 17:40
    Klopt, en gelukkig duurt de competitie nog lang...
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1343
    maandag 22 oktober 2018 om 17:43
    Klopt als een bus, Je moet zeilen op de wind van vandaag.
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    maandag 22 oktober 2018 om 18:10
    Lastig he toegeven dat wij veel beter zijn.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 19:02]
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:02
    Waar zeg ik, dat Feyenoord nu beter is?

    Maar waarom zou dat zo blijven?
    Zo beter?
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    maandag 22 oktober 2018 om 19:03
    Waarom dat zal blijven, omdat wij beter zijn en niet zullen verzwakken. Jij zegt je weet maar nooit. Jij weet het wel.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:26
    Tussen geloven en zeker weten, zit een hoop verschil.
    Heel veel teams zijn al eens uit de dood herrezen. En kwamen uiteindelijk tot leuke resultaten.
    Zeg nooit nooit.

    En andersom gebeurt ook. In een team kan ook ruzie ontstaan of vorm verlies. Een seizoen duurt best lang. En wat is een goede voetballer? Een circusartiest of een winnaar. Messi of Ronaldo bijv.
    Messi het applaus en Ronaldo de prijzen.
    Vind ik leuk
    Freddy M. +1060
    maandag 22 oktober 2018 om 19:07
    Je hebt gelijk. Je bent je realistisch en ook heb je hoop en blijf je positief. Zeer goede eigenschap want zo hoor je wel je club te steunen!! En voor de spanning hoop ik dat Feyenoord lang kan blijven aanklampen en hopelijk komt er weer ergens geld vrij om ook weer echt mee te doen. Maakt het gewoon leuker.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1343
    maandag 22 oktober 2018 om 19:13
    Hoezo zijn "wij" veel beter? Hoeveel prijzen de afgelopen pak em beet 5 jaar naar Mokum??
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    maandag 22 oktober 2018 om 19:42
    Val me nou niet af.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:52
    Helaas voor jou blijft de waarheid in het midden liggen, terwijl veel mensen rechts of links leuker vinden.
    De waarheid is tussen de onzin aan het verdwijnen, een moeras ... zeg maar.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1343
    maandag 22 oktober 2018 om 19:53
    Ik temper alleen maar het optimisme van Amsterdammers, dat ben ik verplicht als Mokumer.
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    maandag 22 oktober 2018 om 20:14
    En worden we kampioenen?
    Vind ik leuk
    Legion73 +162
    maandag 22 oktober 2018 om 20:45
    PSV is i.d. beter
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    maandag 22 oktober 2018 om 21:02
    Jullie niet. Huilie.
    Vind ik leuk
    Legion73 +162
    maandag 22 oktober 2018 om 21:06
    jullie ook niet whahahahaaa
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    maandag 22 oktober 2018 om 21:45
    Jawel.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:46
    Feijenoord is echt niet kansloos Willem. Nijhuis als scheids zou wel een pluspunt zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 22:07
    Zou Nijhuis een uitzondering op de regel vormen ...?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 22:24
    Nah da nie.
    Maar hij ziet wel wat door de vingers en is geen thuisfluiter.
    Verder zijn die gastjes als de dood dat er een barstje in hun eierdopje komt. Wat mannelijk voetbal en ze zijn helemaal van de leg. Ik zie Feijenoord echt niet kansloos.
    Wel ben je dan verantwoordelijk voor de rolberoerte van Sjaak Swart.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:06
    Die oudjes kunnen er niet meer zo goed tegen allemaal.
    Laat Feyenoord eerst maar eens hopen op een scheids, die neutraal fluit. Dat is al een leuk begin.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:15
    Hahahahaha
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:17
    Ik hoop ook dat Feyenoord de aansluiting behoud anders wordt het helemaal saai PSV steeds kampioen de komende jaren Saai Hoor
    Vind ik leuk
    Dee79 +2348
    maandag 22 oktober 2018 om 17:20
    “Toen hadden we een hele goede jeugdlichting”
    Dat valt wel mee, wie kan mij vertellen wie daarvan is doorgebroken?
    Vind ik leuk
    Cookee +10892
    maandag 22 oktober 2018 om 20:17
    Er zijn wel 5 of 6 topverdedigers weggegaan, van de Vrij tot Indy, Kongolo, Janmaat, Karsdorp en nog veel meer.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17895
    maandag 22 oktober 2018 om 17:26
    Maar even serieus, het zou leuk zijn als Feyenoord mee gaat strijden om de titel hoor. Alleen, hoe dan? Heeft Feyenoord zoveel cash en verborgen talent waar niemand iets van weet?
    Vind ik leuk
    DrDeef +2094
    maandag 22 oktober 2018 om 18:44
    Goed gaan opleiden en laten spelen en dan verkopen. Das de enige manier. Vilenha had al weg moeten zijn, Clasie nooit gehuurd, vd Heijden uit je elftal. Dan had je 3 extra plekken gehad om met zelf opgeleid talent te vullen. Nu spelen enkel Malacia en Bijlow. Hopen dat die zich goed ontwikkelen en dan voor een mooi bedrag verkopen. Wat zou helpen is een trainer die het aandurft jonge gasten op te stellen en ze aantoonbaar beter maakt. Fred Rutten presteerde niet best met Feyenoord, toch zou je aan hem nu meer hebben dan aan Gio om maar een voorbeeld te noemen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 18:44]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17895
    maandag 22 oktober 2018 om 18:54
    Ben ik totaal met jou eens, zolang Feyenoord dan maar 2e wordt achter ons, dat dan weer wel. ;-)
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4731
    maandag 22 oktober 2018 om 17:29
    Of niet
    Vind ik leuk
    Mari +9411
    maandag 22 oktober 2018 om 17:33
    Waaaaaaaaaaat, gooit die man na 7 speelronden al de handdoek?
    Of is het zand dat in de ogen gegooid moet worden?
    Vind ik leuk
    Zultkop +5426
    maandag 22 oktober 2018 om 17:38
    Hij heet eigenlijk Klaas vaak. (Niet omdat ie het zo vaak doet)
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:53
    7 speelronden?
    Je loopt wat achter Mari. We hebben er al ruim een kwart op zitten.
    Vind ik leuk
    Mari +9411
    maandag 22 oktober 2018 om 23:15
    ok 9
    Vind ik leuk
    Mass +5344
    maandag 22 oktober 2018 om 17:34
    Nee..over twee jaar ook niet, vrees ik.
    Vind ik leuk
    Lady Sam +145
    maandag 22 oktober 2018 om 17:35
    Zolang je subtoppers uit de eredivisie binnenhaalt wordt je nooit geen topclub.soms is de eigen jeugd veel beter...
    Vind ik leuk
    plein19 +2331
    maandag 22 oktober 2018 om 17:38
    Al wint Feyenoord zondag. Ze worden 3e worden in de competitie. En gaan alleen maar verder op achterstand komen. Alleen een Sheik kan Rotterdam redden
    Vind ik leuk
    Legion73 +162
    maandag 22 oktober 2018 om 23:24
    En wie wordt er dan 2e?
    Heracles?
    Vind ik leuk
    Kuip +7966
    maandag 22 oktober 2018 om 17:39
    Voorafgaand aan dit seizoen voorspelde ik al dat Feyenoord absoluut niet mee zou doen voor de titel met zo’n matig elftal. Iedere leek kon dat toch al zien.
    Behalve meneer Blokland, die zag het niet aankomen. De man heeft dus totaal geen kijk op voetbal en hoeven we niet meer serieus te nemen. Nu zegt ie weer dat Feyenoord over twee jaar weer gaat meedoen om de titel.
    Wat een onzin. De eerste vijf jaar zal dat sowieso niet gebeuren. Dat durf ik hier wel te voorspellen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6809
    maandag 22 oktober 2018 om 17:42
    Als A'dammer geef ik de titel 1000 x liever aan Feijenoord (met pijn aan mijn hart) dan aan Eindhoven-United. Maar vrees dat het gat tussen R'dam en Eindhoven nu al te groot is!!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:56
    Als A'dammer heb je al jaren niks meer te vergeven.
    Wat dat gat betreft is het na het weekend kleiner voor Rotterdam dan voor Amsterdam.
    Vind ik leuk
    derksen +8856
    maandag 22 oktober 2018 om 17:43
    Pimmetje Blokland de grootste fraudeur van Rotterdam
    Ik ken nog paar oudwerknemers van je die nog heel veel geld van je krijgen maar ach wat doet dat er toe hè als je maar Popi jopie kan doen daar in de kuip
    Dat je 15 procent rendement ontvangt hè je heb groot gelijk je heb Feyenoord tenslotte geholpen
    Dat Feyenoord nog geen speler als doan kan kopen ach wij zijn de vriendjes hè dus ja wie doet mij wat he pimmetje
    Zelfs gemeente is grootste eis dat jullie opzouten maar ach wij zijn zulke vriendjes wij zijn zo goed dus nee dat doen wij niet
    Dat zo iemand nog rond kan lopen en onzin kan verkopen is voor veel mensen een raadsel
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2323
    maandag 22 oktober 2018 om 18:26
    Ondankbaar mannetje.. zonder deze gasten had Feyenoord gewoon niet meer bestaan, maar dat vergeet je ff erbij te zeggen
    Vind ik leuk
    derksen +8856
    maandag 22 oktober 2018 om 19:10
    Ja Chuckie 88 is niet helemaal waar
    Hadden ze Feyenoord niet gewoon kunnen sponseren voor 100 miljoen belasting aftrekbaar niks aan de hand dan help je iemand
    Maar iemand helpen om er zelf beter van te worden sorry ik vind dat geen helpen
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2323
    maandag 22 oktober 2018 om 20:05
    Dan zijn ze bij Feyenoord wel een beetje hypocriet, want daar wordt wel degelijk de actie van de VvF gezien als een gunst van deze vrienden... zonder hen was het gebeurd voor Feyenoord, zo eerlijk moet je ook wel zijn.. en ja.. ze houden er waarschijnlijk wat aan over.. maar als ze die 30 miljoen gewoon hadden geinvesteerd hadden ze ook normaal een rendement van 8% kunnen behalen
    Vind ik leuk
    Zultkop +5426
    maandag 22 oktober 2018 om 18:35
    Zit diep bij je, ex werkgever?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5393
    maandag 22 oktober 2018 om 18:38
    Zijn de toetsen van je komma en punt kapot?
    Vind ik leuk
    Emnu +3700
    maandag 22 oktober 2018 om 19:05
    De VvF heeft, nadat ze Feyenoord gered heeft, de club behoorlijk bij de noten.

    Je kan en moet je inmiddels afvragen waarom renovatieplannen voor de Kuip zo makkelijk terzijde worden geschoven (nadat eerst BAM voor de bühne n offerte mocht maken die nooit haalbaar zou zijn) en er nu geaast wordt op n megalomaan project van n kleine twee miljard waarbij het stadion slechts onderdeel is.

    Gouden tijden voor de bouw baronnen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 19:05]
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:44
    Dacht dat deze topic over Ajax ging
    Vind ik leuk
    Dani7 +101
    maandag 22 oktober 2018 om 17:57
    Mijn reactie verwijdert omdat ik een fout aangaf in de tekst?
    Vind ik leuk
    Motley +99
    maandag 22 oktober 2018 om 17:58
    Hij heeft inderdaad gelijk zondag KAN Feyenoord het gat met ajax verkleinen. Nu terug naar de echte realiteit. Ajax wint zondag van Feyenoord en het gat wordt alleen maar groter . en wat de toekomst betrefd ajax en psv krijgen veel en veel meer geld binnen aangezien zij cl spelen. nu en de komende jaren. Denk dat Feyenoord zich voornamelijk op de beker moet richten in de toekomst.daar ligt de grootste kans voor hun om een prijs te kunnen pakken. Helaas draait het in het huidige voetbal alleen om geld.en juist dat heeft Feyenoord veel minder .
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2036
    maandag 22 oktober 2018 om 17:59
    Die rechter kan beter meedoen bij de kapper
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:03
    En ik dacht dat het artikel over Achilles 29 ging! Soms zit je er een eindje naast. Het zij zo!
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1523
    maandag 22 oktober 2018 om 18:08
    Blok op je hoofd geland? Op basis van wat? Deze trainer is gewoon niet goed genoeg. Een aantal spelers ook niet. Plus het gat met die andere is zo groot op financieel gebied maar ook de Kuip daar val geen cent meer mee binnen te halen. Heel rotterdam en alle supporters zitten met in angst voor zondag.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5426
    maandag 22 oktober 2018 om 18:39
    Angst? Haha, als we verliezen houden we daar al wat rekening mee bij ons aller Feyenoord . Dat heet realisme, een woord dat in Amsterdam onbekend is.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:09
    De meeste dromen zijn bedrog, als hij morgen wakker wordt dan droomt hij nog.

    Wel makkelijk trouwens deze tekst kan hij elke 2 jaar gebruiken over 2 jaar doen we weer mee (2032)
    Vind ik leuk
    De Goffert +528
    maandag 22 oktober 2018 om 18:18
    Dus hii verwachtte niet dat hij nu al afgehaakt zou zijn?
    Wat een kneus en totale amateur!!!
    Feyenoord komt veel te veel tekort om mee te doen om de titel. Als Ajax en PSV het rustig aan doen dan lopen ze nog bij Feyenoord weg.
    Blockland moet ander werk zoeken waar hii wel ziet hoe alles in elkaar zit.
    Over 2 of 3 jaar is het gat naar Ajax en Psv nóg groter en krijgt Feyenoord meer te doen met Utrecht, AZ en Vitesse. Dat wordt het niveau van Feyenoord😉
    Vind ik leuk
    JoTaPe +893
    maandag 22 oktober 2018 om 18:18
    Wat een ambitie man....over een jaar of 2 gaan we weer meedoen.
    Kom op zeg, ook bij 010 moet je gewoon elk jaar meedoen om te titel zeg, anders moet je de term ¨topclub¨ ook gewoon loslaten.
    Misschien is dat wel het probleem, je op voorhand al neerleggen dat de 2 anderen beter zijn....dat kan de reden zijn dat het spel elke week de bangheid toont!
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2323
    maandag 22 oktober 2018 om 18:28
    het woordje "topclub" wordt dan ook alleen nog maar gebruikt door Feyenoord supporters.. de rest heeft het gewoon over de top 2 van Nederland en daar hoort Feyenoord de komende jaren niet bij
    Vind ik leuk
    fr1963 +3130
    maandag 22 oktober 2018 om 23:53
    ongelooflijk inderdaad. "Ik had gehoopt dat we wel wat langer hadden meegedaan om de titel" .....alsof het allemaal al voorbij is. Ook volgend seizoen hoef je nergens op te rekenen. Om te schamen dat dat zichzelf een Feyenoordman mag noemen! Misschien een goede zakenman maar hij heeft het voetbalverstand van een gemiddelde ajaxsupporter.
    Vind ik leuk
    013Tilburg +347
    maandag 22 oktober 2018 om 18:28
    Meneer Blokland moet zijn hoofd eens uit zijn kont halen. Hoewel ik het Feijenoord zeker gun, is duidelijk dat ze dit seizoen zijn uitgespeeld voor de titel. PSV en Ajax liggen mijlenver voor op iedereen. Leuk voor hen maar misschien wel de doodsteek voor het NLse voetbal. Het is van essentieel belang dat Feijenoord jaarlijks mee kan doen om de titel ( en die af en toe ook wint) Het is net zo belangrijk dat clubs als Twente Utrecht Groningen Heerenveen en AZ een goede en solide subtop vormen waar de top 3 veel weerstand geboden krijgt. Al die haters die Feijenoord steeds uit lachen en de overige clubs lachend afdoen als priesters en competitie vulling gaan voorbij aan het feit dat dit precies de reden is dat Ajax en PSV het steeds moeilijker krijgen in Europa. Tuurlijk speelt geld een grote rol, maar als genoemde clubs hun rol zoals boven beschreven kunnen innemen dan worden de topclubs beter (dus ook in Europa), de competitie aantrekkelijker waardoor er meer mensen komen en de omzetten omhoog gaan.

    Kort gezegd baal ik er ook stevig dat Feijenoord nu al klaar is, Groningen op degraderen staat en Twente, Roda en NEC in de verkeerde competitie spelen.
    Vind ik leuk
    Socrates +696
    maandag 22 oktober 2018 om 18:35
    Vader en dochter, leuk hoor..,
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13200
    maandag 22 oktober 2018 om 18:39
    Zal wel weer over een jaar of 15 worden.
    Vind ik leuk
    markie +897
    maandag 22 oktober 2018 om 19:16
    Maak er maar 25 van
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:47
    Die zijn echt blind daar in Rotterdam , niveauverschil tussen de grote twee en de nr 3 word alleen maar groter en zeer zeker niet kleiner !
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 19:54]
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2466
    maandag 22 oktober 2018 om 19:00
    Behalve dat Ajax en PSV dan ook een hele mooie lichting hebben..
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:11
    Ik hoop voor Feyenoord dat ze naast de aanwezigheid van goede talenten, ook nog aantal leuke spelers kunnen kopen. Maar eerst de bezem door de selectie.
    Vind ik leuk
    markie +897
    maandag 22 oktober 2018 om 19:16
    Hahahahaha

    Meent hij dat serieus?

    Dan bedoelde ik hahahahaha hahahaha hahahaha
    Vind ik leuk
    Bobo48 +12
    maandag 22 oktober 2018 om 19:47
    Als hij denkt dat de talenten Feyenoord weer naar een hoger niveau gaan tillen moeten ze wel gaan spelen in het eerste. En als ze spelen ook liefst langer dan 10 minuten... Anders moet meneer blokland idd maar een flinke gift doen.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:53
    De wens is de vader van de gedachte. Met een goede lichting over twee jaar kom je er niet. Bij Ajax en PSV hebben ze ook goede lichtingen en geld om opnieuw te investeren.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11841
    maandag 22 oktober 2018 om 19:53
    Hoop doet leven
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:08
    Heeft deze man aan de paddo's gezeten?
    Die is dus echt niet goed bij z'n paasei!
    "Eigen jeugd speelde een grote rol in de titel van 2017"???????
    Roflol. Kom even niet meer bij.
    En bij die jeugd was Kuyt het grootste talent?
    Dat gaat nog 20 jaar duren zo. Met dat brandhout kom je er niet. En telkens het terughalen van 'oude' spelers (of geruchten daarover).
    De leiding daar moet zich de ogen uit hun kop schamen!
    Met zo'n aanhang zo'n bedroevend zwak team op het veld zetten. De hele klerezooi bij het grofvuil en eens echt met de jeugd aan de slag. Een paar spelers (Rvp, Viel-hyena, Bijlow, Malacia, Jorgensen zou ik houden).
    Het is een regelrechte belediging voor de supporters. Dat ze het nog steeds pikken is voor mij een raadsel.
    Ook fijn voor de supporters: de komende 2 jaar hoeven ze nergens op te rekenen!!! Hoe verzin je het????
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:09
    Jong feyenoord toevoegen bij de chickencompetitie
    Vind ik leuk
    Peterfc +1719
    maandag 22 oktober 2018 om 20:30
    "Dat gat is vele malen groter dan ik voorafgaand aan dit seizoen had verwacht",

    Het gat met Ajax is 2 ( twee!) punten.
    Wat had meneer Blokland dan gedacht?
    1 punt?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:41
    Pim heeft een beetje een bord voor zijn kop gehad...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:42
    Wat zien de heren er toch trendy jaren 80 uit
    Vind ik leuk
    fr1963 +3130
    maandag 22 oktober 2018 om 23:48
    "Ik had gehoopt dat we wel wat langer hadden meegedaan om de titel".
    Dus de handdoek ligt al in de ring aldus meneer Blokland. Het is al gelopen....Wat een ongelooflijke onzin kraamt hij uit. Slechte start, dat klopt. Maar bij winst a.s. zondag staat Feyenoord gewoon 2e, boven ajax!
    Zou je niet iets meer vertrouwen moeten uitspreken vanuit jouw rol?
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:53
    Heracles en PSV hebben Feyenoord het voorbeeld gegeven hoe je Ajax het beste kunt bestrijden.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +833
    dinsdag 23 oktober 2018 om 04:07
    Dit is echt lachwekkend. Snappen ze nou echt niet dat ze op elk vlak mijlenver achterlopen op Ajax en PSV? Binnen 2 jaar is dat gat niet gedicht, zeker niet zonder nieuw stadion. Met een nieuw stadion zie ik ze wel weer aansluiten op termijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:46
    Haha, wat een ..lolbroek ben je Pim!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:31
    Een realistisch beeld.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws