'Real heeft Lopetegui-vervanger klaarstaan; leiding neemt Spanjaard veel kwalijk'

    'Real heeft Lopetegui-vervanger klaarstaan; leiding neemt Spanjaard veel kwalijk'

    maandag 22 oktober 2018 om 23:47

    Het lot van Julen Lopetegui hangt aan een zijden draadje, schrijft de Spaanse krant Marca maandagavond. De trainer van Real Madrid mag blijven zitten, maar bij de eerstvolgende tegenvaller is het einde verhaal voor de Spanjaard.

    Lopetegui zit dinsdag op de bank als Real het opneemt tegen Viktoria Plzen in de Champions League, maar intern is er eigenlijk al besloten dat hij weg moet. Dat Lopetegui nog één kans krijgt, lijkt meer omdat er weinig tijd is om tijdig een vervanger op de bank te zetten. Er is geen ruimte meer voor fouten en hij wordt dan ook ontslagen na de eerste nederlaag, of als Real slecht spel laat zien, schrijft Marca. 

    Het lijkt dus niet de vraag of, maar wanneer Lopetegui zijn biezen moet pakken. De leiding van Real heeft al voorgesorteerd op het vertrek van de oefenmeester: achter de schermen staat Santiago Solari klaar om het over te nemen. Ook Roberto Martinez en Antonio Conte zijn opties, al lijken zij te moeten accepteren dat Solari het gaat worden.

    De leiding van Real neemt Lopetegui veel kwalijk. Naast de slechte resultaten van Real is men ook niet blij met de fysieke gesteldheid van de spelers. Bovendien is de manier van spelen niet duidelijk en haalt Lopetegui niet alles uit miljoenenaankoop Vinicius Junior, die in het eerste elftal amper aan de bak komt.

    Plaats een reactie

    Vamos7 +4231
    maandag 22 oktober 2018 om 23:56
    Wat kan hij eraan doen dat die achterlijke klote Perez Ronaldo verkoopt zonder eerst zijn vervanger te hebben in huis. Wat kan hij eraan doen dat Perez gierig op zijn geld zit. Perez moet weg niet de coach....
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 23:58
    Perez haalt ook Lopetegui weg bij Spaanse elftal, lekt uit tijdens WK-voorbereiding. Professioneel en respectvol lijkt Perez niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:10
    Op welk geld zit hij dan?

    Op een berg schuld zeker?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4231
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:11
    Perez is miljardair....
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:14
    Dat is hij niet geworden, door met geld te strooien.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4231
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:20
    Haalt wel bale die geen knikker heeft goed geraakt voor 100 miljoen behalve die kop intikker door goed werk van Di Maria in verlengen tegen uutgebluste geknakte Atletico teert Bale nog steeds op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:39
    Valt allemaal wel mee, hij heeft alleen in de Spaanse competitie al 73 goals gemaakt en 42 assists afgeleverd, dat komt er in zijn geval op neer dat hij gemiddeld iedere 88 minuten direct bij een goal is betrokken.

    Afgelopen seizoen in de Champions League finale ook weer 2 goals, maar sommigen lijken nog te denken dat hij al die tijd niets van betekenis heeft gedaan in Madrid.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17689
    dinsdag 23 oktober 2018 om 06:56
    Die gedachten zijn eigenlijk van Bien, maar die kan je het ook niet kwalijk nemen met zijn liefde voor CR7 en liefde maakt blind hé ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:45
    Oke dus met zo een team als Real nu heeft, vind jij het goed dat real 7de staat? Real heeft een fantastisch team en dat Ronaldo weg is, betekent niet dat ze meteen zo erg afzakken. Ik hou er niet van dat trainers hun seizoen niet mogen afmaken, maar om te zeggen dat het team zulke drastische resultaten behaalt omdat Ronaldo weg is en dat terwijl ze alsnog een wereldelftal hebben, slaat natuurlijk helemaal nergens op. Je had zelf nog een tijdje geleden gezegd dat loptegui Real heel slecht laat voetballen en er helemaal geen tacktiek achter zit, dan is het toch wel zijn fout?

    Ze hebben met Ronaldo zelfs een slechtere start gemaakt dan deze. De trainer moet wat tijd krijgen, maar dat gaat zeker niet gebeuren dus misschien herpakken ze zich niet volledig
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 00:50]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25252
    dinsdag 23 oktober 2018 om 06:47
    De logische vervanger van Ronaldo was al in huis...Bale.
    Real had een echte spits moeten halen. In de buidel tasten voor Cavani of Icardi, dat soort kaliber. Achterin is er niks veranderd, maar uit vorm. Varane dramatisch. Middenveld met Kroos, Modric , Isco etc....prima. Maar Benzema kan gewoon niet meer en Vazgues komt tekort. Bizar dat Asensio weg mag. Een parel die maar geen echte kans krijgt. Misschien is het in zijn geheel de verzadiging van geen honger meer. Alles gewonnen en niet doorselecteren. Vasthouden aan een spits die een veteraan ,is , maar ook mensen ontvoerd en afperst. Dus bestuur ook n spiegel a.u.b.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 06:48]
    Vind ik leuk
    pietprecies +6253
    dinsdag 23 oktober 2018 om 07:18
    Ja en dankzij Perez moest jij ook een andere poster halen voor boven je bed. Alhoewel hij aan verschoning toe was :-P
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:09
    Dan kunnen Cocu en hij mooi ruilen, want Cocu staat al weken lang met de koffers klaar.
    Ten minste, dat heb ik van zeer betrouwbare bronnen vernomen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 00:09]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4231
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:12
    Al zet je daar Algeri neer er is geen eer aan te behalen met die middelmatige voorhoede Ronaldo heeft ze goed doen lijken....
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:15
    Dit was vorig jaar toch ook zo voor de kerst?
    Wat voor Bayern geldt, geldt ook een beetje voor Real.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1799
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:16
    Cocu?? Zat eerder te denken aan Dennis van Wijk, die is tenminste beschikbaar!
    Vind ik leuk
    yuuup +9571
    dinsdag 23 oktober 2018 om 05:18
    Wat is het toch een vuilnisclub. Het WK van Spanje verpest voor niks. Karma!
    Vind ik leuk
    Blueman +936
    dinsdag 23 oktober 2018 om 05:26
    Volgens mij is er door de leiding simpelweg niet adequaat gereageerd op het vertrek van Ronaldo. En nu krijgt de trainer de schuld en moet er weer een fikse afkoopsom betaald worden...
    Vind ik leuk
    Mistered +324
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:22
    Ik denk dat ze wel iets wilde doen maar tegenwoordig zijn er meer clubs die veel geld hebben. Dus het is niet vanzelfsprekend dat de toppers bij Real en Barca belanden.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1519
    dinsdag 23 oktober 2018 om 06:33
    Wat een leuke voorzitter heeft Real toch

    Ronaldo weg.
    Nieuwe trainer aankopen beloven.
    Vervolgens niets doen.
    Trainer binnenkort de laan uitsturen.

    Want geloof maar dat slechte resultaat kijkt al om het hoekie

    Achja voetbal
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 06:49
    Is gewoon zonde van de club ,een grote schoonmaak doet misschien wonderen. Is wel de mooiste en grootste club van Spanje.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3016
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:48
    De mooiste niet er zijn er mooiere en grotere , 't is maar te zien naar wie de voorkeur gaat, voor mij is Barça de mooiste club, maar smaken verschillen nietwaar?
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:17
    Ja daar valt niets van te zeggen ik houd iets meer van het ruwe. Bij Barca liggen ze meer op de grond als een stervende zwaan.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3016
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:17
    Ruwe bij Real ?????? Dat is al een tijdje geleden toen Zizou er nog speelde.
    Maar nu zijn het allemaal strandjanetten in Bernabeu op een zinkend schip !
    En last but not least de allerbeste speler van deze generatie speelt toch maar in Barcelona, dat moest ik u toch eventjes laten weten
    Vind ik leuk
    ErikAjax +478
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:53
    Ik gun Real even wat mindere jaren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws