'Real ontvangt transferverzoek: 'goede vriend' wil Ronaldo volgen naar Juventus'

'Real ontvangt transferverzoek: 'goede vriend' wil Ronaldo volgen naar Juventus'

Gepubliceerd: dinsdag 23 oktober 2018 om 08:57di 23-10-2018 om 08:57

Marcelo is na bijna twaalf jaar uitgekeken op Real Madrid. De dertigjarige Braziliaan wil niet aan het einde van het seizoen, maar al in januari de overstap maken naar Juventus, meldt Tuttosport.

Marcelo heeft zijn wens inmiddels kenbaar gemaakt bij het bestuur van Real, claimt althans de Italiaanse sportkrant. De vleugelverdediger weet dat Juventus belangstelling voor hem heeft en is vastberaden om zijn goede vriend Cristiano Ronaldo naar Turijn te volgen. De twee hebben regelmatig contact en zijn zaakwaarnemer heeft inmiddels officieel een transferverzoek ingediend in de Spaanse hoofdstad.

Dat verzoek is overigens niet goed gevallen bij Real-voorzitter Florentino Pérez. De Koninklijke kampt met een vormcrisis na het vertrek van Ronaldo en Pérez vindt de timing dan ook zeer ongelukkig. Hij beseft echter dat het  weinig zin heeft om Marcelo tegen zijn zin bij de club te houden. Hoeveel hij moet kosten, meldt Tuttosport niet. De Braziliaan heeft een contract tot medio 2022.

Plaats een reactie

dhrwobo +35672
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:09
Marcelo weg bij Real, dat is haast ondenkbaar. In mijn ogen de beste linksback van de afgelopen 10-20 jaar.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:10
Angelino word de opvolger.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 09:10]
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9519
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:14
Ben je koekoek jonguhh. Marcelo is zoveel beter dan Angelino. Een club als real kan het zich niet veroorloven om een stukke mindere back aan te trekken.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 09:16]
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:17
Niet alles zo serieus opvatten Henkie .
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9519
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:39
Ik vond m juist zo mooi in combinatie met je naam.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:40
Gelukkig dan maar.
Vind ik leuk
dhrwobo +35672
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:49
Hahaha wat kunnen sommigen snel happen hè.
Angelino is top voor ons psv. Maar nog mijlenver verwijderd van marcelo natuurlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:18
Dat je daar op reageert...

Iemand die Angelino en Marcelo in 1 adem noemt kan beter naar de dokter heen, dan mankeer je echt wat...
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:19
Ga jij je witte pony zoeken voordat je m niet vind voor 5 december.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:23
Daar heb ik mijn Pietjes al opdracht voor gegeven!

En niet zo doen, anders krijg je geen kadootjes.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:25
Is goed sint hopen dan maar dat ze m vinden.zou sneu zijn als je zonder pony t dak op moet.
Vind ik leuk
rexxo +5506
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:23
Trankilo, het is duidelijk met een knipoog, eet lekker je havermout pap op.
Vind ik leuk
rexxo +5506
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:14
Ik vind Nelom of Dijks veel beter passen bij Real.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 10:14]
Vind ik leuk
Echt? +4512
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:16
Royston Drenthe was eerste keus als linksback bij Real, nog voor Marcello 🙈
Vind ik leuk
Zultkop +5969
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:19
Van Sparta naar Real.....dat is best een groot verschil.....
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:53
Real wilde ook Alaba kopen😊
Vind ik leuk
AFCA G.G. +2891
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:16
Als Marcelo en eventueel Modric nog vertrekken bij Real Madrid is het vertrek van Ronaldo echt zwaar onderschat daar. Neem aan dat die Perez uiteindelijk toch ook wel op een bepaalde manier daar ontslagen kan worden als het zo blijft doorgaan daar
Vind ik leuk
Always PSV +14112
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:52
Modric valt helemaal door de mand. Zou als speler van het jaar de kar moeten trekken.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:21
Roberto Carlos, Cafu, Maldini. Die konden naast goed aanvallen ook nog eens verdedigen. Dat kan Marcelo helaas niet.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:13
maldini echt een held was dat zeg ,646 duels voor ac milaan , 29 doelpunten
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:52
20 jaar :0
Toen hij 10 was al de beste?
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:10
Vreemde stap
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:11
Als zo is heeft Ronaldo een vriend erbij. Marcelo kan mooie voorzetten geven in kleine ruimtes en Ronaldo prikt ze er zonder pardon erin. Als is de gaatje nog zo nauw.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:14
Kan hij eindelijk zijn zeepje weer laten vallen...
Vind ik leuk
kcim +3039
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:25
Het verval van Madrid begon met het vertrek van Zidane. Hij zag zeer waarschijnlijk dat hij met een team te maken had wat over de top was. Willen ze nu gaan doorpakken is erg veel geld nodig. Denk minimaal 500 miljoen. De vraag is wat de uitgaande transfers voor Marcelo, Modric, Benzema, Bale en Kroos kunnen opleveren.
Doorselecteren is en blijft een moeilijk verhaal...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 09:26]
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:27
Iets met het zinkende schip en de ratten?
Vind ik leuk
Kevinm +1878
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:32
Kunnen ze mooi ruilen voor Alex Sandro
Vind ik leuk
ELD070 +1003
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:44
Hmm, de ratten verlaten het schip voordat het gezonken is.
Vind ik leuk
Sonneillon +720
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:43
die gaan vol voor Nelom als Marcelo weg gaat
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:07
Op deze manier blijft er weinig over van het 'vintage-team' dat de CL driemaal achter elkaar won. Ik verwacht de komende seizoenen dan ook een uitstroom van de oudere, dragende krachten. Ramos, Bale, Kroos, Modric en Benzema bijvoorbeeld.
Op korte termijn zouden de Madrilenen voor de linksbackpositie Theo Hernandez of Hakimi kunnen terughalen. Maar op lange termijn zou Real kunnen gaan voor Alaba, Mendy of Gayà.

Vind ik leuk
Okkedr +15
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:17
Wat gaan ze dan met Alex Sandro doen?
Misschien kunnen ze Marcelo op het middenveld kwijt, die kwaliteiten heeft Marcelo ook natuurlijk.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 11:18]
Vind ik leuk
COYG +7595
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:37
De laatste jaren heeft Real veel geld verdient door de Champions League winsten. Dus nu maar een revolutie plaats laten vinden? Overal verjonging toepassen en weer Galacticos halen.
Vind ik leuk
badeend. +1554
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:11
Sandro is veel beter dan deze clown. Marcelo is al 2 jaar aan het afbouwen en zal dat hoge niveau van ervoor dus ook niet meer halen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 17:45]
Vind ik leuk
RWA040 +567
dinsdag 23 oktober 2018 om 17:40
Hahahahahahahahahahahahahaha
Vind ik leuk
Benniewies +1791
dinsdag 23 oktober 2018 om 16:05
Nog een contract van 4 jaar en weg willen?
Wanneer heeft hij getekend met zijn volledig verstand?
Vind ik leuk
kloakatv +80
dinsdag 23 oktober 2018 om 17:27
Neee als Marcelo en Ramos weg zijn moet ik me afvragen waarom ik nog fan ben van Real :(
Vind ik leuk
Ajax020 +270
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:50
Marcelo, wat een mooie speler om naar te kijken. De techniek van deze man. Perfect. Groot gelijk als ie weggaat.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws