Martens onderschatte impact van beste speelster: 'Ik dacht: ik red me wel'

    Martens onderschatte impact van beste speelster: 'Ik dacht: ik red me wel'

    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:38

    Lieke Martens erkent dat er veel is veranderd sinds ze vorig jaar werd uitgeroepen tot beste speelster van het toernooi. De Oranje leeuwin had er veel moeite mee dat ze opeens een bekendheid was.

    "Ik dacht: het komt wel goed, ik red me wel. Maar stiekem is er best veel veranderd in mijn leven", stelt ze in een interview met OnsOranje. "Het heeft hele mooie momenten gegeven, maar ik ben best zoekende geweest hoe ik daarmee om moest gaan. Want het was van weinig naar ontzettend veel."

    Zo moest Martens eraan wennen dat ze veel vaker wordt herkend. "Met reizen op vliegvelden, moet ik altijd wel even stoppen voor een foto of handtekening. Dat gebeurt wel heel vaak nu."

    De aanvalster van FC Barcelona is blij dat ze een stabiele omgeving heeft. "Ik heb fijne familie om me heen, goede vriendinnen. Die heb ik altijd gehad en daar is niks in veranderd. Daar ben ik ontzettend blij mee. Maar met mensen die iets verder van me vandaan staan is het wel anders. Die draaien nog een keer hun hoofd om."

    Plaats een reactie

    Reinier86 +1513
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:41
    Lekker wijfie man, niets mis mee.👅
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 15:41]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:42
    En nu nog een keer, maar dan op basis van voetbalkwaliteiten?
    Vind ik leuk
    Reinier86 +1513
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:43
    Lekker wijfie man en heeft goede voetbalkwaliteiten. Niets mis mee.👅
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 15:43]
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1093
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:43
    Doe mij Jackie groenen maar. 😍
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 15:52]
    Vind ik leuk
    Reinier86 +1513
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:45
    Zij heeft een mooie lach, maar zij is te “schattig looking” voor mij. Ik hou meer van wilde vrouwtjes met een lekker vadsig kontje👅
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 15:46]
    Vind ik leuk
    Waagplein +320
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:47
    Die lijkt verdacht veel op mijn ex zeg... Geloof mij, dat schattige is een facade voor iets behoorlijk wilds.
    Vind ik leuk
    Reinier86 +1513
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:48
    Schattige types daar trouw je liever mee. Maar als je gewoon student bent ofzo én je neemt nog niets serieus, neem je toch lekker een fout wild wijfieee
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1146
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:08
    ... te wild , onhoudbaar omdat het je ex is?
    Vind ik leuk
    Waagplein +320
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:09
    Nee, omdat ik een leuker persoon vond.
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1146
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:11
    ... leuker, aardiger, goed karakter?... .zegt veel over het uiterlijk van een vrouw...
    Vind ik leuk
    Waagplein +320
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:12
    Niet per sé. Mijn huidige vriendin is minder jaloers ingesteld en kijkt meer naar de toekomst dan mijn ex. Qua uiterlijk zou ik ze gelijk schakelen overigens.
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1146
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:14
    ... bofkont..
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:20
    Hahaha lekker on topic dit
    Vind ik leuk
    Waagplein +320
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:22
    Nope, totaal niet hahaha.
    Maar geluk delen mag wel van tijd tot tijd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:48
    Haha ja prima
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1093
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:56
    Haha je mag tegenwoordig ook niks meer typen. Ik typte dat ik haar het een en ander wou leren over de paal (doelpaal). 😜Haha. Jackie heeft een schattig koppie, maar kan squirten als een malle.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:31
    Doe mij Danielle vd Donk maar dan!
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1093
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:40
    Anders openen we gewoon een apart topic over de oranje dames. Gaan we lekker over praten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:41
    Goede leuke speler
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +16037
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:42
    Schattig hoor.
    Vind ik leuk
    Waagplein +320
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:48
    En single, niet te vergeten!
    Ik vrees alleen dat mijn vriendin dat niet goed gaat vinden.

    Daarnaast een goede voetbalster, maar ik kijk niet genoeg vrouwenvoetbal om daar echt dieper op in te gaan.
    Vind ik leuk
    DBCooper +244
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:50
    Gerum, de dame wordt herkend op een vliegveld. pfoe pfoe

    Die dames willen toch graag net zo populair worden als het mannen voetbal? Waar de echte toppers niet zonder vermomming door een willekeurige stad kunnen lopen...

    Maarja ik ben ook maar een simpele vent, het kan aan mij liggen
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:03
    Ze geeft alleen aan dat ze er moeite mee had, kan toch of???
    Vind ik leuk
    Cookee +10938
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:36
    Als je een vliegtuig moet halen en iedereen wil een selfie, dan schiet het niet op. Ik weet niet wat jij daarin leest maar...
    Soms na een wedstrijd staat ze zo lang handtekeningen uit te delen dat ze het koud krijgt. Onze mannetjes lopen gewoon door met een zonnebril en oortjes in, daar moet je pissig over zijn.
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +204
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:02
    Tja het leventje verandert zeker wel. Niet alleen iedereen kent je, je wordt ook opeens lustobject voor vele mannen
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:44
    Toch wel een beetje triest eigenlijk
    Vind ik leuk
    Cookee +10938
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:39
    Wel vreemd dat elk bericht over vrouwen in het sexuele geduwd wordt. Ik neem aan dat er hier ook heel veel homo's zitten, gelukkig gedragen die zich beter dan de macho's als die een vrouw zien.
    Want als men hier begint over het kontje van mannen, dan zou vast niet iedereen dat leuk vinden.

    Ik zie in haar gewoon een ongelooflijk geweldige sporter.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 17:41]
    Vind ik leuk
    SimonSays +6209
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:29
    Gewoon een nepsnor opplakken en niemand herkent je meer. Althans, zo doe ik dat thuis altijd.
    Vind ik leuk
    luccerd +3052
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:45
    Ik heb laatst al Mn baard geschoren, kreeg ik ze meteen met een knuppel toen ik thuis kwam. Vrouwlief dacht dat ik een inbreker was🤣
    Vind ik leuk
    SimonSays +6209
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:54
    😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:45
    Ik had ook wel een stabielen factor voor je geweest hoor .🤭
    Vind ik leuk
    Cookee +10938
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:32
    Bertens, Verstappen, Leeuwinnen, Volleybalsters, die Darter, das ongeveer wel waarin wij meetellen mondiaal.
    Maar die Leeuwinnen is voor mij speciaal, geen kinnesinne, geen jalouzie, maar samen willen werken om samen de beste te worden, dat is geweldig. Ik hoop dat de mannen dat van hun leren ook.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:04
    Verhoeven, hockey, schaatsen, wielrennen, veldrijden.. En nog wel wat.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 20:05]
    Vind ik leuk
    Cookee +10938
    donderdag 25 oktober 2018 om 19:17
    Schippers heb je nog op het koningsnummer. Das ook een echte.

    Schaatsers mogen alleen winnen als er geen Olympische spelen zijn, voor een WK traint het buitenland niet meer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:43
    Ach, dit soort dingen gebeuren eenmaal, zelfs bij de besten zo blijkt. Over haar knapheid gesproken: best redelijk, maar geef mij maar Daniella Hantuchova (hoewel behoorlijk mager, maar ze is bizar cute in haar doen en laten) of Maria Sharapova.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws