Van Bommel lovend over Spurs: 'Dat wordt wel een beetje onderschat in Nederland'

    Van Bommel lovend over Spurs: 'Dat wordt wel een beetje onderschat in Nederland'

    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:43

    Mark van Bommel ziet Tottenham Hotspur als een 'topploeg' en denkt niet dat PSV 'wel even' twee keer gaat winnen van de Engelsen. Voor trainer Mauricio Pochettino heeft Van Bommel lovende woorden.

    "Zij zijn gewoon top", stelt hij voor de camera van PSV TV over de tegenstander van woensdagavond. "Ze spelen al jaren in top van Engeland. Dat wordt nog wel een beetje onderschat in Nederland, alsof we wel even tweee keer van Spurs winnen en dan hebben we zes punten, maar zo makkelijk gaat het niet."

    Van Bommel verklaart meerdere trainers te volgen, waaronder Pochettino. "Hij is er daar een van. Hij zit er al heel lang en dat is niet normaal, dat je al zo lang bij Spurs zit. Daarvoor deed hij het ook goed bij Southampton. Je ziet: de manier van voetballen is een handtekening van de trainer." 

    PSV en Tottenham Hotspur staan allebei nog op nul punten na twee wedstrijden in de groepsfase van de Champions League. Woensdagavond staan de ploegen om 18.55 uur tegenover elkaar.

    Poll

    Heeft PSV volgens jou nog een kans op de tweede plek?

    (2322 stemmen)

    Plaats een reactie

    Vinnie J +1519
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:46
    Wereld coach!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:04
    Dat is hij zeker, anders had je niet zolang bij de spurs gezeten
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 02:11
    Als hij PSV alsnog kan laten overwinteren in Champions League en doordendert in eredivisie en kampioen wordt, dan is hij briljant.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:46
    Morgen is wel hét moment. Kom op PSV, maak ons trots
    Vind ik leuk
    pietprecies +6253
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:04
    Alsjeblieft, like nr 1000
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:11
    Hartstikke bedankt hoor
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:46
    Heerlijk zo'n persoonlijkheid die duidelijk praat en altijd rustig is zowel vroeger binnen als nu buiten het veld. Genieten zo'n held!
    Vind ik leuk
    Stack5 +3049
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:51
    Trapt nu wel even een open deur in. Niemand in NL die denkt dat PSV wel even 2x van tottenham wint toch?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46332
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:54
    De Ajax fans zullen het wel weer in wrijven, NA de wedstrijd.
    Vooraf houden ze hun mond qua verwachting...
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:57
    Niet te negatief er liggen kansen jaja!!

    Inzake ajacieden, tja die zijn zo..

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 18:58]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46332
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:02
    Er is altijd hoop, zeker voor PSV.

    En ja, mijn reactie was meer gericht op je laatste zin.
    Vind ik leuk
    Guust +5707
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:10
    Net als jouw laatste zin.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:12
    Mijn laatse zin klopt als een zewerende vinger.
    Vind ik leuk
    Guust +5707
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:24
    Ja en wat dan, je zeurt over Ajaxtrollen maar haalt ze er constant bij, wat ben jij dan anders dan gasten waar je wat over zegt, de intentie is het zelfde, je bent een kleuter man. Niets beter dan de gasten die je benoemd, dat maakt jou ook een beetje dom. Alles voor de aandacht.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:26]
    Vind ik leuk
    Stack5 +3049
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:58
    Negeer die lui lekker. Genoeg normale Ajax fans hier om mee te ouwehoeren. Andersom is het trouwens ook vaak zo.

    En zo lang beide partijen maar op elkaar blijven reageren zal het ook nooit beter worden..
    Vind ik leuk
    Morris +22867
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:28
    Wijze woorden..

    En ook je eerste reactie. Niemand verwacht dat PSV wint, wellicht in Eindhoven. Dat mag ook, daar ben je supporter voor.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6253
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:06
    Je zoekt het op deze manier ook zelf op en je weet dondersgoed dat je zelf regelmatig vooraan staat om Ajax af te zeiken dus in dit geval zou ik zeggen: begin er dan ook niet mee, een beter VP milieu begint bij jezelf kerel.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46332
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:16
    Succes vanavond!
    Vind ik leuk
    pietprecies +6253
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:45
    Thanks kerel, jullie ook morgen! Gaat voor beide teams niet makkelijk worden maar het kan zeker
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46332
    woensdag 24 oktober 2018 om 07:40
    Een beetje geluk zoals jullie gisteren, is altijd welkom.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:16
    Lekker over 1 kam weer. Ik hoop dat PSV 3 punten pakt. Ben Ajax man door dik en dun maar wens de mannen uit Eindhoven heel veel succes!
    Vind ik leuk
    Guust +5707
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:07
    Zeur niet zeikerd, fijne wedstrijd morgen en hopelijk winnen jullie.
    Vind ik leuk
    Castromann +7274
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:24
    Kans heb je altijd tegen elke tegenstander.
    Maar je moet reeel zijn...in deze poule zou het al een wereldprestatie zijn als je 3e wordt.....en buitenaards als 2e of 1e wordt.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +421
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:12
    Die van Bommel is sws wel een beetje van de open deuren in trappen haha maar dat lijkt onderdeel van het trainersvak te zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172058
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:48
    BAAS Bommel
    Vind ik leuk
    035 +5851
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:53
    Misschien Kaas Bommel?
    Kan hij volgend jaar naar Alkmaar. 😊
    Vind ik leuk
    stratumseind +172058
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:56
    dat zouden ze wel willen
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:59
    Vd brom kan goed naar ajax, maar held bommel gaat niet naar az.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6253
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:07
    Brom kan beter naar Trencin ofzo waar het allemaal niet per se hoeft. Zo werkt hij namelijk zelf ook bij AZ
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:13
    Ja dat is een net niet trainer. Meestal Leuk spel, maar als het echt moet geeft zijn team niet thuis. Vandaar dat die van mij wel naar jullie mag :)
    Vind ik leuk
    BRAM046 +281
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:53
    Wat een trainert ! Geweldig , zie hem veel liever dan Cocu , hoezeer ik ook fan ben van Cocu als speler en coach !
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:54
    Hij is zich alweer aan het indekken.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46332
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:57
    PSV is gewoon de underdog tegen clubs met een begroting van 5 a het 10 voudige.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:57
    Als Bommeltje dat zegt geloof ik hem .
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:02
    @stack 5, idd mag je zoiets normaal niet verwachten nee. Maar ja waan vd dag regeert weer eens in NL. Hopen op 3 punters voor Ajax en psv dat natuurlijk wel. Morgen ben ik er weer bij iig in ehv. Come on psv,!! Eerst vanavond banken en Ajax kijken. Succes Ajax!!
    Vind ik leuk
    Cookee +10892
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:02
    Snap niet dat wij met een paar glimmers hoop meteen denken te winnen van Tottenham. Maar natuurlijk hoop ik dat wel.
    Die analisten in ons land zijn tenenkrommend slecht.
    Roepen allemaal dat we een kans hebben en lukt het niet dan zagen ze aan de poten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:03
    Toch wel mooi eindelijk weer 2 nl clubs in de champions. league. Di en wo vaste prik heerlijk toch!?
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3196
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:07
    Het verbaast mij echt dat zoveel mensen hier denken dat PSV wel even punten kan pakken tegen Spurs. Op elke positie heeft Spurs een betere speler lopen. Daarnaast heeft Spurs wat mij betreft ook nog één van de beste coaches ter wereld. Ik zie PSV geen resultaat pakken tegen Spurs. PSV zal wel gaan spelen op de counter maar Spurs heeft teveel kwaliteit voorin, die spelen vast wel door de PSV defensie heen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:10
    Kans heb een ploeg altijd vooraf , je kan naar de wedstrijd pas zeggen wie gewonnen heeft .
    Vind ik leuk
    Benniewies +953
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:12
    3-1 PSV hoop ik
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:38
    Dat zou iedere trainer zeggen. Heeft zijn schoonvader hem dat niet verteld?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:08
    T kan nog altijd

    De rest winnen alleen tegen barca gelijk

    BAM

    het dubbeltje valt aan psv kant nu
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:23
    Maar volgens mij denkt niemand dat Tottenham geen top ploeg is en al helemaal niet dat psv "effe" twee keer van spurs wint...
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:27
    PSV heeft gewoon 3 ploegen die allemaal top zijn. Soms heb je mazzel met de loting, maar deze keer niet. Het is een wonder als PSV het 'nood'scenario haalt.
    Vanmidag vond Van Bommel 3e worden en UEFA-league spelen het nood scenario. Want hij wil toch bij de eerste 2 komen. met hem willen alle PSV fans dat ook. Maar realistisch zou ik het niet noemen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws