Van Bommel lovend over Spurs: 'Dat wordt wel een beetje onderschat in Nederland'

Van Bommel lovend over Spurs: 'Dat wordt wel een beetje onderschat in Nederland'

Gepubliceerd: dinsdag 23 oktober 2018 om 18:43di 23-10-2018 om 18:43

Mark van Bommel ziet Tottenham Hotspur als een 'topploeg' en denkt niet dat PSV 'wel even' twee keer gaat winnen van de Engelsen. Voor trainer Mauricio Pochettino heeft Van Bommel lovende woorden.

"Zij zijn gewoon top", stelt hij voor de camera van PSV TV over de tegenstander van woensdagavond. "Ze spelen al jaren in top van Engeland. Dat wordt nog wel een beetje onderschat in Nederland, alsof we wel even tweee keer van Spurs winnen en dan hebben we zes punten, maar zo makkelijk gaat het niet."

Van Bommel verklaart meerdere trainers te volgen, waaronder Pochettino. "Hij is er daar een van. Hij zit er al heel lang en dat is niet normaal, dat je al zo lang bij Spurs zit. Daarvoor deed hij het ook goed bij Southampton. Je ziet: de manier van voetballen is een handtekening van de trainer." 

PSV en Tottenham Hotspur staan allebei nog op nul punten na twee wedstrijden in de groepsfase van de Champions League. Woensdagavond staan de ploegen om 18.55 uur tegenover elkaar.

Poll

Heeft PSV volgens jou nog een kans op de tweede plek?

(2322 stemmen)

Plaats een reactie

Vinnie J +1911
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:46
Wereld coach!
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:04
Dat is hij zeker, anders had je niet zolang bij de spurs gezeten
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:46
Morgen is wel hét moment. Kom op PSV, maak ons trots
Vind ik leuk
pietprecies +12527
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:04
Alsjeblieft, like nr 1000
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:11
Hartstikke bedankt hoor
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:46
Heerlijk zo'n persoonlijkheid die duidelijk praat en altijd rustig is zowel vroeger binnen als nu buiten het veld. Genieten zo'n held!
Vind ik leuk
Stack5 +3270
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:51
Trapt nu wel even een open deur in. Niemand in NL die denkt dat PSV wel even 2x van tottenham wint toch?
Vind ik leuk
Castromann +9549
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:24
Kans heb je altijd tegen elke tegenstander.
Maar je moet reeel zijn...in deze poule zou het al een wereldprestatie zijn als je 3e wordt.....en buitenaards als 2e of 1e wordt.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +975
woensdag 24 oktober 2018 om 00:12
Die van Bommel is sws wel een beetje van de open deuren in trappen haha maar dat lijkt onderdeel van het trainersvak te zijn.
Vind ik leuk
BRAM046 +823
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:53
Wat een trainert ! Geweldig , zie hem veel liever dan Cocu , hoezeer ik ook fan ben van Cocu als speler en coach !
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:54
Hij is zich alweer aan het indekken.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:02
@stack 5, idd mag je zoiets normaal niet verwachten nee. Maar ja waan vd dag regeert weer eens in NL. Hopen op 3 punters voor Ajax en psv dat natuurlijk wel. Morgen ben ik er weer bij iig in ehv. Come on psv,!! Eerst vanavond banken en Ajax kijken. Succes Ajax!!
Vind ik leuk
Cookee +12956
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:02
Snap niet dat wij met een paar glimmers hoop meteen denken te winnen van Tottenham. Maar natuurlijk hoop ik dat wel.
Die analisten in ons land zijn tenenkrommend slecht.
Roepen allemaal dat we een kans hebben en lukt het niet dan zagen ze aan de poten.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:03
Toch wel mooi eindelijk weer 2 nl clubs in de champions. league. Di en wo vaste prik heerlijk toch!?
Vind ik leuk
TheRedMen +3773
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:07
Het verbaast mij echt dat zoveel mensen hier denken dat PSV wel even punten kan pakken tegen Spurs. Op elke positie heeft Spurs een betere speler lopen. Daarnaast heeft Spurs wat mij betreft ook nog één van de beste coaches ter wereld. Ik zie PSV geen resultaat pakken tegen Spurs. PSV zal wel gaan spelen op de counter maar Spurs heeft teveel kwaliteit voorin, die spelen vast wel door de PSV defensie heen.
Vind ik leuk
Benniewies +6141
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:12
3-1 PSV hoop ik
Vind ik leuk
Markus80 +3083
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:38
Dat zou iedere trainer zeggen. Heeft zijn schoonvader hem dat niet verteld?
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:08
T kan nog altijd

De rest winnen alleen tegen barca gelijk

BAM

het dubbeltje valt aan psv kant nu
Vind ik leuk
Yakisober +11
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:23
Maar volgens mij denkt niemand dat Tottenham geen top ploeg is en al helemaal niet dat psv "effe" twee keer van spurs wint...
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:27
PSV heeft gewoon 3 ploegen die allemaal top zijn. Soms heb je mazzel met de loting, maar deze keer niet. Het is een wonder als PSV het 'nood'scenario haalt.
Vanmidag vond Van Bommel 3e worden en UEFA-league spelen het nood scenario. Want hij wil toch bij de eerste 2 komen. met hem willen alle PSV fans dat ook. Maar realistisch zou ik het niet noemen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws