Heftige beelden: Russische voetbalfans gelanceerd door op hol geslagen roltrap

Heftige beelden: Russische voetbalfans gelanceerd door op hol geslagen roltrap

Gepubliceerd: dinsdag 23 oktober 2018 om 21:18di 23-10-2018 om 21:18

Het Champions League-tripje naar Roma is voor de meegereisde fans van CSKA Moskou uitgedraaid op een bijzonder pijnlijke aangelegenheid. Voorafgaand aan de wedstrijd tegen AS Roma waren vele Russen slachtoffer van een op hol geslagen roltrap in een metrostation.

Terwijl de roltrap vol stond met voetbalfans, begon deze plotseling een stuk sneller te draaien dan de bedoeling was. Sommige Russen werden gelanceerd en belandden onderaan de roltrap bovenop elkaar. De Romeinse brandweer heeft inmiddels via Twitter laten weten dat men heeft moeten ingrijpen en dat er meerdere zwaargewonden waren. Hoeveel dat er precies zijn, is echter niet bekend gemaakt.

In de buurt van het Stadio Olimpico heeft zich nog een incident van een andere omvang voorgedaan, meldt het Italiaanse persbureau ANSA. Eén Russische voetbalfan zou neergestoken zijn en twee andere supporters hebben bij ditzelfde incident verwondingen opgelopen. Wat er precies gebeurd is en wat de motieven van de dader waren, is nog onduidelijk.

Plaats een reactie

psvfan1913 +7764
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:21
Verschrikkelijk dit
Vind ik leuk
Beulen +1253
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:37
Is ook echt de metro die hier op hol slaat 🤔
Vind ik leuk
Mosquito +21907
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:05
Inderdaad.
Op hol geslagen metro VP???
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:22
Maar waarom gooit die ene man die andere nou verder naar beneden 😅
Vind ik leuk
Janzijnvader +17492
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:24
Zodat hij nóg sneller beneden is.
Vind ik leuk
henkmeijer +3366
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:24
Nu snap ik de term ROLtrap..........

Vind ik leuk
Toppert +1855
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:39
Ooggetuigen melden dat de Russen al zingend en springend zelf de oorzaak zijn. De roltrap is niet op hol geslagen, maar gewoon kapot gesprongen.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24043
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:49
Roltrap.of metro?
Vind ik leuk
FcG4Ever +1233
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:51
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 21:55]
Vind ik leuk
Roodbergen +9828
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:51
Kiek um goan....
Vind ik leuk
Guust +6399
dinsdag 23 oktober 2018 om 23:04
Racetrap
Vind ik leuk
PSV mexico +1117
dinsdag 23 oktober 2018 om 23:08
die is niet getest op 200 dronken Russen
Vind ik leuk
Deck010 +9833
woensdag 24 oktober 2018 om 00:48
Eindelijk iemand die is opgewassen tegen Russische hooligans 👊🏻
Vind ik leuk
Remark +3
woensdag 24 oktober 2018 om 05:03
Altijd dat gedoe met roltrappen. Onlangs nog hebben door een stroomstoring dertig Belgen een nacht lang vastgezeten op een stilstaande roltrap.
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 10:15