Spelersrapport: De Jong bewijst zijn klasse, Mazraoui herstelt zich met doelpunt

    Spelersrapport: De Jong bewijst zijn klasse, Mazraoui herstelt zich met doelpunt

    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:17

    Ajax heeft zijn goede vorm in de Champions League vastgehouden door een knappe 1-0 overwinning op Benfica. Noussair Mazraoui zorgde in de blessuretijd van de wedstrijd met een van richting veranderd schot voor een sensationele overwinning. VoetbalPrimeur maakt rapport op na een heerlijke avondje Champions League-voetbal.

    André Onana – 7: Hield Ajax deze wedstrijd een aantal keer op de been. Kreeg in de eerste helft een domme gele kaart door te klagen tegen de vijfde man, maar verder viel er niets aan te merken op het keeperswerk van de Kameroener.

    Nicolas Tagliafico – 6,5: Speelde niet de sterkste wedstrijd uit zijn Ajax-carrière. Had moeite met zijn directe tegenstander en wist aanvallend ook niet al te veel te creëren.

    Daley Blind – 6,5: Speelde een solide wedstrijd als centrale verdediger. Leed in de eerste helft een keer gevaarlijk balverlies, maar zag zijn fout niet in een Benfica-kans resulteren. Ondanks dit slippertje stond hij zijn mannetje.

    Matthijs de Ligt – 7: Er was niet veel aan te merken op het spel van De Ligt. Ondanks zijn jeugdige leeftijd is hij de rust zelve in de Amsterdamse defensie. Benfica-spits Haris Seferovic was een aantal keer dreigend, maar wist het doel mede door het prima verdedigingswerk van De Ligt niet te vinden.

    Noussair Mazraoui – 6,5: De Marokkaanse back schoot in de blessuretijd van de wedstrijd de 1-0 tegen de touwen met een afstandschot dat van richting werd veranderd. In verdedigend opzicht had hij het wel lastig. Hij leed in de beginfase twee keer balverlies, waardoor Benfica een aantal gevaarlijke kansen kon creëren. Maar daar heeft niemand het meer over na zijn belangrijke doelpunt.

    Frenkie de Jong – 8: De Jong liet maar weer eens zien waarom bijna de gehele Europese top achter hem aan zit. Zowel verdedigend als aanvallend was de middenvelder belangrijk voor Ajax. Hij maakte een paar gevaarlijke momenten van Benfica onschadelijk en met zijn rust aan de bal was hij ook voor de Benfica-defensie een plaag.

    Lasse Schöne – 6: De Deen speelde geen al te beste wedstrijd. Hij leed opvallend vaak balverlies in de eerste helft en wist niet veel kansen te creëren. Desondanks was er op zijn werklust niets aan te merken.

    Donny van de Beek – 6,5: Kwam een aantal keer dreigend voor het doel van Benfica. Zag in de eerste helft een afstandsschot gekeerd worden door Benfica-keeper Vlachodimos. Aan het eind van de tweede helft kreeg hij dé kans om de 1-0 te maken voor Ajax. Wederom was Vlachodimos een sta in de weg.

    Dusan Tadic – 7,5: De Serviër speelde een prima wedstrijd. Was een constante dreiging en de Benfica-defensie wist zich vaak geen raad met Tadic. Ook verdedigend deed hij zijn werk, zo hield hij in de eerste helft een schot van Benfica-spits Seferovic tegen.

    Kasper Dolberg – 6,5: Kreeg in de eerste helft de kans om Ajax op 1-0 te zetten na een geweldige steekpass van Ziyech. De spits zag zijn schot echter gekeerd worden door Vlachodimos. Speelde verder geen al te opvallende wedstrijd.

    Hakim Ziyech – 7: Een plaag voor de defensie van Benfica. Zette in de 22e minuut Dolberg oog in oog met Vlachodimos en strooide met geweldige passes. Creëerde ook een grote kans voor Van de Beek in de tweede helft. 

    Invallers:

    David Neres - Speelde te kort voor een beoordeling.

    (VoetbalPrimeur / Gijs Groeneveld)

    Plaats een reactie

    imho +1024
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:19
    Lekker hoor!
    Een reuze stap in overwinteren CL en voor 99% al EL. En dat na 3 wedstrijden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:20]
    Vind ik leuk
    danny9874 +2396
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:20
    Oooow, wat ben ik blij!!!!!! Wat kwamen we af en toe goed weg, maar wel verdiend!!!! Wat is die F. de Jong goed, man!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:21]
    Vind ik leuk
    Jozef +38767
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:51
    We kwamen af en toe goed weg,.zij ook....
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:14
    Dit idd.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1645
    woensdag 24 oktober 2018 om 06:16
    Op Frenkie is indd geen maat.. ik heb de hele wedstrijd naar hem gekeken, zowel aan de bal als zonder bal... zo ongelooflijk slim
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:02
    Idd Danny het had ook 5-5 kunnen zijn maar heeeeeerlijk dit zo op z’n Duits hahahaha! En Frenkie word elke wedstrijd meer waard! Zonder te overdrijven de Ligt en F de Jong zijn straks toch gewoon €200mlj samen hoop dat ze dat geld goed besteden zodat je Europees mee blijft doen elk jaar!! (Misschien tekenen ze wel 5 jaar bij!!!)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 10:03]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:21
    Ligt het nou aan mij? Is op Frenkie na toch allemaal veel te hoog?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:23
    Wat bedoel je? Waarschijnlijk dat je vindt dat, op De Jong na, niemand geschikt is voor dit niveau?
    Vind ik leuk
    KevinMe +268
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:26
    Nee, hij doelt op de cijfers die gegeven zijn door VP.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:27
    Idd, ik zag het pas later.
    Vind ik leuk
    imho +1024
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:25
    Eerlijk gezegd. Ik vind die cijfers geven sowieso bullshit. Als niets over links gaat speelt die speler een onopvallende rol en krijgt een 6, maar misschien omdat hij voor een 9 speelt, gaat er wel niets over links. Die is echt subjectief en zo scorebord journalistiek. Als het gelijk was gebleven zouden de cijfers inderdaad (ruim) een punt lager liggen
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:28
    Inderdaad. Als die Balmer niet was ingevlogen kreeg iedereen waarschijnlijk een 6
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:26
    Ach gut ja, je hebt het natuurlijk over de cijfers. Oetlul dat ik soms ook ben.😸
    Vind ik leuk
    Cavriana +36
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:55
    Ligt aan jou.
    Vind ik leuk
    Gdoc +46
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:02
    Ben zeg Ajacied en zat in het stadion, maar cijfers zijn inderdaad erg hoog. Mazroui was op zijn goal na gewoon onvoldoende. Schone was ook onvoldoende, Tadic ook matig en Ziyech was de tweede helft ook matig. Kan een keer gebeuren natuurlijk, maar cijfers zijn erg overdreven.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21642
    woensdag 24 oktober 2018 om 05:22
    Ligt aan jou.
    Vind ik leuk
    KvhZ +1134
    woensdag 24 oktober 2018 om 06:58
    Ik vond Ziyech zeker te laag met een 7
    Vind ik leuk
    Swout +777
    woensdag 24 oktober 2018 om 02:02
    Even wat meer credits voor Blind graag! Speelde echt een zeer goede wedstrijd en was vooral met zijn passing zo belangrijk voor Ajax. Bijna alles vooruit en precies tot op de cm. Verzorgde met Frenkie bijna de volledige opbouw van Ajax.
    Vind ik leuk
    imho +1024
    woensdag 24 oktober 2018 om 07:06
    Statistieken voor blind. Ruim 110x balcontact. Passjes vooruit 55%. Passjes links/rechts 44% en passjes terug 1% (aldus VI)
    Vind ik leuk
    Hyena +30141
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:20
    Tadic wel wat hoog hoor.
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2554
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:21
    Wat aan de hoge kant idd, vind het ook onzin dat de verdediging er zogenaamd geen raad mee wist, die hadden hem redelijk in de tang.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:24
    Ja precies. Ik moest grinniken toen ik zijn cijfer zag.
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2554
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:20
    Ben fan van Dolberg, maar vandaag niet meer dan een 5.5
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:24
    Ik vond de jong vandaag verweg de beste. De rest was goed, maar niet super. Maar drie punten dus 😄🍻
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:24]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:27
    Dolberg was goed balvast goed meevoetballend kreeg weinig ballen voor het goal alleen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:29
    Mee eens. Dolberg, blijf hem een haast unieke ‘9’ vinden. Absurd goed in zo’n beetje alle facetten als ‘9’.
    Vind ik leuk
    imho +1024
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:47
    Maar mist nog wedstrijd ritme. Anders had hij die bal er in de eerste helft wel (achteloos) ingelegd
    Vind ik leuk
    danny9874 +2396
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:58
    Heel erg mee eens!
    Vind ik leuk
    Streaker +3506
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:20
    Gefeliciteerd Ajax👌
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:21
    De Jong is aan het eind van dit seizoen 150 miljoen waard, net als de Ligt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:35
    Ben je niet een nulletje mis en moet dit niet 1500 miljoen waard zijn?
    Vind ik leuk
    Bugaboo +89
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:22
    Ziyech veels te hoge score. Veel balverlies en zette vaak zn acties te ver door. Gaf op n gegeven moment t verdedigen ook op toen die zoek getikt werd
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 16:30]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:30
    Alleen Ziyech? Cijfers zijn niet serieus te nemen man. Mazraoui krijgt zichzelf met een van richting veranderd schot zeker 1,5 punt omhoog en ook Dolberg kon zeker lager. Ik begrijp niet dat hij de voorkeur boven sinterKlaas-Jan krijgt.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:21
    Dolberg’s cijfer is nog te laag imo. Deze sympatieke Deen beheerst alle facetten voor de Ajax 9’. Een stuk meer dan Huntelaar. Vandaag vond ik Dolberg echt heel sterk. Steeds meer tegen zijn topniveau, dat ook alsmaar nog stijgende is, aanhangend. Dolberg is de kapstok van onze aanval, waar de hangers erom heen kunnen voetballen. Dolberg is extreem balvast, heeft veel gogme, techniek waar iemand stil van wordt, in- en overzicht waar een paard de hik van krijgt en een hard schot die menig doelman in totale onzekerheid kan doen laten zijn. Huntelaar niets mis mee, maar hij haalt het niet t.o.v. Dolberg. Huntelaar heeft natuurlijk de ervaring in meerdere grote competities gespeeld te hebben. Maar puur qua voetbal is hij de tweede spits imo.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:34
    Helemaal mee eens. Hij wil te veel in de schijnwerpers werpen ipv Ajax. Voorderest blijft het genot. Schone idem dito.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:22
    Blind was matig had wel lager mogeb krijgen, maar de zogenaamde sterkhouder Tadic was helemaal niet zo goed. Ook Ziyech vond ik zeer matig spelen! Wilde alles zelf doen en verloor heel vaak onnodig de bal waardoor Ajax in de problemen kwam.

    Tagliafico had nog wel wat hoger mogen hebben.

    Voor de rest eens met de cijfers.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:22]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:30
    Blind speelde juist een goede wedstrijd. Zette de counter waar de kans van van de beek uit kwam op.

    Ziyech was matig voor zijn kunnen. Maar gevaarlijke kansen van benfica kwam door zijn balverlies in de 2e helft.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1038
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:38
    Wat heeft Blind fout gedaan dat hij een lager punt dan deze zou krijgen? Prima duo weer vandaag !
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:40
    Veel onnodig balverlies en veel te lang aan de bal wat gelukkig vandaag allemaal net goed ging, maar ik dacht een aantal keer dat het ook fout had kunnen gaan. En mist veel te veel snelheid wat vandaag ook een aantal keer duidelijk was.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1038
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:42
    Je bent denk in de war met onze rechtsback ? Blind heeft de bal 1x ingeleverd .. verder niet in de problemen geweest
    Vind ik leuk
    Analist +274
    woensdag 24 oktober 2018 om 01:14
    Veel onnodige balverlies? Welke wedstrijd heb jij gekeken dan?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22006
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:22
    Mazraoui was echt heel slecht masr gelukkig maakte hij het goed! Gefeliciteerd Ajacieden! Mooie winst
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:22
    De Jong is weer vijf miljoen meer waard...
    Vind ik leuk
    Analist +274
    woensdag 24 oktober 2018 om 01:15
    Doe maar rustig 10 miljoen erbijXD
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 01:15]
    Vind ik leuk
    PDJong +1244
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:23
    Genieten van deze jongens!
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +440
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:25
    Neres man of the match 🤣
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18105
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:25
    Slechte wedstrijd en met een klutsgoal winnen, passend einde!
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1038
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:59
    Slecht!? 😂 je speelt tegen een top elftal en wint, gelukkig maar terecht wel. Als je slecht voetbal wil zien moet je naar Rotterdam Zuid of donderdagavond even de el marathon aanzetten.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18105
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:02
    Als je wint wil dat niet zeggen dat je goed gespeeld hebt.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2344
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:58
    gefrustreerd? het druipt er van af
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18105
    woensdag 24 oktober 2018 om 07:08
    Oh nee hoor, ben blij dat we uiteindelijk gewonnen hebben.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21642
    woensdag 24 oktober 2018 om 05:42
    Dit is wel heel grappig om te lezen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18105
    woensdag 24 oktober 2018 om 07:09
    Want?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:26
    Welke drugs heeft deze gozer gebruikt pffff
    Vind ik leuk
    Renelas +205
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:28
    Ajax slechtste speler maakt enigszins ironisch het doelpunt en dus belangrijkste speler. Viel niet allemaal mee met sommige spelers maar de Ligt en de Jong toch wel echt de beste deze avond.
    Vind ik leuk
    kcim +2913
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:28
    Onana 7
    Mazrouie 5.5
    De Ligt 7
    Blind 6
    Tagliafico 6.5
    VdBeek 6.5
    DeJong 8.5
    Schöne 5
    Tadic 6.5
    Ziyech 6.5
    Dolberg 5
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:55
    Dolberg was beter dan Mazra
    Vind ik leuk
    kcim +2913
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:58
    Kreeg een half puntje vanwege doelpunt ;-)
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2344
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:58
    Jij was al niet de slimste op school he? rekenen was ook niet je favoriete vak?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:28
    De foto. Mooie sartoriale hommage!
    Vind ik leuk
    danny9874 +2396
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:04
    Mott the hoople and the game of life.....
    Vind ik leuk
    Vowtar +5349
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:29
    Nou nou.. De Ligt mag wel wat lager, Frenkie een stuk lager en Ziyech een puntje hoger. Maar ach, we moeten transfersommen opdrijven.
    Vind ik leuk
    karnisse +184
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:30
    Frenkie speelde gewoon een goede wedstrijd hoor
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:31
    2e helft wat minder maar conditioneel zat hij er wat door.
    Vind ik leuk
    Vowtar +5349
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:32
    Hij speelde een degelijke pot, maar als dat een 8 waard was, hadden een paar van zijn collega's ook minstens zo hoog verdiend. Zelfs de Frenkie-compilatie die Veronica na de wedstrijd uitzond, vond ik verre van bijzonder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:34
    Naar welke wedstrijd hen jij gekeken? Ziyech hoger? Slechtste man van het veld met al zijn balverlies! Frenkie speelde echt fantastisch eigenlijk is een 8 wat aan de lage kant.
    Vind ik leuk
    Vowtar +5349
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:39
    Ziyech werd constant door 3, soms 4 man gedekt en kwam er alsnog regelmatig gevaarlijk uit. Benfica weet dat hij met afstand de beste van Ajax is en speelde daarop in. Op andere plekken komt dan wat ruimte vrij, maar die andere jongens hebben daar niet genoeg gebruik van gemaakt. Al hadden Dolberg en Vd Beek daar alle kans voor, dankzij geweldige passes van... Ziyech!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:41
    Nee die 4 man stonden pas om hem heen toen hij al een uur met die bal aan het kappen en aan het draaien is.
    Vind ik leuk
    Bill +785
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:52
    Ziyech was met afstand de slechtste man bij Ajax.
    Zinloze dribbels met balverlies en gevaarlijke counters als gevolg. Neres op die plek is beter en ziyech zouden ze in de winterstop moeten verkopen.
    Voor dat geld moeten ze bergwijn ophalen uit eindhoven.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:53]
    Vind ik leuk
    karnisse +184
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:29
    Wat een spannende wedstrijd. Toch goed gedaan heren
    Vind ik leuk
    DuWijk +317
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:29
    Ik ben een groot Ziyech fan, begrijp me niet verkeerd. Maar een 7? Hij speelde echt geen goede wedstrijd. Onwijs veel balverlies en erg egoïstisch in balbezit.
    Maximaal een 5,5 in mijn ogen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:32
    Ja was heel matig ziyech. Daardoor kwam Mazraoui ook in de problemen in de 2e helft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:30
    Ja ja ja ja! Gewoon dit!
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41040
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:31
    Onana vond ik aan de kant van Ajax misschien wel de beste.
    Frenkie speelde de 1e helft weergaloos, maar de 2e helft, zeker het laatste kwartier, toch wat minder.
    Tadic vond ik erg solide. Net als Donny en Schone die erg veel werk hebben verzet.

    Dolberg kwam er weinig aan te pas. Maar dat geldt voor iedere spits in topwedstrijden als deze. Had moeten scoren, maar werkte ook erg hard en stond aan de basis van enkele mooie aanvallen.
    Vind ik leuk
    plein19 +2343
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:35
    Dolberg, Tadic Mazraoui Van Beek hadden wel een wat lager mogen krijgen
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:52
    Schone niet???
    Vind ik leuk
    plein19 +2343
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:56
    5,5
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:50
    En de scheids een 1
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:51
    Zijn er nu echt geen mensen die een beetje verstand van voetbal hebben. Lijkt nergens op deze cijfers.
    Vind ik leuk
    Korm +36885
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:10
    Dit zijn de lekkerste overwinningen! Gefeliciteers ajacieden!!
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:28
    Die punten slaan nergens op, Mazroui hoogstens een 5, Blind een 6, Zyech een 6 en Tadic ook een 6
    Vind ik leuk
    Jaknes +23
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:29
    Vond het een heerlijke wedstrijd met kansen over en weer maar snap niet goed waarom de ligt nou weer een 7 krijgt en de rest een 6,5 dan is de matchwinner nog de RB. kan me niet vinden in de commentaren vond Ziyech echt geen sterke wedstrijd spelen, had pech met de scheidsrechter dat klopt maar dan moet hij het ietsjes simpeler houden dan had hij niet zo vaak op de grond gelegen met zijn handen in de lucht. Nogmaals heerlijke wedstrijd die op en neer ging en naar mijn beleving een terechte overwinning voor Ajax. Alleen de Jong en Onana staken er voor mijn gevoel echt boven uit
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:50
    Als je echt te veel tijd over hebt, kijk dan de wedstrijd nog maar eens goed na. Schöne was erg goed, dankzij hem rust op midden. Ziyech was te goed, die is momenteel onnavolgbaar. Dolberg had het moeilijk. Blind ook een beetje. Met 40% balbezit kwam Benfica te vaak bij het doel. Hele verdediging heeft hier schuld aan. Na 75 minuten is Mazraoui nadrukkelijk op zoek naar doelpunt. Laat daarmee wel een gat in de verdediging. Plus hij deed dat op rechts, waardoor benfica via rechterkant een paar keer snel kon counteren. Schöne loste dat een paar keer voor hem op. Misschien wekelijks eentonig, maar man of the match was weer ziyech.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 01:10]
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5732
    woensdag 24 oktober 2018 om 01:47
    De Enigste cijfers die tellen zijn, 5 voor 1 tegen en medekoploper met 7 punten. De rest kan de prullenmand in omdat die toch vergeten worden.
    Vind ik leuk
    hantayo +1100
    woensdag 24 oktober 2018 om 06:45
    De ego's van Tadic en Ziyeck zijn te groot. Pfff. En de rechtsback kan niet verdedigen. Zo kom je niet ver hoor.
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1096
    woensdag 24 oktober 2018 om 07:10
    Apart. Ik vond tadic helemaal niet zo goed. Er mislukte veel en er kwam geen voorzet aan. Ook snap ik niet waarom de laatste 20 min huntelaar er niet in kwam voor dolberg die er duidelijk doorheen zat en in mijn ogen een 5,5 scoorde. Hij had die kans moeten scoren en verder creerde hij weinig.
    Vind ik leuk
    renemar +563
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:38
    Mazraoui was gewoon slecht. Doet zijn doelpunt niks aan af. Tagliafico was ook goed. Ziyech veel te eigenzinnig. Wil zijn actie maken ook als hij tegenover 3 tegenstanders staat. Onbegrijpelijk.
    Vind ik leuk
    Veteraan +21
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:17
    Geweldig resultaat maar wat ging het moeilijk ik vind wel dat neres eerder gebracht had moeten worden je kon ook goed zien dat schone dit niveau niet meer aan kan wat was hij slecht had gelijk gewisseld moeten worden in de rust en ondanks het doelpunt van mazraoui was hij ook niet best met zijn gepingel maar geweldig resultaat voor iedereen die Ajax ademt maar ik vind Benfica echt een goede gevaarlijke ploeg dus zo zeker is het allemaal nog niet
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws