NEC-talent weet het honderd procent zeker: Ik ga de Gouden Bal winnen

    NEC-talent weet het honderd procent zeker: "Ik ga de Gouden Bal winnen"

    woensdag 24 oktober 2018 om 10:24

    Ole Romeny is er van overtuigd dat hij de beste speler ter wereld zal worden. De talentvolle aanvaller van NEC doet er alles aan om in de toekomst de Ballon d'Or in zijn prijzenkast te mogen zetten.

    "Mijn carrière is geslaagd als ik de Gouden Bal heb", vertelt Romeny tegen ELFVoetbal. "Die ga ik winnen. Honderd procent. Daar geloof ik heilig in." De aanvaller weet ook al op welke manier hij zijn doel wil bereiken. "Schoonheid telt. Hakjes, no-lookpassjes, dat soort dingen. Attractief voetbal is heel belangrijk."

    "Ik moet er niet aan denken om verdediger te zijn", gaat het 18-jarige NEC-talent verder. "Het leuke aan voetbal vind ik acties maken en scoren. Verdedigen is precies het omgekeerde. Nee, niks voor mij."

    Zijn toekomstplannen zijn groot, maar voorlopig kan Romeny wel nog rustig over straat in Nijmegen. "Ik reed iedere ochtend mee met Ferdi Kadioglu, maar tegenwoordig ga ik met de bus naar de training. Dat is maar een klein stukje."

    Plaats een reactie

    woensdag 24 oktober 2018 om 10:26
    Zelfoverschatting
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2388
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:31
    Beetje geloof in eigen kunnen is geen schande, maar als 18-jarig onbekend talent roepen dat je 100% zeker de Gouden Bal gaat winnen gaat wat ver ja. Ik zou me als ik hem was lekker richten op een bronzen stier, zie die eerst maar eens te pakken.
    Vind ik leuk
    younited +4022
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:40
    Sven Kramer en Zlatan deden het ook.. Je weet het niet...
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2388
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:45
    Ja, en Sven Kramer heeft mijn zijn grote mond die Gouden Bal nog altijd niet gepakt. Zlatan trouwens ook niet.....
    Vind ik leuk
    younited +4022
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:57
    touché
    Vind ik leuk
    AVDV +717
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:09
    Kan aan mij liggen maar hoe kan een schaatser überhaupt de Gouden Bal winnen?
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2388
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:22
    Ooit van sarcasme gehoord?
    Vind ik leuk
    AVDV +717
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:25
    Nee doe ik niet aan op zo'n serieuze website als dit.
    Vind ik leuk
    COYG +6279
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:16
    Is jaren de beste van de wereld geweest. Dus heeft hij de Ballon d'or gewonnen in het schaatsen. Alleen hebben ze zo'n prijs daar helemaal niet.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2388
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:22
    Jij bent de leukste op je kringverjaardagen of niet?
    Vind ik leuk
    COYG +6279
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:44
    Kringverjaardagen?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30764
    woensdag 24 oktober 2018 om 13:48
    verjaardagen waarbij je in een kring zit. Vaak heeft iedereen taart
    Vind ik leuk
    AVDV +717
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:25
    Pas op hoor MedusAZ laat je zo in steen veranderen als je hem aankijkt in zijn ogen!
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2879
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:43
    Nou mbappe is wel een stapje verder op dit moment, maar misschien weet je te verassen
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:56
    Is ook een jaartje ouder :P
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2879
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:05
    U got me there, maar deze jongen kan in dat jaartje geen wereld kampioen worden 😉
    Vind ik leuk
    Bertjes +1169
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:43
    Ik krijg hier ook een beetje een "Bart van Brakel" gevoel bij. Die zou als talent bij ons weg gestuurd ook Arsenal of Barcelona halen: (http://www.soccernews.nl/news/83315/eindhovenmiddenvelder-ik-wil-naar-arsenal-of-barcelona)

    Prima talent, zeker voor ons als NEC, maar zorg er aub eerst voor dat je echt een vaste basisspeler wordt voor je over dit soort zaken begint..
    Vind ik leuk
    younited +4022
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:27
    Frenkie de Jong wint vanaf 2020 tien jaar lang de gouden bal, dus dan moet je opschieten knul!
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:27
    Wat een gek.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:30
    Laat die Romeny lekker blijven dromen over het winnen van die Gouden Bal.
    Vind ik leuk
    De Goffert +537
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:31
    Wat een praatjes voor iemand die bij NEC nog niet altijd basis staat!
    Wel mooi dat hij dromen heeft maar geen zelfreflectie hebben is niet goed en kan zelfs een struikelblok zijn...
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:36
    De Gouden Bal...Je moet toch ergens voor gaan, altijd beter dan voor de Gouden Keuken Bokaal te gaan..
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:42
    De gouden kerstbal zeker.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +701
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:44
    Dromen mag!
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:44
    `n Soort Seedorf:
    Zei op zijn 16e ook dat die in het Nederlands elftal kwam
    en veel prijzen ging winnen.

    Klopte nog ook, won alleen geen gouden bal.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:27
    Je ziet zelf het verschil hopelijk wel tussen een jongen als seedorf, een jongen die als absoluut toptalent te boek stond, op zijn 16e debuteerde bij ajax en ogenschijnlijk achteloos meedraaide in wat toen een topteam was, vergeleken met deze beste man, die in de 2e divisie van nederland voetbald, niet noemenswaardig presteerd?
    Vind ik leuk
    ELD070 +833
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:49
    Vertrouwen in Eigen kunnen juich ik altijd alleen maar toe. Het gevaar is wel dat als het even tegenzit deze jongens vaak enorm in hun eer gekrenkt zijn en dan maar een transfer willen forceren omdat ze overtuigd zijn van hun Eigen gelijk en talent.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:52
    Hakjes en no-look pasjes, ja daar draait het echt om! Daar win je prijzen mee...
    Vind ik leuk
    HansVites +5026
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:54
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 11:42]
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:13
    Ik vind dit nogal denigrerend en kwetsend. Sommige dingen kun je denken, maar schrijf je niet op.
    Vind ik leuk
    NvC +4438
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:57
    Eerst basisspeler worden Ole. Maar dromen mag altijd! 😉
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:14
    Haha dit is toch mooi man. Een jochie die gewoon lekker zegt wat alle amateurvoetballers zoals wij ook stiekem denken; eigenlijk ben ik gewoon te goed! Ondanks dat ik ieder jaar overweldigend bewijs heb dat ik toch echt een prutser zonder talent ben.

    Nou. Deze jongen is talentvol en wil knallen. Mooi toch? Beter dan die mediatraining antwoorden
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1296
    woensdag 24 oktober 2018 om 18:16
    Juist ik vind het ook schitterend ... beter als een saaie speler zegt : ik wil stapje voor stapje hoger komen
    Vind ik leuk
    Couto76 +634
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:19
    Nu al beter dan Frenkie de Jong!
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:42
    Hahah en al roepen dat je verdedigen niks vind.. Tegenwoordig moet een aanvaller vaak ook achter z'n back aan. Dan mag hij wel heel veel laten zien, wil hij zijn verdedigende taak niet doen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 11:42]
    Vind ik leuk
    Humberto01 +470
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:12
    Wat een praatje voor een ventje die in de KKD speelt! Joh zorg nu eerst dat je het laat zien bij een modale eredivisie club. Dat je daar na 34 wedstrijden van toegevoegde waarde bent geweest en het verschil hebt gemaakt. Van toegevoegde waarde in de KKD telt niet met jou ambitie. Laat bij NEC eerst eens zien dat je na dit seizoen een transfer naar een eredivisieclub gaat maken. Nooit van deze gast gehoord en hij valt mij ook niet echt op! Veel te veel bla bla vooraf.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 12:13]
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1736
    woensdag 24 oktober 2018 om 13:06
    Wat zelfverzekerdheid kan ik wel waarderen. Maar dit is wel wat overdreven lijkt me.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 13:58
    Krijg je vanzelf als je in Nijmegen rondloopt: je wordt langzaam gek in je hoofd. Arme knul/Nijmegenaren☹️
    Vind ik leuk
    NvC +4438
    woensdag 24 oktober 2018 om 16:47
    Dus jij komt vaak in Nijmegen zo te zien.

    Best wel zielig hoe je altijd alles uit de kast haalt om NEC en Nijmegen belachelijk te maken. Lekker “objectief” 😉
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 16:48]
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 17:10
    Ik ben wel eens in Nijmegen geweest, misschien dat ik daarom soms rare dingen zeg. Moet je voortstellen dat je daar je hele leven al woont, echt sneu voor die mensen. En dan krijgen ze ook nog eens KKD voetbal voor de kiezen, het leven is niet makkelijk daar denk ik☹️

    Waar zie je dat ik uithaal naar NEC? Ik toon medelijden en zelfs daar heb je iets op te zeiken, het is ook nooit goed he??🙃 Langzamerhand breng jij jouw negativiteit over op de rest van dit forum, erg zonde☹️
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 17:12]
    Vind ik leuk
    NvC +4438
    woensdag 24 oktober 2018 om 17:24
    Ik heb het over je gedrag in het algemeen op VP. Maar je weet zelf ook dat je zuigend commentaar levert en vervolgens schijnheilig doet over je eigen gedrag. Dat zien de meeste hier ook. Doe de groeten aan Slayer!
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 17:40
    Volgens mij ben jij de enige die dit als ‘zuigend’ ervaart en die hierop reageert. Dus volgens mij ligt het echt aan jou dat ik deze indruk wek op jou. Jammer dat je me uitmaakt voor een schijnheil (iemand die schijnheilig doet), daar ben ik niet zo van gediend. Het lijkt wel alsof je de hele dag bezig bent om de confrontatie te zoeken, terwijl ik gewoon een bericht plaats op dit artikel☹️..

    Voor iemand die wat aan te merken heeft op mijn gedrag vind ik immers dat jij wel heel vaak ruzie zoekt met andere leden op dit forum. Dit wordt door mij als onwenselijk ervaard en ik wil je dan ook vriendelijk verzoeken om mij en de andere leden die zich normaal gedragen met rust te laten..😢


    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 17:41]
    Vind ik leuk
    NvC +4438
    woensdag 24 oktober 2018 om 17:54
    Vorige week noemde je mij dement, dom, simpel en dat ik de lagere school nooit had afgemaakt en nu ervaar jij het als onvriendelijk dat ik je schijnheilig noem. Blijf maar zuigen, meten met twee maten en je frustraties afreageren op Nijmegen, NEC en mij. Wat ik tegen je maatje Slayer (die nu weer een ban heeft) zei geldt ook voor jou. Als je zuigend commentaar gaat leveren moet je niet janken als iemand er wat van zegt en je een tegen reactie krijgt. Dit artikel gaat over Romeney en jij vindt het nodig om alle Nijmegenaren gek in hun hoofd te verklaren. En dan durven te zeggen dat je “normaal” gedrag hier toont. 😒
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 17:54]
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 18:03
    Proof or it didn’t happen. Ik kan ook talloze dingen uit m’n duim zuigen en dan doen alsof jij dat hebt gezegd, jammer dat je zo’n smerig spelletje probeert te spelen en false informatie over mij verspreidt. Het enige wat ik concludeerde was dat het wellicht aan Nijmegen lag dat hij waanideeën kreeg en de daarop volgende reactie over Nijmegenaren was ironisch bedoeld. Het blijft me verbazen hoe jij altijd je eigen conclusies probeert te trekken en er alles aan doet om mij in een slecht daglicht te zetten. Ik distantieer me van jouw gedrag en laat de eer aan mezelf. Ik word namelijk niet graag besodemieterd door iemand die alleen maar negativiteit en leugens vespreidt op zo’n leuke forum.😔
    Vind ik leuk
    NvC +4438
    woensdag 24 oktober 2018 om 18:19
    Jij bent er zo een dus. Van alles roepen en voor het publiek doen alsof je van niets weet. Triest. Jammer dat je op VP zo zuigend en negatief moet doen en dan je handjes omhoog houdt alsof je niets provocerends heb gezegd. Gewoon jammer dat types zoals jou hier zijn om het te verzieken.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 18:26
    Draai het allemaal maar om, gelukkig ken ik de waarheid. Dat jij mijn comments als zuigend ervaart ligt echt aan jou, jij bent immers de enige die altijd haatdragend reageert op mijn comments. Ik wil je vriendelijk verzoeken hiermee te stoppen en mij met rust te laten, want mensen zoals jij die haatdragend zijn horen mijns inziens niet thuis op dit vredelievende forum.
    Vind ik leuk
    NvC +4438
    woensdag 24 oktober 2018 om 18:34
    “Haatdragend” nu? Je maakt het met iedere post maar erger. Maar fijn, sorry als ik je ongemakkelijk maak met de waarheid. Zie je vast wel een keer weer zuigend commentaar leveren op een andere NEC-gerelateerde post.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 18:38
    Je noemde me: ‘triest’, ‘zuigend’ en een ‘schijnheil’, dat definieer ik als ‘haatdragend’, ja. Jammer dat je zelf niet inziet dat je zulke nare comments schrijft😕..
    Vind ik leuk
    NvC +4438
    woensdag 24 oktober 2018 om 18:39
    Dat zie je goed! #ironisch
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 18:42
    Dat je er een # van maakt, wilt niet zeggen dat het ironisch is. Uit de context kunnen de andere leden op dit forum echter halen dat dit totaal niet ironisch, maar haatdragend overkomt/bedoeld wordt!🙂
    Vind ik leuk
    NvC +4438
    woensdag 24 oktober 2018 om 18:54
    En al je smileys en gezichtjes bij je berichten over Nijmegen zijn ook duidelijk zuigend.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 19:04
    Smileys zijn nu ook al zuigend? Volgens mij heb je niet begrepen waar smileys voor dienen. Ook hier zie je weer het slechtste in iemand. Erg jammer dat jij zoveel haat en negativiteit verspreidt op dit forum.
    Vind ik leuk
    NvC +4438
    woensdag 24 oktober 2018 om 19:13
    👍
    Vind ik leuk
    Waaljanker +124
    woensdag 24 oktober 2018 om 23:40
    Heeft dit helemaal niet gezegd, zie insta en NEC forum. Heeft een journalist ervan gemaakt. Hij gaf aan dat zijn droom zou zijn de Gouden Bal winnen. Meer niet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws