Buitenspel: NEC gaat na overname HEMA rookworsten verkopen in Goffertstadion

Buitenspel: NEC gaat na overname HEMA rookworsten verkopen in Goffertstadion

Gepubliceerd: donderdag 25 oktober 2018 om 15:38do 25-10-2018 om 15:38

Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

NEC gaat HEMA-rookworsten verkopen bij thuiswedstrijden
NEC gaat als eerste profclub in Nederland HEMA-rookworsten verkopen bij thuiswedstrijden. Het warenhuis is sinds kort in handen van miljardair Marcel Boekhoorn, die fervent aanhanger is van de Nijmegenaren.

"De rookworsten mogen voortaan niet meer ontbreken in het Goffertstadion, nu Marcel de HEMA heeft gekocht", vertelt algemeen directeur Wilco van Schaik aan De Gelderlander. Vrijdagavond zullen de worsten bij de thuiswedstrijd tegen TOP Oss al verkrijgbaar zijn, want de krant schrijft dat 'er inmiddels 400 worsten zijn ingekocht'.

YveY, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de horecagelegenheden in het Goffertstadion, is bij monde van Daniel Frankenhuis ook te spreken over het plan. "De rookworsten zijn te krijgen in de grachten van het stadion en bij de businesstribune. Als het aanslaat komen de rookworsten permanent in het assortiment."

Plaats een reactie

Nvd88 +6874
donderdag 25 oktober 2018 om 15:43
Ik kan niet wachten op de eerste Rookworstenregen, Als het even niet goed loopt tussen publiek en de scheids.
Vind ik leuk
donderdag 25 oktober 2018 om 15:44
NEC kennende zal het tussen publiek en trainer zijn.
Vind ik leuk
Nvd88 +6874
donderdag 25 oktober 2018 om 15:45
Maakt mij niet zo veel uit, Net zo vermakelijk.
Vind ik leuk
donderdag 25 oktober 2018 om 15:50
Als dat vaker gebeurt, overweegt Jeroen Verhoeven mogelijk een comeback.
Vind ik leuk
DrDeef +2369
donderdag 25 oktober 2018 om 15:58
Of een algeheel rookworst verbod.
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 25 oktober 2018 om 16:28
Scheidsrechters in de KKD zijn een drama dus morgen zou het zo al kunnen gebeuren 😉
Vind ik leuk
donderdag 25 oktober 2018 om 15:44
Dit artikel zal me worst wezen!
Vind ik leuk
ihvmmdk +7222
donderdag 25 oktober 2018 om 15:47
Dit was het beste maken van een worst case scenario :D
Vind ik leuk
SimonSays +7391
donderdag 25 oktober 2018 om 15:55
Nu moet Boekhoorn Milner Kaas kopen en het scenario is worst kaas.
Vind ik leuk
Peterselie +117
donderdag 25 oktober 2018 om 16:38
In Nijmegen is een kroeg waar ze al een borrelplankje serveren met de naam worst kaas scenario! :D
Vind ik leuk
Eimersweide +9616
donderdag 25 oktober 2018 om 15:48
Sorry, trainer, wat zei je? Of je worst lust!
Vind ik leuk
ihvmmdk +7222
donderdag 25 oktober 2018 om 15:47
Lekker man, lekker met een biertje.
Vind ik leuk
donderdag 25 oktober 2018 om 15:50
Ik ben in november 2008 (de kenner weet waarom) eens in dit Goffertstadion geweest en toen verkochten ze helaas nog geen overheerlijke en vette rookworsten. :>
Vind ik leuk
MedusAZ +4444
donderdag 25 oktober 2018 om 15:55
Uitwedstrijdje Spurs. Toen NEC nog iets voorstelde ;-)
Vind ik leuk
donderdag 25 oktober 2018 om 16:06
Dan besef je hoe ontzettend veel er kan veranderen in 10 jaar, Gomes keepte bijv. voor Spurs en spelers als Woodgate, Bentley en Darren Bent; Schöne speelde toen nog voor NEC.. Kijk alleen al naar de managers, Mario Been v Harry Redknapp. :>
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 25 oktober 2018 om 16:26
Vergeet Gareth Bale niet! Wij hadden toen Johnny van de BurgerKing in de spits 😅
Vind ik leuk
donderdag 25 oktober 2018 om 16:28
Ja klopt, een nog erg jonge Bale.
Vind ik leuk
Farmer +14989
zaterdag 27 oktober 2018 om 00:02
Amen!

10 jaar geleden:

Fiorentina - FC Groningen! En het team met Adrian Mutu, en Christian Vieri in de gelederen had penalty's nodig om de Trots van het Noorden te bedwingen over 2 wedstrijden.

Was dr bij, net al nog iets van bijna 2000 meegereisde supporters. Halve stad-Firenze op stelten, hele binnenstad: OVERAL Groningers, en een súper-sfeer in het uitvak(2 helften, de andere helft zat nog voller dan 'mijn' helft'.

'En zie ons nu'...... :(

Maar ondanks de huidige stand van zaken...

"Proud to be a Farmer" :)
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 25 oktober 2018 om 16:25
Dat waren nog eens dagen zeg! Volgens mij scoorde O’Hara toen. Wat een mooi avontuur was dat.
Vind ik leuk
donderdag 25 oktober 2018 om 16:33
Zal niet zo snel meer voorkomen, maar mooi was het zeker. Kan me nog herinneren dat we bij een Ierse pub op de hoek van een straat waren, zou zomaar The Shamrock kunnen zijn.
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 25 oktober 2018 om 16:37
Haha zal wel de Shamrock zijn ja. De andere pub O’Rileys bestond toen nog niet. Maar idd zal niet zo vaak voorkomen tenzij Boekhoorn een keer echt instapt.
Vind ik leuk
Hertogtwan +548
donderdag 25 oktober 2018 om 15:50
Weet niet wat harder aankomt, een beker bier of een rookworst. Veel te gevaarlijk. Hema nieuwe hoofdsponsor voor NEC?
Vind ik leuk
The Iceman +18112
donderdag 25 oktober 2018 om 15:57
Werme wurs, dat pikke ze in Ernem ook uut de automoat.
[Reactie gewijzigd op donderdag 25 oktober 2018 om 16:10]
Vind ik leuk
donderdag 25 oktober 2018 om 16:00
Lekker al die NEC supporters `n worst voor houden....
Vind ik leuk
Rodapaus +6203
donderdag 25 oktober 2018 om 16:12
Nou goed nieuws lijkt me, hoe meer eten hoe beter :)
Vind ik leuk
SanKev +1064
donderdag 25 oktober 2018 om 16:18
Dit is wel echt het worst case scenario...
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 25 oktober 2018 om 16:22
Heerlijk! Vrijdag even eentje halen in het stadion! 😄
Vind ik leuk
Peterselie +117
donderdag 25 oktober 2018 om 16:40
Precies! Bier en rookworst gaat goed samen lijkt me. Ook belangrijk dat ze dit doen, want voor het voetbal hoeven we al een paar jaar niet meer te komen.
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 25 oktober 2018 om 16:45
Goeie combinatie. Het voetbal is uiteraard minder dan in de ED dagen maar ik vermaak me prima op vrijdagavonden. 😉 Overigens ook mooi om te zien hoe de club zich probeert te profileren met de jeugd spelers.
Vind ik leuk
donderdag 25 oktober 2018 om 16:47
Goffert Stadion krijgt nieuwe naam:

HEMA-WORST AMFI-THEATER van Nijmegen
Vind ik leuk
The Iceman +18112
donderdag 25 oktober 2018 om 16:54
Niet de Bloedkuul maar de Bloedworst.
Vind ik leuk
Just Nuts +868
donderdag 25 oktober 2018 om 16:56
Staan ze straks allemaal met hun worst te zwaaien in het stadion, moet niet gekker worden
Vind ik leuk
HansVites +6722
donderdag 25 oktober 2018 om 17:05
Mooi Hema worsten verkopen tijdens de wedstrijd tegen TOP Oss, nemen ze die worsten gelijk mee uit Oss? ze worden daar immers gemaakt door Unox.
Vind ik leuk
The Iceman +18112
donderdag 25 oktober 2018 om 17:11
Haha, nooit geweten. Kom er nu ook pas achter dat Unox een samenvoeging is van Unilever en Ox (Oss).
Vind ik leuk
Farmer +14989
donderdag 25 oktober 2018 om 17:39
=Ping!= "Deze week bij HEMA: 3 punten voor de prijs van 1!"
Vind ik leuk
donderdag 25 oktober 2018 om 17:45
Hét nieuws waar we op zaten te wachten.
Vind ik leuk
donderdag 25 oktober 2018 om 18:51
Nijmegense Eenheid Club...
Vind ik leuk
Pancev +1393
vrijdag 26 oktober 2018 om 00:04
Nou zeg, je zou maar een 1 van de gelukkige 400 rookworsten zijn die in de Goffert opduikt. En dan maar hopen dat je verkocht wordt in de gracht en niet op de businesstribune. Ik zal in ieder geval duimen dat het een succes wordt.

Liet die Boekhoorn z'n eigen rookworst trouwens niet een tijdje verdwijnen in 'zangeres' Hind?

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws