Update: Vijf jaar gevangenisstraf voor aanslag met granaat op auto Sno

    Update: Vijf jaar gevangenisstraf voor aanslag met granaat op auto Sno

    donderdag 8 november 2018 om 14:17

    Het Amsterdamse hof heeft donderdag zeven jaar celstraf geëist tegen de 31-jarige Virgil L., die een granaataanslag pleegde op de auto van voormalig profvoetballer Evander Sno. De verdachte ontkent echter alle betrokkenheid.

    Het incident vond in de nacht van 9 op 10 juli plaats in Amsterdam-West, schrijft Het Parool. Sno was met zijn gezin uit eten en had zijn Audi Q7 om de hoek van het restaurant geparkeerd. Een voorbijganger legde een projectiel onder de auto, die kort daarna ontplofte. Niet alleen de auto van Sno raakte zwaar beschadigd, ook enkele omringende woningen kregen te maken met de impact van de ontploffing.

    Hoewel het dna van L. op de resten van de granaat is aangetroffen, ontkent de verdachte dat hij betrokken is geweest bij de aanslag. Justitie claimt op basis van afgeluisterde gesprekken dat Sno al enige tijd afgeperst wordt door een tweede verdachte. In 2015 was er al een granaat afgegaan voor het huis van de familie Sno. Of L. en de tweede verdachte hierbij betrokken zijn, is onduidelijk.

    Update 14.17: De rechtbank in Amsterdam heeft de 31-jarige Virgil L. veroordeeld tot een gevangenisstraf van vijf jaar. Hij pleegde met een handgranaat een aanslag op de auto van Evander Sno. Een scherf doorboorde het bedje waarin een kind van anderhalf sliep. Het incident gebeurde in de nacht van 9 op 10 juli 2017. Sno, oud-speler van onder meer Feyenoord en Ajax, raakte niet gewond.

    Lees meer over:EredivisieEvander Sno

    Plaats een reactie

    wattenstaafje +21441
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:32
    Snodeju zeg.
    Vind ik leuk
    Niels92 +27034
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:34
    Nee het was KABOEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM en geen Snodeju :)
    Vind ik leuk
    Mari +9299
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:46
    Nu we toch bezig zijn. Bedoel je KABOEL
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26574
    donderdag 8 november 2018 om 14:35
    Nee Ratatatatatatatatatatatata
    Vind ik leuk
    VetPens +26
    donderdag 25 oktober 2018 om 23:07
    Booooooom there goes the dynamite (granate)
    Vind ik leuk
    Tim +4717
    zaterdag 27 oktober 2018 om 11:23
    Granate is Duits, kneus. In het Engels is het Grenade, maar het lijkt me bijzonder verstandig dat jij in het vervolg eerst maar gewoon eens foutloze Nederlandse reacties probeert te schrijven.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:23
    Ja meester Tim.

    Je snapt toch wat hij zegt..?
    Vind ik leuk
    Cookee +10847
    donderdag 8 november 2018 om 16:19
    Tim is van Heerenveen, daar spreken ze Fries.
    Dus dan maakt hij taal belangrijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:45
    Dat liwwarders is nog minder te verstaan hoor dat is geen taal maar meer mongolisch..
    Vind ik leuk
    Cookee +10847
    donderdag 8 november 2018 om 18:36
    Ze zeggen in H'veen Fries te praten maar ze spreken in het dorp Stads... hetzelfde als men in het merendeel van Friesland spreekt in steden. Dat hoort allemaal bij de leugenachtige marketing van Heerenveen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 11:16
    Snap jou hele reactie niet maar oke, jij maakt je druk wat mensen spreken? Heerenveen is een mooie club qua grootte, supporters en spelers. En zo heeft cambuur dat ook wij moeten elkaar wat gunnen i.p.v elkaar belachlijk te maken.
    Vind ik leuk
    Cookee +10847
    zaterdag 10 november 2018 om 12:48
    Ik ben met je eens, maar als ik een onderbouwd verhaal post dan wordt de strontkuil geleegd op me.
    Dus dan reageer ik ook harder.
    Nu H'veen wegzakt zijn ze hier verdwenen.
    Winnen ze zondag... dan hebben ze weer bravour... een Cambuur-man verstopt zich niet, logisch ook want met zo'n matig Cambuur als nu kan je dan de deur niet meer uit. :)

    Ik hoop dat ik je naam onthoudt en beloof jou met respect te behandelen mits dat beantwoord wordt.
    Vind ik leuk
    Tim +4717
    donderdag 8 november 2018 om 19:41
    Blijft lastig voor Cookee, Groningen en Heerenveen uit elkaar houden.. Succes daarmee dit weekend.
    Vind ik leuk
    Cookee +10847
    donderdag 8 november 2018 om 20:16
    Ik wist dat je aan de goede kant staat, maar dat fotootje valt hier in Leeuwarden niet goed, vandaar.
    Ik wens je heel veel succes dit weekend.
    Je kunt het gat flink verkleinen.
    Vind ik leuk
    Tim +4717
    donderdag 8 november 2018 om 22:17
    Dat fotootje zou in Leeuwarden juist heel goed moeten vallen, hou de Friese vlag er eens naast en kom met wat research tot de ontdekking dat de friezen de aloude Groningse Ommelandervlag bijzonder slecht gekopieerd hebben.
    Vind ik leuk
    Cookee +10847
    vrijdag 9 november 2018 om 12:54
    Verbaast me niks dat er bij Friese nationalisten geen originaliteit is. Ze kopieren alles en plakken er een fries geurtje op. Die hele club is een marketing-luchtbel.
    Dus doe mij een lol en schreeuw Grun naar de winst, dan hebben we beide een lekker weekend. :)
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:23
    Tim is een zuurpruim
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 14:23]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:46
    Als ik net als Tim in Friesland zou wonen zou ik ook zo reageren.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    donderdag 8 november 2018 om 14:56
    Friesland is best mooi hoor, maar er is nog iets veel mooiers......
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:46
    Tilburg
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    donderdag 8 november 2018 om 16:11
    Misschien ook, maar ik bedoelde de trein/bus of auto terug naar Groningen.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:56
    Om daar de trein weer te pakken terug naar het mooie Brabant....
    Vind ik leuk
    Tim +4717
    donderdag 8 november 2018 om 19:44
    Gelukkig gaat Tim nog liever dood dan dat hij ooit van zijn leven in Friesland gaat wonen.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25002
    donderdag 8 november 2018 om 14:33
    Maak er lekker grapjes over. Dit is serious shit waarbij een scherf in een kinderbedje slaat....even op niveau blijven jongens.
    Vind ik leuk
    Cookee +10847
    donderdag 8 november 2018 om 16:21
    Afpersing ook nog, lekkere vrienden die Sno,
    hoe komen mensen aan die rotzooi?
    Wordt tijd dat we wapens in de ban doen.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25002
    donderdag 8 november 2018 om 17:24
    Yo cookee...het hoeft niet persé uit de vrienden of kennisenkring te komen he? Holleeder perste ook iedereen af die poen had en redelijk kwetsbaar was.
    Vind ik leuk
    Cookee +10847
    donderdag 8 november 2018 om 18:26
    Hey man, ja, had ik niet aan gedacht idd.
    Ik dacht, voor iemand je kan afpersen moeten ze eerst iets van je weten... ergo bekend met je zijn.
    Vandaar de fout. Maar los daarvan, vreselijk als er iemand je naar het leven staat omdat je geld hebt. Al pakken ze de onbenul op, lekker slapen zal je niet meer doen, toch?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 18:28]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25002
    vrijdag 9 november 2018 om 11:27
    Nee, vreselijk
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:34
    Niet normaal dit .
    Sterkte .
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:35
    Is toch niets gebeurd minder belangrijk dus.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10285
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:42
    Scheelt zo’n 11 jaar detentie inderdaad.
    Vind ik leuk
    Cookee +10847
    donderdag 8 november 2018 om 16:22
    Een granaatscherf in een kinderbedje geslagen lees ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:35
    All risk!!! Mag ik hopen.
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:36
    Ze zullen het toch niet zomaar doen toch?


    Ondanks alles heftig en sterkte natuurlijk!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 25 oktober 2018 om 21:44]
    Vind ik leuk
    Niels92 +27034
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:43
    In Amsterdam is het de laatste tijd raak met handgranaten, het lijkt wel een hype :(
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:45
    Ja, goed is het absoluut niet, maar waarom gericht op bepaalde personen? Schijnbaar is het niet de eerste keer!

    Puur toeval? 🤣
    Vind ik leuk
    Niels92 +27034
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:47
    Zal wel afpersing zijn op mensen die goed in het geld zitten, ik zal er anders geen reden voor kunnen bedenken. Crimineel tuig wat liever een ander zijn leven zuur maakt en aanslagen pleegt dan gewoon werken voor het geld. Dat soort tuig wil in luxe leven zonder er veel voor te doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:49
    Ik ben geen tuig, maar ik zou ook het liefst niet al te veel doen voor een zeer luxe leventje! Ik kreeg mijn tijd wel om...


    En het geld ook op :)
    Vind ik leuk
    Niels92 +27034
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:52
    Ik gun iedereen luxe leven wanneer ze er eerlijk voor hebben gewerkt :) Maar mensen afpersen, drugshandelaars et cetera die gun ik maar een ding en dat is de cel :)
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4035
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:33
    Zodra je snuifje neemt vind je het niet meer erg😁
    Vind ik leuk
    Niels92 +27034
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:41
    Nee dankjewel Bien :) Voor mij geen drugs dat laat ik graag over aan de mensen die niks beters met hun leven weten te doen :) Ik heb een schijthekel aan drugs, coke tot en met wiet, ik moet die rommel niet :)

    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 23:07
    Die wiet redt mij anders wel van mijn kanker. Sinds oktober al stabiel zonder chemo. En dat ondermeer door die zogenaamde 'troep'.. Wiet is beter voor je dan je denkt
    Vind ik leuk
    Niels92 +27034
    donderdag 25 oktober 2018 om 23:45
    Al eerste proficiat dat je sinds oktober stabiel bent, ik hoop en wens dat je nog lang mag blijven leven.

    Ik heb geen problemen ermee wanneer iemand wiet gebruikt om medische redenen, dat is in mijn ogen iets heel anders. Ik heb een hekel aan die rommel die door veel gebruikers worden gerookt om maar de hele tijd stoned te kunnen worden, mensen kunnen zeggen wat ze willen wiet roken is toch rommel inhaleren en dat is sowieso niet gezond, al moet iedereen zelf weten wat hij of zij doet, ik moet het niet :)
    Vind ik leuk
    Cookee +10847
    donderdag 8 november 2018 om 16:28
    Sterkte gewenst. Kan je daar meer over vertellen, voor mensen verkeerde conclusies maken. Wat voor soort kanker? Of helpt het met bijwerkingen?

    Ik ben met wiet van de Epilepsie af, er zit meer goeds in wiet dan in roken of alcohol. En je kan er ook nog kleren van maken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 16:29]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:54
    Ik heb slokdarmkanker stadium 4 ( terminale fase). Sinds het begin gebruik ik wiet als medicijn tegen kanker. Ik ben al sinds oktober vorig jaar stabiel. En dat komt mede door de wiet.

    Tijdens de chemobehandeling vorig jaar zorgde het ook voor minder misselijkheid en meer eetlust. Maar ik heb doordat ik de medicinale wiet ben gaan gebruiken en blijf gebruiken hele mooie dingen gedaan dit jaar. Zo heb ik ook meegedaan aan de Alpe D'huzes en heb ik die Kloteberg tweemaal met succes beklommen met de fiets.

    Als ik de wiet niet gebruik dan merk ik dat dit nadelig is voor mijn weerstand tegen de heractivering van de tumor en uitzaaiingen. Dus het helpt zowel qua pijnvermindering maar ook voor minder tumorgroei en kans op nieuwe uitzaaiingen.

    Dank je wel voor de vraag
    Vind ik leuk
    Cookee +10847
    vrijdag 9 november 2018 om 13:30
    Voor mij is het leven ook vaak een hel, door Tinitis en Hyperacusis, 'snachts niet slapen en overdag bang voor elke geluid. Maar als ik dan jouw verhaal lees, zet het alles ook weer in een ander perspectief.

    Hoe neem je dat dan in, via een waterpijp of via pillen?
    Het is bizar dat heel de wereld bang is voor wiet en dat dit puur natuurprodukt zo kan helpen, misschien kan het ook mijn pieptoon temperen. Toen ik dmv wiet van de Epilepsie af was ben ik langzaam gestopt met wiet, het had zijn werk gedaan vond ik.

    Ik wens je veel geluk jongen, en ik denk dan altijd... hoe kut het ook kan zijn zo'n aandoening te hebben... het voordeel is wel dat je wel veel bewuster leeft.
    Misschien wel 10x meer dan anderen.

    Ik las ook eens over iemand die nog 1 half jaar te leven had met darmkanker, die ging in een bos wonen en leven van wat hij daar vond... het jaar was om en hij leefde nog... bleek dat zijn situatie verbeterd was.
    Ik wil maar zeggen hoop kan ook kracht geven, denk je niet?
    Vind ik leuk
    krul +253
    donderdag 8 november 2018 om 14:32
    hahahha de zelfde reactie als monica geuze
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    donderdag 8 november 2018 om 14:57
    Moet je betaald voetballer worden.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3308
    vrijdag 26 oktober 2018 om 04:37
    Pak de daders op en stuur ze maar naar Malaysia. Hier weten ze wel wat te doen met dat soort lui...
    Vind ik leuk
    Cookee +10847
    donderdag 8 november 2018 om 16:25
    We maken rijkdom sexy, maar hoe denkt iemand aanzien te krijgen met geld als je iemand afperst.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:59
    Er wonen meer mensen in Amsterdam dan in een dorp dus de kans is een stuk groter dat er dan een granaatje onder je auto komt te liggen ,niet dan.
    Vind ik leuk
    Cookee +10847
    donderdag 8 november 2018 om 16:23
    Ik zie dat op TV wel eens, granaat aan de deurkruk hangen of zo?
    Zit daar maffia of zo?
    Vind ik leuk
    klick +894
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:40
    7 jaar is vrij weinig voor een moordpoging op je gezin
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:20
    Die 7 jaar is door het OM geëist de rechter dient nog hieromtrent een beslissing te nemen. De straf kan dus lager uitvallen maar hoeft niet. Evandro Sno werd hij niet wegens hartfalen voor betaald voetbal afgekeurd ?
    Vind ik leuk
    klick +894
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:23
    dat klopt ja, heeft nog tijdje bij RKC geprobeerd
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3525
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:32
    Jij gaat uit van een moordpoging. Aannemelijker is dat het een bangmakertje is. Heeft niet veel nut om degene die je chanteert om te leggen...
    Vind ik leuk
    klick +894
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:39
    nouja als je auto opgeblazen wordt en diverse huizen beschadigd zijn zou je aardig wat mensen kunnen verwonden.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3525
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:42
    Dat maakt het nog geen poging tot moord.
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:50
    hoe wil jij dit dan benoemen ???
    vandalisme
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3525
    donderdag 25 oktober 2018 om 23:06
    Je kent de voorwaarden voor moord niet? Als je het doel hebt iemand alleen bang te maken, kan het geen moord zijn. Daar is immers opzet en voorbedachte rade voor nodig.

    Poging tot doodslag zou kunnen als je voorwaardelijk opzet kan bewijzen. Maar dat is gissen.
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 23:35
    poging tot doodslag gaat ie zeker worden
    moord is het alleen als je het doel hebt om een bepaald persoon te doden
    als Sno in die auto had gezeten was het moord geweest
    maar je hebt moord en moord met voorbedachte rade
    daar zit ook nog een verschil in
    als ik naar jouw huis rijd met een pistool en ik schiet je dood dan is het moord met voorbedachte rade
    als ik naar je huis rijd , wij krijgen ruzie , jij gaat na de ruzie op een stoel zitten , ik pak een mes uit de keukenla en steek je dood , dan is het moord
    maar hoe je het ook went of keert , als je een granaat onder een auto laat ontploffen , midden in een woonwijk waar bijv ook kinderen rondlopen , spoor je niet helemaal en moet je levenslang krijgen ipv 7 jaar
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3525
    donderdag 25 oktober 2018 om 23:59
    Je laatste voorbeeld is geen moord, maar doodslag. Moord is namelijk altijd met voorbedachten rade. Als je me niet gelooft, Google it.

    Maar goed, mag ik hieruit opmaken dat je het toch met me eens bent dat het waarschijnlijk geen poging tot moord was?
    Vind ik leuk
    krul +253
    donderdag 8 november 2018 om 14:33
    hallooo welcome to holland here is normal to kil
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:45
    Millwall, moord is altijd met voorbedachte rade,zo niet dan heet en is het doodslag.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12919
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:57
    Veel geluk is er geweest dat er geen dode is gevallen! De granaatscherven vlogen in het rond, veel ramen zijn gesneuveld en wonder boven wonder is een kind van 1.5 jaar aan de dood ontsnapt, een granaatscherf doorboorde namelijk het bedje waar die kleine dreumes in lag te slapen!
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3525
    donderdag 25 oktober 2018 om 23:08
    Ik praat ook zeker niet goed wat er is gedaan. Zeker niet. Maar het lijkt me niet aannemelijk dat het hier om een poging tot moord gaat.
    Vind ik leuk
    klick +894
    vrijdag 26 oktober 2018 om 13:10
    toch minimaal doodslag. hij zag maar net naar buiten lopen met zijn gezin. anyway 7 jaar is belachelijk
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    donderdag 8 november 2018 om 15:00
    Om in de reactiestijl van ene Matthijs te reageren, dan moeten ze daar hun huis of auto maar niet neerzetten.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8678
    vrijdag 26 oktober 2018 om 04:35
    Moordpoging? Er zat niemand in de auto en in de tijddie een handgranaat nodig heeft om af te gaan zal dat ook niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    klick +894
    vrijdag 26 oktober 2018 om 13:07
    Het is hetzelfde als je met een gun in het rond gaat schieten. zeker nooit mensen buiten in amsterdam!
    Vind ik leuk
    Bocajuun +500
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:41
    Biem
    Vind ik leuk
    035 +5828
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:47
    Is dit voetbalnieuws?
    Vind ik leuk
    Mari +9299
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:49
    Schreef je dat ook toen het over Verstappen ging?
    Vind ik leuk
    035 +5828
    donderdag 25 oktober 2018 om 23:16
    Heb helemaalniets met die atorijder. :-)
    Vind ik leuk
    klick +894
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:50
    ja schrijf je dat ook als er weer 16 artikelen over hetzelfde item gaan!
    Vind ik leuk
    035 +5828
    donderdag 25 oktober 2018 om 23:20
    HUH?
    Vind ik leuk
    klick +894
    vrijdag 26 oktober 2018 om 13:09
    als er bv voor de 60ste keer over de transfer van de jong naar Barcelona gaat. hoeverre is dit nog nieuws dan? hier weten ze 10 keer hetzelfde verhaal te plaatsen of 1 artikel in 10 stukken knippen!
    Vind ik leuk
    035 +5828
    vrijdag 26 oktober 2018 om 13:11
    Ja, daar heb je wel een punt.
    Vind ik leuk
    krul +253
    donderdag 8 november 2018 om 14:34
    stond er van de afpersing van kim holland ook iets in ? of afpersing patriciyaa de hiollandse slett off petertje de zogenaamde agentje
    Vind ik leuk
    ronnieron +2195
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:50
    Waarom word sno afgeperst vraag ik me dan af
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:57
    Omdat dat met losgeld meer oplevert dan Jan Modaal afpersen.
    Vind ik leuk
    koosje +495
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:58
    laat me raden. GELD..
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    donderdag 8 november 2018 om 15:02
    Ik hoop niet dat die afperser die Q7 graag wilde hebben, dan heeft ie zijn eigen glazen wel een beetje ingegooid....
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:02
    opgeblazen niet ingegooid
    Vind ik leuk
    Vak-T +713
    donderdag 25 oktober 2018 om 21:56
    Sneu voor Sno.
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:01
    Zo.....Dat is Sno....... euhhhhh......sneu zeg. 😎😎😎😱
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:24
    Die dingen gebeuren wel eens in Amsterdam, het is niet leuk maar het gebeurt. Ondanks dat er af en toe een explosie is en wat andere zaken, is er geen stad in ons landje wat kan tippen aan Amsterdam. Woon je er eenmaal wil je er niet meer weg, je moet er wonen om te weten waarom Amsterdam aantrekkelijk is. Ik woon zelf in Amstelveen aan de rand van de stad Amsterdam. ik zal er nooit meer willen vertrekken, Amsterdam heeft het, in Amsterdam leeft het en in Amsterdam hebben de inwoners schijt aan wat de rest van Nederland over Amsterdam denkt.

    En niet te vergeten de mooiste club van Nederland komt uit Amsterdam, meer kan je als mens niet wensen xD
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3525
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:34
    Maar ondanks je liefde voor Amsterdam, woon je er niet...
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:39
    Ik ben 19 en woon nog thuis bij mijn ouders inderdaad! Maar over een jaar of 2 ga ik op zeker in Amsterdam wonen, lekker ergens in de buurt van de Rozengracht xD
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3525
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:41
    Snap ik! Maar waarom wachten? Amsterdam is op zijn leukst als je nog jong bent.
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:45
    Wanneer ik straks 21 ben dan ben ik ook nog jong. En de afspraak is met mijn ouders dat ik zodra ik 21 ben ik via mijn ouders een huis mag kopen in Amsterdam. Dus die twee jaartjes zijn zo voorbij, ik geniet sowieso wel van mijn leven hoor. Ik pak de auto of de scooter en ik ben in no time in de stad xD
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    donderdag 8 november 2018 om 15:09
    Jij hebt blijkbaar gefortuneerde ouders waardoor het makkelijker wordt om een woning te krijgen/kopen in amsterdam. In de buurt van de Rozengracht nog wel. Nou dat is voor 70% van de Nederlanders niet weggelegd. Voor iedereen met een inkomen tot 45.000 euro zonder eigen spaargeld is het gewoon niet mogelijk om in een stad als Amsterdam te wonen.

    Ik zou maar in je handjes knijpen met zulke ouders.
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 23:00
    ik kom regelmatig in Amsterdam en er is niks mis met die stad
    alleen jammer dat door die boertjes uit de provincie , die voor Ajax zijn ,en proberen een echte Amsterdammer te spelen , mensen hier een totaal verkeerd beeld krijgen van echte Amsterdammers
    echte Amsterdammers zijn relexed en zelfverzekerd , de wannabee Amsterdammertjes hier zijn kneusjes en arrogant
    Vind ik leuk
    Niels92 +27034
    donderdag 25 oktober 2018 om 23:49
    Ach die kneusjes en arrogante gasten heb je ook hier op het forum die voor PSV zijn :) Ga mij niet vertellen dat alles en iedereen die hier doen alsof ze Brabanders zijn dat het ook echt Brabanders zijn, de wannabee Brabanders zijn uit het zelfde hout gesneden!
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 09:30
    dat klopt helemaal Niels , maar ik reageerde op iemand die wel uit Amsterdam komt , dus dan zou het raar zijn als ik dan over de wannabee Brabanders ga beginnen ;-)
    en het maakt geen fuck uit toch waar je vandaan komt , maar ga niet doen alsof je uit Amsterdam , Rotterdam of zelfs uit Eindhoven komt , als je in een fucking boeregat woont , en dan anderen ook nog denigrerend boertje noemen
    ben gewoon trots op waar je vandaan komt , en je bent ook gewoon een echte Ajacied als je uit kuttekoppeveen komt
    Vind ik leuk
    base +2233
    vrijdag 26 oktober 2018 om 00:22
    Dus iedereen die uit de provincie komt en voor AJAX is zijn kneusjes en arrogant ?
    Je weet toch dat Amsterdam ook in een provincie is ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 09:25
    misschien moet je eerst eens begrijpend nederlands leren voordat je commentaar geeft
    waar staat dat iedereen die uit de provincie komt en voor Ajax is , kneusjes zijn en arrogant zijn
    er staat toch duidelijk bij ; de wannabee Amsterdammers , en boertjes die voor Amsterdammer spelen
    ik zal het ff uitleggen dan
    er is hier een groepje provincialen die voor Ajax is , en die roepen hier altijd het hardste dat alles wat van buiten Amsterdam komt , boertjes zijn
    zelf komen deze kneusjes helemaal niet uit Amsterdam , ze zijn er zelfs nog nooit geweest
    dit groepje noem ik hier de wannabee Amsterdammertjes
    geloof mij maar , echte Amsterdammers zijn echt niet arrogant , die zijn zelfverzekerd
    je haalt de echte Amsterdammers er ook meteen uit
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    donderdag 8 november 2018 om 15:10
    Echte (geboren Amsterdammers) worden ook een zeldzaamheid, door al die toeristen en import bewoners.
    Vind ik leuk
    base +2233
    vrijdag 26 oktober 2018 om 00:19
    Is dat de reden dat alle echte Amsterdammers er al lang vertrokken zijn en er meer omheen zijn gaan wonen ?
    En iets fantastisch noemen terwijl je er niet eens woont komt ook alles behalve sterk over
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    donderdag 8 november 2018 om 15:05
    Nou het wordt bijna schier onmogelijk om als jan modaal een woning te krijgen in amsterdam. Een koopflatje in de Bijlmer op 10 hoog achter net 60 m2, €240.000,- Dat is niet heel aantrekkelijk.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10948
    donderdag 8 november 2018 om 18:15
    En toch zijn er ook woningen betaalbaar genoeg waar je kan wonen en een redelijke ruime woning hebt. Ik woon zelf in Amsterdam ( Nieuw Sloten ) 5 kamer hoekwoning ( 135 m2 ) met ruime tuin, vrij parkeren in de wijk, en voor de kids is er veel speelruimte en veel groen, en dan betaal je nog net geen 360.000 euro.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3525
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:36
    "Het Amsterdamse hof heeft donderdag zeven jaar celstraf geëist"

    Wakker worden, stagiair. Het OM eist een straf. Het Hof legt de straf op.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    donderdag 8 november 2018 om 15:12
    Scherp james
    Vind ik leuk
    Futre +3110
    vrijdag 26 oktober 2018 om 00:34
    Snodemieter
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1792
    vrijdag 26 oktober 2018 om 04:59
    Het hof eist? Vaag, normaal gesproken eist het OM en beslist het hof. Vraag me af wat voor bijzondere omstandigheden hier spelen dan!
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1420
    vrijdag 26 oktober 2018 om 07:01
    Wat een leuke stad met hele gezellige mensen die schijnbaar niets liever doen dan granaatjes leggen, pistooltje trekken en mensen liquideren. Inderdaad een toonbeeld van de gemiddelde Amsterdammer.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 21:58
    VinnieJ wanneer je niets over Amsterdam weet ,doe dan niet zo"n domme opmerking,alles wat jij over A'dam weet komt uit de media.
    Wie zegt dat het Amsterdammers zijn,het zal eerder import zijn,dus geen Amsterdammers
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 09:08
    De wereld wordt steeds verrotter...
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9458
    vrijdag 26 oktober 2018 om 09:30
    Dat krijg je in die onderontwikkelde steden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 27 oktober 2018 om 00:26
    ik wil een beetje vertellen wat hij heeft gedaan in mijn huwelijksleven, ik ben al tien jaar getrouwd met mijn man, plotseling veranderde zijn houding tegenover mij, hij begon me verkeerd te behandelen, klaagde over alles wat ik doe, het kreeg tot een punt dat ik me geïrriteerd begon te voelen voordat ik merkte dat hij me uit ons appartement gooide en een andere dame binnenbracht. ik heb contact opgenomen met een vriend wiens naam anita is, hij stelde me voor aan een man waarvan ze me vertelde dat ze haar heeft geholpen bij dit soort soortgelijke kwesties. ik nam contact met hem op, hij vertelde me wat te doen, hij zou echt helpen. ik deed alles wat hij me vertelde, ik ben bereid, hij zei dat mijn man de volgende drie dagen terug zou komen om me te vragen terug te keren naar huis, ik hoopte het. de derde dag precies op 9 uur van de derde dag dat hij voor mij kwam. en dat was hoe alles weer normaal werd ..
    als je problemen hebt, neem dan gewoon contact met hem op, hij heeft zoveel getuigenissen, hij heeft veel geholpen. zijn adressen zijn als volgt
    e-mail: chubygreat@gmail.com of chubygreat@outlook.com
    telefoonnummer: 08165965904, je kunt hem ook whatsapp ..
    zijn naam is baba chuby
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    donderdag 8 november 2018 om 15:14
    Ja en? wat moeten we hiermee? Bij het lezen had ik eigenlijk de verwachting dat je geld zou willen hebben, nu is mijn vraag wat je precies van ons reaguurdersvolk verwacht.....
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 22:02
    Sherra, jij bent op de verkeerde site beland,Yomanda zit ergens anders,wanneer Chuby zo goed iswat jij beweert kon hij jou dat ook vertellen,hoefde ik dat niet te doen
    Vind ik leuk
    RCJ29 +223
    donderdag 8 november 2018 om 14:24
    Amsterbam
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:25
    Dit is toch die jongen met hart problemen? Je krijgt meer t idee dat Sno zich met de verkeerde mensen heeft ingelaten.. Zo snel mogelijk weg wezen met je gezin voordat een ander t klusje afmaakt.

    Vind ik leuk
    HupHolland +2570
    donderdag 8 november 2018 om 15:17
    "..... Een scherf doorboorde het bedje waarin een kind van anderhalf sliep. ..... Sno, oud-speler van onder meer Feyenoord en Ajax, raakte niet gewond."

    En het kind is niet belangrijk genoeg om te vertellen of het al dan niet gewond raakte?
    Vind ik leuk
    Janjan +437
    donderdag 8 november 2018 om 15:17
    zegt misschien wel wat dat.... Sno misschien toch in dirty zaakjes zat....wie zal het weten.
    Vind ik leuk
    bennings +312
    donderdag 8 november 2018 om 18:17
    Gerucht gaat al langer dat hij niet helemaal fris is.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:29
    Ook sneu
    Vind ik leuk