Update: UEFA rondt onderzoek naar AEK-stadion af: groen licht voor Ajax-fans

    Update: UEFA rondt onderzoek naar AEK-stadion af: groen licht voor Ajax-fans

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 18:20di 13-11-2018 om 18:20

    De Europese voetbalbond gaat onderzoek doen naar de veiligheid van het stadion van AEK Athene, opponent van Ajax in de Champions League. De aanleiding voor het onderzoek is een video waarop te zien is dat de bovenste ring van het stadion wel erg heen en weer trilt.

    Ajax speelt op 27 november in Athene de eennalaatste wedstrijd in de groepsfase van de Champions League. Benfica en Bayern München reisden eerder al af naar Griekenland. Het enthousiasme van springende Duitse fans leidde eerder tot flinke trillingen op de derde ring van het stadion. Een fan van AEK maakte er beelden van.

    Dat ziet er nogal angstaanjagend uit en dus heeft de UEFA besloten onderzoek te doen naar de veiligheid van het stadion, weet NOS. Naast AEK Athene spelen ook Panathinaikos en de nationale ploeg van Griekenland in het Olympisch Stadion. Het stadion dateert van 1982 en is in 2004 grondig gerenoveerd met het oog op de Olympische Spelen.

    Update 13/11, 18.20 uur: Ajax-fans hoeven niet te vrezen dat het tripje naar Griekenland niet doorgaat. Het Olympisch Stadion is veilig verklaard en dus kan de kaartverkoop voor het Champions League-duel met AEK Athene van start gaan, meldt Ajax Life. De supportersvereniging informeerde bij de UEFA naar de stand van zaken. Een extra inspectie van het stadion heeft inmiddels plaatsgevonden. Ajax gaat op dinsdag 27 november op bezoek bij de Grieken.

    Plaats een reactie

    power +6178
    donderdag 1 november 2018 om 13:28
    UEFA maffia.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 1 november 2018 om 13:30]
    Vind ik leuk
    Benniewies +1419
    donderdag 1 november 2018 om 13:30
    Hoezo?
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    donderdag 1 november 2018 om 13:36
    Hij wil ook wat schrijven
    Vind ik leuk
    Benniewies +1419
    donderdag 1 november 2018 om 13:39
    Laat hem dan ook zeggen waarom..... Het gaat hier om de veiligheid van mensen
    Vind ik leuk
    MVD +701
    dinsdag 13 november 2018 om 18:46
    Toch maar een nieuw stadion in Rotterdam
    Vind ik leuk
    Markieee +1011
    donderdag 1 november 2018 om 13:40
    Uefa handelt juist goed gek
    Vind ik leuk
    Benniewies +1419
    donderdag 1 november 2018 om 13:48
    Ja ik snap zijn opmerking ook niet
    Vind ik leuk
    Vak 129 +862
    donderdag 1 november 2018 om 13:52
    Gefeliciteerd! Je bent de eerste! En dan verbeter je het, en kom je met UEFA maffia. Wow!
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1513
    dinsdag 13 november 2018 om 19:29
    .
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 19:59]
    Vind ik leuk
    Youri99 +9745
    donderdag 1 november 2018 om 16:51
    Gefeliciteerd met je eerste woordjes
    Vind ik leuk
    power +6178
    donderdag 1 november 2018 om 23:57
    Dank je wel, jij ook met 1 like.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9745
    vrijdag 2 november 2018 om 09:49
    Het feit dat je de kwaliteit van dingen beoordeeld op basis van likes laat alleen je meningloze kuddegedrag van de facebook-generatie zien, dat spreekt op zich niet echt in je voordeel.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1835
    dinsdag 13 november 2018 om 19:03
    Wat een power.........maar niet heus kneus.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1513
    dinsdag 13 november 2018 om 19:16
    Ieder keer hetzelfde! Alles voor likes!
    Vind ik leuk
    power +6178
    dinsdag 13 november 2018 om 19:42
    Ieder keer?? is geen nieuwe artikel,, is van 1 november dombo.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1513
    dinsdag 13 november 2018 om 19:45
    ahhhwww op je pikkie getrapt zielig ventje?
    Vind ik leuk
    power +6178
    dinsdag 13 november 2018 om 19:59
    Hoe oud ben je eigenlijk?? ik schat je tussen 8 en 12 jaar.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1513
    dinsdag 13 november 2018 om 20:01
    LOL rekenen is niet je sterkste punt merk ik al! Fijne avond!
    Vind ik leuk
    power +6178
    dinsdag 13 november 2018 om 20:06
    Ok...... bedankt jij ook,, ik hoop dat rekenen jou sterkste punt is..
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1513
    dinsdag 13 november 2018 om 20:07
    Om eerlijk te zijn wel;)
    De rest was minder;) Ja maak die rotopmerking maar;)
    Ik heb de voorzet gegeven
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1513
    dinsdag 13 november 2018 om 19:56
    Is gewoon een domme reactie nadat de Uefa een onderzoek start voor veiligheid.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 19:59]
    Vind ik leuk
    power +6178
    dinsdag 13 november 2018 om 20:02
    Ik had je verteld dat dit artikel is van 1 NOVMBER. Ik heb hier gewoon geen zin meer in om weer over te praten. Ik hoop dat deze keer duidelijk genoeg is.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 21:20]
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1513
    dinsdag 13 november 2018 om 20:04
    Hey voor mij was het al duidelijk maar leg het me anders nog een keer uit;)
    Ik heb je al gezegd dat ik de opmerking dom vindt omdat ze hier juist voor de veilligheid gingen maar ja.
    Wil je anders dat ik het nog een keer uitleg?
    Plaag je nu maar!
    Fijne avond gap!
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1469
    dinsdag 13 november 2018 om 21:11
    deze artikel ?? of dit artikel.
    Vind ik leuk
    power +6178
    dinsdag 13 november 2018 om 21:21
    Is verbeterd. bedankt
    Vind ik leuk
    Benniewies +1419
    donderdag 1 november 2018 om 13:29
    Was er in Twente ook geen stadion waar de boel naar beneden kwam?
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5385
    donderdag 1 november 2018 om 14:44
    Dat was met de bouw.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6250
    donderdag 1 november 2018 om 14:47
    Kan je nagaan hoe groot het leed geweest zou zijn na de bouw.
    Vind ik leuk
    Leozao +5617
    donderdag 1 november 2018 om 13:30
    Ontoelaatbaar!
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2719
    donderdag 1 november 2018 om 13:33
    Ik hoopte op een Lente nieuwtje
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 13:39
    Dan maar stil staan
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 13:39
    Nou, daar is volgens mij geen onderzoek voor nodig. Dat lijkt me niet veilig😳
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5385
    donderdag 1 november 2018 om 14:03
    Het zou natuurlijk ook juist wel veilig kunnen zijn.
    In gebieden waar veel aardbevingen zijn... (Italie is ook zo'n gebied), worden gebouwen gemaakt die met de trillingen mee bewegen, zodat ze niet in elkaar storten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 19:09
    Ik denk dat jij het goed ziet. Beter flexibel dan stijf. In dit geval.
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 14:42
    Ik heb hoogtevrees en krijg al de rillingen bij t zien van de beelden😂 daar wil je toch niet leuk tussen staan
    Vind ik leuk
    Farmer +12782
    donderdag 1 november 2018 om 16:29
    Dus al zóu men Ajacieden weer toelaten in de Kuip, dan nog zou jij daar niet in het uitvak gaan zitten bv?
    Dat kan ook 'spoken'! Die hele 2e ring beweegt :P
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 16:55
    Nou je kan mij niet vertellen dat de kuip onstabiel is al staan ze met 35000 man te springen de wand gaat echt niet van voor naar achter😜
    Vind ik leuk
    Farmer +12782
    donderdag 1 november 2018 om 17:20
    Niet zo erg als in dit filmpje nee, maar je voelt die 2e ring wel deinen als ze daar tekeer gaan!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 1 november 2018 om 17:20]
    Vind ik leuk
    Markieee +1011
    dinsdag 13 november 2018 om 18:43
    Ja dat voel je ook in de Arena. Dat zegt helemaal niks over de constructie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 21:08
    Dat heb je zelfs in de Arena als een stampvol uitvak staat te springen. Dan voel je het stadion ook dik bewegen
    Vind ik leuk
    Molletje +525
    donderdag 1 november 2018 om 13:46
    Dat ziet er inderdaad niet best uit! Goed laten controleren en niet door een Griekse partij! veiligheid voorop

    OFF: de wedstrijd staat om 18:55 gepland. maar is dat 18:55 Nederlandse tijd of Griekse tijd?

    [Reactie gewijzigd op donderdag 1 november 2018 om 13:49]
    Vind ik leuk
    Benniewies +1419
    donderdag 1 november 2018 om 13:48
    Kende gij de Griekse/Romeinse cijfers niet?

    Anders stond er

    MDCCCLV
    [Reactie gewijzigd op donderdag 1 november 2018 om 13:53]
    Vind ik leuk
    Molletje +525
    donderdag 1 november 2018 om 13:53
    bedankt voor je nutteloze reactie. Mocht je toch gewoon een antwoord hebben, dan hoor ik die graag.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1419
    donderdag 1 november 2018 om 13:57
    Google raadplegen?

    Maar om duidelijk te zijn
    Nederlandse tijd. 5 voor 7
    En 5 voor 9 en s'avonds
    Vind ik leuk
    Molletje +525
    donderdag 1 november 2018 om 13:59
    Dat had ik al gedaan, maar daar kon ik het niet op vinden.

    Aangezien in het verleden ook regelmatig CL wedstrijden die in Rusland werden gespeeld eerder begonnen vroeg ik het me af.

    Bedankt voor je antwoord.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 1 november 2018 om 14:00]
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5385
    donderdag 1 november 2018 om 14:12
    Het antwoord klopt niet helemaal ;-) 5 voor 9 ???
    De wedstrijden beginnen dan toch echt om 9 uur s avonds.

    AEK-Ajax begint om 18:55 NL tijd.
    Dat is 19:55 Griekse tijd
    Vind ik leuk
    Benniewies +1419
    donderdag 1 november 2018 om 15:29
    Sorry dat ik ook een foutje maak. Maar is hij in ieder geval op tijd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 19:27]
    Vind ik leuk
    Markieee +1011
    dinsdag 13 november 2018 om 18:43
    Nederlandse tijd. Zijn gewoon standaard tijden. In engeland is het steeds 17:55 en 20:00 en in Griekenland dus altijd 19:55 of 22:00. In Nederland 18:55 en 21:00 (maar dat begreep je al)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 18:45]
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 13:49
    Levensgevaarlijk lijkt me, dus gewoon die wedstrijd weer in de Arena spelen. Moeten die Grieken maar zorgen voor een veilig stadion.
    Vind ik leuk
    Markieee +1011
    dinsdag 13 november 2018 om 18:46
    Zeg ik geen nee tegen😂
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1699
    woensdag 14 november 2018 om 02:10
    klopt 100% zoals fnoord moet zorgen dat het licht het doet,,GR loopt jaren terug qua alles met ned,,mentaliteit en schijt hebben eraan is er 1 van,,oh ja ben zelf een griek
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 13:49
    Dat je daar nog onderzoek naar moet doen. Ik kan aan de hand van de beelden al zien dat het zo veilig is als de parkeergarage in Eindhoven airport.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 1 november 2018 om 13:50]
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 13:53
    AFLASTEN DIE BOEL LEVENSGEVAARLIJK GEWOON 3 PUNTEN VOOR AJAX ZONDER TE SPELEN!!
    Vind ik leuk
    younited +4088
    donderdag 1 november 2018 om 14:10
    kalm
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5385
    donderdag 1 november 2018 om 14:23
    Jonge... Ik kan wel merken dat jij de ballen verstand hebt van bouw-technieken.
    Dit hoort zo.
    Dat is flexibele bouw, bij een aardbeving stort het stadion dan niet in.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13527
    donderdag 1 november 2018 om 14:26
    Je hebt gelijk, een zeker mate van beweging is zelfs noodzakelijk maar dat bewegen in dat filmpje is wel tikkie overdreven...
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17309
    dinsdag 13 november 2018 om 18:49
    Nou nou toch je account weer terug. Nog antwoord gekregen via mail?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3866
    donderdag 1 november 2018 om 18:42
    Ik zit in de bouw,en deze speling op het beton is veel te veel.gewapend beton vastgezet op staanders.De staanders zijn metaalmoe waarschijnlijk.
    Vind ik leuk
    Toets +395
    donderdag 1 november 2018 om 14:00
    hahaha, zeker nooit in de Kuip geweest als de Feyenoord aanhang los gaat? Ik heb daar wel eens gezeten dat ik dacht, gaat dit wel goed?

    EDIT: Toch maar even het filmpje hierboven gekeken maar dit i echt ontoelaatbaar. En dan zitten die mensen erbij alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Het lijkt wel een Efteling attractie.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 1 november 2018 om 14:03]
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 15:07
    Hahahahaha precies dat🤣 lijkt wel een fucking attractie hahaha!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 05:44
    Hééé, je reageert een keer op een berichtje aangaande je eigen club, wat een unicum...
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13921
    dinsdag 13 november 2018 om 19:52
    Ja maar de Kuip is nog van voor de oorlog, dit stadion is een halve eeuw later pas gebouwd.
    Overigens voel je in de Kuip en de JC ArenA de grond trillen en het beton schudden, maar in Athene lijkt het eerder in te storten.
    Vind ik leuk
    jari11 +1134
    donderdag 1 november 2018 om 14:03
    90tig minuten lang voor onze club uit Amsterdam, gekkenhuis op de tribune die nu instorten kaaaaaan. Maar even geen gespring daar in Athene dan.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13527
    donderdag 1 november 2018 om 14:24
    Wilde net melden dat wanneer het niet beweegt, de kans veel groter is dat het in elkaar stort.
    En toen keek ik het filmpje....... Dat is ook weer overdreven om zo te bewegen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174614
    donderdag 1 november 2018 om 14:44
    Het is slechts een kwestie van tijd of er gebeurd wel ergens weer iets vreselijks in een stadion.

    Nu de uefa zulk soort beelden ziet stellen ze een onderzoek in....


    Je zou zeggen dat ze alle stadions vooraf laten keuren.....
    Vind ik leuk
    Farmer +12782
    donderdag 1 november 2018 om 16:33
    Hmm. bedoel je nu te stellen dat ze als organisator, dit bij moeten houden? Of in ieder geval jaarlijks oid even moeten laten checken bv?

    Maar op de keerzijde. AEK heeft niet de rustigste fans van Griekenland, of Europa. Die gekken van Gate-13 komen daar ook minstens 1x per jaar feest vieren, dus érgens moet dat wel een beetje loslopen toch?

    Maar wel apart dat de UEFA juist nu..
    Vind ik leuk
    stratumseind +174614
    donderdag 1 november 2018 om 16:35
    Bij mijn weten moeten er zelfs keuringen en controles uitgevoerd worden.

    In een ver verleden heb ik dat zelf nog ooit op een ludieke manier meegemaakt in gotenburg toen ik een cl wedstrijd van psv daar bezocht.
    Vind ik leuk
    Farmer +12782
    donderdag 1 november 2018 om 17:19
    Dat zal ze wel te veel geld kosten, dus dat is 'beleidsmatig terugbezuinigd tot steekproeven'' bv .
    Of men kan zélf een onderzoek uit laten voeren en dat dan melden bíj de UEFA bv... van dat contra-passieve gedoe.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174614
    donderdag 1 november 2018 om 17:21
    Je zou zeggen dat ze nooit geen 1985 meer willen meemaken dus om daarop te bezuinigen lijkt me een slecht plan.
    Vind ik leuk
    Farmer +12782
    donderdag 1 november 2018 om 17:27
    Zóu je zeggen, maar iets zegt mij dat er al zo'n 'sky-scraper' aan bestuurs-tussenlagen is gecreëerd, dat daar altijd wel iemand(met een stille gouden handdruk) te slachtofferen valt voor slecht uitgevoerd beleid bv.

    En volgens een bepaald regeltje, stellen ze de club of stadion-eigenaar zélf aansprakelijk want... 'juridisch gebrabbel dit en dat'...
    Maar bovenal 'snappen ze heel goed hoe vervelend het is', mocht het gebeuren. Aan empathie geen gebrek iig
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 15:51
    Wat een gezever van een stel onbenullen zeg. Griekenland is het meest aardbevingsrijke land van Europa. Alles wat daar gebouwd wordt moet conform bouwbesluit bestand zijn tegen bevingen van minimaal 8 op de schaal van Richter. Dat houdt in dat gebouwen en stadions moeten kunnen bewegen anders heb je JUIST een gevaarlijke situatie. Dit stadion is er al sinds 1982 toen nog met capaciteit van 80.000 toeschouwers en er is nooit enig gevaar geweest. Nu is het stadion verbouwd (olympische spelen 2004) en is de capaciteit ietsje teruggebracht. Hier is geen sprake van een gevaarlijke situatie, maar van pure onbenul van de UEFA en ook van veel hapsnurkers op dit forum.
    Vind ik leuk
    Ron jans +525
    donderdag 1 november 2018 om 18:09
    Eens.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1919
    dinsdag 13 november 2018 om 18:31
    Op die hoogte moet het toch niet zo veel bewegen, dat lijkt me veel te veel!!
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 16:42
    Nou mag het volgens mij best iets bewegen maar dit is wel extreem veel imo🙄
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7028
    dinsdag 13 november 2018 om 18:26
    En feest zal er gevierd gaan worden. 0-3
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1919
    dinsdag 13 november 2018 om 18:29
    Dan zeggen ze wel eens iets over de Kuip, maar dat staat er gewoon stevig bij. Het AEK stadion ga ik dus niet in!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    dinsdag 13 november 2018 om 18:31
    Knalle als een malle
    Vind ik leuk
    pietprecies +7771
    dinsdag 13 november 2018 om 18:33
    In principe is het juist goed dat het beweegt! Een beetje flexibiliteit is juist beter. Een vliegtuig vleugel kan aan de uiteinden ook ongeveer 2,5m naar boven of beneden, anders zou het namelijk scheuren en afbreken.

    Al vraag ik me af of dit niet wat veel is.
    Vind ik leuk
    Marco S +5982
    dinsdag 13 november 2018 om 18:37
    Het gaat toch wel schudden als we poep op de stoep gaan zingen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:47
    Wie van vp gaat er naartoe?
    🙋🏻‍♂️
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9676
    dinsdag 13 november 2018 om 18:51
    Zolang de Grieken niet teveel juichen bij elk doelpunt zal het stadion het wel houden.
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    dinsdag 13 november 2018 om 20:03
    Die Grieken juichen meestal sowieso niet voor doelpunten van de tegenstander, dus dat zal geen problemen opleveren.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2261
    dinsdag 13 november 2018 om 19:41
    Dat trillen was vroeger ook al. In de jaren 90 eens geweest met Ajax en toen ook al.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2261
    dinsdag 13 november 2018 om 19:48
    En dat is met een paar man; met meer volk is het nog erger.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9512
    dinsdag 13 november 2018 om 20:50
    Die 10 supporters laten niks trillen hoor
    Vind ik leuk
    Vak 129 +862
    woensdag 14 november 2018 om 08:45
    Wij vliegen al met 12 man, dus die vlieger gaat niet op.

    Leuk. PSV heeft met een grote groep het verre Londen weten te bereiken, en meteen babbels. Zien of de kudde PSV'ers in Milaan groter zal zijn dan de 'Barcelona afvaardiging'....

    PSV, famour for not travelling.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9512
    woensdag 14 november 2018 om 19:08
    Gullie het niet eens supporters. Massaal het uitvak verlaten in Eindhoven voor affluiten. En drinken ze een biertje dan moeten ze alles slopen in Lissabon. Niks kenne ze, net als voetballen ook niet.
    Vind ik leuk
    Vak 129 +862
    woensdag 14 november 2018 om 21:57
    Je beter inlezen tt gekkie.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27621
    dinsdag 13 november 2018 om 21:46
    De Kuip kan ook op zijn grondvesten schudden. Zouden ze dit meenemen in de besluitvorming over Feyenoord City?
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1138
    dinsdag 13 november 2018 om 23:39
    Kunnen ze er daar weer een zooi van maken...
    Vind ik leuk
    Vak 129 +862
    woensdag 14 november 2018 om 08:46
    In Den-Haag zijn ze zo bang, dat ze veilig schuilen achter het ruggetje van de vrouwelijke burgermeester.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1138
    woensdag 14 november 2018 om 08:49
    En terecht want we hebben gezien wat jullie aanrichten om daarna zoals Ajacieden betaamd andere de schuld te geven.

    Wat mij betreft komen jullie nooit meer.
    Vind ik leuk
    Vak 129 +862
    woensdag 14 november 2018 om 09:04
    Lekker generaliseren, Den-Haag op zijn best. Zijn ze toch ergens goed in. Enge racisten. Ow shit, nou doe ik hetzelfde. Actie reactie zullen we maar zeggen.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9512
    woensdag 14 november 2018 om 19:09
    Idd, of fakkeltjes gooien tussen de kinderen. De helden. En dan worden ze een keer aangepakt en lopen ze naar oom agent.
    Vind ik leuk
    Vak 129 +862
    woensdag 14 november 2018 om 21:56
    Dat aanpakken gebeurde door oom agent, gekkie. Wanneer je mee wilt praten, moet je je beter inlezen tt supporter :)
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9512
    woensdag 14 november 2018 om 22:39
    Daag sjalla lekker dromen pyamaboy
    Vind ik leuk
    Vak 129 +862
    donderdag 15 november 2018 om 10:54
    Doet pijn hé. Lekker thuis voor de buis, en toch mee willen lullen. Koedie koedie. Aai over je bolletje ekte boy :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws