Fortuna Sittard knokt zich twee keer terug en schakelt NEC uit

    Fortuna Sittard knokt zich twee keer terug en schakelt NEC uit

    donderdag 1 november 2018 om 20:25

    Fortuna Sittard heeft zich met de hakken over de sloot geplaatst voor de achtste finale van de KNVB Beker. Het duel met NEC werd pas vijf minuten voor tijd beslist: 2-3.

    Ploegen die onderin de Eredivisie spelen hebben het vaak lastig tegen topploegen uit de Keuken Kampioen Divisie. Dat was ook donderdagavond het geval. NEC leidde de dans in de openingsfase en had het betere van het spel. Grote kansen leverden dat echter niet op voor de Nijmegenaren. Na een vurig begin van NEC nam Fortuna het initiatief voorzichtig over. 

    Toch was het NEC dat na twintig minuten op 1-0 kwam in De Goffert. Terry Lartey Sanniez liet Aykut Özer met een fantastisch afstandsschot kansloos. Het antwoord volgde nog geen twee minuten later. Mark Diemers benutte een penalty na een domme overtreding in het strafschopgebied van Josef Kvída. Acht minuten later kwam NEC weer aan de leiding. Clubtopscorer Sven Braken verschalkte Özer met een droog schot: 2-1.

    NEC kreeg nog voor de rust kansen op een derde treffer, maar ook Fortuna had kunnen scoren. De thuisploeg kreeg in de tweede helft meerdere kansen om het bekerduel te beslissen, maar na enkele gemiste pogingen maakte Fortuna 25 minuten voor tijd gelijk via Finn Stokkers, die de bal prachtig in de kruising knalde.

    De wedstrijd leek op een verlenging uit te draaien, maar vijf minuten voor tijd sloeg Fortuna opnieuw toe. Diemers stuurde Lars Hutten met een goede steekpass weg, waarna NEC-keeper Marco van Duin geen antwoord had op een hard schot van de invaller. NEC was in de blessuretijd nog dicht bij de gelijkmaker, maar dat was de ploeg van Jack de Gier niet gegund.

    Plaats een reactie

    donderdag 1 november 2018 om 20:27
    Wat een kut keeper 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 23:51
    Plus wat een Kut ploeg.
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 20:27
    Was weer een zware avond voor mijn vrienden “aal en bulldogg “ jammer mannen volgende keer weer beter
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 20:29
    Gefeliciteerd Fortunezen!
    Vind ik leuk
    Rodajc +14833
    donderdag 1 november 2018 om 20:30
    Hopelijk mogen we ze in Kerkrade ontvangen de volgende ronde.
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 20:31
    Des te harder de nederlaag voor jullie aankomt.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14833
    donderdag 1 november 2018 om 20:38
    Had je die vooruitziende blik niet kunnen gebruiken om jouw club te waarschuwen tegen het altijd lastige RKC?
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 20:44
    Dat was zeer slecht ja,jullie zullen er nog heel vaak tegen moeten spelen.Ik schat ze hoger in als Roda
    [Reactie gewijzigd op donderdag 1 november 2018 om 20:46]
    Vind ik leuk
    Rodajc +14833
    donderdag 1 november 2018 om 20:54
    Wij hebben, in tegenstelling tot jullie, wél van ze gewonnen. Maar het is al decennialang onze angstgegner, dus je zult vast gelijk hebben.
    Vind ik leuk
    HanV +4375
    donderdag 1 november 2018 om 21:48
    Ik probeer een voorbeeld te vinden van "Ploegen die onderin de Eredivisie spelen hebben het vaak lastig tegen topploegen uit de Keuken Kampioen Divisie." er zijn er naast Fortuna maar 2.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 1 november 2018 om 21:48]
    Vind ik leuk
    Rodajc +14833
    donderdag 1 november 2018 om 22:05
    Het linkerrijtje van de KKD kan op een goede dag altijd winnen van het rechterrijtje van de eredivisie, de huidige ploegen hierin doen amper wat voor elkaar onder. Ook jouw PEC kan iets minder in vorm zijn en dan is verlies tegen Almere, Twente en ook Den Bosch zeker mogelijk. Bijvoorbeeld in zo'n nacompetitie is de vorm van de dag leidend, meer dan individuele kwaliteit en zelfs bij een ingespeeld team. Dat is mijn opvatting ;-)
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1093
    donderdag 1 november 2018 om 20:39
    Alles beter dan Rkc.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26595
    donderdag 1 november 2018 om 20:39
    Limburgse derby! Leuk.
    Vind ik leuk
    JaJaBijna +80
    donderdag 1 november 2018 om 20:47
    Hoop op Roda-Fortuna tenminste weer een leuke derby!!!! 👌🏼
    Vind ik leuk
    Rodajc +14833
    donderdag 1 november 2018 om 20:51
    Exact. Ik vrees voor de uitslag maar de voorpret is ook leuk haha.
    Vind ik leuk
    JaJaBijna +80
    donderdag 1 november 2018 om 20:53
    Dat zeker!! De revaliteit... love it 😜😜 zo horen alle wedstrijden gewoon hahah
    Vind ik leuk
    denman21 +64
    donderdag 1 november 2018 om 23:14
    Idd wij hebben jarenlang leed vermaak over fortuna gehad, en daarom is het meer dan terecht dat het zich nu tegen ons keert.

    Ik ben een limburger met waat hit unne remunjse jong dea al zien heel leave noa roda geit kieke! Echter hub ich un zwak veur elke limburgse ploog en ich gun ut fortuna noa joare van kwakkelen oprecht.

    Alsse zo oet de dood opsteis dan verdeent det respect. Tot snel en des hoapelik same in de eredivisie
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2081
    donderdag 1 november 2018 om 21:04
    Dat zou geweldig zijn!
    Benieuwd of Frans Timmermans dan ook weer wat komt roepen :-)
    Vind ik leuk
    Rodajc +14833
    donderdag 1 november 2018 om 21:10
    Ai ai, die dag blijft zo pijnlijk... dat spandoek erbij ook... Roel Janssen die opeens een hattrick maakt, verder amper kansen weggeven. Maar hopelijk komt er een kans op sportieve revanche!
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2081
    donderdag 1 november 2018 om 22:05
    Een hattrick van een centrale verdediger, hoe verzin je het?
    De foto voor en na rust (toen het spandoek weg was) is hier wel een klassieker ja. Maar goed, dat is één pot. Jullie hebben ook heel wat mooie herinneringen aan de derby. Nu maar hopen op een hernieuwde versie ;-)
    Vind ik leuk
    Rodajc +14833
    donderdag 1 november 2018 om 22:06
    Helaas was ik er bij de eerdere derby's niet bij... Eigenlijk is Roda sinds mijn intrede als trouwe fan alleen maar afgegleden haha.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2081
    donderdag 1 november 2018 om 22:12
    Hahaha ;-) Jij bent dus alles schuld?
    Vind ik leuk
    Rodajc +14833
    donderdag 1 november 2018 om 22:20
    Ik vrees er wel voor haha, maar het is onmogelijk om geen fan meer te zijn.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2081
    donderdag 1 november 2018 om 22:29
    Kom al bijna 50 jaar bij Fortuna, dus begrijp compleet wat je bedoelt. Alleen hoop ik voor je gemoedsrust dat jullie niet de 15 jaar gaan meemaken die wij hebben gehad :-)
    Vind ik leuk
    Rodajc +14833
    donderdag 1 november 2018 om 23:09
    Oei dan heb je (of heeft u, in dat geval) al behoorlijk wat meegemaakt met de club. Laten we gewoon voor ons beiden hopen dat we nog vele mooie derby's in de eredivisie mogen gaan meemaken!
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2081
    vrijdag 2 november 2018 om 00:17
    Laat dat u maar achterwege.
    Clubliefde kent geen divisie, en sympathie tussen rivaliserende supporters kent geen leeftijd ;-)
    Vind ik leuk
    JaJaBijna +80
    donderdag 1 november 2018 om 20:30
    Jammer joh NEC, net zoals vorig jaar NET NIET😏😂😂 nog een jaartje kkd zal jullie goed doen💛💚
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 20:31
    Waarom ??
    Vind ik leuk
    Steftc +25
    donderdag 1 november 2018 om 20:37
    Gezellig, zien we jullie volgend jaar weer terug in de KKD. Veel plezier nog de rest van het jaar in de Eredivisie, want vanaf volgend jaar wordt het weer 100 jaar KKD.
    Vind ik leuk
    JaJaBijna +80
    donderdag 1 november 2018 om 20:39
    Oeh speciaal accountje gemaakt voor die reactie 😏😂😂 die praatjes zijn net hetzelfde als laatste wedstrijd vorig seizoen (Fortuna kan de druk niet aan) pfoee fortuna winst en waar was NEC ??? Ohja Dordrecht altijd moeilijk😂😂😂
    [Reactie gewijzigd op donderdag 1 november 2018 om 20:39]
    Vind ik leuk
    Rodajc +14833
    donderdag 1 november 2018 om 20:42
    De haat naar jullie toe wordt bijna nog groter dan naar Vitesse toe haha.
    Vind ik leuk
    JaJaBijna +80
    donderdag 1 november 2018 om 20:43
    Pas maar op dalijk word die boos hoor😜😂😂
    Vind ik leuk
    Steftc +25
    donderdag 1 november 2018 om 20:46
    De meeste NEC fans gunde het Fortuna juist om te promoveren. Niemand bij NEC heeft haat naar Fortuna.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14833
    donderdag 1 november 2018 om 20:52
    Hmm ik herinner het mij wel héél anders...
    Vind ik leuk
    Steftc +25
    donderdag 1 november 2018 om 21:04
    Bijzonder dat jij als Roda fan perfect weet hoe de gemiddelde NEC fan over Fortuna denkt. Ik zou zeggen check een NEC forum en je zal je verbazen. Iedereen was het er wel over eens dat Fortuna het veel meer verdiende dan NEC.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14833
    donderdag 1 november 2018 om 21:08
    Ik volg Fortuna en dus de titelstrijd in de JL afgelopen seizoen. Op voetbalfora zoals ook hier was het vaak vrij vijandig naar Fortuna toe.
    Vind ik leuk
    Steftc +25
    donderdag 1 november 2018 om 21:11
    Omdat een paar simpele hier vijandig reageren, betekent het niet dat de gemiddelde NEC fan zo over Fortuna denkt... Waarom zouden ze ook? Fortuna was afgelopen jaar gewoon de verdiende winnaar.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14833
    donderdag 1 november 2018 om 21:16
    Mee eens hoor. Ik kijk natuurlijk niet op de voetbalfora van elke club, dus reacties op VP beïnvloeden aardig mijn opvattingen wat dat betreft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 november 2018 om 04:49
    Nek hebt geen haat tegen Vitesse.
    Alleen gunnen ze Vitesse niks.
    Terwijl we wel NEK gun dat ze in de KKD spelen😉
    Vind ik leuk
    Steftc +25
    donderdag 1 november 2018 om 20:44
    Dus omdat een paar NEC fans dat hebben geroepen ga je zo debiel reageren, hoe triest is dat.
    En een club waar twee jaar geleden nog 800 man op de tribune zaten en nu ineens 10.000 'echte' fans zitten kan ik echt niet serieus nemen. Maar geniet van het jaartje Eredivisie, volgend seizoen verdwijnt Fortuna weer voor 100 jaar in de KKD.
    Vind ik leuk
    JaJaBijna +80
    donderdag 1 november 2018 om 20:45
    Ik like hem effe voor je ❤️❤️ Al die moeite wat je doet voor iets te zeggen een dikke duim van mij🤗🤗🤗🤗
    Vind ik leuk
    Steftc +25
    donderdag 1 november 2018 om 20:47
    De haat voor NEC zit diep merk ik? Wat schattig.
    Vind ik leuk
    JaJaBijna +80
    donderdag 1 november 2018 om 20:51
    Mwa heb geen haat tegen die club ;) leuke club met goede spelers, niks mis
    Mee 😉 maar nogsteeds als ik zeg nog jaartje KKD wat is daar mis mee?? Vind je ze zo goed voetballen dan laatste 4/5 wed?? 🤨
    [Reactie gewijzigd op donderdag 1 november 2018 om 20:51]
    Vind ik leuk
    Steftc +25
    donderdag 1 november 2018 om 20:55
    1-5 tegen TOP Oss in eigen huis kan de beste overkomen... Wie weet is er via de nacompetitie iets mogelijk. Tegen Fortuna (die ik hoger inschat dan Emmen, de Graafschap, etc.) zag het er in ieder geval een stuk beter uit dan afgelopen weken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 1 november 2018 om 20:55]
    Vind ik leuk
    JaJaBijna +80
    donderdag 1 november 2018 om 20:57
    Jullie speelde gewoon goed vandaag ;) mja fortuna heeft al vaker laten zien dat ze terug kunnen komen.. maar nogmaals NEC heeft leuke ploeg en als ze elke wedstrijd zo voetballen lijkt me Nacompetitie makkelijk haalbaar!! En daar is alles mogelijk kijk maar maar Emmen
    Vind ik leuk
    Steftc +25
    donderdag 1 november 2018 om 21:08
    Inderdaad, ik moet zeggen dat NEC me vandaag ook positief heeft verrast. Succes in de Eredivisie met Fortuna, jullie hebben een leuke ploeg. Zeker als je bedenkt dat Novakovich en wat andere jongens niet meededen vanavond.
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 november 2018 om 04:53
    Net goed genoeg voor de KKD.
    Vind ik leuk
    NvC +4414
    donderdag 1 november 2018 om 21:07
    Jammer, meeste NECers die ik ken gunde jullie het na ons om te promoveren. Lijkt er wel op alsof je ben vergeten dat je 20 jaar dood heb gelegen in de JL. Hoop overigens dat jullie erin blijven, maar wordt lastig de komende tijd nu Essers en Semedo met blessures eraf moesten. 😉
    Vind ik leuk
    Rodajc +14833
    donderdag 1 november 2018 om 21:17
    Die twee zijn toch geen basisspelers? Normaal spelen Ciranni en Vidigal op hun posities dacht ik.
    Vind ik leuk
    NvC +4414
    donderdag 1 november 2018 om 21:21
    Heb Semedo wel vaak in de basis gezien. Essers ken ik niet zo, maar speelde vandaag wel tot hij zichzelf de grond in schopte.
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 22:18
    Semedo is altijd basis maar is totaal zijn kunde van afgelopen jaar kwijt dus wellicht goed als hij eens als wissel begint. Essers begon basis toen cirranni en nu gelijkwaardig.
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 20:34
    De 2de helft was eenrichtingsverkeer..terechte winnaar
    Vind ik leuk
    Steftc +25
    donderdag 1 november 2018 om 20:38
    -
    [Reactie gewijzigd op donderdag 1 november 2018 om 21:11]
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2081
    donderdag 1 november 2018 om 21:01
    Tja, 50 en 35 miljoen spelersbudget is ook net ff iets anders dan ruim 2 mln van Fortuna. Maar kijk de laatste 2 goals even terug, dat is gewoon wel kwaliteit en dus genieten.
    Vind ik leuk
    Steftc +25
    donderdag 1 november 2018 om 21:13
    Nou ja, ik moet zeggen dat Fortuna vanavond gewoon vrij slordig was. Simpele passes die niet aankomen. Maar je ziet wel dat ze leuke spelers in de selectie hebben. Ik schat ze hoger in dan Emmen, de Graafschap, NAC en Groningen.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2081
    donderdag 1 november 2018 om 21:32
    Het was eigenlijk gewoon echt slecht van Fortuna het eerste uur. Tot Essers uitviel eigenlijk, dat leek me een kantelpunt. Toen begon het opeens te lopen. En dan twee van die goals...

    Fortuna met name mentaal sterker dan de 4 die je noemt. Knokken zich terug in de wedstrijd, ook als het niet loopt, en scoren vanuit het niets. Da's wel heel belangrijk in de strijd om lijfsbehoud.

    Bij NEC vind ik met name Overtoom en Braken erbovenuit steken. Achahbar kan geweldig voetballen, maar mentaal... Lijkt ook wat aan de zware kant. Maar denk dat het probleem in Nijmegen niet zozeer op het veld ligt. Steeds het roer radicaal om als het weer es niet loopt zoals gepland, zo blijf je altijd onrust houden.
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 22:20
    Fortuna krijgt wel echt teveel goals tegen momenteel, scoren ook wel maar ze geven ze te makkelijk weg.
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 20:39
    Ja als NEK dan toch niet tegen Vitesse wil.
    Houd het op.
    Vind ik leuk
    NvC +4414
    donderdag 1 november 2018 om 21:09
    Ach nog altijd beter dan eruit vliegen tegen Swift.
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 21:13
    Wie,ik wist niet beter dan dat Vitesse tegen Heracles gisterenavond had gespeeld.
    Maar goed jij loopt misschien een jaar achter kan je niks aan doen.
    Vind ik leuk
    NvC +4414
    donderdag 1 november 2018 om 21:14
    Ik zou er ook snel overheen praten 😉
    Vind ik leuk
    remakil +5922
    donderdag 1 november 2018 om 20:40
    Ah, je mag hier niets zeggen over het niveau van de gemiddelde VP “journalist”, want dan verwijderen ze jouw reactie... droeftoeters! Dat heet vrijheid van meningsuiting en jullie plegen hier censuur. Geen scheldwoord gebruikt, gewoon aangegeven dat de 2-3 geen hard schot was, maar een geplaatste bal en dat mag kennelijk niet. Wat een triest journalistiek en redactioneel niveau!!
    Vind ik leuk
    JaJaBijna +80
    donderdag 1 november 2018 om 20:42
    Inderdaad geplaatst!!! Ze keken vast een wedstrijd van 10 jaar geleden🤓😂
    Vind ik leuk
    HansVites +4987
    donderdag 1 november 2018 om 20:43
    Journalisten bij VP ?
    Kopieren en plakkers bedoel je.
    Vind ik leuk
    remakil +5922
    donderdag 1 november 2018 om 20:46
    Staat ook niet voor niets tussen “deze” dingen... 😉
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2081
    donderdag 1 november 2018 om 20:59
    Het was 95 minuten lang knokken, maar die laatste twee goals waren echt schitterend.
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 21:01
    Wat was het slecht zeg, het was bij vlagen van beide kanten lachwekkend gewoon, met 2 teams waarvan er niet één speler kon verdedigen, de minst slechte heeft uiteindelijk gewonnen
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 21:04
    Relatief veel mensen mee uit Sittard maar die hoor je alleen bij een goal of voorsprong. En die van NEC hoor je nauwelijks op die 100/200 in de hoek na. Qua voetbal was het een prima vermakelijke wedstrijd maar de sfeer was vandaag om te janken...
    Vind ik leuk
    NvC +4414
    donderdag 1 november 2018 om 21:20
    Het was een klote tijd hoor. Heb me moeten haasten om nog op tijd te komen. Half 7 op een donderdag, wie bedenkt het? Speel gewoon gelijke tijd met Feyenoord-ADO.
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 22:03
    Serieus ga je nu het tijdstip de schuld geven? Het sfeervolle vak van NEC zat toch ook gewoon vol... en die paar honderd lui uit Sittard waren er toch ook gewoon? De “gewone” supporters laten het gewoon afweten bij NEC.
    Vind ik leuk
    NvC +4414
    donderdag 1 november 2018 om 22:17
    Daar zeg je het toch. De “gewone” supporter. Wat er nu zat zijn de ongewone supporters die er altijd bij zitten. Van mn 4 vrienden konden er twee niet komen omdat ze pas om 19:00 terug waren in Nijmegen. Ik zeg ook niet dat het uitverkocht zou zijn als je de tijd later maakt maar er zouden wel meer aanwezig zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 22:38
    Tja je moet er wat voor over hebben hè... Of hadden de andere 8/9000 nec supporters allemaal verplichtingen? Ik moet voor elke thuiswedstrijd van mijn club een uur heen en terug reizen, komt ook niet altijd even goed uit maar ik ben er wel bij.
    Vind ik leuk
    NvC +4414
    donderdag 1 november 2018 om 22:48
    Wat goed van jou! 👍
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 22:53
    Broodsupporter... die maten van je zijn zeker ook nog semi supporter van Ajax of Feyenoord... Neppe bedoeling daar in Nijmegen.
    Vind ik leuk
    NvC +4414
    donderdag 1 november 2018 om 23:00
    Haha nee ze hebben gewoon een echte baan. Niet zo vijandig man 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 23:34
    Totaal geen vijandigheid. Kennelijk is de meerderheid van de NEC supporters de laatste tijd nogal druk op werk want ze laten het behoorlijk afweten met vanavond als dieptepunt.
    Vind ik leuk
    NvC +4414
    donderdag 1 november 2018 om 23:43
    Als je doordeweeks om half 7 ga spelen wel :)
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 23:57
    Zondag weer volle bak dus?
    Vind ik leuk
    NvC +4414
    vrijdag 2 november 2018 om 00:01
    Die 8k die er nu niet waren zullen er zondag wel bij zijn verwacht ik. Ook een prima tijdstip om half 3. Maar als De Graafschap fan weet je ook wel dat er minder mensen op de tribunes zitten als je in de KKD/JL speelt. Ben een keer naar de Graafschap geweest tegen Almere in de playoffs paar seizoenen terug en toen was de overkant (niet waar de harde kern zit) ook half leeg. Vanavond was het erg maar ik verwacht zondag weer 8/9K.
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 november 2018 om 00:25
    Zeker maar zo weinig als vanavond bij NEC is bij ons zelden het geval. Een aantal jaar geleden hadden we lage aantallen omdat er toen veel gerommel binnen de club was. Gelukkig voor jullie is dat bij NEC niet het geval hè
    Vind ik leuk
    NvC +4414
    vrijdag 2 november 2018 om 07:19
    Nee alles loopt hier soepel 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 22:39
    De gewone supporters zijn de supporters die zich niet tot harde kern of ultras rekenen snuggere. Niet de gezinnen of schoolklassen die een enkele keer een wedstrijd bezoeken.
    Vind ik leuk
    NvC +4414
    donderdag 1 november 2018 om 22:48
    En vanavond waren het voornamelijk de harde kern supporters aanwezig. Dus in mijn optiek de ‘ongewone’ supporters. De “gewone” hadden blijkbaar verplichtingen of geen zin in de regen, met dit NEC, tegen Fortuna. Hey ik ben inderdaad snugger! 👍
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 22:54
    Als je geen zin hebt om te komen ben je gewoon een nepsupporter en daar zijn er dus kennelijk vrij veel van bij NEC
    Vind ik leuk
    NvC +4414
    donderdag 1 november 2018 om 23:03
    Niet alleen bij NEC 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 november 2018 om 05:07
    Laat je niet kennen Doetinchummer.
    En vooral niet door die Nekkers.
    Maar doe rustig aan tegen ze.
    Ze hebben al zwaar genoeg.
    De grootste Dorp van GLD.
    Speelt in de KKD.
    En ziet 2 mooiste Clubs van GLD op het hoogste niveau SPELEN.
    Vind ik leuk
    Vb.twente +22
    donderdag 1 november 2018 om 21:14
    wat is er toch aan de hand in Nijmegen ?
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 21:18
    En nu graag loten tegen Roda!
    Is er in ieder geval weer een Limburgse club door.
    Vind ik leuk
    pico323 +6053
    donderdag 1 november 2018 om 21:40
    De Gier en Pothuizen sturen NEC regelrecht het ravijn in. Wat een drama is dat NEC.
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 22:05
    Alle trainers en spelers wissels in Nijmegen helpen de club natuurlijk niet. Lijkt me dat dit eerder met slecht beleid heeft te maken.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1723
    vrijdag 2 november 2018 om 07:56
    Jammer.....weer geen derby ;)
    Was ook lekker druk trouwens.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 2 november 2018 om 07:58]
    Vind ik leuk
    NMGN024 +0
    dinsdag 6 november 2018 om 12:58
    Blijf maar lekker heel chelsea huren daar!!
    NEC blijft en zal altijd een realistische volksclub blijven ;)
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1723
    woensdag 7 november 2018 om 08:01
    hahaha, heel Chelsea....Je hebt je er weer goed in verdiept.

    Ik zag tegen Fortuna wat een realistische volksclub het is. Bijna het hele, kleine, stadion was leeg. En maar wijzen naar Vitesse waar er gemiddeld "gewoon" 15000 zitten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws