De Jong breekt de ban en helpt PSV aan zege tegen tiental Vitesse

De Jong breekt de ban en helpt PSV aan zege tegen tiental Vitesse

Gepubliceerd: zaterdag 3 november 2018 om 20:21za 03-11-2018 om 20:21

PSV is er in eigen huis in geslaagd de elfde competitiezege op rij te boeken. In Eindhoven speelde de ploeg van Mark van Bommel een groot deel van de wedstrijd met een man meer en werd uiteindelijk met minimaal verschil gewonnen: 1-0.

Bij PSV keerde Steven Bergwijn terug van een blessure. Het eerste gevaar in de wedstrijd kwam van de bezoekers: Oussama Darfalou legde de bal vanaf de achterlijn gevaarlijk terug en Denzel Dumfries moest uiteindelijk opruimen om gevaar te voorkomen.

Vitesse leek aardig in de wedstrijd te zitten, maar moest binnen het kwartier verder met tien man. Na slordig balverlies van de Arnhemmers werd Hirving Lozano gelanceerd. Verdediger Danilo Doekhi kon de Mexicaan alleen op onreglementaire wijze afstoppen en kon daarna inrukken. Voor de Russiche trainer Leonid Slutsky was dat aanleiding voor een wissel: Navarone Foor werd geslachtoffers en vervangen door verdediger Rasmus Thelander.

Na de rode kaart had PSV een veldoverwicht, maar het was niet zo dat het kansen regende in het Philips Stadion. Vitesse-verdediger Max Clark werkte een voorzet van Angelino bijna in zijn eigen doel, maar in de eerste helft werd uiteindelijk niet gescoord.

Na rust bleef PSV zoeken naar de openingsteffer. Twintig minuten voor tijd was het spits Luuk de Jong die de ban brak. Op aangeven van Hirving Lozano kwam hij knap voor zijn directe tegenstander en liet hij van dichtbij doelman Eduardo kansloos. Het betekende de negende competitiegoal van de spits.

Daarna had Hirving Lozano nog een goede kans om tot scoren te komen, maar hij stuitte op de Portugese goalie van Vitesse. Aan de andere kant zorgde een vrije trap van Bryan Linssen nog voor wat gevaar, maar PSV boekte uiteindelijk een minimale zege in Eindhoven. Daarmee is de ploeg van Van Bommel na elf competitiewedstrijden nog altijd zonder puntverlies.

Poll

Wordt PSV kampioen?

(6306 stemmen)

Plaats een reactie

GPSV +784
zaterdag 3 november 2018 om 20:21
And the story continues.. 11!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 20:22]
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
zaterdag 3 november 2018 om 20:24
En PSV gaat steeds slechter spelen en krijgt steeds betere tegenstanders. Het is een kwestie van tijd.
Vind ik leuk
GPSV +784
zaterdag 3 november 2018 om 20:25
Klopt, eind maart staan we op de plattekar.
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
zaterdag 3 november 2018 om 20:33
Dat betwijfel ik ten zeerste en je ziet toch wel dat PSV simpelweg de kwaliteit niet heeft. CL kansloos, door PEC weg gespeeld en NAC was net zo sterk, Groningen was sterker en vandaag net aan tegen 10 man van Vitesse, maar ook door RKC uit de beker geknikkerd. Nu krijgen jullie het zware deel van de competitie, die heeft Ajax al overleefd. Daarnaast moeten jullie nog naar de JC Arena en als jullie zo als de afgelopen weken spelen tegen Feijenoord, AZ en Heerenveen dan staan jullie voor de winterstop 4 punten achter.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 20:45]
Vind ik leuk
Mosquito +22563
zaterdag 3 november 2018 om 20:49
Jij gaat er van uit dat ajax wel alles blijft winnen?
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
zaterdag 3 november 2018 om 21:02
Check Fox channel 1 even, oogstrelend. Ajax wint de wedstrijden overtuigender en heeft het zwaardere deel van het programma al gehad. PSV de laatste weken net aan en gaat alleen maar slechter ballen, nogmaals Ajax staat voor de winterstop 4 punten voor, zeker als PSV zo tegen Feyenoord, AZ en Heerenveen gaat ballen.
Vind ik leuk
Mosquito +22563
zaterdag 3 november 2018 om 21:06
Die keeper kan er niks van.
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 21:39
En dan komt de laatste wedstrijd uit tegen de Graafschap en is het verhaaltje uit.Zo simpel kan alles lopen.
Vind ik leuk
Fc hamkel +1618
zondag 4 november 2018 om 07:26
Hey konthoofd heb je gezien hoe slecht PSV vorig jaar speelde waar stonden ze aan het einde van de rit??? Dus hou aub je grote praatjes en voorspelling voor je. Slecht spelen wil nog niet zeggen dat iemand punten gaat verliezen.
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
zondag 4 november 2018 om 09:47
Toon een een beetje respect of houdt je mond, ik heb niet met je geknikkerd.
Vind ik leuk
Fc hamkel +1618
zondag 4 november 2018 om 10:00
Nee en ik zeker niet met jou pannekoek. Het enigste wat jij doet is de boel opnaaien ga lekker spelen met je aller ajax blijerd
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
zondag 4 november 2018 om 10:02
Wij zijn uitgepraat, fijne dag.
Vind ik leuk
Fc hamkel +1618
zondag 4 november 2018 om 12:36
Jij ook nog een fijne dag gewenst.
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
zaterdag 3 november 2018 om 20:36
Als ik dit zo zie, dan ben ik er haast zeker van dat Ajax met dubbele cijfers voorsprong kampioen gaat worden. Wat speelt PSV matig zeg oi oi oi.
Vind ik leuk
PSV mexico +1090
zaterdag 3 november 2018 om 20:49
ha ha ha dan moet PSV nog 6 wedstrijden verliezen grapjas
we zijn al op 1 derde van het seizoen
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
zaterdag 3 november 2018 om 21:27
Even kijken naar het programma, van de tegenstanders die gaan komen en je al gehad hebt. PSV is in 3 wedstrijden overtuigend geweest, de rest net aan en nu krijgen jullie Feyenoord, AZ en Heerenveen en als jullie zo spelen als de afgelopen weken? Ja, zeker dat Ajax met 10+ punten verschil kampioen gaat worden.
Vind ik leuk
Mosquito +22563
zaterdag 3 november 2018 om 21:31
Hahaha
Geloof je het zelf 😅
Geniet er nog ff van pik.
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
zaterdag 3 november 2018 om 21:34
Ajax wint de wedstrijden veel overtuigender en heeft de zwaardere tegenstanders al gehad, dus ja.
Vind ik leuk
Mosquito +22563
zaterdag 3 november 2018 om 21:41
Ja en 1 van die zwaardere tegenstanders stuurde ajax droevig terug naar huis.
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
zaterdag 3 november 2018 om 21:46
Mooi hè, en Ajax heeft allang bewezen dat het een incident was. Kijk even naar de afgelopen weken, Ajax laat het zien, jullie net aan langs de kleintjes en dan gewoon minder zijn tegen 10 man van Vitesse, PEC, NAC en uit de beker geknikkerd worden door RKC. Oefff het geeft zoveel vertrouwen. Met dit spel van jullie wordt het resterende programma heel moeilijk voor jullie.
Vind ik leuk
Mosquito +22563
zaterdag 3 november 2018 om 22:09
Ik begrijp dat je hoop hebt,
vandaar dat ik zei 'geniet er nog ff van.👍🏽
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
zaterdag 3 november 2018 om 22:12
Geen hoop, PSV en het spel van AJAX geeft mij vertrouwen in kampioenschap 34.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 22:14]
Vind ik leuk
PSV mexico +1090
zaterdag 3 november 2018 om 20:27
was dit ook een KLEINTJE?
Vind ik leuk
#Keizerout +50427
zaterdag 3 november 2018 om 20:32
Vitesse met 10 man? Ja, een beetje.
Vind ik leuk
PSV mexico +1090
zaterdag 3 november 2018 om 20:34
hoeveel kleintjes zijn er eigenlijk het houd maar niet op!!
Vind ik leuk
KvhZ +2780
zaterdag 3 november 2018 om 20:35
Ajax met 11 ging makkelijker. Dus Vitesse mag je niet als kleintje rekenen
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
zaterdag 3 november 2018 om 20:41
Vitesse met 10 man en het nog moeilijk hebben.... Dat geeft een Ajacied heel veel vertrouwen.
Vind ik leuk
KvhZ +2780
zaterdag 3 november 2018 om 22:18
Na 45 minuten 3-0 tegen ajax en na 11 wedstrijden zonder puntverlies opnieuw de ranglijst aanvoeren, dat geeft een PSV’er vertrouwen ;)
Vind ik leuk
John Garp +5466
zaterdag 3 november 2018 om 20:25
Als PSV supporter zou ik nu heel stilletjes in een hoekje gaan zitten en in mijn handjes wrijven. Verder niets zeggen.
Vind ik leuk
PSV mexico +1090
zaterdag 3 november 2018 om 20:29
omdat jij van Ajax bent wij doen dat niet
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 20:41
Ja klopt maar spel dikwijls niet om aan te zien wel effectief maar knap nog van Vitesse zou zo maar gelijk worden.maar dit hou een keer op dit sneaky spel
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 20:42]
Vind ik leuk
John Garp +5466
zaterdag 3 november 2018 om 21:15
Ik geloof dat ene Verbeek weleens iets treffends heeft gezegd over dit soort partijtjes.
Ondanks de goede start is het de laatste weken gewoon alsof Cocu weer op de bank zit.
Vind ik leuk
KvhZ +2780
zaterdag 3 november 2018 om 22:20
Kun je nagaan hoe vaak Van Bommel ze dan kampioen gaat maken. Als Cocu dat al kon...
Vind ik leuk
John Garp +5466
zaterdag 3 november 2018 om 22:38
Misschien dit seizoen wel ja, voor de rest moest ik het nog maar eens zien.
Vind ik leuk
Hyena +30601
zaterdag 3 november 2018 om 20:21
Fantastic game weer..
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 20:43
??
Vind ik leuk
PredatorA +6308
zaterdag 3 november 2018 om 20:21
.
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24646
zaterdag 3 november 2018 om 20:22
Daar heb je een punt
Vind ik leuk
PredatorA +6308
zaterdag 3 november 2018 om 20:23
Pfff ongelofelijk dit..
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24646
zaterdag 3 november 2018 om 20:24
Ach maak je niet druk, als ze zo blijven spelen dan gaat het vanzelf een keer mis
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7216
zaterdag 3 november 2018 om 21:29
3 punten.
Vind ik leuk
Vp128 +813
zaterdag 3 november 2018 om 20:25
Te laat zijn met je punt dus dan maar reageren op de eerste reactie.. wordt wel zielig zo.
Vind ik leuk
PredatorA +6308
zaterdag 3 november 2018 om 20:33
Edit VP :Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 20:41]
Vind ik leuk
Psv1989 +2418
zaterdag 3 november 2018 om 20:22
11 in a Roaw !!!!
Vind ik leuk
Mass +5705
zaterdag 3 november 2018 om 20:22
Moeizaam....maar weer drie erbij.
Vind ik leuk
markie +3207
zaterdag 3 november 2018 om 20:28
Zoals elke week bijna
Vind ik leuk
Spiegel +11626
zaterdag 3 november 2018 om 20:31
Bijna? Foutloze score in de eredivisie. Laatste twee wedstrijden was moeizaam, maar niet onverdiend, al moeten ze tegen 10 man natuurlijk wel sneller de wedstrijd beslissen.
Vind ik leuk
Spiegel +11626
zaterdag 3 november 2018 om 20:22
Ja, komen we goed weg. Slechte wedstrijd. Blij met de punten, alles mee gezegd.

Gefeliciteerd psvers ! Succes andere ploegen van vanavond!
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21228
zaterdag 3 november 2018 om 20:22
Erg moeizame wedstrijd van PSV kant.
Dik 76 min tegen 10 man, dan verwacht je toch meer van een kampioen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 20:23]
Vind ik leuk
Hvdp +2089
zaterdag 3 november 2018 om 20:34
Zoals je vanavond met eigen ogen hebt kunnen zien
Nog lang géén kampioen!!
Vind ik leuk
KvhZ +2780
zaterdag 3 november 2018 om 22:22
Klopt, met dit puntenverschil duurt het nog minimaal 23 wedstrijden
Vind ik leuk
wildlife +71
zaterdag 3 november 2018 om 21:12
Van een kampioen verwacht je dat ze winnen en dat doet PSV. Of het overtuigend is of niet overtuigend doet er niet toe. Het puntentotaal/doelsaldo aan het eind van seizoen is wat een kampioen maakt en niet jou opvatting c.q. verwachting van wat een kampioen zou moeten zijn.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 21:13]
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
zaterdag 3 november 2018 om 20:22
Goh wat was dit slecht en dat tegen 10 man.
En dan raar vinden dat je in de CL direct uitgeschakeld gaat worden.
1-1 zou een terechte uitslag geweest zijn.
De zoveelste !
Vind ik leuk
pico323 +7891
zaterdag 3 november 2018 om 20:24
Onterecht deze overwinning
Vind ik leuk
Psv1989 +2418
zaterdag 3 november 2018 om 20:25
Ieder ze kwaliteit PSV kan ook slecht spelen en als nog winnen !! Mensen die er na kijken denken jammer zo kut wedstrijd, maar goed als je wedstrijden kan winnen door slecht te spelen is toch een kwaliteit
Vind ik leuk
markie +3207
zaterdag 3 november 2018 om 20:39
Als je van voetbal houdt ben je niet voor psv😊
Vind ik leuk
Psv1989 +2418
zaterdag 3 november 2018 om 21:07
Oké dus elke club speelt elke wedstrijd goed ? En winnen altijd terecht als je van voetbal houd weet je dat slechte wedstrijden en winnen er ook bij horen
Vind ik leuk
Gordito +815
zaterdag 3 november 2018 om 21:09
Zegt een gefrustreerde supporter van een club die verreweg het rijkst en machtigst is en al meer dan vier jaar droog staat. Beetje meer respect voor de Kampioen.
Vind ik leuk
KvhZ +2780
zaterdag 3 november 2018 om 22:23
Precies en al bijna 900 dagen niet meer op nummer 1 heeft gestaan.
Vind ik leuk
markie +3207
zaterdag 3 november 2018 om 23:37
Doe eens even normaal man, door die emojie lijkt het mij duidelijk.. Masr ga er maar lekker serieus op in hoor...
Vind ik leuk
Vak-DD +12937
zaterdag 3 november 2018 om 20:39
Winnen met behulp van de scheidsrechter ja.
Vind ik leuk
Psv1989 +2418
zaterdag 3 november 2018 om 21:07
Winning is winning denk je wij PSV supporters daar om treuren
Vind ik leuk
Vak-DD +12937
zaterdag 3 november 2018 om 21:27
Nee, maar wees er maar trots op dan.
Vind ik leuk
Psv1989 +2418
zaterdag 3 november 2018 om 22:54
Zeer zeker ach nog 99 jaar dan pakken jullie weer de beker
Vind ik leuk
Vak-DD +12937
zondag 4 november 2018 om 05:42
Maar wel zonder hulp van de scheidsrechter en de KNVB.
Vind ik leuk
JoeyC +4441
zaterdag 3 november 2018 om 20:26
Doekhi erbij?
Vind ik leuk
Quareck +7584
zaterdag 3 november 2018 om 20:28
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 20:42]
Vind ik leuk
PinPelado +1971
zondag 4 november 2018 om 10:52
PSV speelt oerlelijk voetbal, maar toch kijken Ajacieden iedere week ernaar. Grappig dit!!
Vind ik leuk
JoeyC +4441
zaterdag 3 november 2018 om 20:23
Jammer...


Voor de Ajacieden 🤣
Vind ik leuk
kcim +3149
zaterdag 3 november 2018 om 20:23
Ramselaar inbrengen in de 93e minuut... Wil van Bommel hier iets mee goedmaken? Bahbah
Vind ik leuk
Roeptoeter +19254
zaterdag 3 november 2018 om 20:23
Wat is dit voor een uitslag. Als PSV met 3-0 van Ajax wint en Ajax wint met 4-0 van Vitesse moet dit minstens 7-0 worden. En dan nog thuis ook tegen 10 man. Schandalig resultaat dus.
Vind ik leuk
elmagico070 +23690
zaterdag 3 november 2018 om 20:24
3 punten die tellen!
Vind ik leuk
Mass +5705
zaterdag 3 november 2018 om 20:27
Idd...schan-da-lig.....
Whahahaha
Vind ik leuk
elmagico070 +23690
zaterdag 3 november 2018 om 20:23
3 punten binnen en dat is het belangrijkste in de fase waar het niet makkelijk verloopt.
Vind ik leuk
pico323 +7891
zaterdag 3 november 2018 om 20:32
Gestolen overwinning.

Edit VP : Reactie aangepast.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 20:42]
Vind ik leuk
Ticojohn +62
zaterdag 3 november 2018 om 20:24
Deze is voor Max#33!!
Vind ik leuk
NvC +9680
zaterdag 3 november 2018 om 20:25
PSV weer gewonnen. vitesse deed goed mee die eerste 14 minuten. Knap dat ze nog uberhaupt een schot op doel kregen!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 20:26]
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 20:27
Wat een domme reactie vitesse speelde prima vooral als je met 10 man staat
Vind ik leuk
NvC +9680
zaterdag 3 november 2018 om 20:32
10 man tegen de kampioen die thuis alles heeft gewonnen met prima cijfers, dan ga je verdedigen als vitesse zijnde. Dat je nog 2 keer een schot op doel krijg is gewoon knap toch? Wat is daar verkeerd aan? Daarvoor met 11 tegen 11 ging het gewoon gelijk op. Meer zeg ik toch ook niet?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 20:34]
Vind ik leuk
VA1 +3133
zaterdag 3 november 2018 om 20:39
Vitesse deed knap mee haha!! Vitesse was gewoon de betere ploeg tot die rode kaart. Daarna was het evenwichtig en zat er voor Vitesse meer in. Een punt was zeker verdiend. Maar goed we zijn net over de helft van de competitie, de zwaarste tegenstanders hebben we nu gehad dus nu moeten we punten gaan pakken.
Vind ik leuk
NvC +9680
zaterdag 3 november 2018 om 20:41
Precies je kan het ook positief inzien nu. De komende tijd moet je punten pakken!
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 20:25
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 20:44]
Vind ik leuk
VA1 +3133
zaterdag 3 november 2018 om 20:26
En Lozano had ook rood mogen hebben. Kwam met twee gestrekte benen in op de keeper.
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
zaterdag 3 november 2018 om 20:33
Dumpfries heeft echt heel veel overtredingen gemaakt en komt er elke keer weer goed mee weg. Dat trappen op de hak was echt een vieze.
In de eerste helft een speler vasthouden die er op links compleet door is en wederom geen kaart. Nee een eerlijke Gözübüyük had zeker voor Dumpfries rood kunnen en moeten trekken.
Vind ik leuk
KvhZ +2780
zaterdag 3 november 2018 om 20:43
ja het was zo schandalig! Ik vind dat voetballers elkaar niet meer mogen aanraken! Zullen we samen een petitie opstarten?
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 20:39
lol, het was gewoon een kut wedstrijd met een terechte rode kaart en heel wat overtredingen die niet met geel werden bestraft, aan beide kanten overigens
Vind ik leuk
KvhZ +2780
zaterdag 3 november 2018 om 20:56
Helemaal mee eens. Vitesse goed opgepakt na de rode kaart. 11 tegen 11 was voor de neutrale toeschouwer leuker geweest, maar ik zal er niet wakker van liggen. 33 uit 11, super natuurlijk
Vind ik leuk
NvC +9680
zaterdag 3 november 2018 om 20:59
Precies. 👍
Vind ik leuk
VA1 +3133
zaterdag 3 november 2018 om 20:25
Was niet best van PSV... het eerste kwartier was Vitesse gewoon de betere ploeg. Denk dat PSV heel blij mag zijn met deze drie punten want zelfs met tien man had Vitesse recht op een punt.
Vind ik leuk
Vp128 +813
zaterdag 3 november 2018 om 20:27
Drama pot weer zeg. Maar who cares: 33 uit 11!
Vind ik leuk
KvhZ +2780
zaterdag 3 november 2018 om 20:45
Precies. In het verleden liet PSV hier de punten liggen, maar nu knokken ze door en slepen ze alles binnen
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 20:28
Lucky PSV zullen we dan maar zeggen. Laag tempo en weinig inspiratie.

Nee dit PSV gaat nog hele zware wedstrijden krijgen.
Vind ik leuk
De Haan +698
zaterdag 3 november 2018 om 20:28
Weer hakken over de sloot, Duurt niet lang voor dat er puntjes gemorst gaan worden.
Vind ik leuk
Vites +64
zaterdag 3 november 2018 om 20:30
Jammer, Vitesse verdiende meer.
Vind ik leuk
Strijp +14029
zaterdag 3 november 2018 om 20:33
Mooi resultaat, op naar dinsdag
Vind ik leuk
Mass +5705
zaterdag 3 november 2018 om 20:34
Weer onze luuk...zit al op 90 doelpunten voor onze club...
Vind ik leuk
pico323 +7891
zaterdag 3 november 2018 om 20:35
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 20:46]
Vind ik leuk
Romario9 +14022
zaterdag 3 november 2018 om 20:35
Belabberde wedstrijd.

Maar de 0 gehouden en 3 punten.
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 20:36
Dankzij de PSV scheids!
Vind ik leuk
Romario9 +14022
zondag 4 november 2018 om 00:15
Schei toch uit, scheids floot alles in het voordeel van Vitesse
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 12:11
Ha ha ha het was een volkomen onterechte rode kaart!! KNVB is PSV!! Ze doen er alles aan om die lampen kampioen te maken
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 19:14
Was een schwalbe van Lozano, dus geel.
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 20:35
Het wordt moeizamer en moeizamer
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 20:35
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 20:46]
Vind ik leuk
Trekhaas +76
zaterdag 3 november 2018 om 20:36
Jammer dat een scheids in deze tijden van var nog steeds het wedstrijdverloop kan bepalen...
Vind ik leuk
Phoxythebest +1123
zaterdag 3 november 2018 om 20:39
Het zal wel weer aan de scheids, VAR of weet ik wie liggen, O ja, geluk ben ik ook nog vergeten. Feit is 11 uit 11 en dat is gewoon fucking goed, vooraf zei iedereen dat we door het verlies van Arias en v. Ginkel zwakker waren maar de cijfers liegen niet. Dan te bedenken dat we pas eenderde onderweg zijn en het team nog veel kan groeien, wederom, fijn weekend allemaal en nu rustig de rest volgen.
Vind ik leuk
Trekhaas +76
zaterdag 3 november 2018 om 20:44
Waar kan het team in jouw ogen nog groeien dan?
Vind ik leuk
Phoxythebest +1123
zaterdag 3 november 2018 om 21:09
Angelino, Dumfries, Rosario, Guti, Bergwijn, heb ik gewoon 5 jonge spelers uit het basis team gehaald die nog lang niet aan hun plafond zitten. Men speelt onder v. Bommel anders dan onder Cocu, het team kan daarin beter worden.Daarbij komt dat PSV de laatste weken niet de vorm en het niveau van het begin vd competitie heeft. Dat kan zo terugkomen.
Vind ik leuk
Sappie36 +62
zaterdag 3 november 2018 om 20:47
PSV vindt ik al een paar weken slecht spelen nu echt door t oog van de naald
Als ze zo spelen tegen de spurs dan verliezen ze geheid
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 20:47
Voorlopig heeft PSV weer 3pnt erbij dus Ajax 👎blijft op 5pnt achterstand😜😁
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 20:51
Tja je kan zeggen wat je wilt maar weer flikken ze het vandaag ondanks dat het echt heel matig was aan de kant voor Psv. Kan niet anders zeggen dat het toch knap is dat ze alles tot nu toe gewonnen hebben dus gefeliciteerd. Nu kijken na Ajax of ze in het spoor kunnen blijven.
Vind ik leuk
pico323 +7891
zaterdag 3 november 2018 om 20:53
Dinsdag worden ze vernederd in Europa.
Vind ik leuk
kees ee +1081
zaterdag 3 november 2018 om 20:57
? ? ?
Vind ik leuk
NvC +9680
zaterdag 3 november 2018 om 21:03
Dat denk ik niet. Ze kunnen verliezen maar ik denk niet dat het 4-0 gaat worden.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 21:04]
Vind ik leuk
Realist1892 +1630
zaterdag 3 november 2018 om 20:54
Gefeliciteerd PSV.
Ben Trots op mijn Cluppie werkelijk alles gegeven.
De klap komt Iedergeval niet aan bij me.
Omdat je zulke wedstrijden al verliest incalcureerd.
Maar toch weer die Turk wat ik gisteren voorspelde Rood voor een Vitessenaar.
Dat mannetje is zo vies.
Maar PSV verdiend gewonnen.
Vind ik leuk
NvC +9680
zaterdag 3 november 2018 om 21:02
Eens met wat je zeg. vitesse deed het prima, zelfs met 10 man. Maar de rode kaart was wel terecht. Karasaev gaat wandelen en Doekhi lost het gewoon dom op. Waren de tenue kleuren andersom dan had je ook gevonden dat het rood was. Of niet?
Vind ik leuk
Realist1892 +1630
zaterdag 3 november 2018 om 21:43
Het is Rood idd.
Maar ik voorspelde gisteren hier al op.
Als doe Turk Vitesse fluit is het meestal Rood.
Als hij concuqent gefloten had.
Had hij BERGWIJN ook rood moeten geven.
Die trapte van achteren op de achillespees.
Daar kreeg Bruns onlangs tegen Feyenoord ook Rood voor van die Turk.
Jij weet net als iedereen dat de spelers van de Top 3.
Voor getrokken wordt Door de Scheidsrechters behalve Nijhuis die hebt schijt aan Zeist.
Maar goed we hebben verdiend verloren.

Vind ik leuk
NvC +9680
zaterdag 3 november 2018 om 21:45
Sorry maar ik kom even niet op de actie van Bergwijn. Maar het zit erop. Deze pot had je al ingecalculeerd als verliespartij.
Vind ik leuk
kees ee +1081
zaterdag 3 november 2018 om 20:56
. . en weer maar net een overwinning !? vervelend hé ? mpfff, . . voor onze onvolprezen voetbal-critici, . . van bommel wil zeker de grote trainer uithangen ??
Vind ik leuk
Kopstootje +9347
zaterdag 3 november 2018 om 20:58
Duidelijk het beste team van de eredivisie.

Goed uitgespeeld en wachten op het goeie moment.
Vind ik leuk
tonvtol +2
zaterdag 3 november 2018 om 20:58
Jaren lucky Ajax tegenwoordig is dat psv
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 21:03
Gefeliciteerd PSV. Maar toch een moeizame overwinning met 11 tegen 10 op Vitesse
Vind ik leuk
Psv1989 +2418
zaterdag 3 november 2018 om 21:13
9 goals voor onze Luuk die gaat toch zijn verdiende transfer nog krijgen einde van het seizoen, en iedereen ken zeggen wat die wil maar Luuk, heeft in zet wint 92% zijn kop duels en van Bommel lijkt hem ieder geval beter te leren schieten en passen dan wat hij vorgejaar lied zien
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 21:36
Transfer waarheen? Die scouts zitten er voor Lozano hoor...
Vind ik leuk
Psv1989 +2418
zaterdag 3 november 2018 om 22:55
Ligue 1 / Spanje een leuker subtobber gaat er zeker komen
Vind ik leuk
Patje41 +1221
zaterdag 3 november 2018 om 21:41
Vitesse was beter, de scheids helpt psv weer eens
Vind ik leuk
Vb.twente +199
zaterdag 3 november 2018 om 21:52
hoe vaak is luuk al niet verguisd , nu wordt hij weer op handen gedragen door de supporters dat was ook al het geval met locadia . allemaal meelopers dusssss.
Vind ik leuk
Niers +124
zaterdag 3 november 2018 om 22:05
mooi om al die reacties te lezen!! iedere ajacied roept dat psv dit niet vol gaat houden en iedere psver die daar weer fel op reageerd. ook al speelde psv vanavond wat moeizaam ik zie ze niet heel snel verliezen. clubs als Az, heerenveen en vitesse zijn echt stukken minder dan ajax en psv. psv speelde vanavond slecht maar kan me ook nog wedstrijd herinneren in Venlo in het begin van het seizoen waar ajax heel goed weg kwam. natuurlijk zullen beide ploegen nog lastige wedstrijden krijgen en waarschijnlijk laten ze ook nog beide punten liggen maar zoveel doen ze niet voor mekaar onder
Vind ik leuk
Ajax1967 +81
zondag 4 november 2018 om 09:01
Nuchter en goede reactie...je hebt er meer kijk op dan zovelen hier...vaak onozel wat roepen.
Vind ik leuk
Afrotrap +104
zaterdag 3 november 2018 om 22:24
Ben blij dat we gewonnen hebben, maar wat een zwakke vertoning. De enige van PSV die hun werk goed hebben gedaan zijn hendrix, angeliño en de jong en de rest was echt zeer matig.
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 22:40
Rode kaart, mooie goal en de rest vlug vergeten. Dus 3 punten en door!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws